"Mustang Mach-E" Už ta tai jau j........t, turiu galvoj už mustango vardo išniekinimą. Vien už tai Ford įsigijo daug heiterių.
Cituoti:
Kai žmogus yra tik „Tesla“ fanas“, kas iš jo lieka, kai paaiškėja, kad „Ford“ gamina ne prastesnius, o gal net kai kuriais atžvilgiais ir geresnius elektromobilius?
Aš perfrazuosiu, kai žmogus yra tik "Žalgirio" fanas, kas iš jo lieka, kai kitos komandos galbūt yra neprastesnės. Man panašų į nesamenes tokie pasakymai.
Viskas gana paprasta, yra tam tikra elektromobilio kaina, dizainas ir tam tikri parametrai (parametru ištikro labai daug dešimtimis į ką reikėtu atkreipti dėmesį), jei konkurentai gamina lėtus ir mažai nuvažiuojančius kibirus tai ne tesla ir jos fanų problema, o konkurentų dažniausiai senbuvių automobilių gamintojų. Aš nesu teslos fanas aš esu teslos parametrų už kainą + dizainą fanas. Na žinoma užknisa tos tapšnojamos nesąmonės be fizinių mygtukų, dar labiau užknisa, kad nebus normalaus vairo ir "pavarų" perjungimo normalaus naujose S ir dar ten kažkuriose modeliuose ir kokybe nelabai gera. Tesla irgi turi rimtų trūkumų. O su nauja politika, kad vairuotojas yra tik tūpas keleivis ir jam nereikia normalaus vairo ir važiavimo krypties keitimo (pirmyn atgal) normalaus, praras daug fanų. Žinau iš aviacijos, kad ir koks geras ir patikimas būtu autopilotas, bet keleiviai neliptu į tokį lėktuvą kuriame nėra žmogaus piloto.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Tesla tikrai turi krūvas aklų fan boy'ų, turi turbūt dar daugiau anti fanų su labai giliom kišenėm ir išmazutintom rankom. Melo apie Teslą, jos bankrotus, nuvažiuojamą atstumą, užsidegančias mašinas ir visą kitą buvo daug daugiau nei normalių apžvalgų, taip, kad neverkit žurnalistai jei jūsų perspausdintus straipsnius argumentuotai kritikuoja. Su kokybę surinkimo tikrai turėjo daug bėdų, bet galima suprast kai toks status production ramp-up, palyginkit skaičius grąžinamų mašinų kitų gamintojų, jie tikrai negeresni, o panel gapus nesunkiai taiso. Kiek girdėjau prie dabartinės surinkimo kokybės nėra ko kibt, viskas ištobulinta, bet aišku demė užsidėjus ilgam ir žurnalistai nesistengia tos nuomonės taisyt, juk negeneruotų klikų. Abi pusės nusipelno kritikos.
Maladiec Tesla, jei apie ją kalbą - nesvarbu iš geros ar iš blogos pusės - reiškia daug ką daro. Apie VAZ Lada tokias patikimas ir superines mašinas nei 1% nerašo, kaip apie Tesla.
Palaikai tesla uz tai, kad stumia progresa, ir yra pioniere vadinamu normaliu elektromobiliu, nes iki tol buvo baisios parodijos. Na o bet taciau, patikimumo ir kokybes pas juos nerasta visiskai, net lyginant kartu su visais vdv auto, tesla sedi kazkur gale....
o, straipsnis apie teslini vegetarizma tesloje pazangu tik du dalykai: autopilotas puikus - geriausias gal pasauly, bet vistiek nepakankamai isdirbtas ir kruvos konkurentui lipa.. kai kuriuose modeliuose AC variklis puikus(be pavaros). pas visus kitus DC kisa, del pigumo. tesla dare ir DC varikli trumpa laika (tikejos kazko sutaupyt gal - bet iskart krito drago parametrai...) visa kita tesloje slamstas arba labai vidutiniska... jokio progreso jie nestuma, parazituoja laikinoje nisoje... kuri atsitiktine is esmes... na ir Muskas genialus vadybininkas, sukiso pelningo startapo babkes i savo fantazijas... manau leidziasi jau saule...
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
kai kuriuose modeliuose AC variklis puikus(be pavaros). pas visus kitus DC kisa, del pigumo. tesla dare ir DC varikli trumpa laika (tikejos kazko sutaupyt gal - bet iskart krito drago parametrai...) )
DC variklio dabar ei vvienas nededa gamintojas. Anks2iau buvo asinchroninis be magnetu, dabar su magnetais ir jo efektyvumas kaip tik geresnis, kiek skaičiau
kai kuriuose modeliuose AC variklis puikus(be pavaros). pas visus kitus DC kisa, del pigumo. tesla dare ir DC varikli trumpa laika (tikejos kazko sutaupyt gal - bet iskart krito drago parametrai...) )
DC variklio dabar ei vvienas nededa gamintojas. Anks2iau buvo asinchroninis be magnetu, dabar su magnetais ir jo efektyvumas kaip tik geresnis, kiek skaičiau
Jis turėjo galvoj ne DC, o AC sinchroninius su magnetais, kuriuos dabar visi gamintojai deda jie ekonomiški bet nemėgsta apsukų, nes magnetinis laukas kaitina visą metalą nelaminuotą aplink save. Dar yra super patikimas variklių tipas tai sinchroniniai be jokių magnetų. Angliškai jie vadinami switched reluctance. TM3 dedami hibridai tarp swiched reluctance ir sinchroninių su magnetinių rotorium. Nežinau ar tą jiems daryti buvo būtina. Aviacijoj visokiems ultralengviems lėktuvams naudoja tą sinchroninį switched reluctance, nes jis gali būti galingas (per apsukas ne per sukimo momentą) ir nemirtingas ir beveik neįmanoma perkaitinti, nes rotorius tik geležies gabalas. Visi šitie didelio galingumo ac ir hibridiniai sinchroniniai varikliai susiduria su viena didele bėda dega guoliai dėl to kad per tuos šratus pradeda tekėti sukūrinės srovės, tada tesla pradėjo dėti keraminius/keramika dengtus guolius nelaidžius elektros srovei ir išspaudė didelius galingumus su mažiau nuostuolių.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume