Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 12 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-26, 21:27 
     
Maladiec Muskas :D
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 558
Reputacija: +183
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 00:32 
     
ar mes tikrai norim labai kietų automobilių avarijos atveju?
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5171
Reputacija: +1740
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 00:49 
     
HardAxe rašė:
ar mes tikrai norim labai kietų automobilių avarijos atveju?

Jeigu ties tuo laiku automobiliai bus autonominiai, tai ir avariju nelabai bus :) O jei rimtai, tai turbut bus kazkokios kitos priemones ir sprendimai smugiu absorbcijai. NCAP'o taskus juk vistiek reikes surinkt, ir apie tai butu idomu isgirst. Man paciam klausimus kelia du dalykai - remontuojamumas, bei automobilio isvaizda. Del pastarosios, toks ispudis, kad ilgainiui automobiliai bus grazus, pigus ir ekonomiski, bet bus galima rinktis tik du is triju. #klasika.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 858
Reputacija: +558
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 01:41 
     
Tai pakeis tik virinimą/lankstymą. Visokie sparnai turbūt ir toliau bus prisukti varžtais. Nelabai įsivaizduoju viso kėbulo monolito.
O jei dar tokio storio kaip tvirti žaisliniai modeliukai, tai visai tankas išeina.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5171
Reputacija: +1740
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 12:15 
     
Tai metalo storis bus parinktas, kad užtikrintų saugumą ir patvarumą, tačiau būtų kuo plonesnis (siekiant mažinti svorį)
Kadangi elektromobiliai turi daug erdvės, tai absorbcijai galimi kiti sprendimai.

Ilgainiui automobilio kaina tau bus dzin, nes jo nepirksi. Kam tau pirkti automobilį, kai neįdėdamas nė cento už elektros + kažkokį procentą kainą galėsi nuvažiuoti kur tau reikia, kada reikia. Liks nebent darbiniai automobiliai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15557
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2894
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 12:33 
     
Reikia nepamiršti, kad ne viską pavyksta išlieti, nebent sugalvos kokį naują procesą. Pavyzdžiui, norint pagaminti keturkampį vamzdį, pigiausia jį sulankstyti iš lakšto ir suvirinti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-15, 14:04
Pranešimai: 234
Reputacija: +65
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 13:03 
     
Stebėtojas rašė:
Reikia nepamiršti, kad ne viską pavyksta išlieti, nebent sugalvos kokį naują procesą. Pavyzdžiui, norint pagaminti keturkampį vamzdį, pigiausia jį sulankstyti iš lakšto ir suvirinti.


O ne ekstrudyviniu būdu? Tvirtumas irgi turėtų metalo būt geriausios tokiu atveju.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15557
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2894
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 13:50 
     
Manau jei patikrinti modeliukų kėbulo metalo storį įvairiuose vietuose pasirodys dydeli skirtumai, kas visai nepriimtina dydeliuose automobiliuose.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo T 2021-01-28, 09:54. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-04-28, 07:49
Pranešimai: 870
Miestas: Vilnius
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 15:10 
     
T rašė:
Manau jei patikrinti modeliukų kėbulo metalo storį įvairiuose vietuose pasirodys dydeli skirtumai, kas visai nepaiimtina dydeliuose automobiliuose.


štampuos tada mažus automobiliukus ir bus viskas priimtina :) Rimtai? Juk nesakė, kad bus automobiliai gaminami taip pat, kaip tie modeliukai, tik pačią technologiją pritaikys (jau pritaikė dalinai), vadinasi apie viską pagalvotą ir metalo storiai ir tolygumai ir daug kitų dalykų, kurie mum net į galvą nešauna, kol nepasidomi tuom.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-14, 13:43
Pranešimai: 239
Reputacija: +40
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 17:48 
     
Lietos detales negarantuoja vienalytuskumo ir sunku uztikrinti standuma. Todel arba didele tvirtumo atsarga ur didele mase arba po lieji. O kaltos, stampuotos, valcuotos ar extrudintos detales. Taip pat naudojant skardas ir stampuoutas detakes gaunam tvirtuma konstrukcijos o ne mases pagalbos. Kaip ir makaronu tiltai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 282
Reputacija: +111
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 19:45 
     
Kokiu budu bedarytu, vistiek tures uztikrinti sauguma ir patikimuma. Jie jau pasiskaiciuos, kokio storio ploniausioje vietoje tas liejinys turi buti. Nesvarbu kokia technologija naudos. Cia kiekvienas kalvis zino, kad kaltas metalas tvirtesnis, kodel manot, kad Tesla to neivertina.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 558
Reputacija: +183
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'