Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 21 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 14:14 
     
Kada gamintojus pagaliau įpareigos žymėti naujos padangos protektoriaus gylį? Nuo kažkada buvusių 12mm dabar daugelis gamina padangas su vos 8mm gylio protektoriumi - realiai kuo toliau, tuo trumpesnis padangos naudojimo laikas, nes pavažinėjus sezoną kitą padangos sudyla. Daugelis žmonių apie tai net nesusimąsto pirkdami naujas padangas.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Smile 2021-01-20, 19:10. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2020-11-04, 18:28
Pranešimai: 21
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 14:19 
     
Užslėpta continental reklama? Šiaip puiku kuo daugiau info apie padangą tuo geriau, senai jau reikėjo patobulinti ir papildyti žymėjimus. Bus lengviau išsirinkti žmonėms kas yra kas.

Man nelabai tas buvo aktualu, aš padangas renkuosi nelabai palei brandą, arba tas lenteles, nebent brandinės netyčia atitiktu tai, ko aš ieškau. Tiesiog įvertinu padangos kietumą/minkštumą paspausdamas protektoriaus gumą su nagu ir palei protektoriaus raštą, bei protektoriaus kraštų formą. Vasarinėms padangoms gumos mišinys turi būti vidutinio kietumo, arba kiek į minkštają pusę. Pastaba kieta guma geriau sukimba su šlapia kelio danga, minkšta su sausa kelio danga. Raštas, kuo mažiau tuo geriau įstrižinių ir skersinių pjūviu ir geriau jei yra išilginių gilių ir palčių pjūvių, tik ne per tankiai. Tokių padangų mažesnis dilimas (dėl mažesnio suraižymo ir didesnių "pagalvėlių" ploto), geresnis stabilumas, geresnis valdomumas posūkiuose, geriau išstumia vandenį iš po padangos, gersnis sukibimas ant sauso asfalto. Kraštuose neturi būti perdaug suraižytas protektorius, kraštuose pagalvėlės užapvalintos nuo viršaus link krašto, kad padidėtu kontakto plotas pvz posūkyje kai padanga gauna papildomą prispaudimo jėgą iš kėbulo.

Žieminės guma labai minkšta (įspėjimas tokios padangos turės prastą indeksą ant šlapio asfalto), pageidautina daug mažų "pagalvėlių", pageidautina daug suraižymų mažais zigzagais. Kraštai statmeni su įdudom/grioveliais šonuose, kad kabintusi į sniegą, ar purvą papildoamai. Tokios padangos turi gerą sukibimą žiemą ant sniego, purvo, ledo, plikledžio, turės abu ženkliukus sniegui ir ledui, sakyčiau netgi su riebiu pliusu. Įspėjimas kuro ekonomijos indeksas bus prastas.

Nereikėtu rinktis siaurų padangų (bet reikia išlaikyti gamintojo rekomenduojamus dydžius), na nebent jūs vairuojat nivą tada taip, siauros padangos lengviau rieda per tešlas ir sniego sluoksnį, dar akvaplaningo rizika nusikelia link didesnio greičio, visais kitais atvejais plačios geriau įskaitant sukibimą ant ledo.

Kai renkamės padangas renkamės iš krūvos kompromisų, kiekvienas pagerintas parametras ant vieno kanto pablogina kitą parametrą, kaip galit pastebėti iš mano posto.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8045
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 14:56 
     
Labai teisingai pasakė bahuriux.
Ir man šiaip nelabai suprantama tas išvis žymėjimas. Jis manau negali būti išvis pritaikytas padangomis ir turėtu būti sukurtas naujas. Gal kokiems šaldytuvams ar skalbimo mašinoms tinka.
Nes kaip parodyta degalinės ženkliukas kuris nurodo ar taupo kurą? tai jeigu sukibimas su sausa danga bus prastas tai jis ir taupys, bet stabdymo kelias bus kaip traukinio. Ant šlapios dangos kaip ir geras žymėjimas vasarinėm padangom. Bet kai pereini ant žieminės padangos, tai kuriam naudinga jog ji taupo kurą ant sausos dangos bet stabdo blogai? Ir sukibimas su šlapia danga žiemos laiku? Gal ir būna ypač LT daugiau šlapių žiemų, bet šiaurinėse dalyse nemanau. Plius padanga visai kitaip elgiasi kai kelio dangos ir oro temperatūra buna +20 ar +30 ir kai +5 ar 0 ar -5. Prie šaltesnės aplinkos padanga tampa kietesnė.
Čiupinėjau žeiminę padanga kuria sukūrė Michelin. Kuri turėjo visus A atrodo žymėjimus. Bet pati padanga atrodė baisiai. Nei kantų, nei protektoriaus normalaus nei Z supjaustymu. Atropdė kaip vasarinė padanga su išilginiais raštais. Gal ji ir taupė kura, šlapios dangos gerai sukibo ir garsas dB buvo žemas, bet ar to žiemai reikia?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-08-19, 17:51
Pranešimai: 37
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 15:10 
     
Vargšai visokie michelinai, bridgestonai ir pirelliai, varto milijardus, bet vietinių ekspertų neįperka. Man kažkodėl įtikinamiau atrodo testai, nei jūsų pamąstymai iš akies.
  • +2




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 119
Reputacija: +114
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 15:17 
     
DariusWh rašė:
....
Čiupinėjau žeiminę padanga kuria sukūrė Michelin. Kuri turėjo visus A atrodo žymėjimus. Bet pati padanga atrodė baisiai. Nei kantų, nei protektoriaus normalaus nei Z supjaustymu. Atropdė kaip vasarinė padanga su išilginiais raštais. Gal ji ir taupė kura, šlapios dangos gerai sukibo ir garsas dB buvo žemas, bet ar to žiemai reikia?


Kiekvienas renkasi, ko nori. Jei gamina, tai perka. Asmeniškai jei savybės tokios pačios, bet važiuojama šiek tiek tyliau, kelis procentus prie kainos linkęs primesti.

P.S. o šis žeklinimas jau nebuvo privalomas?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15557
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2894
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 15:58 
     
Šaras rašė:
Vargšai visokie michelinai, bridgestonai ir pirelliai, varto milijardus, bet vietinių ekspertų neįperka. Man kažkodėl įtikinamiau atrodo testai, nei jūsų pamąstymai iš akies.


Mano pamąstymai ne iš akies, o iš ilgos vairavimo patirties visokiom sąlygom su visokio tipo B kategorijos mašinom ir ilgų studijų googlėj ir tūbėj kur ekspertai (inžinieriai), o ne vadybininkai žino ką sako. Na aišku ir nepriklausomi testai atliekami tuose video. Mano patirtis nemaža įskaitant plikledžius kalnuotose vietovėse be incidentų, kai status posūkis būna leidžiantis į pakalnę, ant plikledžio ir tt.. Jei pasitikėčiau brandu, o ne inžinieriais ir savo patirtim, nebūčiau toks sėkmingas vairuotojas draudimas nėra turėjes su manim reikalų, apart sutarties sudarymo, o nuvaževes gana nemažai esu.

Žiemos sąlygoms ypač netinka michelin produkcija, bent kiek teko susidurti, bet nokian žino ką daro ir žino kokia guma ir raštas turi būti žiemos sąlygoms. Taip pat nokian ir vasarines moka pagaminti labai geras tokias kokias aš mėgstu guma beveik semislikų su didesnėm neraižytom pagalvėlėm ir išliginiais grioviais. Bent jau savo asortimente turi tokių kokių man reikia.

O tie žymėjimai yra tokiems tikintiesiems brandais kaip tu ir tas nėra blogai, blogai kad tu nesuvokdamas išsirinksi ekonomiškas ir gerai sukimbančias ant šlapios dangos padangas nesuprasdamas, ką už tai aukoji.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8045
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 16:15 
     
bahuriux rašė:
Šaras rašė:
Vargšai visokie michelinai, bridgestonai ir pirelliai, varto milijardus, bet vietinių ekspertų neįperka. Man kažkodėl įtikinamiau atrodo testai, nei jūsų pamąstymai iš akies.


Mano pamąstymai ne iš akies, o iš ilgos vairavimo patirties visokiom sąlygom su visokio tipo B kategorijos mašinom ir ilgų studijų googlėj ir tūbėj kur ekspertai (inžinieriai), o ne vadybininkai žino ką sako. Na aišku ir nepriklausomi testai atliekami tuose video. Mano patirtis nemaža įskaitant plikledžius kalnuotose vietovėse be incidentų, kai status posūkis būna leidžiantis į pakalnę, ant plikledžio ir tt.. Jei pasitikėčiau brandu, o ne inžinieriais ir savo patirtim, nebūčiau toks sėkmingas vairuotojas draudimas nėra turėjes su manim reikalų, apart sutarties sudarymo, o nuvaževes gana nemažai esu.

Žiemos sąlygoms ypač netinka michelin produkcija, bent kiek teko susidurti, bet nokian žino ką daro ir žino kokia guma ir raštas turi būti žiemos sąlygoms. Taip pat nokian ir vasarines moka pagaminti labai geras tokias kokias aš mėgstu guma beveik semislikų su didesnėm neraižytom pagalvėlėm ir išliginiais grioviais. Bent jau savo asortimente turi tokių kokių man reikia.

O tie žymėjimai yra tokiems tikintiesiems brandais kaip tu ir tas nėra blogai, blogai kad tu nesuvokdamas išsirinksi ekonomiškas ir gerai sukimbančias ant šlapios dangos padangas nesuprasdamas, ką už tai aukoji.


"Tikintieji brandais kaip aš" pasiskaito testus, ir pamato kad ten nokianų net nėra :D
https://www.thetirelab.com/winter/
https://www.oponeo.co.uk/blog/adac-winter-tyre-tests
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm

Bet kitą kart būtinai ieškosiu pandangų su mažais zigzagais!
  • +1




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 119
Reputacija: +114
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 17:27 
     
O man Nokian`ai paskutiniu pirkimu nepatiko.

Ar čia normalus suaižėjimas?
https://i.ibb.co/k4MZ6vw/20201201-170913.jpg

Padangos žieminės, pirktos naujos, važiuotą vieną sezoną, saugotos sausoj vėsioj vietoj per vasarą.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5171
Reputacija: +1740
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 17:31 
     
Michelin padangos žieminės, stabdymo kelias ant slidaus kelio vos ne kaip vasarą.
Priversti slysti net kai šiaip slidu - yra ką veikti.

Dar juokingiau, kai lyginamas tiesiog brand'as. Vienas brand'as gamina tiek ekonominės klasės padangas, tiek premium. Kaip gali palyginti?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15557
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2894
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 17:49 
     
immortallt rašė:
Michelin padangos žieminės, stabdymo kelias ant slidaus kelio vos ne kaip vasarą.
Priversti slysti net kai šiaip slidu - yra ką veikti.

Dar juokingiau, kai lyginamas tiesiog brand'as. Vienas brand'as gamina tiek ekonominės klasės padangas, tiek premium. Kaip gali palyginti?


Betkolio gamintojo, betkokio brangumo padangas padės į pavėsį palei sukibimą restauruotos tarkim estijoj gamykliniu būdu padangos, nes jų guma ypatingai minkšta, o raštas daugmaž teisingas. Dėja jas reikia išmesti net jei nesudyla po 3 sezonų nes pradeda kietėti ir nebeveikia taip gerai (bet vistiek geriau sukimba nei like 50% visų žieminių padangų kurios važiuoja Lietuvos keliais), ta prasme gumos mišinys nėra stabilus ir ilgaamžis.

Tiesiog brandas nieko nereiškia kiap ir išvis betkoks brandas, rašiau kad gali atitikti tai ko reikia betkokio gamintojo, visi jie gamina daug visokių skirtingų padangų.

Dar yra toks niuansas kad naujos padangos sukimba gal net 30% geriau nei tarkim antro sezono gale. Nusiapvalina kanteliai.

Kitas dalykas aš neperku padangų kaip karštų bandelių, kiekvieną dieną tai galiu ir nežinoti apie naujas padangas rinkoj. Todėl ir tuiru universalų parametrų rinkinį kokios jos turi būti, fizika ir tam itkros inžinerinės žinios manes dar nepavedė.




HardAxe rašė:
O man Nokian`ai paskutiniu pirkimu nepatiko.

Ar čia normalus suaižėjimas?
https://i.ibb.co/k4MZ6vw/20201201-170913.jpg

Padangos žieminės, pirktos naujos, važiuotą vieną sezoną, saugotos sausoj vėsioj vietoj per vasarą.


Visiškai nenormalu, sakyčiau tragedija, gal jos prieš parduodant išgulėjo sandėly 5-10 metų? Jei turi čekį reikalauk, kad pakeistu į normalias ar gražintu pinigus.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8045
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 18:20 
     
Šaras rašė:
bahuriux rašė:
Šaras rašė:
Vargšai visokie michelinai, bridgestonai ir pirelliai, varto milijardus, bet vietinių ekspertų neįperka. Man kažkodėl įtikinamiau atrodo testai, nei jūsų pamąstymai iš akies.


Mano pamąstymai ne iš akies, o iš ilgos vairavimo patirties visokiom sąlygom su visokio tipo B kategorijos mašinom ir ilgų studijų googlėj ir tūbėj kur ekspertai (inžinieriai), o ne vadybininkai žino ką sako. Na aišku ir nepriklausomi testai atliekami tuose video. Mano patirtis nemaža įskaitant plikledžius kalnuotose vietovėse be incidentų, kai status posūkis būna leidžiantis į pakalnę, ant plikledžio ir tt.. Jei pasitikėčiau brandu, o ne inžinieriais ir savo patirtim, nebūčiau toks sėkmingas vairuotojas draudimas nėra turėjes su manim reikalų, apart sutarties sudarymo, o nuvaževes gana nemažai esu.

Žiemos sąlygoms ypač netinka michelin produkcija, bent kiek teko susidurti, bet nokian žino ką daro ir žino kokia guma ir raštas turi būti žiemos sąlygoms. Taip pat nokian ir vasarines moka pagaminti labai geras tokias kokias aš mėgstu guma beveik semislikų su didesnėm neraižytom pagalvėlėm ir išliginiais grioviais. Bent jau savo asortimente turi tokių kokių man reikia.

O tie žymėjimai yra tokiems tikintiesiems brandais kaip tu ir tas nėra blogai, blogai kad tu nesuvokdamas išsirinksi ekonomiškas ir gerai sukimbančias ant šlapios dangos padangas nesuprasdamas, ką už tai aukoji.


"Tikintieji brandais kaip aš" pasiskaito testus, ir pamato kad ten nokianų net nėra :D
https://www.thetirelab.com/winter/
https://www.oponeo.co.uk/blog/adac-winter-tyre-tests
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm

Bet kitą kart būtinai ieškosiu pandangų su mažais zigzagais!


Rimtai parodyk išsinaršes tuos testus (ir "testus" kaip antroj nuoruodoj skirtus britanijos rinkai su britiškom šlapiom žiemom, o ne su ledu ant kelio), kokias dabar padangas pirktum šiai žiemai už savo pinigus realiai, (o ne aukščiausios klasės po kelis šimtus eurų už padangą). Ta prasme kokias šią žiemą reikėtu dėti padangas ant WV golf 10-20 metų senumo.

Nevisi tokie testai kaip šitas tavo https://www.oponeo.co.uk/blog/adac-winter-tyre-tests turi prasmės, o kartais gali ir labai suklaidinti su skaudžiom pasekmėm nes vertina taškais palei kreivus prioritetus, o ne palei esminius.
Cituoti:
During the tests, tyres are evaluated according to seven criteria, and each of them has a different impact on the overall rating. Moreover, if a model fails in one of the categories, it will not get a high final score. Therefore, the best rated tyres must perform well in all of the following categories:

performance on wet surfaces (30% of the final score),
performance on snow (20% of the final score),
performance on dry surfaces (15% of the final score),
performance on ice (10% of the final score),
lifetime (10% of the final score),
fuel consumption (10% of the final score),
noise generated (5% of the final score).

Ypač čia labai "stipru"
Cituoti:
performance on ice (10% of the final score)
10% svarbumas ant ledo :)) žieminei padangai.
youtube.com/watch?v=fyEThSM4JnI?t=20


Vertinti reikia metrais iki visiško sustojimo ir palei skidpad (nuoruoda susirask wikipedijoj). Dar nepaminėjau vieno parametro padangos šonų tvirtumo/standumo, vasarinei turi būti tvirti, žieminei gali būti minkšti šonai.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8045
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 18:31 
     
bahuriux rašė:
Dar yra toks niuansas kad naujos padangos sukimba gal net 30% geriau nei tarkim antro sezono gale. Nusiapvalina kanteliai.

.

nu kiek pastebejau - naujos ziemines nesipuotos padangos gerai sukimba gal tik koki menesi :D paskui jau pz ir joms... as daug vazineju su valdiska - buna 5-6k prisukam menesiui. jei ispuola menesis su labai daug darbo. o siaip 3-4k "norma" (keli vairuoja kelias masinas, ir siektiek skiriasi intensyvumai - tai gana idomu stebet). ir ten keicia man kas sezona varanciasias. o kartais net du kartus (pvz buna praplesi, ar sudinas kokias paima. ir pan. kokias ten "firmas" perka - nelabai domiuosi. modelis eina R16 1C, nes busikai. o vienai masinai R15 paprastos). as visada stengiuosi pataikyt - kad mazdaug ant gruodzio vidurio uzsidet naujas. jei salciai veluoja - "tempiu" iki nauju.
tie kur vazineja tik vasarom. nelabai daug ir nelaksto - tai gali varinet ir kelis metus su tom paciom padangom.
jei vazineja abiem sezonais - bet irgi nedaug, as du komplektus tureciau - ziemini butinai sipuota. o kita - belenkoki universalu arba grynai vasarines-lietaus.
savo masinai padangu isvis neperku. geras "pazistamas" servisistas su iranga devetas geresnes dykai ir parupina ir sumotuoja... nematau tikslo ren kazka nagrinet kazkokius kodus net... cia ka parase - manau per sudetinga zymesena normaliam tipiniam vartotojui, kuris is esmes tenori tik saugiai vazinet ir kad padangos praeitu TA. daug svarbiau yra tinkamas priputimas ir gabaritas. jei nori ekonomiskiau = pripusk standziau ir rinkis vaziavimo maniera su kuo maziau stabdymo stabdziu pedalu, o diaugiau begiais. ir tiek.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4979
Reputacija: -570
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 19:09 
     
bahuriux rašė:
Užslėpta continental reklama?


Ne užslėpta, o tiesioginė - apačioje straipsnio juk nurodyta, kad tai yra "pranešimas spaudai", kitaip tariant - reklama. Technologijos.lt šiaip piknaudžiauja šiuo dalyku, nes tokia nuoroda turėtų būti šalia straipsnio pavadinimo dar jo neatsivertus, kad skaitytojui iš karto būtų aiški teksto paskirtis, o ne užslėpta kažkur jo pabaigoje.
  • 0




Užsiregistravo: 2020-11-04, 18:28
Pranešimai: 21
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 21:00 
     
bahuriux rašė:
Rimtai parodyk išsinaršes tuos testus (ir "testus" kaip antroj nuoruodoj skirtus britanijos rinkai su britiškom šlapiom žiemom, o ne su ledu ant kelio), kokias dabar padangas pirktum šiai žiemai už savo pinigus realiai, (o ne aukščiausios klasės po kelis šimtus eurų už padangą). Ta prasme kokias šią žiemą reikėtu dėti padangas ant WV golf 10-20 metų senumo.


Kaip susijęs padangu pasirinkimas (saugumas) su automobilio senumu? Jeigu automobilis senas, tai ir padangos prastesnės gali būt? O gal vis dėl to turėtų būt atvirkščiai, seni automobiliai nėra prifarširuoti saugumo sistemom, tad padangom kaip tik reiktų skirt didesnį dėmesį?
Tarkim pats ant tokio senumo auto užsidėjęs Continental WinterContact TS 860 (prieš 3 metus pirkau).
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 720
Reputacija: +482
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 21:18 
     
Kyborg rašė:
bahuriux rašė:
Rimtai parodyk išsinaršes tuos testus (ir "testus" kaip antroj nuoruodoj skirtus britanijos rinkai su britiškom šlapiom žiemom, o ne su ledu ant kelio), kokias dabar padangas pirktum šiai žiemai už savo pinigus realiai, (o ne aukščiausios klasės po kelis šimtus eurų už padangą). Ta prasme kokias šią žiemą reikėtu dėti padangas ant WV golf 10-20 metų senumo.


Kaip susijęs padangu pasirinkimas (saugumas) su automobilio senumu? Jeigu automobilis senas, tai ir padangos prastesnės gali būt? O gal vis dėl to turėtų būt atvirkščiai, seni automobiliai nėra prifarširuoti saugumo sistemom, tad padangom kaip tik reiktų skirt didesnį dėmesį?
Tarkim pats ant tokio senumo auto užsidėjęs Continental WinterContact TS 860 (prieš 3 metus pirkau).
Aš turiu galvoj kad mažai kas deda senam auto pačias pačiausias aukščiausios klasės naujausias ir brangiausias padangas, kai vienetas viršyja viso auto rinkos kainą. Yra ir pigesnių analogų ir nei kiek neprastesnių, o kartais dar teisingai pasirinkus bus geresnės tam tikrai situacijai.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8045
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 21:47 
     
"kieta guma geriau sukimba su šlapia kelio danga" - kuo daugiau silikos tuo geriau kimba ant šlapio.
"Žieminės guma labai minkšta" - mechaniškai semi slick track day bet dar legalios dar minkštesnės.

"Ar čia normalus suaižėjimas?" crazing, vadinasi, kažkas negerai buvo sandeliavime, vienas moto padangas turejau su tokiu pačiu simptomu. Kas datos žymoj?

" restauruotos tarkim estijoj gamykliniu būdu padangos, nes jų guma ypatingai minkšta" - pirelli supercorsa dar minkštesnės, prie -5 akmeninės.
  • 0




Užsiregistravo: 2020-10-20, 13:27
Pranešimai: 148
Reputacija: -52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 21:57 
     
Evil rašė:
" restauruotos tarkim estijoj gamykliniu būdu padangos, nes jų guma ypatingai minkšta" - pirelli supercorsa dar minkštesnės, prie -5 akmeninės.
Čia (vasarinės?) moco padangos? Mano spėjimas kad jos turbūt niekada nebuvo projektuojamos taip, kad tiktu žiemai, nes nebuvo tokio tikslo. Nuo gumos mišinio priklauso labai daug, daug daugiau nei nuo protektoriaus rašto, ypač jei kalbam apie vasarines.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8045
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-20, 23:26 
     
Darbinėse škodose sumontavo Belshina padangas. Bajeravom, kad nu dabar kiek gyvų bus likę, batkos gamyba, nepatikima kaip ir atominė, nu bet nieko. Kad ir kiek bandžiau prisiknisti - nepavyko. Normalios padangos.
O šiaip senai nežiūriu į brandus. O teko dirbti >200 mašinų autoūkyje Vokietijoje. Pirkdavom pačias pigiausias, hifly, hankook ir visokias pingfongines. Ir nieko važiuodavo chebra. O ten pravažiuojama ohoho, ir greičiai kiti. Tiesiog būdavo gan smarkiai taupoma visur ir visaip.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-02, 23:03
Pranešimai: 53
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-21, 00:04 
     
bahuriux rašė:
Evil rašė:
" restauruotos tarkim estijoj gamykliniu būdu padangos, nes jų guma ypatingai minkšta" - pirelli supercorsa dar minkštesnės, prie -5 akmeninės.
Čia (vasarinės?) moco padangos? Mano spėjimas kad jos turbūt niekada nebuvo projektuojamos taip, kad tiktu žiemai, nes nebuvo tokio tikslo. Nuo gumos mišinio priklauso labai daug, daug daugiau nei nuo protektoriaus rašto, ypač jei kalbam apie vasarines.


moco, tik moco nėra žieminiu ar vasariniu.
tame ir esmė, kad ne gumos minkštumas lemia, o receptūra. supercorsos 5-6 mm gale galima pribaigti per 2000km.
  • 0




Užsiregistravo: 2020-10-20, 13:27
Pranešimai: 148
Reputacija: -52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-22, 08:44 
     
HardAxe rašė:
O man Nokian`ai paskutiniu pirkimu nepatiko.

Ar čia normalus suaižėjimas?
https://i.ibb.co/k4MZ6vw/20201201-170913.jpg

Padangos žieminės, pirktos naujos, važiuotą vieną sezoną, saugotos sausoj vėsioj vietoj per vasarą.


Nokian padangu neperku daug metu. Dazniausia beda - issoka gumbai ant ratu. Tas liecia tiek lengvasias, tiek komercines paskirties furgonus, kuriem reikalingos cargo klases padangos.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 330
Reputacija: +124
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 14 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'