Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Karyba ir technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 23:51 
     
Kvaila, testuoti max atsparumui prie tokios žemos temperatūros ir tikėtis aukštų rezultatų, ko gero plienas tampa kietesnis ir trapesnis. Nes arba bus tokia žema temperatūra, arba aukštas slėgis, bet ne abi situacijos kartu. Bet nekvaila, kad lydinys turi normaliai išgyventi tokią žemą temperatūrą daug kartų su maža apkrova ir nesutrūkinėti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8586
Miestas: KLP
Reputacija: +2006
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 00:59 
     
bahuriux rašė:
Kvaila, testuoti max atsparumui prie tokios žemos temperatūros ir tikėtis aukštų rezultatų, ko gero plienas tampa kietesnis ir trapesnis. Nes arba bus tokia žema temperatūra, arba aukštas slėgis, bet ne abi situacijos kartu. Bet nekvaila, kad lydinys turi normaliai išgyventi tokią žemą temperatūrą daug kartų su maža apkrova ir nesutrūkinėti.


Kvaila yra klastoti testų rezultatus, kai nežinai dėl ko tie testai tokie sugalvoti.

Jei pagaminai plieną kuris neatitinką plieno markei keliamų reikalavimų, tai negali rašyti, kad jis yra tos markės.
  • +7




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1638
Reputacija: +954
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 10:58 
     
Čia truputį ne į temą, bet taip kartais būna. Kažkada kai buvau studentas, darėm kažkokius skaičiavimus su programa. Darom darom, nesugauna. Pakviečiam dėstytoją, jis sako turi gautis, darykit dar. Darom toliau , nesigauna. Vėl pakviečiam dėstytoją, sako visiems gaunasi o jums ne. Darbo laikas baigiasi, ką daryti, radom kaip įlysti į atsakymų failą, pataisom atsakymus ir parodom dėstytojui. Dėstytojas patenkintas šypsosi, va matot kad gaunasi, o sakėte nesigauna. Po to dar ilgai juokėmės iš to kas gaunasi ir kas nesigauna
  • 0




Užsiregistravo: 2013-01-28, 13:08
Pranešimai: 498
Reputacija: +125
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 15:11 
     
Studentui laborų rezultatus pritempt prie tinkamų joks stebuklas. Mūsų univerų įranga, nežinau kaip dabar, bet dažnai sudrožta belekaip būdavo.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-15, 13:28
Pranešimai: 999
Reputacija: +555
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 16:14 
     
Nežinau ar tiesa, bet bent linksma.

skaičiau istoriją kaip KMU lyg studentai sintezavo aspiriną.
Išeina kažkoks geltonas lipnus snarglys, o turi būt balti kristalai.
Nu niekaip neišeina. Kažkuris sulakstė į vaistinę, pripirko aspirino, ištirpino, iškristalizavo, gavosi balti gražūs kristalai.
Parodė dėstytojui. Tas nustebęs apžiūrėjo, išklausinėjo viso proceso detaliai. Sako nieko nesuprantu. 10 metų darom šitą eksperimentą, visi visada gauna kažkokią geltoną gleivėtą masę. Jums pirmiems pavyko padaryti kristalus.

;)
  • +1



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5984
Reputacija: +2025
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 19:45 
     
Straipsnio tema puikus pavizdys visuotinės stagnacijos ir resursų švaistymo kurį sukelia nesubalansuotos valdininkų paskatos. Už perteklinius reikalavimus ar draudimus jų niekas nebaudžia, o baudžia tik už nepakankamus. Taigi jie prikuria draudimų ir taisyklių kiekvienam, net menkiausiai tikėtinam gyvenimo atvejui. Kažkas nutiks - apkaltins jį kad nepareikalavo, nenumatė, neužkardė. O kiek tas reikalavimas kainuoja - niekam neįdomu ir niekas neskaičiuoja.
Kad ir čia - jei tas kvailys sugalvojęs -70c reikalavima pirktų laivą už savo pinigus - to reikalavimo tikrai nebūtų. bet kai pinigai svetimi - galima nors ir saulės centro temperatūrai reikalavimus kelti.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-05-08, 13:56
Pranešimai: 539
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 23:49 
     
Šiaip, kadangi tai naudojama karyboje, tai viskas turi būti 110% patikrinta. Niekas turbūt tuose laivuose tarnavę ar tebetarnaujantys norėtų žinoti, kad jų laivai pagaminti su netikrais kokybės pasais ir kai žiūrima pro pirštus.

Kad ir koks kvailas testas, bet šioje vietoje tikrai negali būti jokių savų interpretacijų. Nesvarbu kad realybėje to nebūtų.. Bet laboratorinėmis sąlygomis turi būti patikrinta viskas, o tuo labiau laboratorijoje galima gauti ir tuos -73C net ir -200C ne problema.

Beje, prisiminkit Volkswagen Dieselgeito skandalą.. Susimokėjo milijardus už klastojimą. Nors tuo atveju gal tai nebuvo vieno darbuotojo sprendimas klastoti, o vadovybės.. Bet vis tiek.. Melo kojos trumpos kaip sakoma, visada išlįs arba turi labai labai gerai papirkti visus :$
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12995
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +268
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 00:13 
     
kionig rašė:
Šiaip, kadangi tai naudojama karyboje, tai viskas turi būti 110% patikrinta. Niekas turbūt tuose laivuose tarnavę ar tebetarnaujantys norėtų žinoti, kad jų laivai pagaminti su netikrais kokybės pasais ir kai žiūrima pro pirštus.

Kad ir koks kvailas testas, bet šioje vietoje tikrai negali būti jokių savų interpretacijų. Nesvarbu kad realybėje to nebūtų.. Bet laboratorinėmis sąlygomis turi būti patikrinta viskas, o tuo labiau laboratorijoje galima gauti ir tuos -73C net ir -200C ne problema.

Beje, prisiminkit Volkswagen Dieselgeito skandalą.. Susimokėjo milijardus už klastojimą. Nors tuo atveju gal tai nebuvo vieno darbuotojo sprendimas klastoti, o vadovybės.. Bet vis tiek.. Melo kojos trumpos kaip sakoma, visada išlįs arba turi labai labai gerai papirkti visus :$

Kaip gerai kai valdininkams pinigai krinta iš dangaus, - visi resursai yra neriboti, ir jei niekada neteko susimastyti apie tai ka simbolizuoja tie popierieliai.
Menkystoa politikai visada pasiruošę šaukti - Sveikatos apsauga svarbiausia! Būtina gerinti švietimą, jaunimas - ateitis! Net ir vienas žuvęs kelyje yra per daug! Kiekvienas nusipelno orios senatvės! Gyvybė yra neįkainojama! Bet kokia kaina reikia gelbėtos nuo pasaulinio atšilimo!
Ir niekam neįdomu kad dauguma šitų reikalavimų yra vienas kitam proeštaraujantys nes biudžeto pinigai yra riboti. Kokią dalį už kiekvieną jų mes realiai pasiruošę sumokėti? - Viską! atsako. ir Tada, valdininkas prikuria neįmanomų ar su bet kokia ekonomine logika prasilenkiančių eikalavimų, ir vėliau stebisi kad išmanantis reikalą verslas jų nesilaiko!
Na kam povandeniniam laivui -70laipnsnių reikalavimas? Tokios temperatūros skysto vandens nebūna. Ar tas laivas plaukios jupiterio palydove su amoniako vandenynais? Jūs bent įsivaizduojat kas per metalurgija reikalinga kad pagaminti plieną kuris netrupėtų esant tokiai T? Kiek legiruojančių elementų ir visko reikia kad jis dar savo darbą ir eaant normaliai, t.y tikrai darbinei temperatūrai veiktų? o dar koks kiekis - laivai, šimtai tonų.
Čia mes priešpastatom sveiką protą aklam nurodymų vykdymui. Tokiu būdu baudžiami sąžiningi, gerų ketinimų žmonės.
Kalbant apie VW. čionais nenoriu teisinti, sukčiavimas žinoma, bet jie klastojo, nes kaip paaiškėjo - klastojo beveik visi gamintojai. taipogi VW tiesiog buvo pristumtas prie sienos neįtikėtinai griežtų (žmonėms nekensmingo co2) reikalavimų kurie veda prie EU pramonės kolapso, o likusią laisvą naftą vistiek sudegins besivystantis pasaulis kuriam ant ekologijos nusispjaut. VW galvos tai puikiai supranta, bet neturi galios wr noro pries kvailius ginčytis esant vyraujančiam naratyvui. ir pasirinko kitokį kelią. Tai ką dauguma inžinierių yra išmokę daryti susidūrus su apsurdiškais užsakovo reikalavimais - šypsotis ir linksėti galva, dėl akių padaryti ko prašo, bet backende nieko nesakant padaryti kaip jų pačių manymu yra teisinga. laws of human nature.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-05-08, 13:56
Pranešimai: 539
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 12:51 
     
Jeigu medžiaga atlaiko ekstremalias sąlygas, tai tikėtina, kad įprastoj aplinkoj ji tarnaus ilgai ir jos savybės nesikeis drastiškai bėgant laikui, tad tie reikalavimai buvo sugalvoti ne be reikalo. Šiuo atveju teiginiai kam laivui -70° skamba mažiau kvailai tik už tos moterėlės pasiteisinimą.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-14, 13:43
Pranešimai: 258
Reputacija: +60
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 13:36 
     
Azys rašė:
Jeigu medžiaga atlaiko ekstremalias sąlygas, tai tikėtina, kad įprastoj aplinkoj ji tarnaus ilgai ir jos savybės nesikeis drastiškai bėgant laikui, tad tie reikalavimai buvo sugalvoti ne be reikalo. Šiuo atveju teiginiai kam laivui -70° skamba mažiau kvailai tik už tos moterėlės pasiteisinimą.


Na ne kvailai. Jei buvo užsakymas - tai ir turėjo būti įvykdytas. Taip ir įsivaizduoju, kad chebra renka kokį SR-71 pagal tikslius skaičiavimus ir tas ore išsilydo. Nes nu Vasiai (Johnui) nepasakė, kad čia superslaptas lėktuvas ir jis nepatestavo titano lydinio/stiklo/dažų taip kaip reikia - racionalizavo savo nuožiūra :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 4121
Reputacija: +618
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'