Faktas, kad kai kurie transporto priemonių su VDV, ar komponentų jiems gamybos milžinai nenori rizikuoti tokiomis pat milžiniškomis investicijomis į EV, tol kol jos yra VDV lyderiai ir kol jie iš jų gauna didžiulius pelnus, ko nepasakysi apie EV gamybos apimtis ir pelnus. Kodėl jie turėtų milžiniškomis investicijomis patys sau kaišioti pagalius į ratus ir žlugdyti verslą kuriame jie šiandien yra lyderiai, generuoja iš to didelius pelnus, o ar viskas taip pat sėkmingai bus su EV nėra aišku, arba neaišku kada tai bus ? Manau tykisi Toyota ir Bosch, kad jie savo papildomus milijardus įlies į EV technologijų tobulinimą, kai ji bus jau beveik šiandiena, o ne beveik rytojus (beje, negalima sakyti, kad šie gamintojai visai neinnvestuoja ir netobulina EV technologijų). Ar tai teisinga šių kompanijų strategija, tikiuosi pamatysime artimiausiais metais. Šiandien Lietuvoj, EV auto matau tik kaip papildomą šeimos atomobilį,turint auto su VDV, skirta naudoti susisiekimui mieste / priemiestyje, žiūrint tik iš praktinės / finansinės perspektyvos. Viskas gali pasikeisti kelių metų bėgyje labai smarkiai, žinoma... .
0
Užsiregistravo: 2009-03-17, 09:52 Pranešimai: 557 Miestas: Vilnius
Bosh turi pakankamai automobilio sistemų, kad išgyventų ir be VDV, kol persiorientuos. Toyota gamina ne vieną hibridą, tai atėjus laikui know-how taip pat turės.
"Jie abu kartoja tą pačią klaidingą informaciją, kad baterijomis varomi elektromobiliai aplinką teršia labiau nei benzinu varomos transporto priemonės, nes kai kur elektrą daugiausia gamina dujos ir anglis."
reiskia benzinas auga degalinese. ji gaminant ir transportuojant joks co2 neisskiriamas. ir jokio poveikio aplinkai tai nedaro
Bosh turi pakankamai automobilio sistemų, kad išgyventų ir be VDV, kol persiorientuos. Toyota gamina ne vieną hibridą, tai atėjus laikui know-how taip pat turės.
jei nores gamint daug elektromobiliu, tai tures gaminti dar daugiau bateriju. o bateriju gamyklos per diena neatsiranda. ta pati tesla tikriausiai gamintu ir daugiau automobilu ir jie butu pigesniu modeliu, jei turetu pakankamai pajegumu gaminant baterijas. kuo ilgiau lauks, tuo bus sunkiau paskui prisivyti. cia butent apie baterijas. su kitais komponentais turetu buti lengviau
"Jie abu kartoja tą pačią klaidingą informaciją, kad baterijomis varomi elektromobiliai aplinką teršia labiau nei benzinu varomos transporto priemonės, nes kai kur elektrą daugiausia gamina dujos ir anglis."
reiskia benzinas auga degalinese. ji gaminant ir transportuojant joks co2 neisskiriamas. ir jokio poveikio aplinkai tai nedaro
o elektromobiliu baterijos irgi matyt auga ant medziu. ir kai atreguoja agresyvi chemija - baterijos numeta lapus, pasidaro neutralios aplinkai ir susikompostuoja 100% ekoliooogiskai ta zino visi pieniai ir vegetarai nuo gimimo ---- ai. ir buhalteriai dar zino irgi
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
jei nores gamint daug elektromobiliu, tai tures gaminti dar daugiau bateriju. o bateriju gamyklos per diena neatsiranda. ta pati tesla tikriausiai gamintu ir daugiau automobilu ir jie butu pigesniu modeliu, jei turetu pakankamai pajegumu gaminant baterijas. kuo ilgiau lauks, tuo bus sunkiau paskui prisivyti. cia butent apie baterijas. su kitais komponentais turetu buti lengviau
VDV pati technologija savaime yra neutrali aplinkai. jei ja naudot saikingai. is esmes gyvybe veikia tuo paciu principu - angliavandenilius irgi "degina". jei jums pati gyvybe yra neekologiska - nu tai ka su tokiai "tecnologais" galima diskutuot? jei padarai ferma su gyvunu nenaturalia koncentracija - tai aisku kad smirda ir sudo daug kaupiasi bet jie netampa antiekologiski kaip gyvunai. tiesiog reikia pritaikyt iskoncentravimo metodikas kazkokias. vieto to pradeda kazkolius debilinius draudimus ivedinet, pvz tu lauko tuliku, A+++ klasiu, ir snekejo apie kaminu mokescius... ne nu - valdzios debilizmo pakantumui ribos irgi turetu but... problema labiau yra, kad zmonija per intensyviai pradejo naudot anglies ir angliavandeniliu sankaupas. ir isvede visa ekosistema is iprastos pusiausvyros i persotinta anglimi. va ir viskas. bet pati VDV technologija yra 100% ekologiska, visi ismetalai suyra savaime. viska ka ten reikia kontroliuot - tai ivest kiekiu suvartojimo normas padalintas is teritorijos. vartojimo koncentracija mazint. pvz keist koncentracijos kiekius didinant tolesni kuro vartojima - kaip daro su su tom aktyviom filtracijos sistemom - cia yra ekologine nesamone. vienas tarsos tipas keiciamas kitu tarsos tipu. ir paskaiciavus - manau problema dar gileja globaliu mastu... vienintelis logiskas variantas - kas buvo is "valdzios" puses - tai nebent ta tarsos kvotu perskirstymo sistema. nezinau kas ja sugalvojo - bet ten nekvailas buvo ir tikrai panasu dar bande ekologija REALIAI gerint. ----------- daba ka turim su elektromobiliais ir visa ta atsinaujinancia energetika? visu pirma jie neturi savaimines tarsos koncentracijos problemos, ju vartojant daug. bet jie aiskiai turi likutines tarsos problema - kurios vdv tecnologija niekada neturejo ir netures. isskyrus ta mazyte akumuliatorine dali - kuri iki minimumo ir taip suspausta buvo. daba su EV bus kaip su plastikais. mazi kiekiai nepastebimai kaupiasi ir apsika viska aplink... va sita pirma isspreskit iki galo. o tada bus galima kist EV kaip visiskai svaria technologija. dabar ji aiskiai nera svari. ir nesvaru ten butent akumai. pagal mane reiketu labiau vystyt elektrines monopolines transporto-prekiu logistikos ir pan sistemas. zemes ukyje irgi. kur nebutini akumuliatoriai. pvz vdv autobusu sistemas nauikint. vdv traukinius. laivyboje jei iseina kazka normaliau sugalvot. dabar aiskiai per rura ta pasauline ekologija diegia ruros kamscio metodu as uz realius eko sprendimus, o ne uz butaforinius. kad jus cia parekausit kazka, kad "EV ateitis" - ekologija deja tik suprastes... va vandenilis tai ekologiskai atrodo irgi pilnutinai. net koks suspaustas oras ar superkondensatoriai. o cheminiai akumai kolkas nu niekaip man neisipaiso i pilnai ekologinius atsinaujinanti energetika ten irgi turi uzmaskuotu tersimo momentu... nera ten viskas puiku deja .... viskas kuo susilygino EV su VDV, tai tik nebent kai kuriais komforto parametrais... eko revoliucijos deja cia neizvelgiu niekaip... nu dalinai apspres pertankintu miestu (zmogkiauliu fermu) koncentracine tarsa. ir viskas...
+1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Aš manau kad didesnė tikimybė kad baigsis kaip Nokiai.
Ne, bosch nėra vienos srities kompanija. Ir visi 3 bosch įrenginiai, kuriuos turiu, jau turi elektrinį variklį.
AAA000 rašė:
VDV pati technologija savaime yra neutrali aplinkai. jei ja naudot saikingai.
Žmonija šitą technologiją naudotų saikingai, jei gyventume feodalinėje visuomenėje, ir tik karaliai turėtų automobilius. Na gal dar masinis komunizmas padėtų, su nesveikais deficitais. Bet tikrai neilgam.
Aš manau kad didesnė tikimybė kad baigsis kaip Nokiai.
Ne, bosch nėra vienos srities kompanija. Ir visi 3 bosch įrenginiai, kuriuos turiu, jau turi elektrinį variklį.
AAA000 rašė:
VDV pati technologija savaime yra neutrali aplinkai. jei ja naudot saikingai.
Žmonija šitą technologiją naudotų saikingai, jei gyventume feodalinėje visuomenėje, ir tik karaliai turėtų automobilius. Na gal dar masinis komunizmas padėtų, su nesveikais deficitais. Bet tikrai neilgam.
elektrinis variklis nėra išeitis.žiemos metu kas šildo saloną vdv auto,tai matyt pašalinė šiluma kuri lieka nuo judesio variklio perdavus ratams.kas šildo elektromobilio saloną-geriausiu atveju šilumos siurblys nuo auto baterijos maitinamas.nesupranta ekologai nieko apie fizika ,augulių foto sintezę,ir ličio jonų baterijų pramonę. turiu 3 kw saulės elektrinę ant stogo,bet minčių neturiu pirkti elektromobilį. tegu perka ekologai, kurie gyvena daugiabutyje.
0
Užsiregistravo: 2012-03-09, 13:05 Pranešimai: 355 Miestas: VILNIUS
Aš manau kad didesnė tikimybė kad baigsis kaip Nokiai.
Ne, bosch nėra vienos srities kompanija. Ir visi 3 bosch įrenginiai, kuriuos turiu, jau turi elektrinį variklį.
AAA000 rašė:
VDV pati technologija savaime yra neutrali aplinkai. jei ja naudot saikingai.
Žmonija šitą technologiją naudotų saikingai, jei gyventume feodalinėje visuomenėje, ir tik karaliai turėtų automobilius. Na gal dar masinis komunizmas padėtų, su nesveikais deficitais. Bet tikrai neilgam.
elektrinis variklis nėra išeitis.žiemos metu kas šildo saloną vdv auto,tai matyt pašalinė šiluma kuri lieka nuo judesio variklio perdavus ratams.kas šildo elektromobilio saloną-geriausiu atveju šilumos siurblys nuo auto baterijos maitinamas.nesupranta ekologai nieko apie fizika ,augulių foto sintezę,ir ličio jonų baterijų pramonę. turiu 3 kw saulės elektrinę ant stogo,bet minčių neturiu pirkti elektromobilį. tegu perka ekologai, kurie gyvena daugiabutyje.
Nu paaukosi 5-10% šildymui. Ne 500km nuvažiuosi, o 450-475km, nesudaro didelio skirtumo.
Vartotojai naršantys šį forumą: HardAxe ir 3 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume