Vairuotojui pakėlus pėdą nuo akceleratoriaus automobilis riedės laisva eiga - taip, kaip dabartinis jūsų benzininis ar dyzelinis automobilis važiuojantis optimalia pavara
Ne, atkėlus koją nuo gazo pedalo automobilis pradeda stabdyti varikliu.
Cituoti:
Kitaip tariant, vairavimas vienu pedalu nebus galimas, nes „Volkswagen“ mano, kad toks pasirinkimas tiesiog labiau erzintų vairuotojus.
Jei vietoj dviejų pasirinkimų (riedėjimas/švelnus stabdymas) atsirastu trys pasirinkimai (riedėjimas/švelnus stabdymas/pilna regeneracija) tai papildomos opcijos atsiradimas turėtų erzinti vairuotojus?
O tai negali tiesiog nepilnai atleisti pedalo ir imituoti riedėjimo elektromobiliuose kurie valdomi vienu pedalu?
Aišku yra racijos, laisvame riedėjime elektromobilyje, ne sVDV laisvai riedant eikvojama energija variklio sukimuisi palaikyti, tiesiog keistokai išdėstyti VW pasirinkimo argumentai.
as biski nesupratau - taigi ka cia raso ir yra tipinis elektromobilio rezimas. du pedalai. vienas pedalas gazo. kitas stabdzio. jokio skirtumo - regeneracinis ar mechaninis, ar hybridinis rezimas. svarbu kad stabdo, kai paspaudi. jei nei vieno nespaudi - EV rieda tuscia eiga. cia visur taip. kiek stabdzio pedalas stabdys ant regeneracijos, o kiek stabdys ant kaladeliu - ten atskirai susiderina. kazkur opcijose. panasiai kaip koks sviesu ryskumas. isvis net ne pedalu. paprastai pasirenki vienakart-porakart gyvenime. kai instrukcija paskaitineji . ir uzmirsti kad taip galima. vistiek ten programiskai kas nors priburta buna. ta prasme pedalai du. gali valdyt viena koja - pakaitom spaudinet. gali abiem. valdyt abiem kojom tiesiog neiprasta po vdv. norit pasakyt kad buvo kazkokiu elektromobiliu kur taip nesugeba? tipo EV kazkokiu yra tik su vienu kojos pedalu isvis? nu tai cia visiskas gaidys tada - dvi funkcijas ant vieno pedalo sukist... yra glusu kur tokius net perka? cia straipsnis loliskas arba susiderint kazkas kazko nemoka... -------
Evil Goku rašė:
Ne, atkėlus koją nuo gazo pedalo automobilis pradeda stabdyti varikliu.
.
man atrodo tu neskiri kas yra laisvo riedejimo ir stabdymo rezimai. EV neturi sankabos ir ten neina riedet tik ant palaidu ratu. kas nera laisvo riedejimo rezimas. ten yra principe visiskai nevaldomo riedejimo rezimas. o su laisvu riedejimu butent riedi ant variklio. sukasi viskas - bet nei stabdoma nei gazuojama. tik trintis guoliuose. nuspaudus sankaba galima riedet dar greiciau nei "laisvu rezimu". bet ta mazai kas naudoja net ir su VDV. bet sita palaido riedejimo funkcija manau galima irgi butu idet i EV va cia jau butu kazkokia naujove. cia galbut sitai WV ir realizavo kazkokia iskreipta forma... bet straipsnis tai kazkokia nesamone...
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Paskutinį kartą redagavo AAA000 2021-01-11, 18:42. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vairuotojui pakėlus pėdą nuo akceleratoriaus automobilis riedės laisva eiga - taip, kaip dabartinis jūsų benzininis ar dyzelinis automobilis važiuojantis optimalia pavara
Ne, atkėlus koją nuo gazo pedalo automobilis pradeda stabdyti varikliu.
Cituoti:
Kitaip tariant, vairavimas vienu pedalu nebus galimas, nes „Volkswagen“ mano, kad toks pasirinkimas tiesiog labiau erzintų vairuotojus.
Jei vietoj dviejų pasirinkimų (riedėjimas/švelnus stabdymas) atsirastu trys pasirinkimai (riedėjimas/švelnus stabdymas/pilna regeneracija) tai papildomos opcijos atsiradimas turėtų erzinti vairuotojus?
O tai negali tiesiog nepilnai atleisti pedalo ir imituoti riedėjimo elektromobiliuose kurie valdomi vienu pedalu?
Aišku yra racijos, laisvame riedėjime elektromobilyje, ne sVDV laisvai riedant eikvojama energija variklio sukimuisi palaikyti, tiesiog keistokai išdėstyti VW pasirinkimo argumentai.
Beveik visuose elektromobiliuose elektros variklio stabdymą galima pasirinkti: visai nestabdo (kol nelieti stabdžio), lengvai stabdo, arba stabdo maksimaliai. Dar būna atskirai e-pedal įsijungi. Kai stabdo maksimaliai/ su e-pedal, jei užsimiršęs atleidi, jausmas kaip kirstum per stabdžius ir automobilis sustos vietoje, jei nėra nuolydžio/įkalnės.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Kai stabdo maksimaliai/ su e-pedal, jei užsimiršęs atleidi, jausmas kaip kirstum per stabdžius ir automobilis sustos vietoje, jei nėra nuolydžio/įkalnės.
Šitas labai stipriai ant Ioniq užmestas. Iš pradžių atrodo tragedija - negali prognozuoti, kur nustoti akseleruoti, nuolat "pasimauni" ant to stabdymo, bet prasuki 100 km mieste ir atrodo viskas normaliai - taip ir turi būti, išmoksti važiuot ne iki galo atleisdamas akseleratorių, t.y. neįjungdamas pilnos regeneracijos.
Kai stabdo maksimaliai/ su e-pedal, jei užsimiršęs atleidi, jausmas kaip kirstum per stabdžius ir automobilis sustos vietoje, jei nėra nuolydžio/įkalnės.
Šitas labai stipriai ant Ioniq užmestas. Iš pradžių atrodo tragedija - negali prognozuoti, kur nustoti akseleruoti, nuolat "pasimauni" ant to stabdymo, bet prasuki 100 km mieste ir atrodo viskas normaliai - taip ir turi būti, išmoksti važiuot ne iki galo atleisdamas akseleratorių, t.y. neįjungdamas pilnos regeneracijos.
WV protingiau mąsto, palikdami galimybę laisvai riedėti, be uber komplikuotų pseudo inovacijų nei Ioniq atveju, nes nereikia mokintis nereikalingų dalykų ir taupoma energija = didesnis nuvažiuojamas atstumas. Buka blondinė ar blondinas nesupras ir visada naudos regeneraciją pilnai be riedėjimo. Mane labai erzintu jei eketromobilis "geriau žinotu" už mane mano kėtinimus, arba jei aš turėčiau prisitaikyti, kad apieti kvailas naujoves.
AAA000 rašė:
Evil Goku rašė:
Ne, atkėlus koją nuo gazo pedalo automobilis pradeda stabdyti varikliu.
.
man atrodo tu neskiri kas yra laisvo riedejimo ir stabdymo rezimai. EV neturi sankabos ir ten neina riedet tik ant palaidu ratu. kas nera laisvo riedejimo rezimas. ten yra principe visiskai nevaldomo riedejimo rezimas. o su laisvu riedejimu butent riedi ant variklio. sukasi viskas - bet nei stabdoma nei gazuojama. tik trintis guoliuose. nuspaudus sankaba galima riedet dar greiciau nei "laisvu rezimu". bet ta mazai kas naudoja net ir su VDV. bet sita palaido riedejimo funkcija manau galima irgi butu idet i EV va cia jau butu kazkokia naujove. cia galbut sitai WV ir realizavo kazkokia iskreipta forma... bet straipsnis tai kazkokia nesamone...
Visas algoritmas aiškiai parašytas AAA000 kas tau nepatiko? 1. važiuoji (su įjungta pavara). 2. atleidi gazą = stabdai varikliu.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Spėju, kad abu būdai tai skonio reikalas. Įdomiau* galbūt ilgose nuokalnėse, kur laisva pavara riedėjimas nėra pati geriausia mintis, o stabdyti kaladėmis irgi šiaip sau. Kas būna kai išvis net regeneracijos režimu akumuliatoriai jau pripildyti, o nuokalnė vis dar tęsiasi? Jau elektrinė riedlentė nervinasi kai su pilnai pakrauta nori saugiai nuvažiuoti nuokalne - energijos nebėra kur dėti, akumuliatoriai perkrovos nemėgsta
*aišku čia šiaip išsikalinėjimas, artimiausių tokių žinau nebent kur Tatruose )
Kai stabdo maksimaliai/ su e-pedal, jei užsimiršęs atleidi, jausmas kaip kirstum per stabdžius ir automobilis sustos vietoje, jei nėra nuolydžio/įkalnės.
Šitas labai stipriai ant Ioniq užmestas. Iš pradžių atrodo tragedija - negali prognozuoti, kur nustoti akseleruoti, nuolat "pasimauni" ant to stabdymo, bet prasuki 100 km mieste ir atrodo viskas normaliai - taip ir turi būti, išmoksti važiuot ne iki galo atleisdamas akseleratorių, t.y. neįjungdamas pilnos regeneracijos.
WV protingiau mąsto, palikdami galimybę laisvai riedėti, be uber komplikuotų pseudo inovacijų nei Ioniq atveju, nes nereikia mokintis nereikalingų dalykų ir taupoma energija = didesnis nuvažiuojamas atstumas. Buka blondinė ar blondinas nesupras ir visada naudos regeneraciją pilnai be riedėjimo. Mane labai erzintu jei eketromobilis "geriau žinotu" už mane mano kėtinimus, arba jei aš turėčiau prisitaikyti, kad apieti kvailas naujoves.
AAA000 rašė:
Evil Goku rašė:
Ne, atkėlus koją nuo gazo pedalo automobilis pradeda stabdyti varikliu.
.
man atrodo tu neskiri kas yra laisvo riedejimo ir stabdymo rezimai. EV neturi sankabos ir ten neina riedet tik ant palaidu ratu. kas nera laisvo riedejimo rezimas. ten yra principe visiskai nevaldomo riedejimo rezimas. o su laisvu riedejimu butent riedi ant variklio. sukasi viskas - bet nei stabdoma nei gazuojama. tik trintis guoliuose. nuspaudus sankaba galima riedet dar greiciau nei "laisvu rezimu". bet ta mazai kas naudoja net ir su VDV. bet sita palaido riedejimo funkcija manau galima irgi butu idet i EV va cia jau butu kazkokia naujove. cia galbut sitai WV ir realizavo kazkokia iskreipta forma... bet straipsnis tai kazkokia nesamone...
Visas algoritmas aiškiai parašytas AAA000 kas tau nepatiko? 1. važiuoji (su įjungta pavara). 2. atleidi gazą = stabdai varikliu.
Nu tai kam kas patogiau, kaip įpranti. Nėra taip, kad jei važiuoji su epedal, tai vos vos spaudžiant gazą būtinai naudoja elektrą, gali generatorius net realiai veikti. Tiesiog žaidi balansavimo žaidimą. Su epedal smagu, kad kojos nereikia kilnoti, aktualiau kamšttyje stovint. Man asmeniškai labiausiai patinka arba ant 1 regeneracijos, ar 2 regeneracijos padalos, priklausant nuo elektromobilio, kai atleidus švelniai lėtina.
+1
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Labiau keista važinėti be regeneracijos sakyčiau. Kas yra važiavimas ant tolimų atstumų, tai manau gerai ir be regeneracijos, nes tie užstabdymai kartais sunervina. Bet po miestą vieno-pedalo funkcija yra genialus dalykas.
O kas dėl pilno akumuliatoriaus, tai tiesiog tam ir yra stabdžių kaladėlės mašinoje, kai nėra kur dėti energijos. Pvz leaf regeneracija silpsta virš 80% SOC. Bet skirtumo viename pedale nesijaučia, tiesiog kol negali pilnai naudoti regeneracijos, tol dirba paprasti stabdžiai. Kol baterija nuosekliai tuštėja nuo 100% iki 80% taip ir regeneracijos stabdymo galingumas auga nuo 0 iki 43kW (kiek žinau leaf turi apriboję regeneracinį stabdymą iki 43kW, kitos gamintojai pagal save).
Viena blogybė, kad šitaip važinėjant nenaudojami stabžiai ratuose ir su laiku ten viskas apkerpėja ir visai nustoja dirbt. Kai prireiks tam vienam ekstremaliam stabdymui gerai spirt per stabdį yra didelis šansas nesustoti.
Taip, karts nuo karto vien dėl šito reikia išjungti regeneraciją.
Lėtas devėjimasis yra ir gerai ir blogai. Pvz mūsų mašina jau važiuoja beveik treti metai, apytikriai 75000km, ir gruodį kasmetiniame servise dar nereikėjo keisti kaladėlių, tik stabdžių skystį. O ir keliai/kalnai neprideda savo NO.
Labiau keista važinėti be regeneracijos sakyčiau. Kas yra važiavimas ant tolimų atstumų, tai manau gerai ir be regeneracijos, nes tie užstabdymai kartais sunervina. Bet po miestą vieno-pedalo funkcija yra genialus dalykas.
Tai regeneracija lieka niekur ji nedingsta, tik ant stabdžių pedalo persikelia. Gazas atleistas riedi kaip ant laisvos, pradedi spausti stabdį prasideda regeneracija, dar truputi paspaudi regeneracija palaipsniui stiprėja, jei dar stipriau spaudi stabdį tada ir stabdžiai jau padeda stabdyti. Jei staga pamtes kliūtį kerti per pedalą išvisų jegų, tada dirba ir stabdžiai ir regeneracija, jei reikia kartu su ABS ir stabilumo kontrole. Turbūt teisybė yra kažkur per vidurį ta prasme turi būti abu ar net keletas rėžimų su išankstiniais preset'ais palei vairuotojo vairavimo stilių ir miesto tipą, bažnytkaimis ar didmiestis, bei laiką pikas ar nepikas, bažnytkaimy tas epedal tai užknistu. Mieste kas mėgsta važiuotu su Epedal, už miesto persijungi į tokį rėžimą kaip aš rašiau ir kiekvieno iš tų rėžimų dar išanksto pasirenki regeneracijos stiprumą ir galbūt netgi delay sekundėm, ar sekundės dalim, o tik tada regeneracija labai palaipsniui didinant stiprumą. Turėtu būti perjungiama su vienu mygtuku vienas, kitas ar trečias rėžimas, o preset'ų reguliavimas tik sustojus.
Cituoti:
O kas dėl pilno akumuliatoriaus, tai tiesiog tam ir yra stabdžių kaladėlės mašinoje, kai nėra kur dėti energijos. Pvz leaf regeneracija silpsta virš 80% SOC. Bet skirtumo viename pedale nesijaučia, tiesiog kol negali pilnai naudoti regeneracijos, tol dirba paprasti stabdžiai. Kol baterija nuosekliai tuštėja nuo 100% iki 80% taip ir regeneracijos stabdymo galingumas auga nuo 0 iki 43kW (kiek žinau leaf turi apriboję regeneracinį stabdymą iki 43kW, kitos gamintojai pagal save).
Musk'as turbūt nebereikalo žvalgėsi į ultracapus, normaliai juos laikant įkrautus 20-50% pagreitėjimas ir regeneracija galėtu vykti ir iki šimtų ar tūkstančio+ kW, tik trumpam žinoma, bet nepriklausomai nuo baterijos įkrovimo lygio.
O ilguose ir stačiuose nuoklnėse kai energijos nebėra kur dėti saugiau būtu regeneracijos energiją iššvaistyti šilumos pavidalu per kažkokią žvėriškos galios varžą, o jei yra poreikis pašildyti saloną papildoami gal dar baterijas ar panašiai jei reikia, tieisog jei ne vasara suakumuliuoti šilumą aušinimo sistemoj iki saugaus lygio. Stabdyti su stabdžiais ilgoj ir stačioj nuokalnėj betkokiai mašinai yra labai pavojinga galima perkaitinti stadžius ir kaldėles, susilanksto ar įtrūksta stabdžių diskai, perkaitę gali net nestabdyti tada kai to ištikro rekės ypač jei suportuose užvirs stabdžių skystis. Regeneracija, arba stabdymas varikliu yra gėris kalnuotuose vėtoviese.
+1
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Viena blogybė, kad šitaip važinėjant nenaudojami stabžiai ratuose ir su laiku ten viskas apkerpėja ir visai nustoja dirbt. Kai prireiks tam vienam ekstremaliam stabdymui gerai spirt per stabdį yra didelis šansas nesustoti.
Manau nesunku sita isspresti. Automobili uzvesti gali tik nuspaudus stabdi. Taip ir pramankstini stabdi kasdien.
Labiau keista važinėti be regeneracijos sakyčiau. Kas yra važiavimas ant tolimų atstumų, tai manau gerai ir be regeneracijos, nes tie užstabdymai kartais sunervina. Bet po miestą vieno-pedalo funkcija yra genialus dalykas. .
mėnesį laiko važinejau su hibridu miestuoje ir autobanuose (vokietija) tai man nepatiko regeneracija, tiesiog erzino, nori dariedeti iki šviesaforo ir kaip kas kažkas stabdžius spaustų. jeigu būtų galima aš rinkčiausi VW sprendimą.
+1
Moderatorius
Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09 Pranešimai: 1113 Miestas: Kaunas
Viena blogybė, kad šitaip važinėjant nenaudojami stabžiai ratuose ir su laiku ten viskas apkerpėja ir visai nustoja dirbt. Kai prireiks tam vienam ekstremaliam stabdymui gerai spirt per stabdį yra didelis šansas nesustoti.
Manau nesunku sita isspresti. Automobili uzvesti gali tik nuspaudus stabdi. Taip ir pramankstini stabdi kasdien.
Ir kuo tai padės stabdžių sistemai, kad tu stovinčiam automobilyje pedalą paminkysi? Stabdžių diskai nusivalys?
Viena blogybė, kad šitaip važinėjant nenaudojami stabžiai ratuose ir su laiku ten viskas apkerpėja ir visai nustoja dirbt. Kai prireiks tam vienam ekstremaliam stabdymui gerai spirt per stabdį yra didelis šansas nesustoti.
Manau nesunku sita isspresti. Automobili uzvesti gali tik nuspaudus stabdi. Taip ir pramankstini stabdi kasdien.
Ir kuo tai padės stabdžių sistemai, kad tu stovinčiam automobilyje pedalą paminkysi? Stabdžių diskai nusivalys?
Bent prasimankštins suportai, kad visai neužkirmytu. O pradėjus važiuoti rūdys nusivalys nuo diskų, nes kaladėlės bus prispaustos, o kad jos atsitrauktu į savo normalią idle padėtį turės prasisukti kelis apsisukimus lengvai prispaustos prie diskų.
Bet rankinį kai užtrauki tai vistiek pramankština bent galinius suportus.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Na regeneracija nedingsta tol kol yra kur deti pertekline elektra, bet is esmes tai vienas kita papildantys dalykai. ultracaps labai pagelbėtų šituo klausimu. Manau ir nuimtant staigius iškrovimus/pakrovimus galėtume tikėtis ilgaamžiskesnio baterijos tarnavimo. O su regeneracija/vienu pedalu tai tiesiog klausimas kaip ir kas butu patogiausia, nes ir ant paprasto VDV gamintojai gali siandien padaryti vieno pedalo funkcija, bet tiesiog is to jokios naudos, nes nera regeneracijos, o su EV yra keli privalumai kur galima isnaudoti elektrini privaluma ir tik klausimas kas vairuotojams bus pats patogiausias/priimtiniausias variantas arba reikes zaisti "rezimais". Vienokioje ar kitokioje formoje eina isjungti/ijungti viena pedala, keisti regeneracijos stipruma ir t.t.. ir siandien (nezinau ar pas visus gamintojus deja).
vazzy rašė:
Marius.brn rašė:
...
mėnesį laiko važinejau su hibridu miestuoje ir autobanuose (vokietija) tai man nepatiko regeneracija, tiesiog erzino, nori dariedeti iki šviesaforo ir kaip kas kažkas stabdžius spaustų. jeigu būtų galima aš rinkčiausi VW sprendimą.
Manau skonio/pripratimo reikalas. Beabejo išlipus iš VDV yra keista, bet vairuoju darbe "seną gerą" mechaninę VDV ir kitą namie EV ir neturiu jokių problemų, ir asmeniškai po vietą niekados neišjungiu vieno pedalo funkcijos. Bet kaip ir sakiau, cruisinant tarpmiestiniais keliais tada būna situacijų kur išjungiu vieną pedalą, nes tikrai nereikia.
Viena blogybė, kad šitaip važinėjant nenaudojami stabžiai ratuose ir su laiku ten viskas apkerpėja ir visai nustoja dirbt. Kai prireiks tam vienam ekstremaliam stabdymui gerai spirt per stabdį yra didelis šansas nesustoti.
Manau nesunku sita isspresti. Automobili uzvesti gali tik nuspaudus stabdi. Taip ir pramankstini stabdi kasdien.
nepakanka. tokia procedūra ir taip standartinė, o istorijų su strigusiais stabdžiais nemažai.
bahuriux rašė:
Bet rankinį kai užtrauki tai vistiek pramankština bent galinius suportus.
dabar dažniausiai arba atskiras mažytis suportas, arba stebulėj mažiukas būgninis
Vartotojai naršantys šį forumą: Bing [Bot] ir 4 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume