Gerai atrodo, turbūt normalu nes italų dizainėriai kūrė. Gal tik viduj vietos nėra tiek kiek jos galėjo potencialiai būti (turbūt suvalgė erdvę sraigtų mechanizmai ir tas auto), nes katamaranai praktiškai namai ant vandens ir greitis jų nemažas ir energjos nešvaisto bangų sukūrimui, greitis didesnis nei tokio pat ilgio ir talpos monohul tipo laivai.
PS. Ar bus versija be tų sraigtų ir vietoj automobilio amfibijos pageidaučiau, ar galima bus derėtis norėčiau už puse kainos?
Juokaujat. Su senute jachta buriuojant 4 mazgai jau erzina. Taip bent jau 7+ turetu pasiulyti kad kam butu idomu.
Tai čia su batarkėm ir saulės batarkėm toks greitis. Plaukiojom su bendradarbio motoriniu pramoginiu laivu, ant 4,5-5 mazgų ir nieko visai normaliai nes tikslas tik pasiplaukiot mariose buvo, o ne kažkur nukeliauti.
conjurer rašė:
Cituoti:
„Cilindrai sugeba generuoti judesį vandenyje (5 mazgai) ir tuo pačiu energiją“, – paaiškina „Lazzarini“.
Wow italai nugalėjo termodinamiką.
Jo čia biški BS, gal vertimas blogas.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Aprašyme labai daug plieno.. Kažkaip iš tokio pakankamai nedidelio ir pakankamai brangaus laivo labiau kompozitų norėtųsi.. (na patys sraigtai buferiai tai ok)
Aprašyme labai daug plieno.. Kažkaip iš tokio pakankamai nedidelio ir pakankamai brangaus laivo labiau kompozitų norėtųsi.. (na patys sraigtai buferiai tai ok)
Tokio dydžio laivų pagrindinės konstrukcinės medžiagos rečiau gaminamos iš kompozito, dažniau iš aliuminio, plieno ir kartais iš nerudyjančio plieno. Šiuo atveju plieno reikia dėl to, kad laivas yra su "važiuokle", tam kad išlaikyti visą konstrukciją standžią.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume