Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-26, 22:53 
     
Instruktorius rašė:
Ok , rasyk koda paspirtukams

Dažniausiai ten būna mikrokontroleris, kuriam nereikia jokio kodo rašyt.

Instruktorius rašė:
, bet kai reikia man 150 km autostrada vaziuoti as geriau su elektromobiliu =)).

Ar tu važiuoji elektromobiliu, ar tik norėtum? Be to jei kasdieną taip reikia, tai tu esi iš tos mažumos labiausiai švaistančių energiją.

Instruktorius rašė:
kodel nerasai kad elekromobilius galima krauti is svarios vejo arba saules energijos. ?


https://ec.europa.eu/eurostat/cache/infographs/energy/images/bloc-3/bloc3b-electricity-production.png
Neradau naujasnio grafiko, bet iš šito matosi, kad europoje apie 50% yra šiluminė energija, iš kurios 40% iš iškastinio kuro. Kai ta dalis bus mažiau nei 10%, tada elektromobiliai duos daugiau naudos. Jav situacija dar prastesnė. Nebent turi savo sklype saulės arba vėjo generatorių, tada taip, bet tokių žmonių yra vienetai.

Instruktorius rašė:
ir nemeluok , elektro energija yra naujas dalykas autotransporte, o VDV, yra senas atgyvenes budas.

Na taip, dėl to rašau apie elektrinius paspirtukus - naujausią transporto priemonę, naudojančią elektros variklį. Vieni seniausių lietuvoje yra troleibusai, taigi transportavimas naudojant elektrą, savaime nėra kažkokia naujiena. VDV turi savo pliusų, bet dažniausiai jie susiję su dideliais atstumais, arba šaltu klimatu.

Instruktorius rašė:
,Apsimeti auksciau uz visus geriau zinantis ir kritika pili ziauriai i vienus vartus, lyg viskas siame pasaulyje butu lengvai pasiekiama.

Na gal nemažai kritikuoju muską, bet ne dėl jo indėlio į elektromobilius, o dėl jo kvailų pasisakymų apie elektrinius lėktuvus, žmonių gabenimą su raketom tarp miestų, hyperloop, ir panašias nesąmones. Man patinką ką jis padarė su teslą ir spaceX (dar labiau patiktų jei iki marso kažką nuskraidintų greičiau, vietoje investicijų į starlink). Tokie žmonės, kaip susirinkę šitame forume, yra mažuma visuomenėje, ir jų norai niekada nėra prioritetas. Elektromobiliai dabar išpopuliarėjo dėl durnų priežasčių, taigi nauda visuomenei, bet ne dėl ekologijos, o dėl mados. Ir kartais ekologijos aspektas gali būti pamirštamas, per daug dėmesio skiriant madai.

Instruktorius rašė:
Pats dirbi skaitmeninej aplinkoj ir neigi skaitmeninia pazanga, as apie automobilius.

Tai skaitmeninė dalis - tabletas teslose, yra vienas blogiausių jų bruožų, nes turi didžiausią potencialą blaškyti vairuotojus. Beje jau nuo 90s dauguma automobilių turi skaitmenizuotas valdymo sistemas. Tai kad man nelabai patinka Gamera yra skonio reikalas. Per daug tapšnoklių.

Instruktorius rašė:
Jeigu pagal tave elektromobiliai atgyvena, rasyk koda vidaus degimo varikliams. arba dar geriau karietai kinkytai su zirgu =)) .

O koks mikročipas žirge, ir karietoje? Visai sudominai.

Instruktorius rašė:
Ok, apsviesk kas tada pagal tave transporte yra inovacijos?? ateitis i kuria reiketu investuoti. paspirtukai neskaito nes tai zmonijai nera iseitis.

Automobiliuose perėjimas į elektros variklius yra šiokia tokia inovaciją, nes jų padaugėjo gatvėse, prieš tai buvo pagrinde specialios paskirties transportas. Bet daug metų viskas eina mažais žingsneliais, o ne dideliais šuoliais. Tai sunku vadinti inovacijom.

Na čia ne inovacija, bet manau reikia judėti link nereikalingo transportavimosi mažinimo. Mieste paspirtukai yra išeitis, ir jie net veikia, kai baterija baigiasi, galima flinstonų metodu judėt. Taip pat viešasis transportas, ar dviračiai padeda, bet čia jau irgi senienos. Paspirtukas yra geriau, nes kiti tingi savo energiją naudoti judėjimui, ir nemėgsta būti tarp nepažystamų žmonių autobuse. Dar geriau darbas iš namų, jei žmogus tai sugeba.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1405
Reputacija: +482
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-26, 22:59 
     
Cituoti:
O koks mikročipas žirge, ir karietoje? Visai sudominai.

[troll]Nesu tikras dėl žirgų... Bet mano šuo, kaip ir dauguma, turi "mikro-čipą" - kažkokią RFid kapsulę :)
https://www.microchipidsystems.com/prod ... or-horses/
  • +1



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5179
Reputacija: +1741
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-26, 23:13 
     
HardAxe rašė:
[troll]Nesu tikras dėl žirgų... Bet mano šuo, kaip ir dauguma, turi "mikro-čipą" - kažkokią RFid kapsulę :)
https://www.microchipidsystems.com/prod ... or-horses/

Na jo, bet tie rfid saugo mažai informacijos, tik ID. Be to techniškai čia gaunasi NFC implantas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1405
Reputacija: +482
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 10:28 
     
Conjurer, šiaip net su dabartiniu vidutiniu elektros mixu ES, elektromobiliai teršia mažiau nei VDV, ypač kai kalba eina apie NOx, SOx, KD ir kitus junginius. Kalbant apie CO2, net Lenkijos atveju per 200k km dauguma elektromobilių išmeta mažiau už dyzelinį ar benzininį.

Kitas dalykas yra, kurį daug kas linksta "pamiršti", tai beveik visais atvejais, elektromobilių skaičius yra didesnis tose šalyse, kuriose yra įdiegta daugiau atsinaujinančios energijos. JAV tai lyderiai Kalifornija, Europoje - Norvegija. Pasiekus 90% iš atsinaujinančių šaltinių elektros gamybą, (jei tokia pat proporcija naudojama ir gamyboje), tai elektromobilis taršą atpirks per mažiau nei 50k km lyginant su VDV, ir čia kalba eina apie taršą susijusių su GHG. O iki to laiko panašu elektromobiliai temps iki 1kk km, tai yra vidutiniškai 2-3 kartai daugiau nei vidutinis VDV. Perdirbant elektromobilį, taršos bus sukuriama mažiau, lygiai taip pat kaip perdirbant VDV. Būtent kad VDV perdirbami, todėl jų GHG pėdsakas mažesnis.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15570
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2894
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 14:22 
     
immortallt rašė:
....

Vis tiek paspirtukai mažiau teršia atlikdami tą patį darbą - nugabendami žmogų iki ofiso. Jei tesla išleis paspirtuką, visi apie juos svaigs, o dabar niekam neįdomu.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1405
Reputacija: +482
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 14:24 
     
immortallt rašė:
O iki to laiko panašu elektromobiliai temps iki 1kk km, tai yra vidutiniškai 2-3 kartai daugiau nei vidutinis VDV.
Linkiu, kad tavo žodžiai nueitu dievui = E. Musk'ui į ausį :))
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8045
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 14:26 
     
conjurer rašė:
immortallt rašė:
....

Vis tiek paspirtukai mažiau teršia atlikdami tą patį darbą - nugabendami žmogų iki ofiso. Jei tesla išleis paspirtuką, visi apie juos svaigs, o dabar niekam neįdomu.
Ypač paspirtukai yra gerai kai būtinai reikia važiuoti iki darbo 10-15 km automobilių keliais nes nėra takų tam skirtų, kai šalta, per lietų, per audrą ir panašiai.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8045
Miestas: KLP
Reputacija: +1861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 14:35 
     
bahuriux rašė:
conjurer rašė:
immortallt rašė:
....

Vis tiek paspirtukai mažiau teršia atlikdami tą patį darbą - nugabendami žmogų iki ofiso. Jei tesla išleis paspirtuką, visi apie juos svaigs, o dabar niekam neįdomu.
Ypač paspirtukai yra gerai kai būtinai reikia važiuoti iki darbo 10-15 km automobilių keliais nes nėra takų tam skirtų, kai šalta, per lietų, per audrą ir panašiai.


Elektromobiliams irgi nėra pakankamai infrastruktūros įrengtos. Dviračių takų daugėja lietuvoje.

Žodžiu ar kas nors iš jūsų turi elektromobilį? Bent hibridą?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1405
Reputacija: +482
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 15:13 
     
bahuriux rašė:
conjurer rašė:
immortallt rašė:
....

Vis tiek paspirtukai mažiau teršia atlikdami tą patį darbą - nugabendami žmogų iki ofiso. Jei tesla išleis paspirtuką, visi apie juos svaigs, o dabar niekam neįdomu.
Ypač paspirtukai yra gerai kai būtinai reikia važiuoti iki darbo 10-15 km automobilių keliais nes nėra takų tam skirtų, kai šalta, per lietų, per audrą ir panašiai.


Jeigu visiems tiktu vienas ir tas pats, tai reiketu vieno vienos spalvos automobilio ir visi butu laimingi. Ir labai gerai, kad taip nera. O kalbant apie paspirtukus - taip, vaziuot is uzmiescio i darba miesto centre - gal nelabai ideja. Bet as turiu ne viena bendradarbi, kurie i centra paspirtukais kiekviena diena suvaziuoja is Vilniaus miegamuju rajonu (suvaziuodavo, nes dabar visi is namu dirbam). Darbe net irenge atskira ivada ir skyre patalpa paspirtuku statymui ir krovimui. Ir kai pagalvoji, kad tokiu budu is eismo kasdien issiima kokia 20-30 automobiliu, tai gal visai ir nieko.
  • +3




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 863
Reputacija: +558
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 16:31 
     
conjurer rašė:
Žodžiu ar kas nors iš jūsų turi elektromobilį? Bent hibridą?


Bandau susigundyti, bet nesigauna. Ypač kai jau turi auto, kuris kuro beveik nenaudoja (iki 10 vidutiniškai) ir turi visus 4 ratus. Na, nebent sugestų visiškai, tada galbūt, bet net nelabai matau į ką keisti kas būtų universalu viskam. Lexus RX hibridai kur 3.5l variklis ir hibridas dėl ekologijos normų apstūmimo? Dar yra dyzeliniai hibridai su elektra varomu galu (Volvo, Peugeot) tai irgi tada beveik gaunasi su visais ratais? Žodžiu liūdesiukas kažkaip. Nėra į ką keisti dyzelini 4x4 "SUV'o" skirto ir į darbą ir į sodą bet kokiom oro sąlygom...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3475
Reputacija: +527
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 17:00 
     
Kas su tais elektriniais paspirtukais visiems... Gyvenime daugiau paspirtuko neimsiu.
Dviratis saugesnis, manevringesnis, bendrai paėmus greitesnis, ir jokie akumuliatoriai nesibaigia, o ką jau kalbėti apie komfortą. Tačiau ne visada užtenka dviračio ar paspirtuko, ir didžioji dalis nepersės iš automobilių į paspirtukus. Iš VDV į elektromobilius persės.
Ir ne, infrastruktūra nėra nepakankama. Lietuvoje jau daugiau nei 2500 grynųjų elektromobilių rodo, kad pakankama. Šiuo metu Lietuvoje turėtų būti bent 250 stotelių (tingiu skaičiuoti tiksliai), o panašu šįmet dar antrą tiek gali būti įdiegta. T.y. 10% elektromobilių kiekio.
Taip krovimo stotelių dar yra ne visur vienodai, ir jai gyveni rajone ar dažnai į jį važinėji, kur nėra krovimo stotelių, gal ir nėra optimalus variantas, bet jei Lietuvoje pakeistume bent antrus automobilius elektriniais, tai būtų mažiausiai 30% transporto elektrifikuota, jei ne 40%.
Daugėjant elektromobilių, augs ir krovimo stotelių skaičius privataus verslo iniciatyva. Tą galiu užtikrintai pasakyti remiantis net kelių verslo atstovų pareiškimais Lietuvoje. Ir čia kalbant tik apie vietinį verslą.

Automobilis viskam :D Tai čia kas? 4 varomi koks pathfinder, su kuriuo važiuoji iš fabijoniškių iki senamiesčio? Nes žinau ir tokių. Iš miesto ar autostrados neišvažiavę 3 metus, bet aiškina, kad reikia. Bet kokiomis oro sąlygom? Aš su yaris nematau problemų tokiomis oro sąlygom važinėti, kad ir į autostradą. Padangas normalias užsidėdi ir bėdos nėra, o vat nuvažiavusių su 4x4 tai grioviuose vis tiek matau :D Nu vat kartą turėjau problemų, kai įkalnė kokie 20-25% ir žvyro daug, tai jis iš po ratų pradėjo lakstyti, teko pasitaisyti automobilį ir kitaip suplanuoti bėgėjimąsi, kad ir bamperio nesulaužyti į šlaitą, ir užvažiuoti.

Ar kaip kitas mano pažįstamas, perka autobusiukus, nes nu daiktų būna reikia persivežti. Paskutinį autobusiuką nusipirkęs, dar nevežė per tris metus nieko, kas netilptų į sedaną ar tą patį mano Yaris (taip, į 10+ metų senumo Yaris telpa vidaus durų varča standartinė ir užsidaro bagažinė, ir vairuotojas telpa, ir dar vienas keleivis telpa). Tai jam mintinai primečiau, kad jis per 10 metų ant kuro daugiau išleidžia dėl to, kad autobusiuku važinėja (omeny kiek daugiau išleidžia lyginant su sedanu), nei jam pats autobusiukas kainuoja. O ką jau kalbėti apie komfortą važiuojant.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15570
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2894
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 18:48 
     
immortallt rašė:
Kas su tais elektriniais paspirtukais visiems...


As tave suprantu, ir dauguma atveju netgi palaikau, kai kalbi apie tai, kad daugumai universalaus automobilio nereikia. Nes istiesu nereikia. Dazniausiai tik atrodo, kad reikia. Bet ka tu turi pries paspirtukus? Saugumas? Nu okey, vien del to, kad dauguma musu uzaugo ant dviracio ir priesingai, negu paspirtuka, dvirati valdyti moka jau seniai. O visa kita, tikrai paspirtuko naudai. Gali vaziuot greiciau. Net jei lygint su elektriniu dviraciu, paspirtukas vistiek kompaktiskesnis - paprasciau isimest i bagazine, uzsinest i namus/ofisa, ar tiesiog nutrenkt kur kampe, kad aplinkiniams maziau trukdytu. Man paspirtukas labiausiai patinka del to, kad gali pasiciupes gatvej nulekt greitai susitvarkyt kokio reikalo per ilgai nedingdamas is darbo, ir nereikia gryzt suprakaitavusiam kaip kiaulei, priesingai, nei kad lekiant peskom ar minant dvirati. Ir tiesa, as savo paspirtuko neturiu. Kazkaip papanka Boltu ir Scot'u.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 863
Reputacija: +558
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 19:13 
     
immortallt rašė:
Kas su tais elektriniais paspirtukais visiems... Gyvenime daugiau paspirtuko neimsiu.


Niekas neverčia. Čia ne mūsų senių transportas, o jaunimo. Aš dar esu iš minamų dviračių kartos, ir pats neturiu el. paspirtuko, bet galiu pasakyti, reikia paprakaituot kad su geresniais palaikyti greitį.

Dėl daiktų vežiojimo, visada galima išsinuomuoti transportą. Kainos berods nuo 30 eurų parai, jei paieškai. Aišku didelė mašina visada kompensuoja kažką, tai nesistebiu kad daug kas 4x4, ar mikriuką perka, kad nuvažiuotų iki parduotuvės už 200 metrų.

Bendrai kalbu apie urbanizuotą daugumą. Kas sėdi kaimuose, ar užmiesčiuose, ir toliau vairuos automobilius, čia nieko nepakeisi. Ir jokie paspirtukai jiems netiks. Bet mieste tekdavo susidurti su tokiais kamščiais, kad pėsčiom būdavo greičiau.

P.S. mano teiginys buvo kad paspirtukai yra ateitis. Manau jis teisingas, nes dauguma dar jiems priešinasi, kaip senukai priešinosi kompiuteriams ir internetui (o po jų smegenis per facebook praplovė rusų troliai).
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1405
Reputacija: +482
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 19:43 
     
conjurer rašė:

P.S. mano teiginys buvo kad paspirtukai yra ateitis. Manau jis teisingas, nes dauguma dar jiems priešinasi, kaip senukai priešinosi kompiuteriams ir internetui (o po jų smegenis per facebook praplovė rusų troliai).


Turiu ir paspirtuką, ir el riedlentę - tai manau kad jokia čia ateitis. Riedlentė dėl smagumo taip, pats kaifas, bet tik su sąlyga kad aplinkui kitų tokių nėra, o ir takai jeigu pakankamai geri išspausti maximumą. (Reiktų kada susiruošti ir išbandyti susirungti su kartingais :). Dar jei prisiversti susidėti apsaugas tai gal ir rizika žūti mažesnė būtų, bet gi nepatogu :) Paspirtukai irgi - kiek saugiau (dažniausiai jie bent riboti iki varganų 25kmh), bet irgi - tik kol palyginus mažai. Realiai ir dabar pilni traumatologiniai paspirtukininkų, deja. Na, ten tik pliusas kad amortizacija gali būti geresnė nei riedlentės, ir per žolę kampą nukirsti gali. Gal net ir sąnarių nesudėvėsi per porą sezonų, užteks kokiem penkiem :)

p.s. ir tam gėriui taip, pervežti iki miesto naudoju geriausia kas yra sukurta transporto srityje - nuosavą auto :) ypač jei susimesti visos šeimynos ratus - tam nuostabiai tinka didesnis auto :))
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3475
Reputacija: +527
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 20:25 
     
kestutisz rašė:
Realiai ir dabar pilni traumatologiniai paspirtukininkų, deja.

Rimtai? Tai dviratis gaunasi saugiau? Ar čia tiesiog tie kas jais naudojasi, neturi patirties nei su dviračiu nei su balansu?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1405
Reputacija: +482
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 21:57 
     
conjurer rašė:
kestutisz rašė:
Realiai ir dabar pilni traumatologiniai paspirtukininkų, deja.

Rimtai? Tai dviratis gaunasi saugiau? Ar čia tiesiog tie kas jais naudojasi, neturi patirties nei su dviračiu nei su balansu?


Matai jie nereikalauja pastangų ir realiai net nemokantis važiuoti dviračiu iš karto pavažiuoja paspirtuku (išbandytas faktas, ir su vaikais ir jau gerokai amžiuje). Na bet jie trbt nelabai ir krenta bo bijo ir saugosi. Paskui, kai jau įsidrasini/važinėji autopilotu labai nesunku užlėkti. Turbūt. Pats nekritau, dar :) Bent nuo paspirtuko...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3475
Reputacija: +527
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'