Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 12 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-15, 14:32 
     
Tai kobaltą ir naftos perdirbimui naudoja. Jau Tesloje berods paleisti akumuliatoriai be kobalto. Kas trukdo Kongui sutvarkyt, tą reikalą, kad vaikai nedirbtų, reiškia jiems patiems nerūpi.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 1423
Reputacija: +419
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-15, 16:19 
     
Benediktas rašė:
Kas trukdo Kongui sutvarkyt, tą reikalą, kad vaikai nedirbtų, reiškia jiems patiems nerūpi.

O kas trukdo suteneriui neišnaudoti moterų?
Pastačius tam tikrą asmenį į tam tikrą aukštą poziciją viskas įmanoma.
Tik skirtumas tas kad dabar ne belgai juos išnaudoja (Leopoldas), bet kinai (Pukotukas).

Benediktas rašė:
Jau Tesloje berods paleisti akumuliatoriai be kobalto.

Cituoti:
Ir nors „Tesla“ pasižadėjo atsisakyti kobalto baterijų, anot „The New Yorker“, ji to dar iš tikrųjų nepadarė, ir net neturi plano, kuriame būtų išsamiai aprašyta, kaip kompanija tai bandytų daryti.

Straipsnis sako kitaip nei tu.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2689
Reputacija: +881
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-15, 17:33 
     
Šiaip visi, bent jau vakarų elektromobilių gamintojai, akumuliatoriams naudoja tik sertifikuotą kobaltą, kurio išgavime nenaudota darbo jėga, o darbuotojams užtikrinama tinkama darbo aplinka.
O vat naftos perdirbime, konkrečiai sieros šalinime iš dyzelino, kobaltą naudoja pigiausią. Vat tada visi kritikai elektromobilių, aiškinančių, kad vaikus elektromobiliai žudo, neria į krūmus, nes patys važinėjasi dyzeliais ir remia būtent vaikų žudymą.

Tesla yra pristačiusi naujas baterijas, kurias pradeda gaminti. Taip pat esamose baterijose kelis kartus sumažino kobalto poreikį 1kWh talpos, ką daro ir kiti gamintojai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16275
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3200
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-15, 18:19 
     
immortallt rašė:
Šiaip visi, bent jau vakarų elektromobilių gamintojai, akumuliatoriams naudoja tik sertifikuotą kobaltą, kurio išgavime nenaudota darbo jėga, o darbuotojams užtikrinama tinkama darbo aplinka.
O vat naftos perdirbime, konkrečiai sieros šalinime iš dyzelino, kobaltą naudoja pigiausią.


Pagal wiki daugiau nei pusė yra išgaunama konge.

https://www.globalenergymetals.com/cobalt/cobalt-demand/ - daugiau nei 60% jo naudojama baterijoms. Katalizatoriaus funkcijas turbūt patenka į other, kas sudaro tik 10 procentų.

Taip pat iš to paties wiki straipsnio:
Cituoti:
In December 2019, International Rights Advocates, a human rights NGO, filed a landmark lawsuit against Apple, Tesla, Dell, Microsoft and Google company Alphabet for "knowingly benefiting from and aiding and abetting the cruel and brutal use of young children" in mining cobalt.[88] The companies in question denied their involvement in child labour.

https://www.sustainability-times.com/sustainable-business/u-s-cobalt-lawsuit-puts-spotlight-on-sustainable-tech/
Cituoti:
Most of the cobalt comes from the DR Congo, although no country legally requires companies to publicly report on their supply chains, the NGO said in March while appealing to the electric vehicle industry.


Dabar apie certifikuotą kobaltą:
Cituoti:
As a reaction to the issues with artisanal cobalt mining in DR Congo a number of cobalt suppliers and their customers have formed the Fair Cobalt Alliance (FCA) which aims to end the use of child labor and to improve the working conditions of cobalt mining and processing in the DR Congo. Members of FCA include Zhejiang Huayou Cobalt, Sono Motors, the Responsible Cobalt Initiative, Fairphone, Glencore and Tesla, Inc.

Dalį kompanijų žinau, įdomu kas ta pirmoji.

https://en.wikipedia.org/wiki/Zhejiang_Huayou_Cobalt
Kažkaip keista. Grįžkim į wiki straipsnį apie kobaltą.

Cituoti:
Cobalt extracted from small Congolese artisanal mining endeavors in 2007 supplied a single Chinese company, Congo DongFang International Mining. A subsidiary of Zhejiang Huayou Cobalt, one of the world's largest cobalt producers, Congo DongFang supplied cobalt to some of the world's largest battery manufacturers, who produced batteries for ubiquitous products like the Apple iPhones.


Taigi kompanija kuri išgauna daugiausiai kobalto pasaulyje konge, priklauso "Fair Cobalt Alliance" apie kurį tu minėjai. Taigi panašu kad "sertifikuotas" kobaltas pagrinde yra išgaunamas vergų.

P.S. galiu tik pridurti, nustokit pirkti šūdą kurio jums nereikia. Tai geriau gamtai nei jūsų perdėtas optimizmas, kad va yra sertifikatas, reiškias viskas gerai. Bet vis tiek daugumai viskas px, dėl to situacija nesikeis.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2689
Reputacija: +881
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-15, 18:59 
     
Straipsnis kalba apie šiandieną ir apie praeitį. Kai kurios žinios senos, kaip Tesla nežino, kaip atsisakyti kobalto ir pan. Ateitis kitokia ir greitai viskas keisis.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_iron_phosphate_battery
https://www.alibaba.com/showroom/lithium-iron-phosphate-battery.html
https://www.eenewspower.com/news/tesla-moves-cobalt-free-silicon-battery-cell-new-form-factor

Panasonic aims to make cobalt-free batteries available for Tesla's electric vehicles in two to three years.
"Two or three years from now, we will be able to introduce a cobalt-free, high energy-density cell," Shawn Watanabe, head of energy technology and manufacturing at Panasonic of Japan.

https://asia.nikkei.com/Business/CES-2021/Cheaper-Tesla-Panasonic-to-develop-cobalt-free-battery
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 1423
Reputacija: +419
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-15, 19:20 
     
Benediktas rašė:
Straipsnis kalba apie šiandieną. Ateitis kitokia ir greitai viskas keisis.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_iron_phosphate_battery


https://people.engr.ncsu.edu/hshuang/HSH/pub/yrw-asme-2011.pdf
Trečias puslapis, "Volumetric and gravimetric energy density for 4 different types of Li-ion batteries and the comparison to USABC requirements.".

LiCoO2 (kobaltiniai) - 180Wh/kg
LiFePO (fosforiniai) - 130Wh/kg


Paveikslėlis
Visi efektyviausi katodai yra su kobaltu. LCO, NCM, NCA.

Nemanau kad visi džiaugsis šituo pasikeitmu. Gal populiaresnės firmos sugebės pereiti prie mažiau talpių akumuliatorių, bet dauguma šlamšto bus gaminami taip kaip buvo, kiniški tapšnokliai, bevielės ausinės, ir visa kita.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2689
Reputacija: +881
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-15, 19:25 
     
Taip, talpa mažesnė, bet ir kaina bus žymiai mažesnė - reiktų ir tokią kreivę pamatyti. O jei dar vertinti kad perdirbant bus papraščiau, nes nereikės kobalto atskyrinėti. Ir nikelio berods nebus. Ir daugiau ciklų bus Wikipedijoj rašo.
"LFP chemistry offers a longer cycle life than other lithium-ion approaches."
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 1423
Reputacija: +419
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-15, 22:16 
     
Šeimoje tik vienas mažalitražis benzininis, tad kobaltas apsiriboja elektronikos įrenginiais, kurių nekeičiame, kol jie veikia. Namo CO2 pėdakas mažesnis 50% nei daugumos kitų. Efektyvus netoli A++, pritrūko 5cm vatos, tad tik formalumas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16275
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3200
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-15, 22:38 
     
immortallt rašė:
Šeimoje tik vienas mažalitražis benzininis, tad kobaltas apsiriboja elektronikos įrenginiais, kurių nekeičiame, kol jie veikia. Namo CO2 pėdakas mažesnis 50% nei daugumos kitų. Efektyvus netoli A++, pritrūko 5cm vatos, tad tik formalumas.

Yra budas kaip dar tureti mazesni CO2 pedsaka - nestatyti namo, o gyventi jau pastatyme. Taip pat nesikelti uz miesto, ir vazineti kasdien i darba po 20km, o gyventi mieste :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2130
Reputacija: +522
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-16, 10:14 
     
Xdmin rašė:
immortallt rašė:
Šeimoje tik vienas mažalitražis benzininis, tad kobaltas apsiriboja elektronikos įrenginiais, kurių nekeičiame, kol jie veikia. Namo CO2 pėdakas mažesnis 50% nei daugumos kitų. Efektyvus netoli A++, pritrūko 5cm vatos, tad tik formalumas.

Yra budas kaip dar tureti mazesni CO2 pedsaka - nestatyti namo, o gyventi jau pastatyme. Taip pat nesikelti uz miesto, ir vazineti kasdien i darba po 20km, o gyventi mieste :D


Ekologiškiausiai mąstė naciai, sovietai ir pan su koncentracijos stovyklomis, lageriais etc. Barakų eilės ir išvis jokių ten asmeninių poreikių...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 4031
Reputacija: +608
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-06-16, 20:21 
     
Aš aplamai laikausi nuomonės, kad man norint važinėti į darbą dviračiu ir gyventi kaip gyvenu dabar reikia tapti milijonieriumi...O dyzelis gelbsti nuo tapimo milijonierium
  • 0




Užsiregistravo: 2013-01-28, 13:08
Pranešimai: 444
Reputacija: +116
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 15 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'