Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 24 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 01:55 
     
Ką?
O kur elektromobilių gerbėjai?
  • 0




Užsiregistravo: 2018-08-16, 02:50
Pranešimai: 0
Reputacija: +37
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 07:23 
     
poi rašė:
Ką?
O kur elektromobilių gerbėjai?
Tyliai būna kampe apsiverkę. Jei rimtai tai nieko nuostabaus senai žinomi dalykai, kad tokiam šaltyje -30 C mažiau nuvažiuosi ir dar greitkeliuose EV daugiau naudoja energijos nei mieste, nes VDV mieste tik švaisto energiją, o ne todėl kad EV būtu eefektyvūs už miesto. EV mieste dar ir regeneraciją naudoja. Apibendrinant tokiose klimato zonose ir kur tokie atstumai geriau hibridą turėti.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8142
Miestas: KLP
Reputacija: +1899
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 08:02 
     
Gal išras ateityje tokias baterijas/kondensatorius kur ne taip bijos šalčio.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 650
Reputacija: +204
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 09:41 
     
Benediktas rašė:
Gal išras ateityje tokias baterijas/kondensatorius kur ne taip bijos šalčio.
Čia gal labiau susije su tuo, kad ŠS turi šildyti ir baterijas bent jau pradžioj kelionės ir saloną visą kelionę plius dar ten veiksniai kaip didelis greitis, tankesnis oras kai šalta ir Norvegijoje labai kalnuota, apskritai aukščių skirtumas gali būti ne vairuotojo naudai. Ten net su benzinine auto stipriai jaučiasi per kuro sąnaudas tie kalnai net vasarą, pats susidūriau kai keliavau panašiu maršrutu, gal tik labiau į vakarų pusę paskui.

Dar toks dalykas, o kaip sektusi užvesti dyzelį prie -30 C, dar blogiau jei pavyktu užvesti nes užšaltu kur nors pakeliui bevažiuojant. Gal šiaurės šalyse jie ir turi spec arktinį dyz kurą, bet pasmus nelabai pritaikyta tokiems šalčiams.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8142
Miestas: KLP
Reputacija: +1899
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 09:55 
     
Nah, prie -37 dyzelis vedasi norgei, teko paciam isbandyt. Vaziavom net kelias valadas -37 - -40C temperaturoje. Galiniai langai neatirpo kol nenukrito temperatura iki -20. Cia ziemai artejant pradeda vezti i degalines dyzeli su priemaisom.

O kas i tema, tai juk jokia paslaptis, kad nei vilkti negali padoriai kokios tonines priekabos didesnius atstumus, nei prie -30 judet normaliai. Baterijos turi savu trukumu, bet toli grazu ne kiekvienam aktuali problema.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 779
Miestas: Averøy
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 09:57 
     
O ką VDV? Paimkim tokį patį liūdną scenarijų - lauke -30, trumpi atstumai mieste per kamštį, nusigrandant langus šaltu varikliu.
Taupus vokiškas TDI gali ir 20+L sąnautas pasiekti. Mes įpratę, žinom kodėl taip nutinka ir tai nestebina.
Na ir užsipilti passato baką ilgai netrunka, tik truputį per piniginę kerta.
  • +1



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5304
Reputacija: +1780
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 12:23 
     
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-21, 18:16
Pranešimai: 12
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 13:03 
     
Dziao rašė:
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales

Ar tu rimtai?
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-21, 09:19
Pranešimai: 124
Reputacija: +115
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 13:43 
     
Šaras rašė:
Dziao rašė:
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales

Ar tu rimtai?


Aišku kad rimtai. Gi jis rimtu veidu pasakė, kad kai elektrinis automobilis užklimpsta, jo baterijos pakrovimo procentas iškart tampa 0.
Nesupratau tik jo pasakymo kad su VDV viskas gerai bus - juk užklimpus auto su VDV, pagal ta pačią logiką, kuro bakas irgi staiga tuščiu turėtų tapti...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-11-04, 13:06
Pranešimai: 34
Reputacija: +22
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 14:28 
     
Dziao rašė:
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales


Na nežinau, nežinau...
Tesla man būtų patogiau, taupytų laiką:
* restesni automobilio aptarnavimai,
* nereikėtų gaišti laiko degalinėj (pasikraučiau darbe/namie).

Deja kaina neatperka pliusų.

Dėl užšąlimo: Jeigu su VDV pramuši karterį tai irgi nelabai pasišildysi. Dar mažesnio smūgio užtenka. Nebent turi webasto. Ar deginsi kėbulą/ratus?
Lietuvoj prie -30 turbūt retai atsidursi ten, kad užklimptum, neturėtum GSM ryšio ir tai būtų toli nuo civilizacijos. Ypač su elektromobiliu, kurio nuvažiuojamas atstumas sumažėjęs.

Gera žinia ta, kad elektromobilis turi papildomą bagažinę priekyje, gali ten įsimesti šiltą miegmaišį, vilnone antklodę ir kelis batonėlius. Padės išgyventi tokią nenumatytą nelaimę.

Net jei telefonas išsikrovęs model3 kaip ir visi nauji automobiliai turi GSM SOS modulį:
https://www.notateslaapp.com/images/new ... -sos-l.jpg

Taigi pirk drąsiai ir lėk į Labanorą žiemoti;)
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5304
Reputacija: +1780
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 16:06 
     
Dziao rašė:
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales

nejuokink. VDV kuro ismetalai nuodingi. jei salonas sudauzytas ir kiaura duslerke - tu uzdust gali. o minuse aplamai problema uzkurt. net jei tvarkingas vdv - jis vartoja deguoni - gali but situaciju kai mazi kiekiai ir salta. neuzkursi tada. arba uzdusi siltai. elektromoniliai deguones nenaudoja. elektriniam is esmes tik laidai tvarkingi turi but ir sildaisi. o kai bus tipines 230V rozetes integruotos prie akumu - isvis ten vos ne kaip namie galesi sedet viduje. visokia elektrine technika veiks. su vdv tam reikia kurent motora ir dar visokiu probleminiu ir brangiu keitikliu... elektromobilyje pakanka neprobleminio tipinio pigaus maitblokio. asmeniskai as sitos funkcijos net gal labiausiai laukiu - nes turesi vazinejancia rozete ant ratu. darbe uzsiknisu su tais generatoriais ir kabeliais... ypac ziema... :( prisiliecia laidai ar irankiu dezes prie genero ismetiomo sistemos - susilydo plastikai - uzsitrumpina. jei vejo ner - smirda - dirbt visiskas sudas... elektromobiliai to netures.
vdv vienas gal tik salyginis pliusas jei sugedo - variklis ir nemazai pavirsiu, visokius duslerku ir radiatoriu dar kazkiek laiko buna silti. bet cia tik iki pusvalandzio. tik sitam "parametre" gal geriau atrodo vdv. o siaip tai ten sudu sudas, isskyrus greito energijos papildymo NEABEJOTINA privaluma.
ir tavo ziniai - su elektromobiliu net po vandeniu manau kai kada pasisildysi, pamegink tu ten vdv uzkurt :))
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5096
Reputacija: -587
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 20:09 
     
Labai geras pavyzdys Texase buvo kai užlinko elektra tai žmonės nuo savo oversized pikapų jungė šildytuvus, valgyt gaminosi o ką su EV ? Išsikrovė ir pipiec
  • 0




Užsiregistravo: 2011-07-05, 14:08
Pranešimai: 17
Reputacija: -24
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-08, 22:25 
     
ZeroFM rašė:
Labai geras pavyzdys Texase buvo kai užlinko elektra tai žmonės nuo savo oversized pikapų jungė šildytuvus, valgyt gaminosi o ką su EV ? Išsikrovė ir pipiec


100kwh elektromobilio baterija gali kurent 3kw galingumo virduli 30h+ nonstop. Potencialo yra. Ar verta ta potenciala islaisvint? Galbut, bet tokie blackout'ai reti, o ir niekas dar nenumire del to, kad atitirpo saldiklyje laikytas black angus'o steikas.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 909
Reputacija: +576
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-09, 10:58 
     
Benediktas rašė:
Gal išras ateityje tokias baterijas/kondensatorius kur ne taip bijos šalčio.


Gal ir išras 22-am amžiuj. Kol kas tie proveržiai jau beveik 20 metų skamba ir veržiasi tik niekaip neišsiveržia.
  • 0




Užsiregistravo: 2020-10-20, 13:27
Pranešimai: 159
Reputacija: -52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-09, 11:34 
     
HardAxe rašė:
Na nežinau, nežinau...
Tesla man būtų patogiau, taupytų laiką:
* restesni automobilio aptarnavimai,
* nereikėtų gaišti laiko degalinėj (pasikraučiau darbe/namie).

Taigi pirk drąsiai ir lėk į Labanorą žiemoti;)


Tesla pagal patikimuma velkasi beveik visu auto gale, imant kartu visus vdv ir t.t. o kadangi su servisu dar pakankamai daug problemu, tai laiko ir nervu sugaisi labai daug :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-21, 18:16
Pranešimai: 12
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-09, 12:03 
     
Jus blogai galvojate su Tesla. Reikia laukti Teslos su saules pakrovejais, kad galetumete nemokamai vazinetis. Arba savo garaza su zeme ir saules pakrovejais. Arba dar geriau prisipirkti vaizdo ploksciu ir gaminti bitcoinus bevaziuojant, tai ne tik nemokamai vaziuosite bet ir uzdirbsite bevaziuojant, ir darbo nebereikes dirbti. Arba Teslos su auto taxi funkcija, kuri uzdirbtu jum pinigus, kol jinai jum nereikalinga ir vezinetu zmones po miesta. Bet kokiu atveju jum reikia - Teslos. Kitos imones tik bevertes kopijos... Bet as cia jum rimtai sakau, maciau reddite zmones, kurie tai padare ant "prikolo", ir visai gerai uzdirba ir gyvena. Ne taip kaip Lietuviskuose "lusnynuose" (butuose)...
  • 0




Užsiregistravo: 2018-10-03, 12:44
Pranešimai: 106
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-09, 14:05 
     
Evil rašė:
Benediktas rašė:
Gal išras ateityje tokias baterijas/kondensatorius kur ne taip bijos šalčio.


Gal ir išras 22-am amžiuj. Kol kas tie proveržiai jau beveik 20 metų skamba ir veržiasi tik niekaip neišsiveržia.

Ar tvirtinate, kad per 20 metų EV akumuliatoriai nepagerėjo?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 5038
Miestas: Vilnius
Reputacija: +1100
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-09, 21:10 
     
To AJ, aklas teslos fanas?
Taip tesla pirmoji padare elektromobilius panasius i automobilius, o be kibirus su batareika, bet tuom viskas ir baigiasi
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-21, 18:16
Pranešimai: 12
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-10, 03:41 
     
O, pagaliau, kiek malimo ;-DDD
  • 0




Užsiregistravo: 2018-08-16, 02:50
Pranešimai: 0
Reputacija: +37
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-10, 09:28 
     
AAA000 rašė:
Dziao rašė:
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales

nejuokink. VDV kuro ismetalai nuodingi. jei salonas sudauzytas ir kiaura duslerke - tu uzdust gali. o minuse aplamai problema uzkurt. net jei tvarkingas vdv - jis vartoja deguoni - gali but situaciju kai mazi kiekiai ir salta. neuzkursi tada. arba uzdusi siltai. elektromoniliai deguones nenaudoja. elektriniam is esmes tik laidai tvarkingi turi but ir sildaisi. o kai bus tipines 230V rozetes integruotos prie akumu - isvis ten vos ne kaip namie galesi sedet viduje. visokia elektrine technika veiks. su vdv tam reikia kurent motora ir dar visokiu probleminiu ir brangiu keitikliu... elektromobilyje pakanka neprobleminio tipinio pigaus maitblokio. asmeniskai as sitos funkcijos net gal labiausiai laukiu - nes turesi vazinejancia rozete ant ratu. darbe uzsiknisu su tais generatoriais ir kabeliais... ypac ziema... :( prisiliecia laidai ar irankiu dezes prie genero ismetiomo sistemos - susilydo plastikai - uzsitrumpina. jei vejo ner - smirda - dirbt visiskas sudas... elektromobiliai to netures.
vdv vienas gal tik salyginis pliusas jei sugedo - variklis ir nemazai pavirsiu, visokius duslerku ir radiatoriu dar kazkiek laiko buna silti. bet cia tik iki pusvalandzio. tik sitam "parametre" gal geriau atrodo vdv. o siaip tai ten sudu sudas, isskyrus greito energijos papildymo NEABEJOTINA privaluma.
ir tavo ziniai - su elektromobiliu net po vandeniu manau kai kada pasisildysi, pamegink tu ten vdv uzkurt :))

Gal nusipirkai elektromobilį?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 650
Reputacija: +204
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-12, 13:38 
     
Benediktas rašė:
Gal išras ateityje tokias baterijas/kondensatorius kur ne taip bijos šalčio.

Gal, bet tokia ateitis tolokai.
Problema yra skirtingas objektų dydžio kitimas dėl temperatūros svyravimų. Tai maža problema, kai turi konstrukciją iš to paties metalo, bet beterijoje bus bent 2 skirtingi metalai ir litis kažkokioje formoje. Todėl manau turi keisti baterijos sudėtis iš esmės.
Net marso straigtasparnis turi šildytuvą, kuris nuolat šildys bateriją, kad ji nemirtų nuo -40°C. Taip kad čia geriausia ką turime.

Kalbant apie kalnuotas vietoves, tai tesla gi atgauna šiek tiek energijos važiuodama žemyn.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1577
Reputacija: +522
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-12, 14:54 
     
Dziao rašė:
To AJ, aklas teslos fanas?

sarkazmas? :)

Dziao rašė:
Taip tesla pirmoji padare elektromobilius panasius i automobilius, o be kibirus su batareika, bet tuom viskas ir baigiasi


turi geriausią šiai dienai autopilotą ir padarė pirmą realų "on-line" automobilį.
  • +1



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5304
Reputacija: +1780
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-12, 21:50 
     
To HardAxe, Honda legend pirma su level 3 autopilotu, japonijoje gali jau nusipirkti, taigi apie geriausia auto pilota pas tesla irgi didelis klausimas.
Beje tesla galima pripaisius zenklu ant kelio nuvesti kur tik nori :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-21, 18:16
Pranešimai: 12
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'