Dyzelgeitas ir "teslos spyris į užpakalį" VDV auto rinkos senbuviams išėjo į naudą. Elektromobiliai turi dar daug neišnaudoto potencialo, nes tik įsibėgėja tikrūjų elektromobilių gamyba, na tokių kurie panašūs į tikrus automobilius, ar net geresni. VDV tobulinimas jau beveik išsisėmes ir dažnais atvejais nusivažiavo į pievas. Elektromobiliams dar daug potencialo kristi kainoms ir didėti nuvažiuojamam atstumui ir tarnavimo laikui, daug daugiau nei VDV atveju. Manau už +/- 10 metų kainos bus vienodos vdv ir EV tos pačios komplektacijos.
WV koncernas eina teisingu keliu su savo tom standartinėm universaliom platformom, nes sumažins ateities ekeltromobilių kūrimo kainas ir gamybos kaštus mažiau reikės perdarinėti surinkimo linijas.
Išvis ES reikia visus gamintojus priversti gaminti su standartizuotom įtampom ir įkrovimo lizdais, nes dabar bardakas kaip su telefonais seniau buvo, kad to pačio gamintojo įkrovimo jugtis skyrėsi kiekvienam modeliui. Dar būtu gerai open source, arba bent jau standartizuota elektronika, gal net elektrotechnika pvz varikliai, kontroleriai ir softas, bet čia jau tik gamintoju gera valia tas gali atsitikti. Norėčiau, kad elektromobilis būtu kaip stacionarus PC su keičiamais komponentais palei poreikį.
Manau už +/- 10 metų kainos bus vienodos vdv ir EV tos pačios komplektacijos.
Tai kad, jau. 25K naujai normali kainą. Tik modelių asortimentas skurdus dar palyginus su VDV. Po 2-3 metų tai jau tikrai dauguma, manau reliai turės ne didesnes kainas nei VDV.
EV didesnės kainos dabar laikosi daugiausia dėl to, kad pasiūla paklausos nepasiveja. 2-3 metų tam neužteks, bet 5-7 metų turėtų užtekti. Tai kažkur per vidurį Jūsų abiejų spėjimo bus.
Dieselgate gal VW paskatino greičiau šokti į šį traukinį, nes sustabarėjusį vadovą, kuris nieko nenorėjo daryti pakeitė.
+1
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Kai pradės kristi akcizo nešamos įplaukos, tada elektromobilių teikiama nauda gali staiga imti mažėti. Nebus taip blogai, nes nereikės šerti dar ir arabijos princų, bet padėtis turėtų kiek suprastėti.
Kai pradės kristi akcizo nešamos įplaukos, tada elektromobilių teikiama nauda gali staiga imti mažėti. Nebus taip blogai, nes nereikės šerti dar ir arabijos princų, bet padėtis turėtų kiek suprastėti.
Šalys, kuriose yra akcizas, dažniausiai pačios neturi naftos. Gerėjantis prekybos balansas, ilguoju laikotarpiu mažesnės išlaidos sveikatai neblogai kompensuos sumažėjusias pajamas. Tuo labiau, kad dauguma šalių turi automobilių mokestį, kuris taikomas ir elektromobiliams, tik mažesnis, jei susietas su tarša. Taip kad ne, nebus čia didelių perversmų didžiojoje dalyje ES. Lietuvoje ir panašu pagaliau patvarkys automobilio mokestį, kad būtų metinis ir normaliai susietas su tarša.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Taip kad ne, nebus čia didelių perversmų didžiojoje dalyje ES. Lietuvoje ir panašu pagaliau patvarkys automobilio mokestį, kad būtų metinis ir normaliai susietas su tarša.
Tikiuosi pakoreguos dar tas lenteles, nes dabar propaguojami dyzeliniai miesto automobiliai, nes jie daznai nepasiekia 130g ir yra visai neapmokestinami, o benzinui nepasiekti 130g yra labai sunku. Pvz: 2010 Opel Astra, 2009 VW Polo, 2000 Yaris.
Vartotojai naršantys šį forumą: Tomasziukas ir 3 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume