ar mes tikrai norim labai kietų automobilių avarijos atveju?
Jeigu ties tuo laiku automobiliai bus autonominiai, tai ir avariju nelabai bus O jei rimtai, tai turbut bus kazkokios kitos priemones ir sprendimai smugiu absorbcijai. NCAP'o taskus juk vistiek reikes surinkt, ir apie tai butu idomu isgirst. Man paciam klausimus kelia du dalykai - remontuojamumas, bei automobilio isvaizda. Del pastarosios, toks ispudis, kad ilgainiui automobiliai bus grazus, pigus ir ekonomiski, bet bus galima rinktis tik du is triju. #klasika.
Tai pakeis tik virinimą/lankstymą. Visokie sparnai turbūt ir toliau bus prisukti varžtais. Nelabai įsivaizduoju viso kėbulo monolito. O jei dar tokio storio kaip tvirti žaisliniai modeliukai, tai visai tankas išeina.
Tai metalo storis bus parinktas, kad užtikrintų saugumą ir patvarumą, tačiau būtų kuo plonesnis (siekiant mažinti svorį) Kadangi elektromobiliai turi daug erdvės, tai absorbcijai galimi kiti sprendimai.
Ilgainiui automobilio kaina tau bus dzin, nes jo nepirksi. Kam tau pirkti automobilį, kai neįdėdamas nė cento už elektros + kažkokį procentą kainą galėsi nuvažiuoti kur tau reikia, kada reikia. Liks nebent darbiniai automobiliai.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Reikia nepamiršti, kad ne viską pavyksta išlieti, nebent sugalvos kokį naują procesą. Pavyzdžiui, norint pagaminti keturkampį vamzdį, pigiausia jį sulankstyti iš lakšto ir suvirinti.
Reikia nepamiršti, kad ne viską pavyksta išlieti, nebent sugalvos kokį naują procesą. Pavyzdžiui, norint pagaminti keturkampį vamzdį, pigiausia jį sulankstyti iš lakšto ir suvirinti.
O ne ekstrudyviniu būdu? Tvirtumas irgi turėtų metalo būt geriausios tokiu atveju.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Manau jei patikrinti modeliukų kėbulo metalo storį įvairiuose vietuose pasirodys dydeli skirtumai, kas visai nepaiimtina dydeliuose automobiliuose.
štampuos tada mažus automobiliukus ir bus viskas priimtina Rimtai? Juk nesakė, kad bus automobiliai gaminami taip pat, kaip tie modeliukai, tik pačią technologiją pritaikys (jau pritaikė dalinai), vadinasi apie viską pagalvotą ir metalo storiai ir tolygumai ir daug kitų dalykų, kurie mum net į galvą nešauna, kol nepasidomi tuom.
Lietos detales negarantuoja vienalytuskumo ir sunku uztikrinti standuma. Todel arba didele tvirtumo atsarga ur didele mase arba po lieji. O kaltos, stampuotos, valcuotos ar extrudintos detales. Taip pat naudojant skardas ir stampuoutas detakes gaunam tvirtuma konstrukcijos o ne mases pagalbos. Kaip ir makaronu tiltai.
Kokiu budu bedarytu, vistiek tures uztikrinti sauguma ir patikimuma. Jie jau pasiskaiciuos, kokio storio ploniausioje vietoje tas liejinys turi buti. Nesvarbu kokia technologija naudos. Cia kiekvienas kalvis zino, kad kaltas metalas tvirtesnis, kodel manot, kad Tesla to neivertina.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume