Tai kad praktikoje nelabai yra skirtumo. Tie visi pasakojimai apie nesikuriancius dyzelius didziaja dauguma atveju yra is zmoniu, kurie apie masina aplamai zalio supratimo neturi. Pas tokius ir benzinine prie didesnio salcio lygiai taip pat nesikutrtu. Dyzeliui svarbus du dalykai - akumas (lygiai taip pat kaip ir benzininiam) ir pakaitinimo zvakes (jei neveiktu bent viena - vairuotojas turetu is karto pastebeti, nes uzvestas variklis pora-trejata sekundziu purtosi, kol nepradeda veikt cilindras kuriame zvake nudusus. Jeigu neveikia visos - tai ir prie -5 jau butu labai sunku toki varikli uzkurt). Overall nesikurimo priezastis yra netvarkingas automobilis, o ne kuro tipas.
Is savo pacio patirties pamenu, kaip kazkur 12-13 metu atgal gan lengvai uzsikurus savo dyzeli, termometras rode -32.5. O tada ir prikurinejau ir uztempinejau ne viena kaimyna kieme.
Šildyti reikia. Geriausia jei tai galima daryti neužvedus variklio. Antras geriausias būdas, ramiai važiuojant.
Sildyti nereikia. Niekada nei as, nei niekas is mano seimos masinos nesildo ir niekada neturejau jokiu didesniu bedu. Pilti reikia normalu kura, kraut akumus, keist tepalus laiku ir jokiu bedu nebus. Laikyt masina ant zemu apsuku prie -20 yra visiska nesamone. Uzkurei, ramiai isvaziavai ir uz 5 min. variklis jau pasils iki tiek, kad jam jau nekenkia apsukos, o birbinti 20 min. ant laisvu yra nesamone.
O gal visgi daryti reikia, kaip rašo automobilio instruckijoje? Hyundai i40 dyzelį šildyti tikrai reikia. Ne 20 minučių aišku. O iki minutės pastovėti, ir toliau porą minučių ramiai pavažiuoti.
Beziną lengviau nei dyzelį užkurti, nes akumo įtampos mažiau užtenka. Tiesa, kad techniškai tvarkingi užsikurs abu, tik techniškai tvarkingą benziną paprasčiau/pigiau palaikyti. Akumas automobilio per kažkur 12 metų keistas vieną kartą, prieš gal 2 metus.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
aš "pašildau" jei neskubu. Gal greičiau leidžiu tepalą išjudinti.
Užsivedus palaukiu kol momentinės sąnaudos nukris <3l/min. (pilnai sušilęs rodo ~0.9l). Tik tik užvedus pakyla iki 5 ir pradeda lėtai leistis, tai kokį 15-20sec pralaukiu prieš jungdamas bėgį. Per tą laiką diržą sau/vaikui užsegu ir pan.
Šiaip langus gramdydavau užkūręs, bet seniai jau negarmdžiau
benzinas vs dyzelis, tai benzinui užtenka prasukti variklį, dyzeliui reikia smūgio. Benzine bele pasuki variklį, žvakės jį išjudina. Dyzelyje dar ir kompresija didesnė tai dažniau kyla daugiau problemų su užvedimu, šaltas variklis sunkiai sukasi ir t.t.
aš "pašildau" jei neskubu. Gal greičiau leidžiu tepalą išjudinti.
As negaliu pasakyt, kiek tai kenkia varikliui. Tiesa sakant galbut ta zala labai net ir nepasijus. Bet esme tame, kad saltas varikly su saltu tepalu prie mazu sukiu nesukuria reikiamo spaudimo, kad 'teisingai' teptu varikli. Butent tai ir kenkia varikliui, o kiek daug - neisivaizduoju. O seip tai turbut retas kuris kapsto sniega nuo neuzkurtos masinos. Visgi jei jau kapstaisi, tai pirma uzkuri, tada kapstaisi, ir tada jau sedi i siek tiek pasilusia masina. As ir pats taip darau, nors ir zinau kad blogai.
O gal visgi daryti reikia, kaip rašo automobilio instruckijoje? Hyundai i40 dyzelį šildyti tikrai reikia. Ne 20 minučių aišku. O iki minutės pastovėti, ir toliau porą minučių ramiai pavažiuoti.
Beziną lengviau nei dyzelį užkurti, nes akumo įtampos mažiau užtenka. Tiesa, kad techniškai tvarkingi užsikurs abu, tik techniškai tvarkingą benziną paprasčiau/pigiau palaikyti. Akumas automobilio per kažkur 12 metų keistas vieną kartą, prieš gal 2 metus.
Akumo itampa ta pati - 12 voltu. Skiriasi sroves stipris (amperai) ir talpa (Ah) - bet cia ne esme, kainuoja tie akumai praktiskai vienodai. Prie musiskiu ziemos temperaturu negaleciau sakyt kad yra skirtumas uzkurime tarp dyzelio ir benzo. O prie tikrai zemu, tarkim -30 ir zemiau, dyzeli uzkurt sunkiau, nes sunkiau susildyt ir isgarint saliarka. Jeigu purkstukas ant kad ir karstos zvakes uzspjauna skrepli saliarkos, tai kursis sunkokai
Pas mane kažkoks idiotiškas tepalas pilasi (0w20) ir aš gyvenu "šilto" klimato zonoj, tai kažkoks rimtesnis šildymas man dzin. Variklis pats susikelia apsukas, kol žiedai kažkiek apšyla, tas matosi iš tachometro, sąnaudų ir garso.
Šiaip būtų laikas automobiliam pereiti prie 48V ar bent 24V baterijų. Bet turbūt greičiau jau sulauksim elektromobilių.
Skirtumas tarp benzo ir dyzelio, kad dyzeliui akumuliatorių pirksi kas 3-4 metus, kokių 70-80Ah talpos. Benzui pirksi kas 10-12 metų, kokių 50Ah. Benzui išvis viskas dzin - +20 ar -20, senas ar naujas akumuliatorius, sena ar nauja mašina - visad 3 pasukimai, jokių pakaitinimų ir t.t.
---
Jei langas apšalęs būna, tai lukteliu kokią minutę ar dvi, kol nutirpsta, o jei ne, tai iki kol sūkiai nukrenta iki 1000 ar mažiau ir tada važiuoju.
Cituoti:
A.Gailiušas taip pat išskyrė, jog reikėtų pasirūpinti durelių užraktu. Sandarinimo gumas svarbu sutepti silikonu
Vienoj iš mašinų prie duris važiuojant prisirišu prie kojos su "zeteškėm", nes neužsidaro, kol neatšyla
O gal visgi daryti reikia, kaip rašo automobilio instruckijoje? Hyundai i40 dyzelį šildyti tikrai reikia. Ne 20 minučių aišku. O iki minutės pastovėti, ir toliau porą minučių ramiai pavažiuoti.
Beziną lengviau nei dyzelį užkurti, nes akumo įtampos mažiau užtenka. Tiesa, kad techniškai tvarkingi užsikurs abu, tik techniškai tvarkingą benziną paprasčiau/pigiau palaikyti. Akumas automobilio per kažkur 12 metų keistas vieną kartą, prieš gal 2 metus.
Akumo itampa ta pati - 12 voltu. Skiriasi sroves stipris (amperai) ir talpa (Ah) - bet cia ne esme, kainuoja tie akumai praktiskai vienodai. Prie musiskiu ziemos temperaturu negaleciau sakyt kad yra skirtumas uzkurime tarp dyzelio ir benzo. O prie tikrai zemu, tarkim -30 ir zemiau, dyzeli uzkurt sunkiau, nes sunkiau susildyt ir isgarint saliarka. Jeigu purkstukas ant kad ir karstos zvakes uzspjauna skrepli saliarkos, tai kursis sunkokai
Ant akumuliatorių deklaruojama įtampa 12V. Tačiau realiai ji skiriasi priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovimo lygio. Pilnai įkrauto akumuliatoriaus įtampa ~12,7V. 12V jau išsikrovusio ir su tokia įtampa neužkursi nei dyzelio nei benzino. Užkurt dyzelį reikalingas aukštesnis akumuliatoriaus įkrovimo lygis, nei benzinui. Todėl immortallt teiginys, kad benzinui užkurt pakanka mažiau įtampos yra teisingas.
O gal visgi daryti reikia, kaip rašo automobilio instruckijoje? Hyundai i40 dyzelį šildyti tikrai reikia. Ne 20 minučių aišku. O iki minutės pastovėti, ir toliau porą minučių ramiai pavažiuoti.
Beziną lengviau nei dyzelį užkurti, nes akumo įtampos mažiau užtenka. Tiesa, kad techniškai tvarkingi užsikurs abu, tik techniškai tvarkingą benziną paprasčiau/pigiau palaikyti. Akumas automobilio per kažkur 12 metų keistas vieną kartą, prieš gal 2 metus.
Akumo itampa ta pati - 12 voltu. Skiriasi sroves stipris (amperai) ir talpa (Ah) - bet cia ne esme, kainuoja tie akumai praktiskai vienodai. Prie musiskiu ziemos temperaturu negaleciau sakyt kad yra skirtumas uzkurime tarp dyzelio ir benzo. O prie tikrai zemu, tarkim -30 ir zemiau, dyzeli uzkurt sunkiau, nes sunkiau susildyt ir isgarint saliarka. Jeigu purkstukas ant kad ir karstos zvakes uzspjauna skrepli saliarkos, tai kursis sunkokai
BMW matyt jau nusprendė vienodus akumus dėt. Pas mane ant F serijos BMW benzininio sulčių pakelio dydžio variklio (2.0T) 90Ah ir 850A startinė srovė.
Šildyti reikia. Geriausia jei tai galima daryti neužvedus variklio. Antras geriausias būdas, ramiai važiuojant.
Uzkurei, ramiai isvaziavai ir uz 5 min. variklis jau pasils iki tiek, kad jam jau nekenkia apsukos, o birbinti 20 min. ant laisvu yra nesamone.
Tai iš esmės tą patį rašiau, tik jei kai kurias mašinas galima šildyti neužkūrus variklio, pvz su išoriniu aušinimo skyščio šildytuvu. Toks būdas daug draugiškesnis varikliui. Naujoviški varikliai (jei neturi esminių dizaino trūkumų) mechaniškai yra labai patvarūs, tai vargu ar pastebėtum kas jam labiau kenkia kas mažiau.
FtBall rašė:
Skirtumas tarp benzo ir dyzelio, kad dyzeliui akumuliatorių pirksi kas 3-4 metus, kokių 70-80Ah talpos. Benzui pirksi kas 10-12 metų, kokių 50Ah. Benzui išvis viskas dzin - +20 ar -20, senas ar naujas akumuliatorius, sena ar nauja mašina - visad 3 pasukimai, jokių pakaitinimų ir t.t.
Tik iš dalies teisinga. jei automobilis techniškai tvarkingas ir parinktas atitinkamas akumuliatorius, tai akumuliatorių tarnavimo laikas bus praktiškai vienodas. Tik kad geri akumuliatoriai gan brangūs, ir nusipirkus prastą, jis dyzeliniame auto, dėl didesnių startinių srovių tarnaus trumpiau.
O gal visgi daryti reikia, kaip rašo automobilio instruckijoje? Hyundai i40 dyzelį šildyti tikrai reikia. Ne 20 minučių aišku. O iki minutės pastovėti, ir toliau porą minučių ramiai pavažiuoti.
Beziną lengviau nei dyzelį užkurti, nes akumo įtampos mažiau užtenka. Tiesa, kad techniškai tvarkingi užsikurs abu, tik techniškai tvarkingą benziną paprasčiau/pigiau palaikyti. Akumas automobilio per kažkur 12 metų keistas vieną kartą, prieš gal 2 metus.
Akumo itampa ta pati - 12 voltu. Skiriasi sroves stipris (amperai) ir talpa (Ah) - bet cia ne esme, kainuoja tie akumai praktiskai vienodai. Prie musiskiu ziemos temperaturu negaleciau sakyt kad yra skirtumas uzkurime tarp dyzelio ir benzo. O prie tikrai zemu, tarkim -30 ir zemiau, dyzeli uzkurt sunkiau, nes sunkiau susildyt ir isgarint saliarka. Jeigu purkstukas ant kad ir karstos zvakes uzspjauna skrepli saliarkos, tai kursis sunkokai
BMW matyt jau nusprendė vienodus akumus dėt. Pas mane ant F serijos BMW benzininio sulčių pakelio dydžio variklio (2.0T) 90Ah ir 850A startinė srovė.
90Ah kaip benzininiam varikliui tikrai daug. Gal jie ten hibrida bande daryt?
Pas mane kažkoks idiotiškas tepalas pilasi (0w20) ir aš gyvenu "šilto" klimato zonoj, tai kažkoks rimtesnis šildymas man dzin. Variklis pats susikelia apsukas, kol žiedai kažkiek apšyla, tas matosi iš tachometro, sąnaudų ir garso.
Šiaip būtų laikas automobiliam pereiti prie 48V ar bent 24V baterijų. Bet turbūt greičiau jau sulauksim elektromobilių.
jau kai kur po truputi juda link 0W-15. Mild hybrid sistemų su 48V vis daugėja. Jeigu variklis su startergeneratorium tai yra 48V sistema.
Siandien vos ne vos uzkuriau, sukau varikli kokias 2 minutes su pertraukom. Akumas pirktas pries savaite 95ah 850A AGM. kuras piltas pries 2 savaites statoile, tai jau turetu buti zieminis? Jau seniau pastebejau, kad pasipurto uzkurus keleta sekundziu ir meta duma toki nesudegusio kuro tuo metu. Tai cia kaip kazkas minejo, bus pakaitinimo zvakes? Per 7 metus, kiek turiu sita auto jas keiciau jau 2 kartus ir viena karta rele. Tai ka ir vel? Kuriant rodo ta simboli, kad zvakes kaitina, bet labai trumpai. Gal kas zinot kaip BMW pasildyt zvakes keleta kartu pries kuriant? Senesnese masinose prie dideliu salciu rakteliu pasildydavau zvakes kelis kartus pries kuriant.
0
Užsiregistravo: 2014-01-16, 23:41 Pranešimai: 38 Miestas: Kaunas
Siandien vos ne vos uzkuriau, sukau varikli kokias 2 minutes su pertraukom. Akumas pirktas pries savaite 95ah 850A AGM. kuras piltas pries 2 savaites statoile, tai jau turetu buti zieminis? Jau seniau pastebejau, kad pasipurto uzkurus keleta sekundziu ir meta duma toki nesudegusio kuro tuo metu. Tai cia kaip kazkas minejo, bus pakaitinimo zvakes? Per 7 metus, kiek turiu sita auto jas keiciau jau 2 kartus ir viena karta rele. Tai ka ir vel? Kuriant rodo ta simboli, kad zvakes kaitina, bet labai trumpai. Gal kas zinot kaip BMW pasildyt zvakes keleta kartu pries kuriant? Senesnese masinose prie dideliu salciu rakteliu pasildydavau zvakes kelis kartus pries kuriant.
Kad šviečia lemputė, dar nereiškia, kad žvakės kaista. Ar jos blogos ar geros, tik išėmus matysis
0
Užsiregistravo: 2008-02-13, 16:43 Pranešimai: 970 Miestas: Vilnius
Siandien vos ne vos uzkuriau, sukau varikli kokias 2 minutes su pertraukom. Akumas pirktas pries savaite 95ah 850A AGM. kuras piltas pries 2 savaites statoile, tai jau turetu buti zieminis? Jau seniau pastebejau, kad pasipurto uzkurus keleta sekundziu ir meta duma toki nesudegusio kuro tuo metu. Tai cia kaip kazkas minejo, bus pakaitinimo zvakes? Per 7 metus, kiek turiu sita auto jas keiciau jau 2 kartus ir viena karta rele. Tai ka ir vel? Kuriant rodo ta simboli, kad zvakes kaitina, bet labai trumpai. Gal kas zinot kaip BMW pasildyt zvakes keleta kartu pries kuriant? Senesnese masinose prie dideliu salciu rakteliu pasildydavau zvakes kelis kartus pries kuriant.
Spausk mygtuka nenumynes sankabos (ijunk degima). Bet greičiausiai pas tavęs nešyla žvakės arba kuri nors neveikia. Tai tikrink "rėlę", žvakes (turi diagnostika rodyti) dar su laidais problema gali būti.
As negaliu pasakyt, kiek tai kenkia varikliui. Tiesa sakant galbut ta zala labai net ir nepasijus. Bet esme tame, kad saltas varikly su saltu tepalu prie mazu sukiu nesukuria reikiamo spaudimo, kad 'teisingai' teptu varikli. Butent tai ir kenkia varikliui, o kiek daug - neisivaizduoju. O seip tai turbut retas kuris kapsto sniega nuo neuzkurtos masinos. Visgi jei jau kapstaisi, tai pirma uzkuri, tada kapstaisi, ir tada jau sedi i siek tiek pasilusia masina. As ir pats taip darau, nors ir zinau kad blogai.
Su tiršta alyva slėgio pakankamai būna, srauto nėra. Jei netiki tai į matavimo tašką pajunk manometrą ir stėbėk kaip keičiasi slėgis aliejui šylant. O tiems birbintojams po pusę valandos noris klausimą užduot, kodėl jie pamiršta transmisiją? Ten tepalas irgi būna sustingęs ir vietoj stovėdamas jo neprišildysi.
As negaliu pasakyt, kiek tai kenkia varikliui. Tiesa sakant galbut ta zala labai net ir nepasijus. Bet esme tame, kad saltas varikly su saltu tepalu prie mazu sukiu nesukuria reikiamo spaudimo, kad 'teisingai' teptu varikli. Butent tai ir kenkia varikliui, o kiek daug - neisivaizduoju. O seip tai turbut retas kuris kapsto sniega nuo neuzkurtos masinos. Visgi jei jau kapstaisi, tai pirma uzkuri, tada kapstaisi, ir tada jau sedi i siek tiek pasilusia masina. As ir pats taip darau, nors ir zinau kad blogai.
Su tiršta alyva slėgio pakankamai būna, srauto nėra. Jei netiki tai į matavimo tašką pajunk manometrą ir stėbėk kaip keičiasi slėgis aliejui šylant. O tiems birbintojams po pusę valandos noris klausimą užduot, kodėl jie pamiršta transmisiją? Ten tepalas irgi būna sustingęs ir vietoj stovėdamas jo neprišildysi.
automato alyva nėra varinėjama pastoviai, kai variklis užkurtas?
Pas mane kažkoks idiotiškas tepalas pilasi (0w20) ir aš gyvenu "šilto" klimato zonoj, tai kažkoks rimtesnis šildymas man dzin. Variklis pats susikelia apsukas, kol žiedai kažkiek apšyla, tas matosi iš tachometro, sąnaudų ir garso.
Šiaip būtų laikas automobiliam pereiti prie 48V ar bent 24V baterijų. Bet turbūt greičiau jau sulauksim elektromobilių.
jau kai kur po truputi juda link 0W-15. Mild hybrid sistemų su 48V vis daugėja. Jeigu variklis su startergeneratorium tai yra 48V sistema.
Šitą etapą automobilizmo vystyme reikia būtinai praleisti, turiu galvoj visus tuos 24-48V ir mild hybrid ir vandenilį (nes jis gaminamas taršiai kolkas iš gamtinių dujų), tai tasptas kaip windows vista, kaip windows 8. Pateisinu tik plug-in hibridus nes jie yra elektromobiliai su VDV generatoriumi ir teoriškai gali naudoti netaršų kurą, gali būti pakrautos baterijos kaip EV. Reikia važinėti su senais vdv (windows XP) nes naujo net ir netaršaus auto gamyba labai teršia, su naujais ir mažai taršiais VDV (windows 7), o kai bus elektromobiliu daug (windows 10) tai su jais.
Su tais tepalais 0w-20, 0w-15 BS ir marketingas pagrinde jie tik tam, kad mažalitris variklis dirbtu ekonomiškiau dar 0,1-1% nes juos gamina su labai maža tolerancija ta prasme, labai mažas tarpelis tarp stūmoklio ir cilindro. Dėl to kad kūbatūra maža variklis visiškai sudils per 150-200kkm, o nuo tų skystų tepalų neužilgo po garantijos. Mažos kūbatūros pe cilindrą variklis dėl to ir praranda kompresiją greit (ir tada teršia labiau nei didelės kūbatūros) nes net ir mažesnis padilimo kiekis yra žalingas, nes proporcingas pagal linijinę priklausomybe nuo diametro ir apskritimo ir dar palei tūrinę priklausomybė. Man sunku paaiškinti tarkim sudilo žiedas 1 mikroną ir tai bus 1%, tai dvigubai didesnio diametro stūmokliui tai bus tik 0,5%, bet kadangi cilindro tūris didesnis tai kompresijos jis praras daug mažiau matuojant barais, reiškia didesnės kūbatūros variklis dirbs ekonomiškai net ir sudiles. Didesnio diametro žiedai ir cilindrai netgi ir dyla lėčiau nes didesnis plotas liečiasi per storesnę tepalo plėvelę ir mažesniais sūkiais dirba. Grubiai tariant tepalų antras skaičius yra tepalo plėvelės storis mikronais kai darbinė temperatūra pasiekta. Na tai toks ir skirtumas ar tarp žiedo ir cilindro sienelės bus 15, ar 40 mikronų tepalo plėvelė išvadas pasidarykit patys.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Vartotojai naršantys šį forumą: Majestic-12 [Bot] ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume