Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 23 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-14, 21:43 
     
O po to ir nutinka nustebimai prisižiūrėjus video kaip gražiai teslos plaukia, o pačiam su tokia "nė viena detalė neperdažyta" įvažiavus balon - užsidega :) Na, ok, gal ne taip baisiai, bet netikiu, kad baterijų verslas yra toks pelningas, jog vien dėl to nenorima jog kažkas ten landžiotų.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 4000
Reputacija: +611
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-14, 22:17 
     
kestutisz rašė:
bet netikiu, kad baterijų verslas yra toks pelningas, jog vien dėl to nenorima jog kažkas ten landžiotų.

Pakolkas pelningas, kol Muskui kobaltą kasa afrikos vergai.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2622
Reputacija: +861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-14, 22:56 
     
Nu ir pasirodo visa elektromobilių ekologija, kai po dešimties metų reikia keisti nudrožtas baterijas. O baterijų keitimas vos ne kaip puse naujo automobilio kainuoja.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-03-08, 22:36
Pranešimai: 111
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 01:10 
     
O dar pridejus tai, jog senu bateriju realiai niekas neperdirba....
  • -2




Užsiregistravo: 2009-09-21, 18:16
Pranešimai: 15
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 02:49 
     
qrad rašė:
Nu ir pasirodo visa elektromobilių ekologija, kai po dešimties metų reikia keisti nudrožtas baterijas. O baterijų keitimas vos ne kaip puse naujo automobilio kainuoja.

ne puse. maziausiai du trecdaliai. ir daugiau. elektromobilis senas gi lauzas jau buna po 10 metu. dalys bus neinamos - nes mazai genda. cia ne vdv. tame ir esme. o kokia pakaba ten kapeikas ir taip kainuoja... tesla kisa sudetingus autopilotus - del to brangus salyginai. bet jie is esmes mazai reikalingi daugumai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5748
Reputacija: -533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 08:03 
     
AAA000 rašė:
dalys bus neinamos - nes mazai genda


O tai ne atvirkščiai? Jei dalių laužyne deficitas, tai reiškia kad paklausa didelė, o jei neturi kur kišti, reiškia, kad gedimų mažai, todėl niekas ir neperka naudotų dalių.

Teslos atveju gali būti kitaip nebent dėl to, kad neįmanoma nusipirkti naujų dalių, todėl tik laužynuose būtų galima surasti, dėl ko net ir esant mažai paklausai dalių trūkumas jaustųsi.
  • 0



Prisijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3534
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +573
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 08:17 
     
Pumper rašė:
O tai ne atvirkščiai? Jei dalių laužyne deficitas, tai reiškia kad paklausa didelė, o jei neturi kur kišti, reiškia, kad gedimų mažai, todėl niekas ir neperka naudotų dalių.

Teslos atveju gali būti kitaip nebent dėl to, kad neįmanoma nusipirkti naujų dalių, todėl tik laužynuose būtų galima surasti, dėl ko net ir esant mažai paklausai dalių trūkumas jaustųsi.

tai pirmam etape tiesiog isvis nera daliu - kol naujas rinkai dalykas. cia toks apgaulingas etapas. laikinai. tiesiog isvis nieko nera - paciu elektromobiliu irgi.
elektromobiliu ir seniau kazkiek buvo - citroenai visokie pvz. tai visi kaip taisykle iskomplektuotas akumas, kas nors pridirbta su akumais (bandyta remontuot) :D isidek nauja ir vaziuok. prisotinta kaip su vdv niekada nebuvo. kainas laike del retumo.
bet cia dabar greitai ivyks pokytis.
teslos cia posovietinej erdvej daug tiesiog iveztu jau naudotu su kazkokiom problemom jau ivezimo metu. irgi laikinai trukumas. jos dar nepasieke lauzyno stadijos. nors pirmos autopilotu modifikacijos jau neinamos. su wv tas turetu nutikt isvis greitai - paprastesni ju elektriniai lauzai. :)
isitikinsi pats :)
tas net ant paspirtuku matosi. niekam ju devetu nereikia. visi forumai uzskisti - kaip "atgaivint akuma", ar "suburt pigesni" :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5748
Reputacija: -533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 08:44 
     
Siaip jau teslos daliu gali nusipirkti tik kainos kosmines. Kaip uz spyruokle 500 euriku. O del akumu kaip tik draugui pries savaite nusprogo telsos s akumas. Garantijos dar metai. Deja tesla nekeicia akumo i nauja o tik keicia sugedusi elementa. Tesla bus skubiai pardavinejema nes ko gero ir kitos celes jauciasi panasiai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 297
Reputacija: +116
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 11:17 
     
Paramotoras rašė:
Siaip jau teslos daliu gali nusipirkti tik kainos kosmines. Kaip uz spyruokle 500 euriku. O del akumu kaip tik draugui pries savaite nusprogo telsos s akumas. Garantijos dar metai. Deja tesla nekeicia akumo i nauja o tik keicia sugedusi elementa. Tesla bus skubiai pardavinejema nes ko gero ir kitos celes jauciasi panasiai.


Čia Lietuvoj? Jei taip, tai kas ir kur tuos garantinius tvarko, ar vežė į Lenkiją?
  • 0



Prisijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3534
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +573
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 12:07 
     
Cia Norvegija kur siaip servisai nesikandzioja tik ne teslos :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 297
Reputacija: +116
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 20:11 
     
Kobaltą nė vieno elektromobilio gamintojas (vakarų) neįsigija nei tiesiogiai, ne netiesiogiai iš vergų kasyklų. Važinėji dyzeliu? Sveikinu, sėkmingai remi kobalto kasyklas naudojančias vergus ir vaikus.

Kiek kainuoja variklio keitimas daugumos automobilių?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16235
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3163
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 20:36 
     
immortallt rašė:
Kobaltą nė vieno elektromobilio gamintojas (vakarų) neįsigija nei tiesiogiai, ne netiesiogiai iš vergų kasyklų. Važinėji dyzeliu? Sveikinu, sėkmingai remi kobalto kasyklas naudojančias vergus ir vaikus.


Jau kalbėjom ankščiau apie tai. Tesla priklauso tai pačiai kompanijų grupei, einančiai prieš vergų naudojimą kobalto kasime, kaip ir ta kompanija, kuri juos naudoja. Taigi tik akių dūmimas. Jei nepameni galėsiu surasti ankstesnį pranešimą, bet kiek pamenu tada suvokei situaciją.

Daugiausiai jo eina elektromobiliams ir nešiojamai elektronikai. Konge iškasama daugiausiai kobalto, ir ten didžiausi žinomi rezervai.

Taigi tiesiogiai turbūt ne, bet netiesiogiai greičiausiai. Iš kur jie daugiau gautų tiek kobalto?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2622
Reputacija: +861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 22:36 
     
Tai jei net iš tikrųjų absoliučiai visas kobaltas kasamas vergų/vaikų, tai dyzeliui naudoti kobaltą kasamą vergų jau viskas ok?
Jau net nekalbant apie tai, kad akumuliatoriuose kobalto naudojimas mažėja ir žiū ne už kalnų laikai, kai kobalto visai nebereikės.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16235
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3163
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-15, 23:27 
     
Vis dar apie 40% kobalto eina akumuliatoriams, ir čia didžiausia dalis. Gali svajoti apie šviesią ateitį, bet tai darydamas neigia niūrią dabartį. Žinai, gali sakyti, lukašenka kada nors mirs nuo senatvės, tai nereikia dėl jo jaudintis šiandien.

P.S. negalvok kad ginu dyzelius, ir kad peikiu tik tesla. Visas šitas mobiliakų perteklius irgi yra didelė problema, tiek dėl taršos, tiek dėl resursų švaistymo.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2622
Reputacija: +861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-16, 16:50 
     
conjurer, bet kobalto išgavimas vergų iškeliamas tik kalbant apie akumuliatorius ir elektromobilius.
Dyzelis ir benzinas dar ir kitaip daug žmonių nužudo, bet irgi niekam neįdomu. Todėl, kad niekam nerūpi realiai kas yra naudingiau, rūpi tik įrodyti savo tiesą, kad dyzelis yra gerai, ar pan.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16235
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3163
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-16, 17:18 
     
Nes su akumuliatoriais išgavimas išaugo, o elektromobiliai naudoja daugiausiai akumuliatorių, bei muskas teigia, kad jis nesusijąs su kongo kobaltu, kai statistika sako, kad tai neįmanoma.
Be to straipsnis apie muską, tai komentuoju apie jį.
Kaip minėjau dyzelio neginu, bet tu per daug gini elektromobilius, sakydamas, kad ateityje jie bus geriau perdirbami, nors dabar tai nėra tiesa, ir neaišku kada bus.
Aš iš vis esu už dviračius, ir viešą transportą, nes taip mažiausiai taršos per žmogų. Taip pat už darbą iš namų, nes tada nėra priežasties be reikalo teršti.
Būti prieš asmeninius automobilius yra sunku. Elektromobilių fanai kaltina dyzelių palaikymu, VDV fanai kaltina EV taršos palaikymu. Parašau apie problemą, ir viena iš pusių iš kart kaltins kitą, ir nei viena problemos nespręs. Nežinau iš vis, iš kur tu turi optimizmo, kad vėliau bus geriau. Gal meluoji sau. Gal tau naudinga tokią nuomonę formuoti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2622
Reputacija: +861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-16, 23:34 
     
Na pirmiausia, ant šeimos turime vieną benzininį automobilį. Per 14 metų juo pravažiuota 120k km. Savu laiku viešasis ir dviratis dominavo. Palaikymas, kad automobilį apskritai reikia naudoti kuo rečiau neprieštarauja tam, kad elektromobilis geriau nei VDV. Atsisakyti pilnai automobilių nepavyks.

Aš ne optimizmo turiu, kad vėliau bus geriau, aš žinau šiuo metu esančias technologijas, ir kokių dar trūksta, kas yra kuriama, tame tarpe ir Lietuvoje. Bendrauju tiesiogiai ir su mokslininkais kuriančiais tiek akumuliatorių celes, tiek baterijas, tiek ir jų perrinkimo/perdirbimo technologijas.

Esmė ta, kad užsiciklinęs esi, kad jei dabar neperdirbinėja, tai negali perdirbinėti. Ir niekaip tau nepavyksta suprasti, kad nėra ko dabar perdirbti. Beveik visi akumuliatoriai, kurių celės nėra visai sugedusios, panaudojami kitiems poreikiams, dažniausiai stacionariems. Antrinė rinka iššluota, įskaitant Lietuvoje. Sugedusių celių srautas yra per mažas, kad komercinį perdirbimą paleisti, tad kaupiasi. Dabar pradeda pasileidinėti pirmosios perdirbimo gamyklos tik, bet masiniu lygiu pasileis ne anksčiau kaip po 10 metų. NES TAI YRA TECHNOLOGINIS CIKLAS. Atidaryti perdirbimą 10 metų anksčiau, nei bus ką perdirbti, čia kaip atidaryti parduotuvę 2 valandą ryto su pilnu žmonių staff'u, kaip kalėdinei prekybai pasiruošus, viduryje savaitės, kai pas tave pirmi pirkėjai ateina 10 valandą ryto, o paskutiniai išeina 18:00.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16235
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3163
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-16, 23:54 
     
Nelabai manau kad nėra ko perdirbinėt. Milijardai mobiliakų, laptopų, ir kitos įrangos. Ir jau ne vieną dešimtų metų yra gaminamos ličio baterijos.

Aš manau kol kažkas nėra sukurta, tol neverta planuoti laimingo gyvenimo su ta technologija. Fusion reaktorių bandymai vyksta apie pusšimtį metų.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 2622
Reputacija: +861
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-17, 00:13 
     
immortallt rašė:
Na pirmiausia, ant šeimos turime vieną benzininį automobilį. Per 14 metų juo pravažiuota 120k km. Savu laiku viešasis ir dviratis dominavo. Palaikymas, kad automobilį apskritai reikia naudoti kuo rečiau neprieštarauja tam, kad elektromobilis geriau nei VDV.

As irgi panasiai nuvaziuoju per metus. Su elektromobiliu yra vienas idomus niuansas, ji pagaminti tarsiau nei VDV, kad atsipirktu reikia pravaziuoti ~100k km, ir kuo didesne baterija tuo daugiau nuvaziuoti turi kol atsipirks. 15 metu senumo masina jau realiai i 3 pasaulio salis turetu keliauti, ypac jei pragyvenimo lygis ir toliau taip kils, o kebulai vis dar rudys.

Ka as noriu pasakyti, kad miesto elektromobiliai CO2 nevisada net speja atpirkti per savo gyvenima, ypac kai pasitaiko avariju ir panasiai.

Mano galva tai ekologiskiausia ir praktiskiausia yra hibridai, tokie kaip Opel Ampera/Chevrolet Volt.

PS: suprantu kad elektromobilis geriau mieste uz dyzeli, net jei ir CO2 tiek pat sugeneruos abu. Bet hibridas ir cia laimi pries abu.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2129
Reputacija: +521
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-17, 06:25 
     
immortallt rašė:
conjurer, bet kobalto išgavimas vergų iškeliamas tik kalbant apie akumuliatorius ir elektromobilius.
Dyzelis ir benzinas dar ir kitaip daug žmonių nužudo, bet irgi niekam neįdomu. Todėl, kad niekam nerūpi realiai kas yra naudingiau, rūpi tik įrodyti savo tiesą, kad dyzelis yra gerai, ar pan.

buhalterio argumentai...
tu cia turi irodinet zalu dudzius skaiciais...
o daba buhalterizmu uzsiimineji... kai zala realiai mazesne - nei jos net isaiskinimo sanaudos - tai pasidaro nevesvarbu... tiesiog idomus faktas. cia reikia klausima kelt visiskai kitaip = o kodel pasaulis aplamai nereaguoja i vergoves faktus ADEKVACIAI ir PROPORCIONALIAI? kodel as turiu moket mokescius, ka vergija nemazetu, bet tik kazkokio lievos kompanijos autoritetas butu puciamas? jei mazinamas kobalto poreikis - jo kaina krenta - vadinas reikia daugiau vergu, kad padidint ekonomija kasybos - nes daline priemone cia. vadinas TESLA taip skatina vergija. nes deklaracija perkelinejant atsakomybe tarpininkams yra tuscias reikalas. prasides tiesiog imitacijos ir cobalto kontrabandos visokios. protekciniai kasejai uzsilenks. arba visa veikla perpardavinejimo uzsislaptis visokiose "komercinese" paslaptyse ir pan... cia feikas nuo pat pradziu. buhalterizmas...
aplamai ta afrika visiem pofig. teslai irgi. jei vaizduot kad ne pofig - tesla turetu vaziuot ir ispirkint tuos "congo vaikus". idarbint teslu surinkime. arba ten vietoje fabrika pastatyt. neperka daba matai cobalto... :)) :)) :))
kaip ir tu neperki benzino. tik retkarciais... kai nieks nemato... :))
--------
immortallt rašė:
conjurer, bet kobalto išgavimas vergų iškeliamas tik kalbant apie akumuliatorius ir elektromobilius.
Dyzelis ir benzinas dar ir kitaip daug žmonių nužudo, bet irgi niekam neįdomu. Todėl, kad niekam nerūpi realiai kas yra naudingiau, rūpi tik įrodyti savo tiesą, kad dyzelis yra gerai, ar pan.

man rupi. tau tai tikrai ne - nes tu prie daugumos. :)
o as prie pazangos. man daugumos rekimai nera argumentas. toks argumentas buhalterinis.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5748
Reputacija: -533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-17, 09:51 
     
Xdmin rašė:
Mano galva tai ekologiskiausia ir praktiskiausia yra hibridai, tokie kaip Opel Ampera/Chevrolet Volt.

PS: suprantu kad elektromobilis geriau mieste uz dyzeli, net jei ir CO2 tiek pat sugeneruos abu. Bet hibridas ir cia laimi pries abu.


Ekologiškiausi automobiliai yra senieji W123 mersai, daug jų iki šiol važiuoja, daug jų prasukę virš 2000000km. O jei dar tas paprastas 240D dyzelis tai tuo labiau, gali pilt jam ekologišką rapsų ar bet kokį kitą aliejų ir sukt sekantį milijoną. Bejae dar ir labai paprastai remontuojamas.
  • 0




Užsiregistravo: 2021-09-13, 08:21
Pranešimai: 46
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-09-18, 12:56 
     
admin- rašė:
Xdmin rašė:
Mano galva tai ekologiskiausia ir praktiskiausia yra hibridai, tokie kaip Opel Ampera/Chevrolet Volt.

PS: suprantu kad elektromobilis geriau mieste uz dyzeli, net jei ir CO2 tiek pat sugeneruos abu. Bet hibridas ir cia laimi pries abu.


Ekologiškiausi automobiliai yra senieji W123 mersai, daug jų iki šiol važiuoja, daug jų prasukę virš 2000000km. O jei dar tas paprastas 240D dyzelis tai tuo labiau, gali pilt jam ekologišką rapsų ar bet kokį kitą aliejų ir sukt sekantį milijoną. Bejae dar ir labai paprastai remontuojamas.


Primink, kokios jo kuro sąnaudos?

Xdmin, na dabar pradeda nuvažiuojamas atstumas augti iki 10k km karantino metu ir po karantino bus 20k km. Tiesiog dalį laiko gyvenome miesto centre, kur su mašina važiuoti iki darbo tiek pat laiko trunka, kiek eiti peškom. Dabar persikėlėme į individualų namą, atstumas auga.

Na mūsų Yaris manau dar 3-5 metus temps pas mus, žiūrėsime kaip su pajamomis bus :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16235
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3163
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'