Talkatif, nu gal nereikt taip dramatizuot kelių pavyždžių, nes tas apdorojimas servuose ir pateikimas i asmenini pc dar tik daigo stadijoje.
Pavyzdziu jau nemazai ir veikia jie labai sklandziai. Minimalios delsos reikalaujantis cloud gamingas isivaziuoja, visi kiti desktopiniai reikalai seks paskui. Jei 5G nestrigs, po 3-5 metu, uziancius kvadratinius pastales inkilus pirks, tik sintetiniu testu entuziastai.
Gal ir taip, aš nebūdamas IT specialistų, nedrįsčiau spėlioti. Bet jei būtų cloud viskas, o namuose jokio inkilo po stalu, kaip tada būtų sutrikus interneto ryšiui ? Pvz. darau svarbu darba kazkoki programos ir failas su kuriuo dirbu yra debesyje, nutrūksta, dėl kažkokių preižasčių interneto ryšys ir lieku tam laikui, be priėjimo prie savo ,,PC" ?
0
Užsiregistravo: 2009-03-17, 09:52 Pranešimai: 557 Miestas: Vilnius
Pavyzdziu jau nemazai ir veikia jie labai sklandziai. Minimalios delsos reikalaujantis cloud gamingas isivaziuoja, visi kiti desktopiniai reikalai seks paskui. Jei 5G nestrigs, po 3-5 metu, uziancius kvadratinius pastales inkilus pirks, tik sintetiniu testu entuziastai.
Cloud gaming'as yra mobiliakų turėtojams. Arba telikų. Žodžiu tiems kas neturi nieko geriau už androidą ar iOS. 5G nieko nepakeis su vėlinimu. Vėlinimą sukelia tinklo infrastruktūra ir atstumas. Nori mažesnio vėlinimo, galima tik tinklo infrastruktūros problemą spręsti. Visų pirma reikia optinio ryšio, ir kuo didesnio greičio, kad paketus gautum didesniu dažniu. Didesni dažnis reiškia, kad paketas bus pradėtas siųsti ankščiau. Šita optimizacija turi būti atlikta iki paties žaidimo serverio, ko per 5 metus tikrai niekas nepadarys. Dauguma serverinių, ar interneto tiekėjų turi investavę šimtus tūkstančių į kokybišką tinklo įrangą, ir nekeis jos kas kelis metus. Taigi kol neturėsi 100Gbps ryšio kanalo iki serverio, su minimaliu taškų kiekiu, tol tų keliolikos papildomų milisekundžių niekaip nenumesi. Dėl šviesos greičio, žaidimų serveris turi būti bent tavo mieste. Lietuvoje pakolkas jų daug nėra, o gal iš vis tik per lenkiją galima žaisti.
Beje dabar žaidimai yra optimizuoti ryšio sulėtėjimams. Tarkim jei žaidi rpg žaidimą, meniu tvarkai lokaliai. Į servą perduodama informacija kaip tavo meniu atrodo po patvarkymų. Dėl to atrodo kad viskas veikia realiu laiku, nes viską darai realiu laiku savo kompe. Sudėtingiau yra su fps žaidimais. Yra ganėtinai sudėtinga nustatyti, kas kur pataikė, ir kas iššovė pirmas. Kartais vienas žaidėjas su didesniu vėlinimu sunervuoja visus, dėl savo "teleportacijų".
Talkatif rašė:
Jau dabar daug kas apdorojama serveriuose, o kompas namie/darbe atlieka tik interfeiso funkciją.
Tačiau tai nereiškia, kad kiekvieną servą šaldys iki 4K. Tokią technologiją galės naudot specializuotoms užduotims, bet visos serverinės jis nepakeis.
Kalbant apie interfeisą, tai kad ir šio tinklapio interfeisas savaime yra programa, o ne stream'o priėmėjas. Javascript kalba apdoroja daug dalykų, ir jos skaičiavimai atliekami naršyklėje, arba naudotojo kompiuteryje. Servas tiesiog priima komandas su duomenimis, patikrina ar tas kas paleido komandą, turi teises ją vykdyti, ir tada vykdo, ir gražina atsakymą. Moderniuose puslapiuose, dažnu atvejų, javascript atlieka daugiau darbo nei serveris.
Tokios tendencijos numatytos. Tiesiog verslui yra geriau, kai viskas yra serveriuose ir tu jam kas mėnesį moki šiek tiek už galimybę tai pasiekt. Ir pirkėjo kaina negąsdina ir nuo pardavėjo niekas nebėga.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume