Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 18 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 18:44 
     
Visi bambėjo, kada Tesla karalius, atsiplėšęs nuo visų, monopolininkas ir kad kiti daro nesąmonęs negamindami EV ir jiems bus per vėlu, bet kažkaip didieji gamintojai net ir nedėdami didelių pastangų (na gal tik VW), jau pradeda išstūminėti Teslą iš lyderio pozicijos. Net Peugeot, kuris negamino EV (kaip kaad Nissan pvz) su naujuoju ir neseniai parduodamu e208 rodo neblogus pardavimus.

Ar jau dabar prasidės matavimasis Tesla vs kiti pagal nuvažiuojamą atstumą ir sekundes iki 100?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 521
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 19:45 
     
HDi rašė:
Ar jau dabar prasidės matavimasis Tesla vs kiti pagal nuvažiuojamą atstumą ir sekundes iki 100?

Prasidės, galima aš pirmas pradėsiu. Už Renault Zoe prašo kiek ~70% M3 kainos, bet ir gauni 50% automobilio, per visus parametrus išskyrus nuvažiuojamą atstumą, kuris abiem (visais) atvejais yra tik puse deklaruojamo.

Radau labai gerą tinklapį su palyginimais visų rinkoj esančių EV. Atkreipkit dėmesį į krovimo spartą namuose ir greitą krovimą, saugumą, pagreitį visomis ašimis, dizainą, likutinę vertę po (akumo) garantijos ir po tarkim 500kkm, akumo nudusimą ir tt. Kolkas aš tesla M3 (tikrų EV kategorijoj kurie yra pino dydžio ir pilnai konkuruoja su VDV ir vis dar įperkami) nematau rimtų konkurentų.
https://ev-database.org/car/1320/Tesla- ... Range-Plus
https://ev-database.org/car/1106/Nissan-Leaf
https://ev-database.org/car/1127/Volkswagen-ID3-Pure
  • +2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8143
Miestas: KLP
Reputacija: +1902
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-27, 20:24 
     
HDi rašė:
Visi bambėjo, kada Tesla karalius, atsiplėšęs nuo visų, monopolininkas ir kad kiti daro nesąmonęs negamindami EV ir jiems bus per vėlu, bet kažkaip didieji gamintojai net ir nedėdami didelių pastangų (na gal tik VW), jau pradeda išstūminėti Teslą iš lyderio pozicijos. Net Peugeot, kuris negamino EV (kaip kaad Nissan pvz) su naujuoju ir neseniai parduodamu e208 rodo neblogus pardavimus.

Ar jau dabar prasidės matavimasis Tesla vs kiti pagal nuvažiuojamą atstumą ir sekundes iki 100?


Elektromobilių paklausa viršija pasiūlą. Tesla parduoda viską ką pagamina. Tiesiog fiziškai nespėja gaminti daugiau. Norint aplenkti Teslą elektromobilių pardavimuose, kol kas reikia tik galėti pagaminti daugiau elektromobilių.
  • +2




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1462
Reputacija: +785
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-28, 00:10 
     
Aš tai palauksiu, kol baigsis pirmoji euforija (nemažai jau atsikando Teslos, kai negali suremontuoti) ir išlindusias problemas išspręs. Tada žiūrėsiu specifikacijas ir galvosiu ar jau galima įsigyti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-15, 14:04
Pranešimai: 239
Reputacija: +67
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-28, 01:06 
     
Nemažai atsikando? :D Kad dauguma turinčių Tesla jei reiktų naujo automobilio, pirktų Tesla :D
Tą rodo ir tai, kad kai kurie turi visus Tesla kėbulų variantus. Po avarijos perka naują Tesla, ir šiaip, kad eilėje Teslos laukti ilgai reikia.

O šiaip juokina, Tesla neturi normalios gamyklos Europoje, ir kažkodėl turi pirmauti čia :D O gal pažiūrime pegeuot ar VW pardavimus JAV?
  • +3


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15731
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2957
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-28, 13:35 
     
immortallt rašė:
Nemažai atsikando? :D Kad dauguma turinčių Tesla jei reiktų naujo automobilio, pirktų Tesla :D
Tą rodo ir tai, kad kai kurie turi visus Tesla kėbulų variantus. Po avarijos perka naują Tesla, ir šiaip, kad eilėje Teslos laukti ilgai reikia.


Kokia Long Range EV alternatyva yra Teslai?

immortallt rašė:
O šiaip juokina, Tesla neturi normalios gamyklos Europoje, ir kažkodėl turi pirmauti čia :D O gal pažiūrime pegeuot ar VW pardavimus JAV?


Šitas klausimas tiek pat kvailas kiek paklaust kodėl Amerikoj daugiau automobilių su V8 varikliais lyginant su Europa, arba kodėl Europoj dyzeliai uždominavę lyginant su US.

Na surinkimo liniją turi Tesla Europoj.

1. Peugeot USA rinka tiek pat įdomi, kiek kokiam Cadillac europos.
2. USA EV rinka yra beveik 2x mažesnė nei Europos, o Europos beveik 2x mažesnė nei Kinijos.
3. USA rinka tinkama lyginti nebent žaidėjus su Long Range modeliais, nes net su 300-400km ten nelabai yra ką veikt. Net su didžiausius atstumu nuvažiuojančiom Teslom kelionė tarp valstijų kelia nepatogumus ir ten intersteituose Teslų nesimato beveik, o amerikiečių mobilumo įpročiai ir kitokie
4. Manau pakankamai normalu, kad gamintojas pradeda nuo namų rinkos, arba tos, kur žino, kad produktas bus sėkmingas. Amerikoj reiktų laukt kaip E-Mach seksis, GM'ui o ne VW ar Peugeot kuris net nedalyvauja USA rinkoj išvis.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo HDi 2021-01-28, 21:50. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 521
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-28, 17:18 
     
Atsikando ir nėra alternatyvų - vienas kitam prieštaraujantys teiginiai. Neturiu kaip pakomentuoti, kai pats prieštarauji sau.

Ne, ne tiek pat kvailas, kodėl Amerikoje daugiau V8. Europoje yra tik surinkimo gamykla, ir akumuliatorių čia nesurinkinėja ir negamina. Taip pat ir surinkimo gamyklos pajėgumai riboti, jie pilnai išnaudoti. Europa nėra Tesla pirminė rinka šiuo metu. Kaip ir pegeuot ar VW pirminė rinka nėra JAV. Gal pasiimkime Indiją ir ten aiškinkime, kokia TATA yra gera ir kaip deda į kaulus Teslai.

Tai būtent, kad normalu, jog kiekvienas gamintojas pradeda nuo namų rinkos, ir keista yra lyginti namų rinkos gamintoją, su ne namų rinkos gamintoju ir iš to daryti išvadas apie bet kokią įmonę, net nežiūrint į pasaulio duomenis ir tų dviejų rinkų apibendrintus duomenis. Tokiu atveju galime pasižiūrėti į Rusiją ir sakyti, kad facebook tai realiai neegzistuojantis ir visiškai praradęs įtaką, o vat vKontakte tai "valdo pasaulį".
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15731
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2957
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-28, 21:50 
     
immortallt rašė:
Atsikando ir nėra alternatyvų - vienas kitam prieštaraujantys teiginiai. Neturiu kaip pakomentuoti, kai pats prieštarauji sau.


Apie atsikandimą aš nieko nerašiau.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 521
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-29, 10:16 
     
bahuriux rašė:
HDi rašė:
Ar jau dabar prasidės matavimasis Tesla vs kiti pagal nuvažiuojamą atstumą ir sekundes iki 100?

Prasidės, galima aš pirmas pradėsiu. Už Renault Zoe prašo kiek ~70% M3 kainos, bet ir gauni 50% automobilio, per visus parametrus išskyrus nuvažiuojamą atstumą, kuris abiem (visais) atvejais yra tik puse deklaruojamo.

Radau labai gerą tinklapį su palyginimais visų rinkoj esančių EV. Atkreipkit dėmesį į krovimo spartą namuose ir greitą krovimą, saugumą, pagreitį visomis ašimis, dizainą, likutinę vertę po (akumo) garantijos ir po tarkim 500kkm, akumo nudusimą ir tt. Kolkas aš tesla M3 (tikrų EV kategorijoj kurie yra pino dydžio ir pilnai konkuruoja su VDV ir vis dar įperkami) nematau rimtų konkurentų.
https://ev-database.org/car/1320/Tesla- ... Range-Plus
https://ev-database.org/car/1106/Nissan-Leaf
https://ev-database.org/car/1127/Volkswagen-ID3-Pure



Nope.

Leaf (hatchback vs sedan) yra didesnis (bagazo prasme), praktiskesnis ir kaina 13000 eur maziau. Zmonems masinos reikia nuo a iki b, o ne kazkokiu parametru kuriu nesupras. Faktas jei nevazineji i darba virs 200km, tai zoe ir leaf yra kainos/kokybes santykis. Del ko ir bus vienaip ar kitaip vieni is labiausiai parduodamu automobiliu. Leaf ir zoe taip pat turi po penkias NCAP saugumo zvaigzdes, tai kokios bedos?
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 779
Miestas: Averøy
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-29, 11:06 
     
Marius.brn rašė:
bahuriux rašė:
HDi rašė:
Ar jau dabar prasidės matavimasis Tesla vs kiti pagal nuvažiuojamą atstumą ir sekundes iki 100?

Prasidės, galima aš pirmas pradėsiu. Už Renault Zoe prašo kiek ~70% M3 kainos, bet ir gauni 50% automobilio, per visus parametrus išskyrus nuvažiuojamą atstumą, kuris abiem (visais) atvejais yra tik puse deklaruojamo.

Radau labai gerą tinklapį su palyginimais visų rinkoj esančių EV. Atkreipkit dėmesį į krovimo spartą namuose ir greitą krovimą, saugumą, pagreitį visomis ašimis, dizainą, likutinę vertę po (akumo) garantijos ir po tarkim 500kkm, akumo nudusimą ir tt. Kolkas aš tesla M3 (tikrų EV kategorijoj kurie yra pino dydžio ir pilnai konkuruoja su VDV ir vis dar įperkami) nematau rimtų konkurentų.
https://ev-database.org/car/1320/Tesla- ... Range-Plus
https://ev-database.org/car/1106/Nissan-Leaf
https://ev-database.org/car/1127/Volkswagen-ID3-Pure



Nope.

Leaf (hatchback vs sedan) yra didesnis (bagazo prasme), praktiskesnis ir kaina 13000 eur maziau. Zmonems masinos reikia nuo a iki b, o ne kazkokiu parametru kuriu nesupras. Faktas jei nevazineji i darba virs 200km, tai zoe ir leaf yra kainos/kokybes santykis. Del ko ir bus vienaip ar kitaip vieni is labiausiai parduodamu automobiliu. Leaf ir zoe taip pat turi po penkias NCAP saugumo zvaigzdes, tai kokios bedos?

Bėdų nėra, kiek moki tiek ir gauni. Nisan leaf net neturi tikros baterijos aušinimo/šildymo sistemos, paskutinėj versijoj man atrodo yra tik ventiliatorius kuris prapučia orą ir viskas. Kombinacijoj su mažesne baterija leafo baterijos degraduoja labai greit lyginant su teslos.

Jei neįdomus EV performace, ne tik įsibėgėjimo ir max greičio, bet ir valdomumo ir stabilumo prasme ir gali susitaikyti su dažnu atveju bjauriu japonų ir europos EV dizainu, iš jų ne bjaurus gal nebent yra tik ID3. Tai vistiek perkant EV turėtu būti idomu kiek tu su ja galėsi nuvažiuoti km išvis kol nudus akumas iki naudoti nepriimtinos ribos 100-200kkm, ar 300-500+kkm. Kokia likutinė EV vertė po nuvažiuotų 200-300-500kkm ir po tam tikro amžiaus, nes galbūt norėsi parduoti ir nusipirkti geresnę. Turbūt didelę dalį įsūdytų babkiu į pvz M3 susigražinsi parduodamas, na visus tuos "permokėtus" 13000€ tai tikrai, ko nepasakyčiau apie konkurentų techniškai netokius pažangius EV. Ko pasekoj beveik už tą pačia kainą važiuosi ne su tokiu COOL EV kaip M3, bet su kibiriniu zoe, arba leaf.

Konkrečiai leaf namuose gali būti kraunamas tik iš vienos fazės, kas reiškia max 6,6kW, greitai galima pakrauti tik greito krovimo vietose. Kitų gamintojų geresnė situacija su krovimu namie, bet irgi labai varijuoja, palei gamintojus. Nežinau ar tie euro ir japonų EV kibiriukai turi ŠS ir baterijų aušinimo/šildymo sistemas ir kiek jos efektyvios, prieš perkant reikėtu pasidomėti tokiais dalykais, nes be tų sistemų net negalima pirkti jokio EV.

Tesla palnuoja iškleisti konkurenta toj kainų kategorijoj ~30000€, tai pažiūrėsim tada kokie pardavimai ir koks populiarumas bus. Man patinka tai kas vyksta su EV tobulinimu ir jų kainom.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8143
Miestas: KLP
Reputacija: +1902
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-29, 11:27 
     
HDi, taip, sumaišiau, atsiprašau :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15731
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2957
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-29, 17:41 
     
bahuriux rašė:
Marius.brn rašė:


Nope.

Leaf (hatchback vs sedan) yra didesnis (bagazo prasme), praktiskesnis ir kaina 13000 eur maziau. Zmonems masinos reikia nuo a iki b, o ne kazkokiu parametru kuriu nesupras. Faktas jei nevazineji i darba virs 200km, tai zoe ir leaf yra kainos/kokybes santykis. Del ko ir bus vienaip ar kitaip vieni is labiausiai parduodamu automobiliu. Leaf ir zoe taip pat turi po penkias NCAP saugumo zvaigzdes, tai kokios bedos?

Bėdų nėra, kiek moki tiek ir gauni. Nisan leaf net neturi tikros baterijos aušinimo/šildymo sistemos, paskutinėj versijoj man atrodo yra tik ventiliatorius kuris prapučia orą ir viskas. Kombinacijoj su mažesne baterija leafo baterijos degraduoja labai greit lyginant su teslos.

Jei neįdomus EV performace, ne tik įsibėgėjimo ir max greičio, bet ir valdomumo ir stabilumo prasme ir gali susitaikyti su dažnu atveju bjauriu japonų ir europos EV dizainu, iš jų ne bjaurus gal nebent yra tik ID3. Tai vistiek perkant EV turėtu būti idomu kiek tu su ja galėsi nuvažiuoti km išvis kol nudus akumas iki naudoti nepriimtinos ribos 100-200kkm, ar 300-500+kkm. Kokia likutinė EV vertė po nuvažiuotų 200-300-500kkm ir po tam tikro amžiaus, nes galbūt norėsi parduoti ir nusipirkti geresnę. Turbūt didelę dalį įsūdytų babkiu į pvz M3 susigražinsi parduodamas, na visus tuos "permokėtus" 13000€ tai tikrai, ko nepasakyčiau apie konkurentų techniškai netokius pažangius EV. Ko pasekoj beveik už tą pačia kainą važiuosi ne su tokiu COOL EV kaip M3, bet su kibiriniu zoe, arba leaf.

Konkrečiai leaf namuose gali būti kraunamas tik iš vienos fazės, kas reiškia max 6,6kW, greitai galima pakrauti tik greito krovimo vietose. Kitų gamintojų geresnė situacija su krovimu namie, bet irgi labai varijuoja, palei gamintojus. Nežinau ar tie euro ir japonų EV kibiriukai turi ŠS ir baterijų aušinimo/šildymo sistemas ir kiek jos efektyvios, prieš perkant reikėtu pasidomėti tokiais dalykais, nes be tų sistemų net negalima pirkti jokio EV.

Tesla palnuoja iškleisti konkurenta toj kainų kategorijoj ~30000€, tai pažiūrėsim tada kokie pardavimai ir koks populiarumas bus. Man patinka tai kas vyksta su EV tobulinimu ir jų kainom.



Na, tas atsiperkamumas yra labai dvejotinas dalykas ir geriausiu atveju buvo kol nebuvo konkurencijos ir labai buvo ribotas tiekimas. Vienaip ar kitaip tiekimas geres, Musk'as jau ne karta pats numusinejo teslu kainas ir yra aiskiai ivardines kad yra dar per brangios. Igyvendinus statomas gamyklas ir pradedant realiai gaminti masinas, kylanti stipri VW koncerno konkurencija ir kinijos konkurentai kurie sparciai pradeda leisti realius konkurentus, verte rinkoje "stabilizuosis" kuri bus reali, o ne fantastine. Atsizvelgiant i visas kebulo problemas (kurios jau lenda su TM3). tai atsiperkamumas po 7 metu bus labai dvejotinas, net jei ir tures gera baterija. 4 metu tesla X kuri kainavo 1 - 1,2mln NOK norvegijoje siandien jau tik 500k. 6 metu Model S jau nuo 250k kur kainuodavo apie 800 - 1000K. Ir cia ne svedziojimai, cia Musko praisinama elektromobiliu rinka - Norvegija. O tas pats leaf kuris yra penkiu metu senumo norvegijoje grubiai kainuoja 100k, o naujas kainavo 250k-300k. Tai gali imti TMX nauja ir skaiciuoti kaip po penkiu metu prarandi tiek kiek apytikriai kainuoja du nauji leaf (norvegijoje).

Leaf pas mane kraunasi kiekviena diena is vienos fazes ir sekmingai kiekviena diena padaro apie 100km. Tai kokios bedos? Didesne beda kai reikia krauti leaf greitose krovimo stotelese ir pradeda ties treciu krovimu rapidgate. Cia bent jau tikra problema, kuria nissan pripazino ir sekantis modelis Ariya bus su active cooling.

Ir kai tesla padarys konkurenta uz 30k tada ir bus idomu. Bet dar idomiau kai ev kainuos 20k ir nuvaziuos 400km. Tada ir bus VDV palaidoti, bet tikrai ne TM3 uz 43k bus VDV kileris ar apskritai kieno nors. Kaip ir sita statistika rodo, mazi pigus elektromobiliai ir bus skirtumas siame pasaulyje.

Visi nori irodineti savo gyvenimo buda ir poreikius, isivaizduodami kad to butent ir visiem irgi truksta. Leaf nors ir ant ejimo zemyn (po sitiek metu), bet tai vienas is sekmingiausiu ir ankstyviausiu naujosios kartos EV atstovu. Norvegijoje tai EV kuris po siai dienai yra visu laiku labiausiai paplites modelis (kur zmones turi sociai pinigu ir yra pagrinde taip pat teslos rinka europoje). Ir butent todel, kad tai yra pigi alternatyva kuri tenkina kasdienius poreikius, o ne fantazijas. Daug kam ir tas 13k EUR yra net ir taip dideli pinigai masinai, tai ka sneketi tiesiog apie toki skirtuma.

Realybe atrodo sitaip ir kad tu vaziuosi TMX ar leaf tu galiausiai padarai lygiai ta pati, nuvaziuoji i darba, nusiperki parduotuveje pieno ir drozi sekmingai atgal namo. Tie kurie sau gali leisti TMX, bentley ar bet ka kitka, jie neperka tam kad isgelbeti pasaulio, tai yra ivaizdzio ir statuso reikalas.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 779
Miestas: Averøy
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-29, 17:48 
     
Nzn kodel, bet tame paciame poste, jei imetu video, tai panaikina daug teksto. Tai dedu sekanciame poste.

Nes nuvaziuoti is tasko A i taska B nera realiai skirtumo su kuo, nes nuvaziuosi taip pat greitai visados. Panasiai kaip sitame video.

  • +1


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 779
Miestas: Averøy
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-29, 18:31 
     
Teisybės dėlei, su volvo tai nesilaikė ištisinių juostų :D Bet taip, esmė teisinga.

P.S. aš su dviračiu erzidavau visus M5, kai jie gazuodavo prieš šviesaforo. Dažniausiai sankryžą įveikdavau arba greičiau už juos, arba jau jie spausdavo nuo pat pirmos akimirkos iki dugno. Tai labai juokinga, kai su dviračiu jaučia poreikį lenktyniauti. Startuodavau nuo sankryžos visada greitai, kad kirsti pirmam sankryžą, ir už sankryžos labiau pasitraukti į šoną galiu, kad kitiems automobiliams nemaišyti.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15731
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2957
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-29, 19:20 
     
immortallt rašė:
Teisybės dėlei, su volvo tai nesilaikė ištisinių juostų :D Bet taip, esmė teisinga.

P.S. aš su dviračiu erzidavau visus M5, kai jie gazuodavo prieš šviesaforo. Dažniausiai sankryžą įveikdavau arba greičiau už juos, arba jau jie spausdavo nuo pat pirmos akimirkos iki dugno. Tai labai juokinga, kai su dviračiu jaučia poreikį lenktyniauti. Startuodavau nuo sankryžos visada greitai, kad kirsti pirmam sankryžą, ir už sankryžos labiau pasitraukti į šoną galiu, kad kitiems automobiliams nemaišyti.


Na tam kibirui su islyga :D

Taip, seni geri priešai miesto gatvėse, auto ir dviračiai. Tikekimes kad dabar vairuotojai koncentruosis i elektrinius paspirtukus, o dviraciui atsiras daugiau erdves!
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 779
Miestas: Averøy
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-29, 21:11 
     
Marius.brn Neiškraipyk mano minčių, aš aiškiai išdėsčiau privalumus ir trūkumus, TM3 prieš tuos "kibirus" trūkumas tik vienas pradžioj reikės įsūdyti daugiau babkių, paskui tie "kibirai" yra mažaverčiai po keletos metų su nudususiais akumais. Aš neminėjau atsiperkamumo, automobiliai neatsiperka, net EV neatsiperka. Kas atsiperka, tai nebent taksistui priusas, arba senas pilkas dyzelis pirktas už 1k€, jei lyginti jo išlaidas eksploatacijai vs taksi + viešajį transportą, jei tenka važinėti iš priemiesčių, ar iš kaimo į darbą.

Tu imi visokius model X, S dar bala žino ką, kad tik pritempti/pateisinti savo nuomuonę, kodėl tau nereikia tikro EV kodėl užtenka truputi pigesnės ir gerokai prastesnės alternatyvos, imk palyginimui M3. Aš M3 akcentuoju, nes M3 parametrai yra iš fantastikos srities salyginai (kažkada tik superautomobiliai taip bėgėdavosi) ir jei ne E. Musk'as, tai ne tik kad EV dabar įsibėgėtu per 15-∞s iki 100km/h, bet jų apskritai būtu labai mažai ir visi būtu išskirtinės baidyklės. Nes iki jo nebuvo kas išspardytu subines autopramonės senbuviams.

Kad įrodyti aš tau pateiksiu faktus iš pačios norvegijos TM3 vs Nissan Leaf. TM3 aišku negalime palyginti likutinės vertės, nes jos tik nuo 2017 gaminamos.
https://www.finn.no/car/used/search.htm ... ISHED_DESC
naujo TM3 standart range 4,4s iki 100km/h 233 max geitis kaina 515.000kr, Jei per brangu gali pasiimti 2019-2020 naudotą už 420.000kr, gali pasiimti lizingu už 3-5kkr

Nissan leaf nauji apynaujai?
https://www.finn.no/car/used/search.htm ... PRICE_DESC
370.000kr, jei geresnė versija iki man atrodo 300.000kr už bazinę.

https://www.finn.no/car/used/search.htm ... =PRICE_ASC
9-10 metų senumo su 100kkm rida 40-50.000kr.

Žodžiu nuvertėjimas labai didelis jei lyginsim palei nuvažiuotą atstumą TM3 su 100kkm skaitosi apynaujė.

Aš norvegiškai nemoku tai tik pirmi pagooglinimai, tai gal ten kokių niuansų yra nežinau. EUR/NOK kursas ~10,3 maždaug galim dalinti kronas iš 10 gausim kaina eurais.
Pažiūrėjau model S kainas, tai vaizdas toks per 8 metus parandama kaina yra apie 4 kartus, bet nuvažiuotas atstumas 200+kkm, o Leaf atveju 120+kkm prarandama kaina yra sunku paskyti kiek jie nauji kainavo jei dabar ~50.000kr tarkim kokius 5-6 kartus atpinga. Ką aš žinau skaičiuokitės patys, ten skandinavijoj žmonės į darbus važinėja kartais po kelis šimtus km į vieną galą, tai Leaf net išvis netinkamas, net M3 nekiekviena versija būtu tinkama. Nu žodžiu kiekvienam savo, bet norvegui lizingas 400-500€ per mėnesį už TM3, ar koks iš lempos spėju 300-350€ už leaf ar panašų EV, nemanau kad kažkas baisaus, ar skirtumas labai jau esminis, jie vien už kelius susimoka turbūt daugiau, nežinau ar EV moka už kelius, jei ne tas rojus vistieik baigsis tik laiko klausimas. Ten įtariu kad EV neturi tik tiek kurie kursuoja po 400+km per dieną greitkeliais, nes užsiknistu net su fast chargeriais krauti. Tiesa Norvegai gauna mokesčių lengvatas jei pasiima kreditus tai nuo jų atlyginimo ta lengvata ir būna tokia, kad galiausiai pirkinys kainuoja simboliškia, bent su nT tikrai taip yra paskojo vienas pžystamas. Gavosi taip kad už namo paskolą moka 6000kr, o mokesčių lengvata nuo atlyginimo ~5000kr :) nežinau ar tas galioja dėl EV įsigijimo, bet įtariu, kad nuo betkokios paskolos bankui, ten turi būtu no brainer, kad neimti visko lizingu, namo mašinos ir tt, kai mokesčiai nuo atlyginimo tiek sumažinami.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8143
Miestas: KLP
Reputacija: +1902
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-29, 22:17 
     
bahuriux rašė:
Marius.brn Neiškraipyk mano minčių, aš aiškiai išdėsčiau privalumus ir trūkumus, TM3 prieš tuos "kibirus" trūkumas tik vienas pradžioj reikės įsūdyti daugiau babkių, paskui tie "kibirai" yra mažaverčiai po keletos metų su nudususiais akumais. Aš neminėjau atsiperkamumo, automobiliai neatsiperka, net EV neatsiperka. Kas atsiperka, tai nebent taksistui priusas, arba senas pilkas dyzelis pirktas už 1k€, jei lyginti jo išlaidas eksploatacijai vs taksi + viešajį transportą, jei tenka važinėti iš priemiesčių, ar iš kaimo į darbą.

Tu imi visokius model X, S dar bala žino ką, kad tik pritempti/pateisinti savo nuomuonę, kodėl tau nereikia tikro EV kodėl užtenka truputi pigesnės ir gerokai prastesnės alternatyvos, imk palyginimui M3. Aš M3 akcentuoju, nes M3 parametrai yra iš fantastikos srities salyginai (kažkada tik superautomobiliai taip bėgėdavosi) ir jei ne E. Musk'as, tai ne tik kad EV dabar įsibėgėtu per 15-∞s iki 100km/h, bet jų apskritai būtu labai mažai ir visi būtu išskirtinės baidyklės. Nes iki jo nebuvo kas išspardytu subines autopramonės senbuviams.

Kad įrodyti aš tau pateiksiu faktus iš pačios norvegijos TM3 vs Nissan Leaf. TM3 aišku negalime palyginti likutinės vertės, nes jos tik nuo 2017 gaminamos.
https://www.finn.no/car/used/search.htm ... ISHED_DESC
naujo TM3 standart range 4,4s iki 100km/h 233 max geitis kaina 515.000kr, Jei per brangu gali pasiimti 2019-2020 naudotą už 420.000kr, gali pasiimti lizingu už 3-5kkr

Nissan leaf nauji apynaujai?
https://www.finn.no/car/used/search.htm ... PRICE_DESC
370.000kr, jei geresnė versija iki man atrodo 300.000kr už bazinę.

https://www.finn.no/car/used/search.htm ... =PRICE_ASC
9-10 metų senumo su 100kkm rida 40-50.000kr.

Žodžiu nuvertėjimas labai didelis jei lyginsim palei nuvažiuotą atstumą TM3 su 100kkm skaitosi apynaujė.

Aš norvegiškai nemoku tai tik pirmi pagooglinimai, tai gal ten kokių niuansų yra nežinau. EUR/NOK kursas ~10,3 maždaug galim dalinti kronas iš 10 gausim kaina eurais.
Pažiūrėjau model S kainas, tai vaizdas toks per 8 metus parandama kaina yra apie 4 kartus, bet nuvažiuotas atstumas 200+kkm, o Leaf atveju 120+kkm prarandama kaina yra sunku paskyti kiek jie nauji kainavo jei dabar ~50.000kr tarkim kokius 5-6 kartus atpinga. Ką aš žinau skaičiuokitės patys, ten skandinavijoj žmonės į darbus važinėja kartais po kelis šimtus km į vieną galą, tai Leaf net išvis netinkamas, net M3 nekiekviena versija būtu tinkama. Nu žodžiu kiekvienam savo, bet norvegui lizingas 400-500€ per mėnesį už TM3, ar koks iš lempos spėju 300-350€ už leaf ar panašų EV, nemanau kad kažkas baisaus, ar skirtumas labai jau esminis, jie vien už kelius susimoka turbūt daugiau, nežinau ar EV moka už kelius, jei ne tas rojus vistieik baigsis tik laiko klausimas. Ten įtariu kad EV neturi tik tiek kurie kursuoja po 400+km per dieną greitkeliais, nes užsiknistu net su fast chargeriais krauti. Tiesa Norvegai gauna mokesčių lengvatas jei pasiima kreditus tai nuo jų atlyginimo ta lengvata ir būna tokia, kad galiausiai pirkinys kainuoja simboliškia, bent su nT tikrai taip yra paskojo vienas pžystamas. Gavosi taip kad už namo paskolą moka 6000kr, o mokesčių lengvata nuo atlyginimo ~5000kr :) nežinau ar tas galioja dėl EV įsigijomo, bet įtariu kad nuo betkokios paskolos bankui, ten turi būtu no brainer, kad neimti visko lizingu, namo mašinos ir tt, kai mokesčiai nuo talyginimo tiek sumažinami.



As aiskiai isdesciau TM3 trukumus ir tai yra kaina, kokybe. Man patinka kaip vadinate naujas masinas kibirais, klausimas ar jusu finansai nesa vazineti naujais tokiais kibirais :))))) O jei ir nesa, sakyciau yra zema rodyti tokia neapykanta, nes tai nera konstruktyvus dialogas, o penkiamecio mentalitetas.

Nezinau is kur jusu nudususiu akumuliatoriu ekspertize, bet minimaliai tie kibirai yra apsaugoti 8 metu garantija (kaip ir tesla). Mano triju metu Leaf turi vis dar tokia pacia talpa (76000km), kai pasiemiau is salono (nori irodymo?)

Tai jei neatsiperka, kam tada is vis diskutuoti apie nuvertejimus? Esminis dalykas kad po 5-6 metu TM3 tiek pat greitai nuvertes kaip ir kiti tesla modeliai, nebent TM3 saugo kazkokia nenuvertejimo aura.

Tamsta, snekam apie 5-6 metu senumo masinas, ne naujos kartos leafai, o senieji. Senuju (30kWh bazine kaina buvo 250k) Todel ir imu S ir X todel kad jie norvegijoje vazineja daugiau nei penkis metus. TM3 dar nedavaziavo iki sito. Realiai pradeti tiekti norvegijoje 2019 metais (nes tesla). Naujieji leafai irgi tik nuo 2018 vazineja. Tai kai praeis gamintojo 5 - 7 metai, tada ir lyginsime kieno kokie nuvertejimai.

https://www.nissan.no/biler/nye-biler/leaf/tilbud.html

Nissan leaf bazinis 250k
Nissan leaf+ (62kwH) 300k bazinis modelis.


https://www.tesla.com/no_no/model3/design#battery

Bazinis TM3 400k.

Skirtumas 150k. Kaip ir sakiau, jei jum tamsta, apytikriai 15000 eur ne pinigai kad nuvaziuoti pieno iki parduotuves ir iki darbo, tai labai dziaugiuosi, gerai gyvenat.

30-50k kainuoja patys seniausi, beveik 10 metu leafai. As dar syki pabreziu, apie 5-6 metu senumo leafai kainuoja 70-100k. Kas yra nuvertejimas iki 3 kartu. Bazine tesla 2015 metais buvo apie 750k, dabar tam paciam finn.no galima nusipirkti uz 250.000. nuvertijimas 3 kartai. Kazko nelabai jau dideli skirtumai. Tik skirtumas su model S nuvertijimas tolygus 500.000 NOK arba 50.000 eur per 5 metus. Uz ta nuvertejima gali nusipirkti du bazinius naujus leaf. Su TM3 greiciausiai nuvertesi tik per viena Leaf'a. Good news.

O toliau jusu argumentai beverciai nes,
Leaf parduota norvegijoj - 65 936, Elektriniu golfu - 47 587, BMW i3 - 28 284 o TM3 stovi ketvirtoje vietoje su 23 521 parduotais vienetais.

Nes anot jusu netinkama masina norvegijoje skaudziai pramusu bet kokiu kitu EV pardavimus. Sudejus Tris modelius kurie nuvaziuoja apgailetinai trumpus atstumus sudaro 85% is situ keturiu modeliu. Keista kaip tokie kibirai, tokioje saltoje valstybeje, su tokiais didziuliais atstumais sudaro tokia neitiketinai didziule dali. O jei paimti visus EV norvegijoje tai TM3 uzima viso labo tik 6% visos norvegiskos elektromobiliu rinkos. Tai yra tikrai daug tokiam naujam gamintojui, bet tikrai nieko ispudingo tarp visu jusu vadinamu "kibiru".

Ir taip, kas vazineja i darba virs 100km su senais leafais to negali daryti. Tada buvo tik tesla. Bet dauguma kurie neturi EV visalaika mato 500km nuvaziuojama atstuma kasdien ir nieko kito daugiau (nors dazniausiai patys vaziuoja maks 15 km iki darbo ir pakeliui dar uzvaziuoja to pacio pieno).

O del tokiu kosminiu lengvatu namo paskolom dar neteko girdeti. Yra tax deductible jei tavo skolos virsyja esamo turto verte, turto verte irgi skaiciuojama mokesciais kitaip nei rinkos verte. Daug niuansu. Bet tai nera tokie skaiciai kaip apraset.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 779
Miestas: Averøy
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Mind ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'