Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Karyba ir technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-17, 16:15 
     
Rotoriniai varikliai labai gerai tinka aviacijai ir pilno dydžio GA lėktuvams taip pat. Netgi vankelio rotorinis variklis su reduktoriu labai tinkamas, nes vankelio variklis niekada "neužkala" jei tepimo sistema dirba gerai, tiesiog palaipsniui labai iš lėto dėl sandariklių sudilimo prarandama galia toli iki to kol variklis netektu 30-40% galios. Todėl skaitoma, kad jie saugūs aviacijoje, nes pilotas pradeda pastebėti, kad variklis "pavarges" ir laikas ji perrinkti ir įdėti naują sandariklių komplektą. O šitas tai dar tobulesnis.

Paveikslėlis

Atkinsono ciklu dirbantis variklis nelabai turi daug galios, bet užtai ekonomiškas, kad panaikinti pikinį trumpalaikį galios trūkumą jie įtaisė ir el variklį/generatorių ir pavertė į hibridą. Tas yra pakankamai tobula automobiliams ir lėktuvams. Gaila kad tas variklis yra pavėlaves atsirasti kokia gerus 50 metų. Ištobulėjus baterijoms VDV nebebus reikalingi.
  • +8



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8419
Miestas: KLP
Reputacija: +1981
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-17, 17:54 
     
tai negi kai visi teslas susipirksim, po ju sekantys automobiliai bus su rotoriniu varikliu? :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1518
Reputacija: +59
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-17, 17:58 
     
bahuriux rašė:
...Gaila kad tas variklis yra pavėlaves atsirasti kokia gerus 50 metų. Ištobulėjus baterijoms VDV nebebus reikalingi.

Jei jis jau toks stebuklingai geras kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio tikrai atsiras ir jo panaudojimas.. daug sričių kur masė yra svarbu, ir kol nėra superkondensatorių ar kitokių superlengvų akumuliatorių tol tikrai jam galimybės didžiulės.. jei jau dėl taršos ir kitų eko reikalų tai galima ir spiritu ar pan šerti..
  • +3




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2970
Reputacija: +1314
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-17, 18:48 
     
Man tai šitas rotorinis atrodo daug sudėtingesnis (už "tradicinį" rotorinį) dėl išmetimo ir įsiurbimo portų, kurie yra besisukančiame rotoriuje.

Paveikslėlis

O mazdos "venkeliai" "valgo tepalus: nes specialus purkštukai purškia variklio alyvą į degimo kamerą.

Be to yra jau "venkelio" rotorių, kurie nelabai nusileidžia šitam varikliui masės/galios santykiu
https://www.aieuk.com/brouchures-files/ ... ct-40S.pdf
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1573
Reputacija: +911
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-17, 20:19 
     
Evil Goku rašė:
Man tai šitas rotorinis atrodo daug sudėtingesnis (už "tradicinį" rotorinį) dėl išmetimo ir įsiurbimo portų, kurie yra besisukančiame rotoriuje.

Paveikslėlis

O mazdos "venkeliai" "valgo tepalus: nes specialus purkštukai purškia variklio alyvą į degimo kamerą.

Be to yra jau "venkelio" rotorių, kurie nelabai nusileidžia šitam varikliui masės/galios santykiu
https://www.aieuk.com/brouchures-files/ ... ct-40S.pdf


Taip, bet tas iš straipsnio turi keleta privalumų, kuriuos sunkiau būtu įgyvendinti vankelio versijoje. Tai visų pirma degimo kameros dydį (suspaudimo laipsnį) galima padaryti kokį tik nori, nuo tinkamo dyzeliui, dujiniam kurui, spiritui, iki pat žemo oktano benzino, (galima netgi padaryti kintamą suspaudimo laipsnį kaip, tai yra padaryta prieš daugiau nei puse amžiaus modelių kompresinio uždegimo karburatoriniuose varikliukuose, na bet čia jau optional ekstremas). Antras privalumas galimybe dirbti simuliuojamo Atkinsono/Milerio ciklo rėžimu, man atrodo, kad ir Vankelio versijoj tas būtu galima, kaip ir įprastų variklių atvejais.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8419
Miestas: KLP
Reputacija: +1981
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-17, 21:04 
     
bahuriux rašė:
Gaila kad tas variklis yra pavėlaves atsirasti kokia gerus 50 metų. Ištobulėjus baterijoms VDV nebebus reikalingi.

manyciau mazai tiketina.
energetinio svorio skirtumas degalu+vdv ir cheminiu bateriju+elekros variklis kolkas apie 8-10 kartu. nu mazina ta skirtuma siuolaikiniai akumai - bet labai sunkiai. litis baigia issisemtm jau. trumpinasi panaudojimo galimybes kazkur ties furos-traktoriaus dydzio mechanizmais... o butent sitas variklis skirtuma vel padidino apie 1,5-2 kartai. cia toks technologinis suolis atitiktu mazdaug sakykim kokiu 50 metu akumuliatoriu naujausia progresa... :D
sakyciau labai didelis technologinis suolis vdv naudai vel. man ten labiausiai patiko vieta apie kameru sandaruma. nes cia rotoriniu varikliu is esmes vienintele neisspresta problema. bet speju sitam atsiras kazkokia kita specifine problema... :) byres pvz tas planetoidinis krumpliaratis, ar dar kas... tiesiog dar neislindo matyt. reiktu paeksplotuot normaliai.
toks variklis manau viska pastums hybridu populiarumui. vazinesi elektromobilio rezime - bet sakykim uzmiesty ar issikrovimo atveju uzsikursi toki vdv. nes gabaritas nedidelis ir neproblemine konstrukcija. vadinas nesunkiai tilps ir mazam elektromobilyje. kuro pramone padotuos ir ziurek elektromobilizmas vel pasikars, kaip pries 130 metu :D :D :D
----------
Evil Goku rašė:
Man tai šitas rotorinis atrodo daug sudėtingesnis (už "tradicinį" rotorinį) dėl išmetimo ir įsiurbimo portų, kurie yra besisukančiame rotoriuje.


ner cia jokios problemos. visiskai.
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5688
Reputacija: -535
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-18, 00:12 
     
bahuriux rašė:

Taip, bet tas iš straipsnio turi keleta privalumų, kuriuos sunkiau būtu įgyvendinti vankelio versijoje. Tai visų pirma degimo kameros dydį (suspaudimo laipsnį) galima padaryti kokį tik nori, nuo tinkamo dyzeliui, dujiniam kurui, spiritui, iki pat žemo oktano benzino, (galima netgi padaryti kintamą suspaudimo laipsnį kaip, tai yra padaryta prieš daugiau nei puse amžiaus modelių kompresinio uždegimo karburatoriniuose varikliukuose, na bet čia jau optional ekstremas). Antras privalumas galimybe dirbti simuliuojamo Atkinsono/Milerio ciklo rėžimu, man atrodo, kad ir Vankelio versijoj tas būtu galima, kaip ir įprastų variklių atvejais.


Nematau problemų padaryti wankel'o variklio CR kokio reikia. Tiesiog pakeiti rotoriuje esančių išėmų dydį:
Paveikslėlis
Aišku ne viskas taip paprasta.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1573
Reputacija: +911
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-18, 03:02 
     
Pataisykit jei klystu, bet man regis šiti rotoriniai varikliai alyvą valgo labiausiai tada, kai yra keičiamos apsukos/galia. O jei variklis dirba maždaug ta pačia galia visą laiką, tai jis kaip tik pakankamai efektyvus. Jis gal netinka automobiliams (nes daug įsibėgėjimų ir sustojimų), bet kaip nuolatos vienodu tempu dirbantis generatorius - geras variantas. Tai toks "emergency" generatorius elekromobiliuose gal ir neblogai būtų.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 22:04
Pranešimai: 217
Miestas: Vilnius
Reputacija: +122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-18, 05:14 
     
Kariškiams tai puikus variantas. Lengvas generatorius su talpiom baterijom pats tas hibridams. Vien vidaus degimo varikliai kariškių nebetenkina, vien elektriniai netinka iš principo (priešas nelauks kol pasikrausi).
  • 0




Užsiregistravo: 2016-05-02, 09:55
Pranešimai: 106
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-18, 15:05 
     
na bet šitas kaip suprantu iš esmės irgi turės valgyti tepalą?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2970
Reputacija: +1314
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-18, 18:24 
     
Šiek tūek matematika nesueina. 3ag sveria 2kg, o 5kw - 45kg. Kur čia mažas ir galingas?
  • 0




Užsiregistravo: 2017-03-28, 16:11
Pranešimai: 5
Reputacija: +72
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-12-18, 18:32 
     
robertasdd rašė:
Šiek tūek matematika nesueina. 3ag sveria 2kg, o 5kw - 45kg. Kur čia mažas ir galingas?

"Plikas" 3ag variklis sveria 2kg. O generatorių sudarys ne tik vdv variklis, bet ir pats elektors generatorius su valdymu, bei (turbūt) kuras.
  • +3




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1573
Reputacija: +911
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'