Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-01, 19:40 
     
,,Elektromobilių baterijos kartais yra keičiamos dėl labai stipriai susitraukusios talpos"
Ir kas per terminas ,,susitraukusi talpa"???
  • +1




Užsiregistravo: 2020-11-25, 22:22
Pranešimai: 25
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-01, 23:20 
     
Nu va kritikų lauktas ličio baterijų perdirbimas ir tokių gamyklų atsiras daugiau. JAV jis jau daug anksčiau buvo.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 655
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-01, 23:58 
     
Benediktas rašė:
Nu va kritikų lauktas ličio baterijų perdirbimas ir tokių gamyklų atsiras daugiau. JAV jis jau daug anksčiau buvo.

parasyta labai aiskiai - 10% siuksliu bus net su TOKIA perdirbimo gamykla...
plastikas problema sukele nors pertirbamas labai nesunkiai 99,95% lygiu...
tas kitas budas (is esmes sunaikinimas karsciu) - ten brangiau - bet perdirbamumas arciau 95-99% ribos. taip kad cia net ne ekologinis sprendimas - cia verslo kastu taupymo gamyklele pasistate, o pateikia kaip ekologine veikla kazkokia. lobizmas grynas ir tiek...
tu nesupranti net ekonomikos. kas kad yra sukurta ir net senai buvo. kastu analize rode kad neina verslo prasukt... kad bent 5% nauda liktu... :D :D :D bet vw kazka jau prigalvojo... jei tu uz ekologija - tu jau turetum stovet prie tos gamyklos ivaziavimo su plakatais :D :D :D :D :D
kai visuomenes dauguma supras koks ten sudas bus vykdomas - nu tai nezinau - gal dar kokiu 30-50 metu praeis..
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5111
Reputacija: -585
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-02, 12:15 
     
AAA000 rašė:
Benediktas rašė:
Nu va kritikų lauktas ličio baterijų perdirbimas ir tokių gamyklų atsiras daugiau. JAV jis jau daug anksčiau buvo.

parasyta labai aiskiai - 10% siuksliu bus net su TOKIA perdirbimo gamykla...


Pamiršti, ką EV pakeičia - ogi VDV. Dabar paskaičiuok, kiek per duslintuvą išmetamų gėrybių per eksploatacijos laikotarpį perdirbama pas VDV. Man atrodo lygiai 0. Plius dar tepalai kas metus. Net stabdžių kaladėlių elektromobiliai mažiau sudrožia dėl regeneracijos. Plius VDV teršalai patenka į orą, šalia žmonių.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 655
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-02, 13:18 
     
Vat tas man ir keista su VDV-filais kad elektra galiu ir namuose pasigaminti, vietoj to kad sponsoriuoti naftos valstybes, baterijos tobules ir net jas perdirbti galima, elektrinis variklis apskritai egzistuoja labai senai ir neturi is principo jokiu silpnybiu pries VDV. O VDV jau pabaige savo evoliucija, nera nei kur nei ko geriau padaryti.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 779
Miestas: Averøy
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-02, 13:38 
     
Tai jei imti kilogramais, kiek kg pvz. plieno į automobilį sudedama, ir kiek jo gaunama perdirbus? Tikrai neatgaus viską, nes dalies tiesiog nebebus!

Kalbant apie akumuliatorių perdirbimą, ne visos medžiagos dar kol kas perdirbamos, kaip ir pvz. VDV nėra pilnai perdirbami. Technologijų kiekis auga, augs ir perdirbimas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15730
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2957
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-02, 18:06 
     
jeigu tikrai butu galvojama apie ekologija, tai automobiliai butu gaminami ilgaamziskesni, o ne tokie, kur sugenda po keliu metu ir turi pirkti nauja.
  • -1




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 452
Reputacija: +46
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-02, 18:50 
     
iPienius rašė:
jeigu tikrai butu galvojama apie ekologija, tai automobiliai butu gaminami ilgaamziskesni, o ne tokie, kur sugenda po keliu metu ir turi pirkti nauja.


Kuris sugenda po kelių metų? Ekonominės klasės Yaris, kainavo kažkada daugmaž 14k €, jam jau eina 13-ti metai, rimtų taisymų nebuvo. Važiuosime turbūt iki kol visiškai supus. Siūlai gaminti iš nerūdijančio plieno?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15730
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2957
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-03, 03:50 
     
Benediktas rašė:
Pamiršti, ką EV pakeičia - ogi VDV. Dabar paskaičiuok, kiek per duslintuvą išmetamų gėrybių per eksploatacijos laikotarpį perdirbama pas VDV. Man atrodo lygiai 0. Plius dar tepalai kas metus. Net stabdžių kaladėlių elektromobiliai mažiau sudrožia dėl regeneracijos. Plius VDV teršalai patenka į orą, šalia žmonių.

bet uztat padangu dvigubai daugiau savartynuose is elektromobiliu - jei cia kabinetis del pacio auto mechaniniu daliu perdirbamumo :D vien jos padengia ka surasei apie VDV mechanines dalis.
del "duslintuvo ismetalu" - tie ismetalai suyra savaime. kur tu cia matai problema?
ismetalu koncentracija yra ne VDV problema, o per didelio bezdzioniu sutankinimo i "socialinius narvus" :) ta prasme sita zala yra ne del pacios VDV technologijos. ji yra kaip ir fekalu zala. kol sudas nekoncentruotas - jis trasa. bet va kai bezdziones sugalvojo socialinio sutankinimo narvus - atsirado pasalines problemos. koncentruotas fekalas is tu narvu. tame tarpe ir koncentruoti VDV ismetalai. bet patys savaime jie nera jokia problema. jei tu bent nors kiek domiesi ekologija - turetum suprast :)
VDV kita problema - jau globali - tai kad i juos kisa iskastinio kuro milijonines gyvybes zemeje sukurtas sankaupas. cia tiesiog isderino anglies ciklo balansa, bet ta padare ne pati VDV technologija. o kad deginama nesubalansuotis sankaupos. anglis grazinama is kieto/skysto buvio i dujiniu junginiu buvi. viska ka sudeginom, ka iskase is anglies kasyklu ir naftos pumpavimo - dabar tiesiog reikia vel sukist atgal. va ir viskas. prie ko cia VDV isvis? :D cia tik irankis, kuri persistengta naudot. su peiliu irgi galima nudurt visus. zala akivaizdi. bet rekt kad tai civilizacijos galas - juokinga ir vaikiska. aiskint kad VDV technologija zalinga - tai cia tokio pacio lygio vaikisku kalbeliu varinejimas ir impotencijos demonstravimas. su tikraja ekologija tai net neturi nieko bendro...
sitai gali paneigt? :D :D :D
o va akumuliatorine tarsa bus akivaizdi ir ilgalaike ir labai sunkiai pasalinama... jau su tais svino akumais kiek problemu... noirs VDV automobiliai tenaudoja tik apie 1kwh talpas... o lengvasis elektromobilis naudos eiles 50-100kwh akumus ir dar net nepakanka tiek "normaliam" naudojimui. reiketu 200-300kwh eiles. furom reikes 1000-2500kwh eiles akumu... sita akumuliatorine tarsa jau vien mastas 1000+ kartu nusimato... 50 metu net nereiks kad apsikt viska...
"duslintuvu tarsa" cia aplamai juokingai net atrodys... :(
elektromobiliai is esmes teisspres tik bezdzioniu socialiniu narvu sukeliama uzterstumo diskomforta. pageres komfortas - nes tipo sitie narvai bus maziau apsikti tam tikro tipo sikalais, kur is duslerku eina :D cia sutinku. bet prie ko cia ekologija? cia net globalinio atsilimo nepalies greiciausiai... ta anglis ore niekur nedings. ji ten kabes greiciausiai simtmecius ir tukstantmecius. net kai nebus nei vieno VDV, ir net bezdziones isnyks nuo viruso kokio... :D o ji vis dar kabes atmosferoje...
-----------
iPienius rašė:
jeigu tikrai butu galvojama apie ekologija, tai automobiliai butu gaminami ilgaamziskesni, o ne tokie, kur sugenda po keliu metu ir turi pirkti nauja.

cia irgi gana bukas pareiskimas.
jei butu galvojama apie ekologija - automobiliai butu gaminami pvz visiskai nedazyti :D rask man bent viena pasaulinio lygio ekologa, kuris del to nors zodeli butu pasakes :D :D :D butu leidziama tik 100% perdirbamos dangos. pvz koks nors cinkavimas. arba sakykim nerudijantis metalas - kuri galima surinkt ir perdirbt. o va dazymas ar chromavimas jau gamina tarsa neperdirbamais ir tarsiais junginiais visokiais...kurie labai labai letai suyra... siaip net nerudijanciu plienu nesizaveciau per daug... nors kaip ilgaamziskumo ir inertiniu savybiu medziaga jis idealus. bet va kokios nerudijancio metalo atlieku drozles - tarsa butu stulbinama - jei voliotusi visur... tiesiog sitai kontroliuojama pakankamu lygiu ir dideles problemos nekelia. kolkas.
---------
immortallt rašė:
Kuris sugenda po kelių metų? Ekonominės klasės Yaris, kainavo kažkada daugmaž 14k €, jam jau eina 13-ti metai, rimtų taisymų nebuvo. Važiuosime turbūt iki kol visiškai supus. Siūlai gaminti iš nerūdijančio plieno?

as gaminciau is nerudijacio kebulus visai kitais tikslais. butent ekologiniais. butu panasiai kaip pampaliu sistema - tik savaimine, o ne prioverstine kaip daba.
nusidevi ir nerudijantys kebulai - bet jie neprarudija ir neissibarsto kaip pvz visokie azqai- spakliai, cromo dangos ir pats kebulas. atidorzus autoimobili kebulas liktu bent jau vientisas. visa pradine metalo kruva. tada nuvezei ir pridavei ir dar atgavai uz metala pinigus. o dabar kas vyksta? islupama tik varikliu blokai, katalizatoriai ir pan. visa kita slamstas kurio nesuperka. nes jis per daug suterstas tecnologiskai - ka butu verta surinkint ir perdirbt, tas daroma tik per prievarta - ir todel visi sukciauja ir neveikia sistemiskai. siukslynai persipildo ir pan.
as manau problema reikia sprest gaminimo lygmeny - uzdraust jau gamit ta slamsta. tegu daro is nerudijancio tuos tavo jaris - kad tu butum suinteresuotas priduot. kai sujosi ta savo jari. nes metalo atlieku supirktuves daro ir naudinga darba. ju tinkla butina turet ekologiskoje valstybeje - jei tokia norim susikurt. nes kas is to, kad ivedinesim taromatu sistemas kiekvienam sudui - kai nebus kam ju savanoriskai diegt. o va tokius supirkejus galima butu apdet prievolem ir slamsta supirkinet neatlygintinom sanaudom ir pan. dabar ivedineja taromatu atarnavimo monopolius - kas jau irgi nesveika... ir kainuoja per daug mokesciu... kad is vaizdo pasalino - nereiskia kad ekologija pagerejo... perdirbamumas vistiek ne 100%. nerudijantys kebulai perdirbamuma priartintu prie 100%. toks dalykas yra tvari ekologine padetis. pusiausvyra bet jau reguliuojama ir palaikoma... atsakingas verslas kurtusi ir t.t. bezdziones pradetu bent jau mastyt zmogaus lygmeny eko klausimais. ir kiti bonusai :D :D :D
PS mortalui. as buhalterizma laikau kazkur tarp bezdzioniu ir normalaus zmogaus mastymo lygmens :D :D :D tipo kai bezione mazdaug kazka bando imituot kaip elgiasi mastantys zmones. cia toks subjektyvus statistines skales verciu paaiskinimas - jei ka...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5111
Reputacija: -585
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-03, 09:59 
     
immortallt rašė:
iPienius rašė:
jeigu tikrai butu galvojama apie ekologija, tai automobiliai butu gaminami ilgaamziskesni, o ne tokie, kur sugenda po keliu metu ir turi pirkti nauja.


Kuris sugenda po kelių metų? Ekonominės klasės Yaris, kainavo kažkada daugmaž 14k €, jam jau eina 13-ti metai, rimtų taisymų nebuvo. Važiuosime turbūt iki kol visiškai supus. Siūlai gaminti iš nerūdijančio plieno?


Nu, ir duodi palyginimus. Toyota, Honda visada buvo patikimiausios + Yaris droži jau 13 metus. Gal pakalbėkim apie Mini, Land Rover, Mercedes Benz glk350...

Net ir senosios Toyota, Honda buvo (ir kai kurios tebėra!) patikimesnės už naujas Toyota, Honda. O apie VW, Audi, Mercedes ir šių markių naujas mašinas patikimumo atžvilgiu neverta net kalbėti.

Tuščia ginčytis, bet garantuoju, kad VDV varomų Mercedes, kurie apsieitų be "kapitalinio" remonto po 1 mln. kilometrų tikriausiai neišvysime https://www.mercedes-benz.com/en/classic/history/michael-nickl-and-his-million-kilometres-in-the-mercedes-200-diesel-w124/
  • 0




Užsiregistravo: 2008-03-16, 23:47
Pranešimai: 696
Reputacija: +51
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-03, 10:48 
     
Land Rover ar Mercedes Benz glk350 tikrai ne tie automobiliai, kurie perkami dėl ekologiškumo :D (Mama vairuoja Yaris hibridą 5-ti metai kažkur, nulis problemų, aišku, dar garantinis sukosi).
Verslas gamina tai, ką perka vartotojai. Niekas nenori mokėti už automobilį, kuris nuvažiuos 1 milijoną kilometrų, nes tiek ilgai niekas nenori važinėti. Tiek kad nuo tų laikų, kai automobiliai tiek sugebėdavo nuvažiuoti pasikeitę keli dalykai - ženkliai sumažėjusi kaina (įtariu net nominaliai, ne tik santykinai, bent jau mums, lietuviams), padidėjęs kuro efektyvumas, labai stipriai išaugęs perdirbamumas. Taigi kas ekologiškiau, dar neaišku, reikėtų detaliai skaičius žiūrėti.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15730
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2957
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-02-03, 12:28 
     
immortallt rašė:
Land Rover ar Mercedes Benz glk350 tikrai ne tie automobiliai, kurie perkami dėl ekologiškumo :D

Šiuos paėmiau, nes tai beveik etalonas su kuo turėsi problemų.

immortallt rašė:
Niekas nenori mokėti už automobilį, kuris nuvažiuos 1 milijoną kilometrų, nes tiek ilgai niekas nenori važinėti.


Yra, tačiau tokių gerokai mažiau nei keičiančių kas 5 metai. O dėvėtų auto rinkoje pilna norinčių. Bet tai neapsimoka gamintojui. Neoficialiai kalbintas Toyota atstovas (japonas) išlemeno, kad dabartinės Toyotos apskaičiuotos 9 metams, nes jei laiko ilgiau tai neneša pelno. šaltinis VBS :)



immortallt rašė:
Tiek kad nuo tų laikų, kai automobiliai tiek sugebėdavo nuvažiuoti pasikeitę <...> padidėjęs kuro efektyvumas<...>


Nuo kažkur 2006 metų dyzelių efektyvumas didėja procentinėmis dalimis ir gamintojų "cheat" pagalba, t.y. vartotojas to net nepastebi.
Benzinas dar turi galimybių augti, tačiau tokie sprendimai dažnai yra labai sudėtingi - kenčia patikimumas.

Ekologiškiausia vaikščioti pėsčiomis ir važinėti viešuoju transportu, bet ne viskas taip paprasta.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-03-16, 23:47
Pranešimai: 696
Reputacija: +51
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'