Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 17 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 05:55 
     
Būtų įdomu plaid vs dodge demon
  • 0


_________________
Becauce MICRO$OFT is for capitalists, running DOS


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-10, 10:11
Pranešimai: 111
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +12
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 09:43 
     
Litraz rašė:
Būtų įdomu plaid vs dodge demon


Radau tik official laikus - demon 9.13s; plaid - 9.08. Jei laikai ne is oro, tai trasoj turetu laimejimus mazdaug 50/50 pasiskirstyt.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 1082
Reputacija: +684
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 09:49 
     
Litraz rašė:
Būtų įdomu plaid vs dodge demon


Šitas Tesla modelis Labo naują Aventadorą į vietą deda, tai demonui ne ką geriau sekasi:



kukulis4 rašė:
Radau tik official laikus - demon 9.13s; plaid - 9.08. Jei laikai ne is oro, tai trasoj turetu laimejimus mazdaug 50/50 pasiskirstyt.


Tesla iš vietos rauna daug geriau nei VDV, tai viskas priklauso nuo atkarpos ilgio, ar VDV pasivys ar ne. Ketvirčio mylios - nelabai pasiveja (na išskyrus tuos hyper car'us, kaip Buggati Chiron, Kionigseeg Agera, McLaren F1, Pagani Huayra), visi kiti nelabai spėja pasivyti. Gal puse mylios ar visos mylios trasoje pasivytų, bet persvara nebūtų kosminė.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2590
Miestas: Kaunas
Reputacija: +796
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 10:30 
     
O kiek kartu is eles tesla tai gali. 2 ar 3 kol perkais batarke ir motoras.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 294
Reputacija: +117
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 11:01 
     
Paramotoras rašė:
O kiek kartu is eles tesla tai gali. 2 ar 3 kol perkais batarke ir motoras.
1 kartą kol baterija pilnai pakrauta, dar galimas daiktas kad pakilus baterijų temperatūrai po pirmo važiavimo pašyla baterijos tada sumažėja jų vidinė varža ir antras važiavimas gali parodyti gerą laiką, gal net geresnį, nei pirmo. tame video tai tik ketvirtis mylios baterijos net nespėja pašilti per vieną važiavimą matyt. Po to einančiuose važiavimuose atiduodama galia iš baterijų krenta, o nuo 70% lygtai krenta gana juntamai, bet tas kritimas reliatyvus vistiek galia milžiniška net ir su 40% įkrauta baterija. Dėl perkaitimo turbūt tai jau nebėra tokia didelė problema teslose baterijos yra aktyviai aušinamos, tik reikia palaukti keleta minučių kol grįši prie starto ir praeis tas laikas. Motorai gali perkaisti bet jei ten asinchroniai kaip pirmosiose teslose tai jie gali atlaikyti didelį karštį virš 100 laipsniu, nes tan juose nieko nėra kas bijo karščio tik minkštas plienas ir varis, na dar yra aušinami skysčiu, tai po kelių minučių po tokio važiavimo ataušina. Aišku jei kelyje maigytum gazas dugnas, stop, ir vėl gazas dugnas, visa laiką, tada perkaitintum ir kontroleris sumažintu galią.

Tas yra suprantama pvz. dronai ir lėktuvų modeliai su lipo baterijom, ESC ir bešepetėliniais varikliais elgiasi lygiai taip pat, galėtu atiduoti diesnę srovę, bet nukritusi įtampa to neleidžia padaryti ir galia krenta juntamai. Baterijos su dideliu C reitingu (ko nėra elektromobiliuose) pvz 100C beveik nekaista, net jei ją iškrausi per 10 minučių, tai tuo atveju galia nepadidėja pradžioj truputi paskraidžius, salyginai padidėja pradžioj ir trumpam su mažu C reitingu. C reiškia kiek kartų amperais saugiai galima viršyti baterijos talpos nominalą Ah, jei baterija 1,5Ah tai 100C bus 150A. Aš dar pastebėjau tikį dalyką kai lipo baterija yra apie 60-50% įkrovos like, tai nenaudojant kurį laiką kokiom 30s įtampa kažkiek pakyla atgal ir kokiom 10s gaunu salyginai padidintą galią, po to aišku nukritus įtampai prateka mažiau amperų ir galia krenta juntamai. Apskritai tarp 100% ir kokių 40% įkrovos atiduodama iš baterijos galia skiriasi vos ne dvigubai.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8424
Miestas: KLP
Reputacija: +1981
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 11:32 
     
Teslo matarai kombinuoti su nuolatiniais magnetais tad karscio jie bijo net labai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 294
Reputacija: +117
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 12:06 
     
Paramotoras rašė:
Teslo matarai kombinuoti su nuolatiniais magnetais tad karscio jie bijo net labai.
Model 3 turi tokius variklius hibridus be vario rotoriuje. M3 rotorius yra switced reluctance ir sinschroninio su pastoviais magnetais hibridas. Šitie motorai labai ekonomiški, bet neskirti dragams, nes neišgyventu didelių apsukų rotorius nes rotorius neatlaikytu "išcentrinių jėgų". Būtent dėl išpjovų magnetams ir susilpninamas rotorius. Model S nuo pirmų versijų buvo naudojami asinchroniniai varikliai su trumpai jungta varine apvija ant rotoriaus. Aš niekur neradau info kokie varikliai stovi plaid versijoje su 3 varikliais bet ten rašoma toks keistas dalykas.

https://www.tesmanian.com/blogs/tesmani ... tric-motor
Cituoti:
The new electric motor is the first of its kind to be in production and features carbon sleeve rotors. In order to get the carbon wrapped over the rotor, there are some very tough obstacles to overcome. Musk explained that carbon and copper have different rates of thermal expansion and in order to achieve the desired result, the rotor must be wrapped at an extremely high intensity, which is difficult to do.


Kas autoamtiškai reiškia, kad pagal "triple A triple zero" tesla mirs dar greičiau nei jis prognozavo :-D :|)


Čia vienas iš linkų, bet visur rašoma taspats ir niekur nerašoma kokio tipo tie varikliai. Kadangi minimas varis rotoriuje tai automatiškai reiškia, kad PM (permamant magnet) nėra juose, bet tai nepasako ar tie varikliai sinchroniniai ar asinchroniniai. Asinchroniai turi didesnę galią ir didesnę toleranciją tokioms nesąmonėms kaip draginimai.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8424
Miestas: KLP
Reputacija: +1981
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 12:08 
     
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 1323
Reputacija: +376
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 13:06 
     
Paramotoras rašė:
O kiek kartu is eles tesla tai gali. 2 ar 3 kol perkais batarke ir motoras.


O dauguma street legal, kurie sugeba su Tesla susilyginti, kiek kartų gali tokį startą daryti? Tik neaiškink, kad neribotą.
Kitas dalykas, kokia kaina tokių automobilių? Nesakyk, kad nesvarbu, nes labai svarbu. Sudėti daug brangesnę šaldymo sistemą gali į EV, kad kompensuoti perkaitimus.
Taip pat yra tas niuansas, kad automobilis, kuris skirtas iš esmės tik dragams, visada geriau pasirodys drage, nei automobilis kuris yra labai galingas, bet skirtas važinėtis keliais. Tesla būtent tam ir optimizuota - sąnaudos energijos mažos, didelis saugumas ir t.t.

Tiesiog labai juokinga, kai prieš 10 metų tie patys žmonės aiškino, kad su troleibusais elektriniai automobiliai galės lenktyniauti, o dabar kai apdeda 10x brangesnius hypercarus dievinamus kai kurių, tai pradeda vergti.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16125
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3121
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-03, 15:26 
     
sub rašė:
Tesla iš vietos rauna daug geriau nei VDV...


Is esmes - taip, bet kai masina nuo starto isvaro 'vienke' tai, galima sakyt, kad is vietos rauna irgi neblogai :) Anyway, drag'as yra apie tai, kas greiciau nusvilina ta 1/4 mylios, ir bent jau ant popieriaus atrodo kad siti du ta daro per labai panasu laika.

1/4 mylios nera tas dalykas del kurio VISI zmones perka teslas. Aplamai, sita tesla vs Porsche rivalry prasidejo butent porche iniciatyva, kai jie su savo kartu praleke Nurburgring'a per 7.42, ir leptelejo, kad va, mol greicausiai pasauly. Negi jie neisarde bent jau keliu teslu, kad isivaizduot, koks galimas potencialas?
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 1082
Reputacija: +684
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-04, 00:35 
     
Tesla saviske niurburgui perdare ir paruose specialiai tam nes temperaturos greitai psiektu kritines. Tuo tarpu porsas stockinis. O del teslos mataru nera sunku psigooglinti kokia tai konstrukcija ir kokios bedos.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 294
Reputacija: +117
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-04, 07:30 
     
Paramotoras rašė:
Tesla saviske niurburgui perdare ir paruose specialiai tam nes temperaturos greitai psiektu kritines. Tuo tarpu porsas stockinis. O del teslos mataru nera sunku psigooglinti kokia tai konstrukcija ir kokios bedos.


Tai siulau porsche padaryt ta pati.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 1082
Reputacija: +684
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-04, 10:00 
     
galėtų autopilotas niumbergą pralėkti, tada užbaigtų diskusijos VAG vs tesla.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5749
Reputacija: +1945
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-04, 10:50 
     
HardAxe rašė:
galėtų autopilotas niumbergą pralėkti, tada užbaigtų diskusijos VAG vs tesla.


Manau, kad butu pakankamai sudetinga adaptuot autopilota butent lenktynems. Nors jeigu tuo rimtai uzsiimt, turbut butu galima generuot toki rezultata, kokio zmogus su tuo paciu automobiliu negeneruotu niekada.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 1082
Reputacija: +684
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-04, 16:11 
     
kukulis4 rašė:
HardAxe rašė:
galėtų autopilotas niumbergą pralėkti, tada užbaigtų diskusijos VAG vs tesla.


Manau, kad butu pakankamai sudetinga adaptuot autopilota butent lenktynems. Nors jeigu tuo rimtai uzsiimt, turbut butu galima generuot toki rezultata, kokio zmogus su tuo paciu automobiliu negeneruotu niekada.


Preiš kokį 10 metų F1 komandos sakė galim suprogramuoti savo bolidus, kad važiuotu patys trasoj ir tai darytu kaip čempionai, bet tada tai ne F1 varžybos bus o bepiločių su 4 ratais. Praras žiūrovus ir azartą, nes sporte reikia ir žmogiškų kliadų, kad gražiau žiūrėtusi.

Radau apie "tesla model S plaid" variklius jo pasirodo jie visi 3 yra su magnetais, tik ten rotoriai dar apvynioti su karbono siūlais ir epksidkės kompozitu, kad neištištu rotoriai. Bet kitose šaltiniuose teigė, kad yra vario, tai gal ten kažkokie hibridai? https://www.motortrend.com/reviews/2022 ... st-review/

Kaip ten bebūtu laukiu kol kasnors perpjaus rotorių su turbynke ir parodys internetuose.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8424
Miestas: KLP
Reputacija: +1981
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-08-04, 17:42 
     
kukulis4 rašė:
HardAxe rašė:
galėtų autopilotas niumbergą pralėkti, tada užbaigtų diskusijos VAG vs tesla.


Manau, kad butu pakankamai sudetinga adaptuot autopilota butent lenktynems. Nors jeigu tuo rimtai uzsiimt, turbut butu galima generuot toki rezultata, kokio zmogus su tuo paciu automobiliu negeneruotu niekada.


šiuo atveju konkrečiai vienai trąsai apmokyti. Ir važiuoti be konkurentų. Esminis pranešimo vinis būtų "tesala aplenkė poršė, vairavo teslos autopilotas".
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5749
Reputacija: +1945
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'