Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-16, 14:02 
     
HardAxe rašė:

Su tiršta alyva slėgio pakankamai būna, srauto nėra. Jei netiki tai į matavimo tašką pajunk manometrą ir stėbėk kaip keičiasi slėgis aliejui šylant. O tiems birbintojams po pusę valandos noris klausimą užduot, kodėl jie pamiršta transmisiją? Ten tepalas irgi būna sustingęs ir vietoj stovėdamas jo neprišildysi.


automato alyva nėra varinėjama pastoviai, kai variklis užkurtas?[/quote]

priklauso koks tas automatas, jei robotizuota mechaninė ar dviguba sankaba tai ne. labiau tradicinėse yra siurbliai, bet kol velenai nesisuka, tai nelabai ką ten prišildysi, reikia važiuot.

"Pateisinu tik plug-in hibridus nes jie yra elektromobiliai su VDV generatoriumi ir teoriškai gali naudoti netaršų kurą, " - ne visai taip. PHEV - skirtumas, kad batareiką gali pakraut dar ir iš išorės, ne tik važiuojant.

va visai smagus PHEV https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... o_Show.jpg
  • 0




Užsiregistravo: 2020-10-20, 13:27
Pranešimai: 151
Reputacija: -52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-16, 14:38 
     
Evil rašė:
"Pateisinu tik plug-in hibridus nes jie yra elektromobiliai su VDV generatoriumi ir teoriškai gali naudoti netaršų kurą, " - ne visai taip. PHEV - skirtumas, kad batareiką gali pakraut dar ir iš išorės, ne tik važiuojant.

O tai ką aš rašiau?
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8047
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-16, 18:51 
     
dyzelinis automobilis stovedamas is viso beveik nesyla. tik gaves apkrovos pradeda silti iki darbines temperaturos. tokiu oru ir su tvarkingu termostatu reikia daug nuvaziuot, kad uzkiltu pilnai. buna, kad net stovint prie sankryzos pradeda temperatura mazeti. vis gi nemanau, kad izinieriai projektuodami varikli neatsizvelgia i tai, kad saltas variklis nebus tinkamai tepamas. teko susidurt su naujesniais dyzeliais, tai kol labai saltas variklis, tai variklio apsukos buna didesnes (apie 1,2-1,4k). tik pradejus varikliui silti, apsukos iskart krenta maziau 1k. o esant pilnai darbines temperaturos, variklio apsukos nukrenta net iki 650 aps/min, kas atrodo ypatingai mazai.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 438
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-16, 19:13 
     
iPienius rašė:
dyzelinis automobilis stovedamas is viso beveik nesyla. tik gaves apkrovos pradeda silti iki darbines temperaturos. tokiu oru ir su tvarkingu termostatu reikia daug nuvaziuot, kad uzkiltu pilnai. buna, kad net stovint prie sankryzos pradeda temperatura mazeti.

Tas teisybė.
Bet turbūt pas visus WV 1,9 tdi ir įtariu pas dauguma kitų gamintojų dyz ir netgi benzininius variklius instaliuotos pašildymo žvakės, kad šildytu aušinimo skystį. Jos įmontuotos iškarto už galvos kur eina į salono pečiuką šlanga. Turėtu pašilti salonas ir atitirpti langai greitai per kelias minutes. Tik maža smulkmena riekia jas susitaisyti kad veiktu, pas mane dabar jos neveikia, kad jas kur ir tik vakar sužinojau, kad yra toks stebuklas imontuotas ir įtariu, kad susiremontuosiu iškart kai, tik baigsis šalčiai. Vertėtu pasitikrinti ar gamintojas instaliavo tokį dalyką ir jūsų variklyje, jei taip įsitikinti ar tai veikia.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8047
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-16, 21:44 
     
HardAxe rašė:
Pas mane kažkoks idiotiškas tepalas pilasi (0w20) ir aš gyvenu "šilto" klimato zonoj, tai kažkoks rimtesnis šildymas man dzin. Variklis pats susikelia apsukas, kol žiedai kažkiek apšyla, tas matosi iš tachometro, sąnaudų ir garso.

Šiaip būtų laikas automobiliam pereiti prie 48V ar bent 24V baterijų. Bet turbūt greičiau jau sulauksim elektromobilių. :(

ne idiotiskas, o labai skystas tepalas net ziema. masina matyt is naujesniu - ten skystesni tepalai pilasi. apdirbimas detaliu tikslesnis. senesnio tipo tirsti tepalai tiesiog nebetelpa i tarpeli tarp detaliu.
pereit reiketu prie 36V sistemos - nes tik sitas voltazas gerai suderinamas ir su liciu ir su svinu. tesla dare 7 licio celiu blokus tipo " alia 24V" - realiai net minimali itampa buvo virs 25V ir tipines sunkvezimiu detales vistiek netiko :D tai liko prie 12V vistiek...
as sakyciau isvis reikia orentuotis i elektromobiliu ikrovimo voltaza, kuris yra AC400V*1,44= mazdaug DC576V. arba mazdaug 160 licio (3,6V) celiu blokas ivairiose kombinacijose. jei imt sakykim 8 blokus po 20 celiu ir butu DC36V atraminis voltazas. kitas "parankus" voltazas deja tik 72v - kas siektiek jau per daug saugumui zmonems. kai kurie elektromobiliu gamintojai orientuojasi i tinklo itampa - ir manau labai teisingai daro. bet kiti kazkokias savas "unikalias" voltazo sistemas "isradineja"... ten turesi isvis kiekviena lempute "gamintojo" pirkt uz nesamoningas kainas... :) arba veziotis puse tonos impulsiniu keitikliu...
---
del dyzeliu - kuriasi gerai jei akumas naujesnis ir kuo galingesnis. darbinej masinoj akumas keista pries 2 metus 1,9tdi - viena zvake tikrai neveikia, bet idetas 100Ah akumiukas - tai uzkuria ir per jega. aplamai pramusta tarpine buvo net dviejose vietose - nesenai pakeite, galva prislifavo - nes atsibodo ausinimo skysti kas 2-3 dienos po bakeli pilt :) slegi sukeldavo ausinime ir ispusdavo :D ir kurdavosi net toks variklis vistiek gerai :D ir vakar ir siandien po nakties minus 18 puikiai kuriasi. is kazkur 8-11 takto. kol kuras normaliai atiteka. kuras net ne zieminis, o paprastas. daba dyzeliai normalus - faktiskai nera skirtumo nuo benzininiu uzsikurime. aisku jei jus kuriat su pusiau padvesusiu akumu - tai pradiniu apsuku nesukeliat normaliai, nesusikelia slegis ir sunkiai kuriasi net naujos masinos. o akumai isvis - 100€ nekainuoja. jei jums gaila kas keli metai ji pakeist dyzelyje - nu tai galesit sukist i variklio remontus paskui po 1-2k€ :D :D :D vnz vaziuot reikia iskart, nieko ten neverta laukt. ir keist laiku akuma ir tepalus. man juokinga skaityt, kai pravaziuoja per 5 metus kokiu 25-35 tuostancius km ir "taupo varikli" kazkokiais "variklio sildymais" :D :D :D as i menesi buna 5 tukstancius km susuku. varikli pakeicia mazdaug per savaite-10 dienu daba. tarpines keiciai 1-2 paras. reguliuoja purkstukus irgi panasiai. tik reikia pas rimtesnius garazinius kreiptis - kur moka varikli ardyt. nes yra du lygiai - kur "daro viska" - isskyrus varikli. ir normalus garaaziniai - kur tikrai daro viska. kainos iperkamos. ir cia ne kaip seniau - daba visi klientai svarbus, detales jie paros begyje gauna ar net keliu valandu. o tie kur "sildo" - ten daznai tiesiog salonas atsala - nu tai uzsikuria varikli ir pasisildo salona. nevaziuodami niekur. kad patys nesusaltu. pasiziuri koks mulkis is sono ir galvoja, kad cia visiems taip reikia... pabirzgint... stiklus as beja valau neuzvedes net. apgramdau - jei buna uzsalimas. jei nebuna - tik apsnigtra - valytuvais. o nutirpinu normaliai jau vaziuodamas. kai buvo pramusta - tai dregmes daug salono viduje - is vidaus apsaldavo - palikdavau tada pravertus siektiek dureliu langus nakciai. saltis istraukia drege maziau apsaldavo stiklas.
geriausia aisku butu pastoge kazkokia nuo apsnigimo - greiciau butu - bet darbine pofig... :) o va bendradarbiai savas tipo "taupo" akumus - tai kaisioja i sildomus garazus - nes nebeuzkuria siom dienom. o nuo tokio sildymo ir drusku - pavasari paskui dazai net lupasi nuo skardu :D :D :D nu taupykit jus tuos akumus ir kniskites neuzkurdami - negi man gaila :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4989
Reputacija: -573
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-18, 13:19 
     
iPienius rašė:
dyzelinis automobilis stovedamas is viso beveik nesyla. tik gaves apkrovos pradeda silti iki darbines temperaturos. tokiu oru ir su tvarkingu termostatu reikia daug nuvaziuot, kad uzkiltu pilnai. buna, kad net stovint prie sankryzos pradeda temperatura mazeti. vis gi nemanau, kad izinieriai projektuodami varikli neatsizvelgia i tai, kad saltas variklis nebus tinkamai tepamas. teko susidurt su naujesniais dyzeliais, tai kol labai saltas variklis, tai variklio apsukos buna didesnes (apie 1,2-1,4k). tik pradejus varikliui silti, apsukos iskart krenta maziau 1k. o esant pilnai darbines temperaturos, variklio apsukos nukrenta net iki 650 aps/min, kas atrodo ypatingai mazai.


Baisus dalykas, kai stovint mašina nešyla. Su Renault Trafic strigom kalnuose kamštyje, buvo ~0 temperatūra. Salonas atšalo, variklis atšalo. Spaudi gazą vietoj - vistiek nešyla.

Dėl aukštesnių apsukų - tai nesu matęs mašinoj, kurioj taip nebūtų. Ir net ne 1,2-1,4k, o kartais vos ne iki 2k rpm užsikelia.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2346
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +367
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-18, 20:49 
     
FtBall rašė:
iPienius rašė:
dyzelinis automobilis stovedamas is viso beveik nesyla. tik gaves apkrovos pradeda silti iki darbines temperaturos. tokiu oru ir su tvarkingu termostatu reikia daug nuvaziuot, kad uzkiltu pilnai. buna, kad net stovint prie sankryzos pradeda temperatura mazeti. vis gi nemanau, kad izinieriai projektuodami varikli neatsizvelgia i tai, kad saltas variklis nebus tinkamai tepamas. teko susidurt su naujesniais dyzeliais, tai kol labai saltas variklis, tai variklio apsukos buna didesnes (apie 1,2-1,4k). tik pradejus varikliui silti, apsukos iskart krenta maziau 1k. o esant pilnai darbines temperaturos, variklio apsukos nukrenta net iki 650 aps/min, kas atrodo ypatingai mazai.


Baisus dalykas, kai stovint mašina nešyla. Su Renault Trafic strigom kalnuose kamštyje, buvo ~0 temperatūra. Salonas atšalo, variklis atšalo. Spaudi gazą vietoj - vistiek nešyla.

Dėl aukštesnių apsukų - tai nesu matęs mašinoj, kurioj taip nebūtų. Ir net ne 1,2-1,4k, o kartais vos ne iki 2k rpm užsikelia.
Normalios kūbatūros varikliai nuo 1,7 opelio (isuzu) dyzelis, iki dar didesnių kūbatūrų 2-3l ypač senesni tie kur nuvažiuoja be remonto po ~1 mln km ir į kuriuos pilasi 0w-40, 10w-40 nekelia apsukų nebent trumpam iki 10s ir tik +100-200 rpm. Vienos mano benzininės mašinos 2l variklis turėjo pasirinktinai du darbo rėžimus A ir B ne čipas bet taip iš gamyklos tokie presetai perstačius fyškę, B atsieit sportiškesnis rėžimas aštriau reaguoja į gazą ir gal ten kokie +5 pridvėse asilai dasideda, laisvi sūkiai A 900 rpm, B 1100rpm ir apsukos nesusikledavo a nei per +1rpm nepriklausomai net jei lauke -30C. Taip pat ir WV 1,9 tdi nesusikelia apsukų, taip pat ir isuzu opelio variklis 1,7 cdti 2005m.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8047
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'