Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 6 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-05, 16:43 
     
Kaip netikėta didesnės ratų bazės (atstumas tarp ašių) automobilio apsisukimo spindulys didesnis. Sekantis video ko gero bus "kaip netikėta" tesla model 3 netokia talpi bagažinė, kaip tų visų pseudo visureigių suv.
Statykit prie drago linijos, arba varykit į Nurburgringa prasukti ratą kitą kuo geresniam laikui TM3 galingiausią versiją, prieš betkurį kitą auto už panašią kainą taip pat galingiausia versija.
  • +3


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8144
Miestas: KLP
Reputacija: +1903
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-06, 18:50 
     
bahuriux rašė:
Kaip netikėta didesnės ratų bazės (atstumas tarp ašių) automobilio apsisukimo spindulys didesnis.


Bazė turi reikšmės, bet tokio ilgio bazei tikrai nėra ribojantis veiknys. Manau, kad labiau priklauso nuo gamintojo tradicijų/marketingo ką jį parduoda kaip privalumą, arba mano kad parduoda kaip privalumą, arba tiesiog nemato reikalo keist.

Kaip pavyzdys Mercedes visad pasižymėjo geru ratų išsukamumu/apsisukimo spindulio, tai ir naujausias C klasės mersas kurio ratų bazė trumpesnė tik 1cm už Model 3, bet MB AWD konfiguracijoj turi juntamai geresnį apsisukimo spindulį(už model 3 - 11.8m) - 10.64m, kai tuo tarpu naujausia BMW troikė AWD konfiguracijoj turi dar 1.4cm trumpesnę bazę nei MB, bet apsisukimo spindulys prasčiausias iš visų - 12m, o perka kaip karštas bandeles.
  • +3




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 521
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-06, 19:14 
     
Na VW yra orientuotas i praktiskuma, o ne i galia. Man vis patinka kaip bahuriux vis dar po siai dienai tiki kad visiems svarbiausias kriterijus gazas iki dugno. Miestus piko metu dviraciu gali praminti gerokai greiciau nei TM3 ir kokia nauda is to gazo tada?
  • +2


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 779
Miestas: Averøy
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-06, 20:07 
     
HDi rašė:
bahuriux rašė:
Kaip netikėta didesnės ratų bazės (atstumas tarp ašių) automobilio apsisukimo spindulys didesnis.




Kaip pavyzdys Mercedes visad pasižymėjo geru ratų išsukamumu/apsisukimo spindulio, tai ir naujausias C klasės mersas kurio ratų bazė trumpesnė tik 1cm už Model 3, bet MB AWD konfiguracijoj turi juntamai geresnį apsisukimo spindulį

cia gi su wv lygina, o ne su mersais. nes wv tiesiog konkurentas elektromobiliuose. siaip wv aplamai gana vidutines pakabos. mersai cia tikrai valdo. po ju gal kokie fordai. ten turi net sistemu kur galiniai ratai kraiposi kazkiek. ir tik tada wv su labai vidutinem pakabom.
bmw tai sudas visiskas irgi situ klausimu - jei ne vairo stiprintuvai - nepasuktum tu ju visokiu zemaprofiliniu lietabliudu :))
------
siaip straipsny uztat nepaminejo wv trukumo, kad pas juos zenkliai daugiau issikisa priekis uz priekiniu ratu. ir lengviau kazka uzkabint gabaritiskai manevruojant. vairuotojas turi labai jaust buferio krastu gabaritus. pas tesla priekis trumpesnis, ten taip nervintis nereik. taip kad su tesla arciau sienu gali vazinet ju nebrozdindamas. ir daugiau manevro laisves kampuose visokiuose. nu pasukiosi dazniau vaira - bet isiparkuosi standziau nei su wv imanoma.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5112
Reputacija: -585
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-09, 09:33 
     
bahuriux rašė:
Kaip netikėta didesnės ratų bazės (atstumas tarp ašių) automobilio apsisukimo spindulys didesnis. Sekantis video ko gero bus "kaip netikėta" tesla model 3 netokia talpi bagažinė, kaip tų visų pseudo visureigių suv.
Statykit prie drago linijos, arba varykit į Nurburgringa prasukti ratą kitą kuo geresniam laikui TM3 galingiausią versiją, prieš betkurį kitą auto už panašią kainą taip pat galingiausia versija.


griežtos priklausomybės nėra. Volgai V70 antros kartos apsisukt vietos reikia kaip autobusui.
  • 0




Užsiregistravo: 2020-10-20, 13:27
Pranešimai: 159
Reputacija: -52
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'