Toks barjeras butu gerai ir lietaus metu, nes lyjant stipresniam lietui gali grįžti ne tik šlapias, bet ir purvinas. Kai pėsčiųjų tako plotis 2 m nuo kelio, o purvo banga iš po automobilio ratų 4 m.
Įdomu kiek procentų dalelių jis nukreipia nuo šaligatvio. O va lietaus dalis gali grįžti ant automobilio šonų. Vairuotojai pradės protestuoti, kai supras kad visas purvas durelių rankenoje, o ne ant pėsčiojo veido.
Įdomu kiek procentų dalelių jis nukreipia nuo šaligatvio. O va lietaus dalis gali grįžti ant automobilio šonų. Vairuotojai pradės protestuoti, kai supras kad visas purvas durelių rankenoje, o ne ant pėsčiojo veido.
Bet gal tada supras kad per balas reikia važiuoti lėčiau, o ne lėks kaip akys išdegę. Dabartinės padangos labai geros, jos išpurškia visa vandenį iš po ratų, kad mašinos neslidinėtu, tiesiai pėsčiajam ant veido. O vairuotojas: tegul eina toliau nuo kelio. Nesvarbu kad ne tik pėstįjį aptaškė, bet ir dar namo antra aukšta pasiekė aptaškyti. Bet kai jų pačių mašinos durelės ir langai bus aptaškyti, tada gal ir supras.
Įdomu kiek procentų dalelių jis nukreipia nuo šaligatvio. O va lietaus dalis gali grįžti ant automobilio šonų. Vairuotojai pradės protestuoti, kai supras kad visas purvas durelių rankenoje, o ne ant pėsčiojo veido.
Kaip supratau esmė ne dalelių nukreipimas, bet nejudins oro ant šaligatvio ir tos dalelės labiau gulės ant žemės, jų niekas nekels į orą.
O dėl vandens, kam taškyti atgal? Protingas dizainas tiesiog sustabdys lašus.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume