Tyliai būna kampe apsiverkę. Jei rimtai tai nieko nuostabaus senai žinomi dalykai, kad tokiam šaltyje -30 C mažiau nuvažiuosi ir dar greitkeliuose EV daugiau naudoja energijos nei mieste, nes VDV mieste tik švaisto energiją, o ne todėl kad EV būtu eefektyvūs už miesto. EV mieste dar ir regeneraciją naudoja. Apibendrinant tokiose klimato zonose ir kur tokie atstumai geriau hibridą turėti.
+1
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Gal išras ateityje tokias baterijas/kondensatorius kur ne taip bijos šalčio.
Čia gal labiau susije su tuo, kad ŠS turi šildyti ir baterijas bent jau pradžioj kelionės ir saloną visą kelionę plius dar ten veiksniai kaip didelis greitis, tankesnis oras kai šalta ir Norvegijoje labai kalnuota, apskritai aukščių skirtumas gali būti ne vairuotojo naudai. Ten net su benzinine auto stipriai jaučiasi per kuro sąnaudas tie kalnai net vasarą, pats susidūriau kai keliavau panašiu maršrutu, gal tik labiau į vakarų pusę paskui.
Dar toks dalykas, o kaip sektusi užvesti dyzelį prie -30 C, dar blogiau jei pavyktu užvesti nes užšaltu kur nors pakeliui bevažiuojant. Gal šiaurės šalyse jie ir turi spec arktinį dyz kurą, bet pasmus nelabai pritaikyta tokiems šalčiams.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Nah, prie -37 dyzelis vedasi norgei, teko paciam isbandyt. Vaziavom net kelias valadas -37 - -40C temperaturoje. Galiniai langai neatirpo kol nenukrito temperatura iki -20. Cia ziemai artejant pradeda vezti i degalines dyzeli su priemaisom.
O kas i tema, tai juk jokia paslaptis, kad nei vilkti negali padoriai kokios tonines priekabos didesnius atstumus, nei prie -30 judet normaliai. Baterijos turi savu trukumu, bet toli grazu ne kiekvienam aktuali problema.
O ką VDV? Paimkim tokį patį liūdną scenarijų - lauke -30, trumpi atstumai mieste per kamštį, nusigrandant langus šaltu varikliu. Taupus vokiškas TDI gali ir 20+L sąnautas pasiekti. Mes įpratę, žinom kodėl taip nutinka ir tai nestebina. Na ir užsipilti passato baką ilgai netrunka, tik truputį per piniginę kerta.
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales
Ar tu rimtai?
Aišku kad rimtai. Gi jis rimtu veidu pasakė, kad kai elektrinis automobilis užklimpsta, jo baterijos pakrovimo procentas iškart tampa 0. Nesupratau tik jo pasakymo kad su VDV viskas gerai bus - juk užklimpus auto su VDV, pagal ta pačią logiką, kuro bakas irgi staiga tuščiu turėtų tapti...
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales
Na nežinau, nežinau... Tesla man būtų patogiau, taupytų laiką: * restesni automobilio aptarnavimai, * nereikėtų gaišti laiko degalinėj (pasikraučiau darbe/namie).
Deja kaina neatperka pliusų.
Dėl užšąlimo: Jeigu su VDV pramuši karterį tai irgi nelabai pasišildysi. Dar mažesnio smūgio užtenka. Nebent turi webasto. Ar deginsi kėbulą/ratus? Lietuvoj prie -30 turbūt retai atsidursi ten, kad užklimptum, neturėtum GSM ryšio ir tai būtų toli nuo civilizacijos. Ypač su elektromobiliu, kurio nuvažiuojamas atstumas sumažėjęs.
Gera žinia ta, kad elektromobilis turi papildomą bagažinę priekyje, gali ten įsimesti šiltą miegmaišį, vilnone antklodę ir kelis batonėlius. Padės išgyventi tokią nenumatytą nelaimę.
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales
nejuokink. VDV kuro ismetalai nuodingi. jei salonas sudauzytas ir kiaura duslerke - tu uzdust gali. o minuse aplamai problema uzkurt. net jei tvarkingas vdv - jis vartoja deguoni - gali but situaciju kai mazi kiekiai ir salta. neuzkursi tada. arba uzdusi siltai. elektromoniliai deguones nenaudoja. elektriniam is esmes tik laidai tvarkingi turi but ir sildaisi. o kai bus tipines 230V rozetes integruotos prie akumu - isvis ten vos ne kaip namie galesi sedet viduje. visokia elektrine technika veiks. su vdv tam reikia kurent motora ir dar visokiu probleminiu ir brangiu keitikliu... elektromobilyje pakanka neprobleminio tipinio pigaus maitblokio. asmeniskai as sitos funkcijos net gal labiausiai laukiu - nes turesi vazinejancia rozete ant ratu. darbe uzsiknisu su tais generatoriais ir kabeliais... ypac ziema... prisiliecia laidai ar irankiu dezes prie genero ismetiomo sistemos - susilydo plastikai - uzsitrumpina. jei vejo ner - smirda - dirbt visiskas sudas... elektromobiliai to netures. vdv vienas gal tik salyginis pliusas jei sugedo - variklis ir nemazai pavirsiu, visokius duslerku ir radiatoriu dar kazkiek laiko buna silti. bet cia tik iki pusvalandzio. tik sitam "parametre" gal geriau atrodo vdv. o siaip tai ten sudu sudas, isskyrus greito energijos papildymo NEABEJOTINA privaluma. ir tavo ziniai - su elektromobiliu net po vandeniu manau kai kada pasisildysi, pamegink tu ten vdv uzkurt
+3
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Labai geras pavyzdys Texase buvo kai užlinko elektra tai žmonės nuo savo oversized pikapų jungė šildytuvus, valgyt gaminosi o ką su EV ? Išsikrovė ir pipiec
Labai geras pavyzdys Texase buvo kai užlinko elektra tai žmonės nuo savo oversized pikapų jungė šildytuvus, valgyt gaminosi o ką su EV ? Išsikrovė ir pipiec
100kwh elektromobilio baterija gali kurent 3kw galingumo virduli 30h+ nonstop. Potencialo yra. Ar verta ta potenciala islaisvint? Galbut, bet tokie blackout'ai reti, o ir niekas dar nenumire del to, kad atitirpo saldiklyje laikytas black angus'o steikas.
Na nežinau, nežinau... Tesla man būtų patogiau, taupytų laiką: * restesni automobilio aptarnavimai, * nereikėtų gaišti laiko degalinėj (pasikraučiau darbe/namie).
Taigi pirk drąsiai ir lėk į Labanorą žiemoti;)
Tesla pagal patikimuma velkasi beveik visu auto gale, imant kartu visus vdv ir t.t. o kadangi su servisu dar pakankamai daug problemu, tai laiko ir nervu sugaisi labai daug
Jus blogai galvojate su Tesla. Reikia laukti Teslos su saules pakrovejais, kad galetumete nemokamai vazinetis. Arba savo garaza su zeme ir saules pakrovejais. Arba dar geriau prisipirkti vaizdo ploksciu ir gaminti bitcoinus bevaziuojant, tai ne tik nemokamai vaziuosite bet ir uzdirbsite bevaziuojant, ir darbo nebereikes dirbti. Arba Teslos su auto taxi funkcija, kuri uzdirbtu jum pinigus, kol jinai jum nereikalinga ir vezinetu zmones po miesta. Bet kokiu atveju jum reikia - Teslos. Kitos imones tik bevertes kopijos... Bet as cia jum rimtai sakau, maciau reddite zmones, kurie tai padare ant "prikolo", ir visai gerai uzdirba ir gyvena. Ne taip kaip Lietuviskuose "lusnynuose" (butuose)...
Dar ilgai vdv bus patogiau ir praktiskiau nei el. O tokiom salygom kai -20 ar -30 kazkur keliauti su elektromobiliu gali buti ir mirtina... uzklimsi ar tarkim 2 padangas prasidursi, su vdv bent sildytis gali, o ka su ta batareike? Mirsi susales
nejuokink. VDV kuro ismetalai nuodingi. jei salonas sudauzytas ir kiaura duslerke - tu uzdust gali. o minuse aplamai problema uzkurt. net jei tvarkingas vdv - jis vartoja deguoni - gali but situaciju kai mazi kiekiai ir salta. neuzkursi tada. arba uzdusi siltai. elektromoniliai deguones nenaudoja. elektriniam is esmes tik laidai tvarkingi turi but ir sildaisi. o kai bus tipines 230V rozetes integruotos prie akumu - isvis ten vos ne kaip namie galesi sedet viduje. visokia elektrine technika veiks. su vdv tam reikia kurent motora ir dar visokiu probleminiu ir brangiu keitikliu... elektromobilyje pakanka neprobleminio tipinio pigaus maitblokio. asmeniskai as sitos funkcijos net gal labiausiai laukiu - nes turesi vazinejancia rozete ant ratu. darbe uzsiknisu su tais generatoriais ir kabeliais... ypac ziema... prisiliecia laidai ar irankiu dezes prie genero ismetiomo sistemos - susilydo plastikai - uzsitrumpina. jei vejo ner - smirda - dirbt visiskas sudas... elektromobiliai to netures. vdv vienas gal tik salyginis pliusas jei sugedo - variklis ir nemazai pavirsiu, visokius duslerku ir radiatoriu dar kazkiek laiko buna silti. bet cia tik iki pusvalandzio. tik sitam "parametre" gal geriau atrodo vdv. o siaip tai ten sudu sudas, isskyrus greito energijos papildymo NEABEJOTINA privaluma. ir tavo ziniai - su elektromobiliu net po vandeniu manau kai kada pasisildysi, pamegink tu ten vdv uzkurt
Gal išras ateityje tokias baterijas/kondensatorius kur ne taip bijos šalčio.
Gal, bet tokia ateitis tolokai. Problema yra skirtingas objektų dydžio kitimas dėl temperatūros svyravimų. Tai maža problema, kai turi konstrukciją iš to paties metalo, bet beterijoje bus bent 2 skirtingi metalai ir litis kažkokioje formoje. Todėl manau turi keisti baterijos sudėtis iš esmės. Net marso straigtasparnis turi šildytuvą, kuris nuolat šildys bateriją, kad ji nemirtų nuo -40°C. Taip kad čia geriausia ką turime.
Kalbant apie kalnuotas vietoves, tai tesla gi atgauna šiek tiek energijos važiuodama žemyn.
To HardAxe, Honda legend pirma su level 3 autopilotu, japonijoje gali jau nusipirkti, taigi apie geriausia auto pilota pas tesla irgi didelis klausimas.
Beje tesla galima pripaisius zenklu ant kelio nuvesti kur tik nori
Jus blogai galvojate su Tesla. Reikia laukti Teslos su saules pakrovejais, kad galetumete nemokamai vazinetis. Arba savo garaza su zeme ir saules pakrovejais. Arba dar geriau prisipirkti vaizdo ploksciu ir gaminti bitcoinus bevaziuojant, tai ne tik nemokamai vaziuosite bet ir uzdirbsite bevaziuojant, ir darbo nebereikes dirbti. Arba Teslos su auto taxi funkcija, kuri uzdirbtu jum pinigus, kol jinai jum nereikalinga ir vezinetu zmones po miesta. Bet kokiu atveju jum reikia - Teslos. Kitos imones tik bevertes kopijos... Bet as cia jum rimtai sakau, maciau reddite zmones, kurie tai padare ant "prikolo", ir visai gerai uzdirba ir gyvena. Ne taip kaip Lietuviskuose "lusnynuose" (butuose)...
tesla marketingas - mirus ten ideja. fanai niekada nepakeite pasaulio. pasauli keicia vidutiniai vartotojai. cia is esmes islosia tik muskas asmeniskai. jei spes perorientuot - gal ir isliks ta Tesla kaip auto as tiek nedeciau vilciu kaip tu i ta technologini suda su keliais sintetiniais pagardinimais Teslos aplamai per brangios net savo segmente.
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume