Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 5 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-27, 16:33 
     
Įdomu kaip jaučiasi amerikiečiai atvažiavę į Paryžių. Nes pas juos STOP ženklai vos ne kiekvienoje sankryžoje. Juokingiausia kai STOP stovi ant visų keturių sankryžos kelių.
  • 0




Užsiregistravo: 2020-01-21, 20:51
Pranešimai: 35
Reputacija: +30
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-27, 18:22 
     
Čia panašiai kaip ir su Norvegija kai centruose irgi pradeda galioti dešinės rankos taisyklė. Iš pradžių keista, bet paskui labai gerai supranti, kad padeda įdėmiau stebėti kas vyksta aplink ir nelėkti kur ir taip judesio užtenka. Ne taip kad LT net akropolio parkingo aikštelėse reikėjo sustatyti kelių eismo ženklus, nes jei jau tiesiai važiuoji, tai beabejo turi būt teisus, bet baigdavosi kitos mašinos sparno taisymu.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 812
Miestas: Averøy
Reputacija: +245
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-28, 01:07 
     
Visoje Prancūzijoje panaši tvarka. Ten ne tik STOP ženklų nėra, bet ir “Pagrindinis kelias” retai pamatysi. Iš principo įdėja gal ir nebloga, bet kai važiuoji keturių ar šešių juostų gatve ir staiga iš kokio kiemo iššoka automobilis, nes jam pirmenybė, nesijauti labai saugus.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-06, 12:51
Pranešimai: 41
Reputacija: +78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-04-28, 01:15 
     
Aišku aš važiavimo nelaikiau, bet:
1. Viena kryptimi iš žiedo eina dvi eismo juostos tai jas galima atskirti ištisine juosta skirianče srautą iš gretimo kelio norinčio įsukti dešine ranka ir bendro srauto norinčio įsukti iš kitų kelių bet ne šalia esančio.
2. Iš kitų negretutinių kelių automobilių srautą reikia nukreipti antra juosta ir kelia sužymėti punktyrine juosta kuri galima kirsti, bet ji kryptingai užsisuktų į antrą juostą visuose įvaževimose kas reikštų viena vienkryptį eismą skirta įvažiavimui bendram srautui ne iš gretutinio kelio
3. Visos kitos juostos skirtos tik apsisukimui aplink žiedą ir situacijos išsiaiškinimui kur aš norėsiu pasiduoti.
4. Aišku visada galima važiuoti juosta kuri sužymėta įvažiavimui su punktyru, bet turėsi vilktis paskui srautą vis norintį pasukti į antra srauta ir dar turėsi stebėti kas nori išvažiuoti iš tos juostos.
5. Prieš įvažiuojant į pasukimo į gretima kelia ištisine juosta reikia pastatyti mėlyna rodykle į dešine ar koki ten ženkla nes daba nelabai prisimenu, kad žmonės žinotų jog čia pakliuvai ir beliks tau tik pasukti.

Aišku pradžioje bus maišaties, bet ilgainiui žmonės žinos, jog įvažiuojant į žiedą dešinė pusė reiškia tik pasukimą į dešinę, o ne klaidžiojima žiedu. Ilgainiui net navigatoriai pradės rodyti kelia pagal apskaičiuotus vidurkius žiedinėse sankryžose, kad tik dažniau be kliūties pasukti į dešine pusę.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 100
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'