Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 7 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Informacinės technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-05-30, 12:04 
     
Gražus reklaminis straipsnis. Bet apie gamybą nei žodžio. Tai kokio velnio tai į antraštę traukt?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-15, 13:28
Pranešimai: 999
Reputacija: +537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-05-30, 16:54 
     
"Pavyzdžiui, vienas klientas atsinaujino turimą programinę įrangą ir staiga visos kitos sistemos pradėjo griuvinėti, trūkinėti, kažkas negero vykti – sutriko sistemų darbas." Visos sistemos turi veikti sandbox principu t.y. vienai sistemai sugriuvus kita turi nieko nejausti arba jos veikla turi būti tiek išgryninta, kad vienos sistemos problemos ir reikštų tos sistemos problemas. Dar kitaip klientui turi buti pateiktas bendras, universalus, standartizuotas priėjimo taškas kaip browseris vartotojui ar pan. Tokiu būdu jokio skirtumo ką ir kaip atsinaujino vartotojas ir koks stuxnetas sėdi pas vartotoja ar pas paslaugos tiekėja, nes svarbiausia, kad info tekėtų per universale sąsaja ir problemos reiktų ieškoti viename arba kitame gale nesiaiškinant ar pati universali jungtis yra tinkama ar ne. Jei vartotojo firewall užblokino info padavima ir sakai, kad iš tavęs negaunu info ir prašau alowink man firewalla šitam portui ar įtrauk į savo firewallą šita porta kaip gera. Tokiu būdu aišku kur problemos ieškoti, o ne klaidžioti ar pas mane kažkas blogai ar kokia sąsaja nebetaip veikia, nes jei klientui blogai jau ir taip sužinosi, kad blogai, o po restarto alowino vartotija naujai, nes prisitaikė seno vartotojo naujus nustatymus dėl ko ir nereiktų lysti į vartotojo daržą padidinant vienas kito pažeidžiamumą.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 100
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-05-30, 17:27 
     
radioaktyvas rašė:
Visos sistemos turi veikti sandbox principu t.y. vienai sistemai sugriuvus kita turi nieko nejausti arba jos veikla turi būti tiek išgryninta, kad vienos sistemos problemos ir reikštų tos sistemos problemas.

Kad ne sandbox tai lemia, o sistemų duplikavimas. Na raid diskai, LACP tinkle, keli ip DNS įraše, du identiški webserveriai, ir taip toliau.

radioaktyvas rašė:
Dar kitaip klientui turi buti pateiktas bendras, universalus, standartizuotas priėjimo taškas kaip browseris vartotojui ar pan.

Dauguma hostingo tiekėjų turi paslaugas valdomas per web interfeisą.

radioaktyvas rašė:
Tokiu būdu jokio skirtumo ką ir kaip atsinaujino vartotojas ir koks stuxnetas sėdi pas vartotoja ar pas paslaugos tiekėja, nes svarbiausia, kad info tekėtų per universale sąsaja ir problemos reiktų ieškoti viename arba kitame gale nesiaiškinant ar pati universali jungtis yra tinkama ar ne.

Kas ta universali sąsaja?

radioaktyvas rašė:
Jei vartotojo firewall užblokino info padavima ir sakai, kad iš tavęs negaunu info ir prašau alowink man firewalla šitam portui ar įtrauk į savo firewallą šita porta kaip gera.

Universali sąsaja yra tinklas? Na ok, tik reikia atsiminti, kad ši sąsaja tokia universali, kad daug žmonių pamiršta kad ji egzistuoja, ir kartais nepastebi tinklo problemų.

radioaktyvas rašė:
Tokiu būdu aišku kur problemos ieškoti, o ne klaidžioti ar pas mane kažkas blogai ar kokia sąsaja nebetaip veikia, nes jei klientui blogai jau ir taip sužinosi, kad blogai, o po restarto alowino vartotija naujai, nes prisitaikė seno vartotojo naujus nustatymus dėl ko ir nereiktų lysti į vartotojo daržą padidinant vienas kito pažeidžiamumą.

Kad po atnaujinimų dažnesnė problema, būna kad paketas X nenori veikti su paketu Y, nes tikisi naujasnės Y versijos, kurioje yra viena funkciją, kurią paketas X naudoja kartą per metus. Kai turi dublikuotas sistemas tai padeda - atnaujini vieną, jei po savaitės nepasimatė problemų, atnaujini visas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2443
Reputacija: +790
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-05-30, 18:21 
     
conjurer rašė:
radioaktyvas rašė:
Visos sistemos turi veikti sandbox principu t.y. vienai sistemai sugriuvus kita turi nieko nejausti arba jos veikla turi būti tiek išgryninta, kad vienos sistemos problemos ir reikštų tos sistemos problemas.

Kad ne sandbox tai lemia, o sistemų duplikavimas. Na raid diskai, LACP tinkle, keli ip DNS įraše, du identiški webserveriai, ir taip toliau.

radioaktyvas rašė:
Dar kitaip klientui turi buti pateiktas bendras, universalus, standartizuotas priėjimo taškas kaip browseris vartotojui ar pan.

Dauguma hostingo tiekėjų turi paslaugas valdomas per web interfeisą.

radioaktyvas rašė:
Tokiu būdu jokio skirtumo ką ir kaip atsinaujino vartotojas ir koks stuxnetas sėdi pas vartotoja ar pas paslaugos tiekėja, nes svarbiausia, kad info tekėtų per universale sąsaja ir problemos reiktų ieškoti viename arba kitame gale nesiaiškinant ar pati universali jungtis yra tinkama ar ne.

Kas ta universali sąsaja?

radioaktyvas rašė:
Jei vartotojo firewall užblokino info padavima ir sakai, kad iš tavęs negaunu info ir prašau alowink man firewalla šitam portui ar įtrauk į savo firewallą šita porta kaip gera.

Universali sąsaja yra tinklas? Na ok, tik reikia atsiminti, kad ši sąsaja tokia universali, kad daug žmonių pamiršta kad ji egzistuoja, ir kartais nepastebi tinklo problemų.

radioaktyvas rašė:
Tokiu būdu aišku kur problemos ieškoti, o ne klaidžioti ar pas mane kažkas blogai ar kokia sąsaja nebetaip veikia, nes jei klientui blogai jau ir taip sužinosi, kad blogai, o po restarto alowino vartotija naujai, nes prisitaikė seno vartotojo naujus nustatymus dėl ko ir nereiktų lysti į vartotojo daržą padidinant vienas kito pažeidžiamumą.

Kad po atnaujinimų dažnesnė problema, būna kad paketas X nenori veikti su paketu Y, nes tikisi naujasnės Y versijos, kurioje yra viena funkciją, kurią paketas X naudoja kartą per metus. Kai turi dublikuotas sistemas tai padeda - atnaujini vieną, jei po savaitės nepasimatė problemų, atnaujini visas.

Pagal aprašyma universali sąsaja interfeisas ir per ką juo operuojama:
1. Bowseris ar kt
2. Kokiu kanalu perduodama informacija browseriu per interfeisa ar kliento poreikiui parašyta programine įranga suderinama tik su tiekėjo suderinta programine įranga
3. Serva kuo puikiauisiai galima virtualizuota laikyti izoliuota ir daryti atnaujinimus saugiai be didesnių nuostolių periodiškai ir atstatyti esant netikslumams.
4. Pats paslaugos teikėjas sukuria tokia architektūra, kad jų paslaugų reikėtų kas 3-6 mėn vietoje 2metų periodinės priežiūros taip užkalant daugiau pinigėlio.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 100
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-05-30, 19:22 
     
radioaktyvas rašė:
Pagal aprašyma universali sąsaja interfeisas ir per ką juo operuojama:
1. Bowseris ar kt

Paveikslėlis
Atsiprašau nesusilaikiau. Realiai naršyklė nėra universali sąsaja. HTTP protokolas yra šiek tiek universalus, bet dabartiniai internetiniai puslapiai susidaro iš hyperteksto žymėjimo kalbos, bei skriptinimo, ir stilių kalbų palaikymo. Ir yra krūvos sprendimų, kurios tą kodą naršyklei generuoja, ir viena nedidelė klaida tokiame sprendime gali suknisti visą sąsają. Be to turinys naršyklėje dažnai būna taip universaliai blogas, kad daug žmonių naudoja priedus, kurie tą turinį apkarpo nuo reklamų. Taigi ką padarę programuotojas naršyklėje X, gali visai kitaip atrodyti kitam žmogui naršyklėje Y su "adblokeriu" (ypač jei programuotojas kuria banerius).

radioaktyvas rašė:
2. Kokiu kanalu perduodama informacija browseriu per interfeisa ar kliento poreikiui parašyta programine įranga suderinama tik su tiekėjo suderinta programine įranga

Vėlgi kliento aplikacijos greičiausiai naudos HTTP protokolą, arba kaip kiti mėgsta vadinti - REST API. Tačiau dirbant su sistema per API turėsi visai kitą interfeisą, taigi nieko universalaus.

radioaktyvas rašė:
3. Serva kuo puikiauisiai galima virtualizuota laikyti izoliuota ir daryti atnaujinimus saugiai be didesnių nuostolių periodiškai ir atstatyti esant netikslumams.

Atstatymo metu prarasi veikimo laiką, kas svarbu didesnėms internetinėms parduotuvėms, bet ne taip svarbu informaciniams ar asmeniniams puslapiams. Taip pat virtualizacija sukuria minimalų izoliacijos lygį, jei tarp N virtualizuotų serverių atsiras vienas kuriam reikia daug CPU ar disko resursų, jis sulėtins veikimą visiems, arba dėl tos priežasties visi virtualizuoti serveriai bus dirbtinai sulėtinti. Vėlgi dideslės kompanijos turi ne vieną virtualų serverį, o kokius 6+ tikrus, keli duombazei, keli frontend, keli backend, gal dar kelis atsarginėms kopijoms..

radioaktyvas rašė:
4. Pats paslaugos teikėjas sukuria tokia architektūra, kad jų paslaugų reikėtų kas 3-6 mėn vietoje 2metų periodinės priežiūros taip užkalant daugiau pinigėlio.

Taip būna. Vėlgi priklauso nuo to ką perki iš tiekėjo. Jei tai dedikuotas fizinis serveris, darai ką nori, tiekėjas teikia elektrą ir tinklą. Jei tai virtualizuotas, tai normali praktika tiekėjui atlikti sisteminius atnaujinimus porą kartų per metus, o jei išeina rimtų kernelio ar sisteminių paketų pažeidžiamumų, tai normalu atlikti su greitu perspėjimu tą pačią dieną. Na o jei turi servą kurį pats prisižiūri, ir tiekėjas jį siūlo atnaujinti, tai kažkas negerai, arba tiekėjas naglas, arba tavo servas jiems kelia problemų, ir potencialų pavojų tavo projektui.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2443
Reputacija: +790
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-05-30, 21:11 
     
conjurer rašė:
radioaktyvas rašė:
Pagal aprašyma universali sąsaja interfeisas ir per ką juo operuojama:
1. Bowseris ar kt

Paveikslėlis
Atsiprašau nesusilaikiau. Realiai naršyklė nėra universali sąsaja. HTTP protokolas yra šiek tiek universalus, bet dabartiniai internetiniai puslapiai susidaro iš hyperteksto žymėjimo kalbos, bei skriptinimo, ir stilių kalbų palaikymo. Ir yra krūvos sprendimų, kurios tą kodą naršyklei generuoja, ir viena nedidelė klaida tokiame sprendime gali suknisti visą sąsają. Be to turinys naršyklėje dažnai būna taip universaliai blogas, kad daug žmonių naudoja priedus, kurie tą turinį apkarpo nuo reklamų. Taigi ką padarę programuotojas naršyklėje X, gali visai kitaip atrodyti kitam žmogui naršyklėje Y su "adblokeriu" (ypač jei programuotojas kuria banerius).

radioaktyvas rašė:
2. Kokiu kanalu perduodama informacija browseriu per interfeisa ar kliento poreikiui parašyta programine įranga suderinama tik su tiekėjo suderinta programine įranga

Vėlgi kliento aplikacijos greičiausiai naudos HTTP protokolą, arba kaip kiti mėgsta vadinti - REST API. Tačiau dirbant su sistema per API turėsi visai kitą interfeisą, taigi nieko universalaus.

radioaktyvas rašė:
3. Serva kuo puikiauisiai galima virtualizuota laikyti izoliuota ir daryti atnaujinimus saugiai be didesnių nuostolių periodiškai ir atstatyti esant netikslumams.

Atstatymo metu prarasi veikimo laiką, kas svarbu didesnėms internetinėms parduotuvėms, bet ne taip svarbu informaciniams ar asmeniniams puslapiams. Taip pat virtualizacija sukuria minimalų izoliacijos lygį, jei tarp N virtualizuotų serverių atsiras vienas kuriam reikia daug CPU ar disko resursų, jis sulėtins veikimą visiems, arba dėl tos priežasties visi virtualizuoti serveriai bus dirbtinai sulėtinti. Vėlgi dideslės kompanijos turi ne vieną virtualų serverį, o kokius 6+ tikrus, keli duombazei, keli frontend, keli backend, gal dar kelis atsarginėms kopijoms..

radioaktyvas rašė:
4. Pats paslaugos teikėjas sukuria tokia architektūra, kad jų paslaugų reikėtų kas 3-6 mėn vietoje 2metų periodinės priežiūros taip užkalant daugiau pinigėlio.

Taip būna. Vėlgi priklauso nuo to ką perki iš tiekėjo. Jei tai dedikuotas fizinis serveris, darai ką nori, tiekėjas teikia elektrą ir tinklą. Jei tai virtualizuotas, tai normali praktika tiekėjui atlikti sisteminius atnaujinimus porą kartų per metus, o jei išeina rimtų kernelio ar sisteminių paketų pažeidžiamumų, tai normalu atlikti su greitu perspėjimu tą pačią dieną. Na o jei turi servą kurį pats prisižiūri, ir tiekėjas jį siūlo atnaujinti, tai kažkas negerai, arba tiekėjas naglas, arba tavo servas jiems kelia problemų, ir potencialų pavojų tavo projektui.

Gražus drakonas ir ačiū už info apie rest api. Standartai yra standartai.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-07, 06:47
Pranešimai: 100
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'