Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 18:38 
     
poi rašė:

cia tu maisai du tipus. net imortalas taip negrybauja :)
saule, vejas ir vanduo cia ivertinimas, kiek potencialiai energijos paimama is esamos aplinkos salygomis. tai nera sunaudojimo naudingumas. sunaudojimo naudingumas pradedamas skaiciuot, kai energija jau pagaminta. tik nuo to momento. ir sitoje situacijoje imama 100% NK su saule, veju ar vandeniu - jei tu itraukineji tokio tipo naudinguma.
bet uztat galima itraukt balansavimo sanaudas :) kurios daznu atveju milziniskos. ir gali siekt 50%+ suvartojimo NK.
o kure suvartojimo naudingumas pradedamas skaiciuot nuo kuro naudojimo momento. nes tai ribotas isteklius, o ne energetine aplinka.
---------
kuro isgavimo-pristatymo-perdirbimo-saugojimo sanaudas priskirt suvartojimo naudingumui skaiciuot irgi neteisinga.
kaip prisvaiga pvz sitam komentare :))
sigun rašė:
O kiek energijos įdedi naftos išgavimui, ypač iš skalūnų? O jos transportavimui iki perdirbimo gamyklos geriausiu atveju vamzdžiais, o blogiausiu vamzdžiai + tankeris + traukinys? O kiek energijos prarandi naftos perdirbimui? O kiek dar jos prarandi vėl transportavimui jau sunkvežimiais iki degalinės? Panašu, kad pats mėgaujies tuo, kuo įtarinėji kitus.

nes cia tiesiog pradine investicija. kaip ir sanaudos pastatyt vejo, saules ir vandens patvanku jegaines su pirminio prijungimo- perdavimo tinklu.
vartojimo sanaudos yra sistemos palaikymas+vartojimo NK. kai nafta mazes, ar daugumoje pereis prie nulinio kuro ciklo(tipo biokuras) - tada tiksliau isivertins. daba mazai kam idomu teisingi NK palyginimai. ypac elektra failina sildymo gaminime, apie ka isvis mazai snekama :)) :)) :)) tik kai Muskas paminejo problema - pradejo ten "eko"istai kazka apie pazangias "inovacijas" teslose svaigt... nors cia ziaurus minusas EV pries VDV. sitai neefektyvumo problemai sprest prisireike net brangios irangos... kai kuro deginime nera kur det tos silumos...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D


Paskutinį kartą redagavo AAA000 2021-11-24, 18:51. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5904
Reputacija: -523
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 18:43 
     
AAA000 rašė:
bet uztat galima itraukt balansavimo sanaudas :) kurios daznu atveju milziniskos. ir gali siekt 50%+ suvartojimo NK

Tinklo balansavimas suryja pusę energijos?
  • +1




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 1552
Reputacija: +456
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 18:53 
     
Benediktas rašė:
AAA000 rašė:
bet uztat galima itraukt balansavimo sanaudas :) kurios daznu atveju milziniskos. ir gali siekt 50%+ suvartojimo NK

Tinklo balansavimas suryja pusę energijos?

kai kuriais atvejais - taip. buna net 90%+. kai pvz elektros vartojimo sala. del to as uz globalius tinklus. ir tik uz modeli - kurio neimanoma isjungt. tiesiog ekologiskiau. miesto ziurkes sito ypac nesupranta :)) jos paprastai uz visokias bukas centralizacijas...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5904
Reputacija: -523
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 19:47 
     
Reikia pradėti gaminti pigiai aptarnaujamus ir realiai pataisomus produktus ir sumažės tarša. Tada galės nors ir 150% daugiau teršti gamindami.
Daiktai, kurie paskaičiuoti tik tik atlaikyti garantinį terminą yra patys taršiausi.
  • +1



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5984
Reputacija: +2025
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 20:02 
     
Jo, balansavimas gali ir 200% energijos sunaudoti, nu kai reikia nusišnekėjimą pagrįsti. O jei supranti, kas yra balansavimas, ir pasižiūri didžiąją dalį pasaulio, tai supranti, kad balansavimui dujos naudojamos retai. O jei pasižiūrėsi link ko eina viso pasaulio tinklai, tai suprasi greitai, kad balansavimas tuoj bus išimtinai rezervuotas akumuliatoriams, nes niekas kitas nepakonkuruos.

HardAxe, pigiai aptarnaujami ir realiai pataisomi produktai kainuoja brangiau ir dažniausiai didesni, mažiau mobilūs ir pan., t.y. viskas, ko nesirenka vartotojas. Bendrai prispausti gamintojus gaminti ilgaamžiškus produktus ir pigiau taisomus yra ilginti garantijas privalomas. Na ir dabar dar viena iniciatyva yra, kad būtų galimybė iš viso nusipirkti atsargines dalis, būtų normalūs katalogai, ir būtų galima pakeisti (nebūtų suvirinta/sulituota viskas į vieną masę).
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16448
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 20:03 
     
Paramotoras rašė:
is 10 metu ev normaliu nra, lefas kokia 40km kai silta vaziuoja, golgas max 70 tesugeba. Teslos daugiau bet ten kainos neadekvacios uz tai ka gauni. na ir remontas neadekvaciai brangus.
Panašu, kad žinote tik iš nuogirdų ir anekdotinių atvejų, tad galiu papasakoti realią patirtį su leaf. Iškraunant nuo 100% iki 20% nuvažiuoja:
karštu sezonu su įjungtu kondicionieriumi: 85-95 km
šiltu laiku, kai nereikia nei vėsint, nei šildyt 100-110km
kai temperatūra apie 0 ir įjungtas šildymas vėl 85-95km.
Prie -20 tikėtina būtų ~50-60km, bet man Lietuvoje to dar neteko išbandyt.
Ir dar kartą - šitiek nuvažiuoja dar pasiliekant 20% rezervą. Kalbant apie temperatūras. Elektrinius automobilius žmonės išbandę ir prie -40 šiaurinėje Kanados dalyje ir Aliaskoje. Visų atsiliepimai, kad prie tokių temperatūrų tikrai verta per naktį palikti įjungtus šildomus kilimėlius nuo rozetės ar po mašina (akumuliatoriumi) pakištus karterio šildytuvus, o važiuojant naudotis net dyzeliniais šildytuvais. Bet matai, jie tą patį naudoja ir VDV automobiliams, nes prie tokių temperatūrų tie irgi užšąla ir tada jau iki pavasario.

Paramotoras rašė:
Siaip jau kaip minejau norvegijoje tinklai jau neveza ir nuo sausio, berods, ivedamas galios mokestie. jei valanda laiko pas tave apkrova bus 10kw (kraunasi masina7kw, darai valgyti, 2kw, kazkas tika isimaude ir pan) tai jau 50 evriku kitam menesiui paruosk papaildomu, jei 5kw tai paruosk 20 evriku. Eketros trukumas jauciamas ziurus, svedai nebeduoda ir nebezada duoti. siai dienai norvegijoje parduota apie 300000 ev. sakykim jei kokia 10 procentu kraunsi gryze namo ir kiekvienas minimum 7kw. na dar imones pradejo valgyti neadekvacius kiekius sildymui. ir kas vyksta su tinklais. prognozuoja jog jei vasari pasals iki -15 -20 tai didele tikimbe tinklo griuties ir isisinchronizavimo.
Grįžti namo. Jei tai paskutinis važiavimas, o stulpelių rodo mažiau nei pusę, išlipęs paimi laidą ir įjungi į auto rozetę. Pagal taimerį krovimas įsijungia kai prasideda naktinis tarifas ir baigiasi kai pasikrovė arba atėjo dienos tarifas. Tokiu būdu tiesiog ryte atėjęs vėl turi 80-100%. Standartinis kroviklis yra 10A, t.y. 2,3kW galios. Tačiau yra krovikliai, leidžiantys reguliuoti krovimo greitį ir gali pasirinkti nuo 6A (1,4 kW) iki 16A (3,7 kW). Yra ir greitesnių, galinčių krauti 6,6 kW, bet man tokio neprireikė, nes kai reikia greitai, nuvažiuoji iki Lidlo DC kroviklio, kuris krauna ~20 kW galia. Kol apsiperki jau būna pasikrovęs bent iki 80%. Tad galimybė nei kiek savęs neapsunkinant, neapkrauti tinklo ir tuo pačiu naudotis pigiausiu tarifu tikrai yra. Tereikia perskaityti vartotojo instrukciją ir vieną karta nustatyti taimerį, o tingintys perskaityti instrukciją ko gero nusipelno 50 eur paskatinimo tą padaryti.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-05-05, 16:52
Pranešimai: 580
Miestas: Kaunas
Reputacija: +150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 20:10 
     
HardAxe rašė:
Reikia pradėti gaminti pigiai aptarnaujamus ir realiai pataisomus produktus ir sumažės tarša. Tada galės nors ir 150% daugiau teršti gamindami.
Daiktai, kurie paskaičiuoti tik tik atlaikyti garantinį terminą yra patys taršiausi.

:)
manau klysti.
priklauso nuo perdirbamumo ir liekamosios tarsos. sakykim popierius manau puikus isradimas. tiesiog tobulas ekologiskai. o va kai padare visokius popieriaus celofanavimus - padare ekologine problema. arba kai kuriu rusiu dazus. arba dalis kliju rusiu. gera technologija manau sakykim aliuminio danga ant popieriaus. kai kurios rasalu rusys. o suyrantys plastikai - manau nesamone. ten yra uzsleptoji tarsa. paimkim sakykim kokiu 100 tonu suyrancio plastiko, sumeskim i kruva - palaukiam pora metu - kol "suirs". nu ir pameginkim ten ka nors pasodint. ar uzpilta per ta kruva vandeni, perkosta per tipinius filtrus pasiulykim kam nors isgert :D tu pvz isgertum tokio? :))
kad mes kazko nebematom - tipo "nesuyrancio plastiko" pamazejo - tu manai kad problema dingo? ji tik pasikeite - dar didesne ateities problema...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5904
Reputacija: -523
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 20:23 
     
sigun rašė:
Panašu, kad žinote tik iš nuogirdų ir anekdotinių atvejų, tad galiu papasakoti realią patirtį su leaf. Iškraunant nuo 100% iki 20% nuvažiuoja:
karštu sezonu su įjungtu kondicionieriumi: 85-95 km
šiltu laiku, kai nereikia nei vėsint, nei šildyt 100-110km
kai temperatūra apie 0 ir įjungtas šildymas vėl 85-95km.
Prie -20 tikėtina būtų ~50-60km, bet man Lietuvoje to dar neteko išbandyt.
Ir dar kartą - šitiek nuvažiuoja dar pasiliekant 20% rezervą. Kalbant apie temperatūras. Elektrinius automobilius žmonės išbandę ir prie -40 šiaurinėje Kanados dalyje ir Aliaskoje. Visų atsiliepimai, kad prie tokių temperatūrų tikrai verta per naktį palikti įjungtus šildomus kilimėlius nuo rozetės ar po mašina (akumuliatoriumi) pakištus karterio šildytuvus, o važiuojant naudotis net dyzeliniais šildytuvais. Bet matai, jie tą patį naudoja ir VDV automobiliams, nes prie tokių temperatūrų tie irgi užšąla ir tada jau iki pavasario.

.

sakykim mano darbo specifika - klientu aptarnavimas visoje Lietuvoje. per diena galiu aptarnaut 4-5. konkurencija vercia pereit i 6 klientu aptarnavimo lygmeni per diena. sakykim gyvenu kokiam Kaune - logistiskai parankiausia - daugiausia klientu nisa. rajoniniai klientai sudaro sakykim iki 30% darbo kruvio ir generuoja minimalu atsiperkamuma. nu ir islenda tris dienas is eiles po klienta klaipedoje, vilniuje, nu ir kokioj utenoj su paneveziu ir rokiskiu :D visi klientai svarbus, nes bent viena neaptarnavus - pasisneka tarpusavy. ir man kaip verslininkui - pz. reputacine deme bent pusmeciui. dingsta uzsakymai.
ir turiu net tris leafus. nes isgaliu. manai iseitu aptarnaut? :D su dyzeliu net vienu be problemu speju.
---------
lidl maciau vilniuje ant ukmerges plento turi stotete ir taurageje dar maciau. kaip suprantu ten dykai. ir jos dvivietes - nu tai 4 ev gali krautis vienu metu. grubiai kokiu 30 pasikrovimu galetu. bet ten manau savivalda dotuoja elektra mainais uz galingos stoteles pastatyma. taip kad ne nemokamai. o kitu saskaita - laikinai. plius nedaznai ten kraunasi, nors esu mates ne karta :) kedainiuose dar knisa lidl aisktele - gal statys ir ten. o va tos viesos letosios, kur apie 3-6kw - nu tai istisai uzimtos jei kazkur rajone... pastato dienai visai... po darbo pasiema. nu tai viena ev pakrauna per diena... ir kiek cia zalumo prideda :)) ypac kai igrusta tokia stotele kazkokioje aiskteleje su 10 vietu max prie kokio iki, ir uzima net 2 vietas... ten gi birzgia vdv dvigubai daugiau parkavime del tokios nesamones...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5904
Reputacija: -523
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 20:54 
     
AAA000 rašė:
sakykim mano darbo specifika - klientu aptarnavimas visoje Lietuvoje. per diena galiu aptarnaut 4-5. konkurencija vercia pereit i 6 klientu aptarnavimo lygmeni per diena. sakykim gyvenu kokiam Kaune - logistiskai parankiausia - daugiausia klientu nisa. rajoniniai klientai sudaro sakykim iki 30% darbo kruvio ir generuoja minimalu atsiperkamuma.
Pirmos kartos elektromobiliai tikrai neskirti po visą šalį važinėjančiam ar taksistui. Tai automobilis mieste ar netoli jo gyvenančiam ofiso planktonui ir šioje situacijoje jis tikrai geras.
  • +3




Užsiregistravo: 2010-05-05, 16:52
Pranešimai: 580
Miestas: Kaunas
Reputacija: +150
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-24, 21:42 
     
HardAxe rašė:
Reikia pradėti gaminti pigiai aptarnaujamus ir realiai pataisomus produktus ir sumažės tarša. Tada galės nors ir 150% daugiau teršti gamindami.
Daiktai, kurie paskaičiuoti tik tik atlaikyti garantinį terminą yra patys taršiausi.


Visiskai pritariu!
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 343
Reputacija: +127
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 02:54 
     
sigun rašė:
Pirmos kartos elektromobiliai tikrai neskirti po visą šalį važinėjančiam ar taksistui. Tai automobilis mieste ar netoli jo gyvenančiam ofiso planktonui ir šioje situacijoje jis tikrai geras.

arklius irgi reikedavo pagirdyt, pasert ir pailsint, bet jie galedavo kai kada patys paest pievoje. plius moka pasidaugint, syka ekologiskiau, pravazumas didesnis, labai gera navigacija aikstelese ir net buna su autopilotu. nyvaryta visada paims mesos supirkejas ir dar gerai sumokes. tai kur tie EV privalumai? :D nes minusai ant minusu, kai gerai pagalvoji... mieste gi greitis ribotas - ofiso planktonui arklys aiskiai geriau...
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5904
Reputacija: -523
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 10:37 
     
Paveikslėlis
Cituoti:
In five minutes, the Supercharger at 250 kW can add 75 miles of range. With a jump to 300 kW, we could be looking at something even closer to 100 miles in five minutes.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Benediktas 2021-11-25, 11:10. Iš viso redaguota 2 kartus.


Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 1552
Reputacija: +456
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 11:00 
     
7 minutės jau net trumpiau, nei trunki kolonėlėje užsipilti degalų ir užsimokėti, jei moki kasoje. O dar jei į WC užeini...

P.S. HardAxe, daiktai, kurie laiko tik iki garantinio pabaigos yra patys patys pigiausi. Čia ir vartotojų kaltės labai daug. Būtina skatinti dalijimosi kultūrą daiktams, kuriuos naudoji labai labai retai, ar iš viso kartą tereikia, skatinti išsinuomoti gerą, nei prastą ir pigų pirkti.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16448
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-25, 17:21 
     
man patiktu el auto vasarą,ir kažkada tokį nusipirksiu,pažaisti,bet kaip antrą auto.turiu kur krauti mat.dabar turiu kaip tik golfą su robotizuota greičių dėže.vasarą ryja 5 l -100 km,važiuojant į darbą 30 km kertant vilnių skersai per geležinio vilko g.6h.
iš tiesų vasara švaistomi degalai ir kondicijonieriui,ir aušinimo skysčio temperatūra,90 laipsnių.dabar dar ne žiema bet aušinimo skysčio temperatūra apie 45 laipsnius,klimato kontrolė padidina variklio apsūkas kad sušildyti saloną.tai kuro suvartojimas jau 6,5 l.
įtariu kad šios auto naidingumo koficentas deginant dyzelį būtu apie 80 procentų.juk variklio šiluma šildo saloną?
  • 0




Užsiregistravo: 2012-03-09, 13:05
Pranešimai: 366
Miestas: VILNIUS
Reputacija: +15
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 02:23 
     
Talkatif - deja neišeina... Baisiausia žmonių neišprusimas ir FANATIZMAS.
Benediktas - fanatizmas nr1 - imti reikia globalią statistika o ne jeigu jeigu. Šialia daviau nuorodas i globalias reikšmės, saulė 80%??? Iš kur tokie marazmai?
sigun - neišprusimo lygmuo nr2 - 70% elektros pagaminama iš iškastinio kuro, tai apie kokius skalūnus kalbėti galima - kai iškastinio kuro pagalba gaminama elektra - tos pačios dujos gimina elektra.
Antra - kalbėjau nuo elektros pastotės ir nuo degalines, tai atskaitos taškas - ir vdv reikalinga logistika iki degalines ir elektrinei reikalinga logistika iki elektrinės, nereikia pamiršti globalių skaičiuku - 70% elektros iškastinis kuras.
sub - trečias su faze - tau pateikti absoliučiai visi skaičiai - jei lankei mokykla turi sugebėti sudėtį 2+2!
Atk - n'asis neišprusimas 15% ar 30-35%? :
https://www.google.com/search?q=efficie ... petrol+car

Benediktas - didžiausia fanatizmo viršūnė - KAI BUS ! Dabar to nėra ir artimus 5metus galima užmiršti. Pramonė nedirbote? N metu reikia kad produktas issigrynintu. Pirmos teslos kreivos buvo, pirmos baterijos identiškai bus kreivos.
Paramotoras - kryptį pagalbai, bet ne iki galo. Naujas auksas yra litis ir elektra. Iš to galima dabar uždirbti didelius pinigus.
immortallt - teisingai, šlamamtys valdo.
HardAxe - reikia reikia reikia... Pigiausia skalbimo mašina BEKO 200€ ir alia Ferrari- MIELE 800€. Klausimas kodėl didžioji dalis NEPERKA 4X BRANGIAU? Miele tarnaus bent 2x ilgiau. Tai kodėl 4x brangiau NEPERKA? Turbūt kad 4x brangiau??
immortallt ir 7min? Kokie elektros nuostoliai? Kiek tokia baterija tarnaus?

Baisiausia FANATIZMAS.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-08-16, 02:50
Pranešimai: 0
Reputacija: +10
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 02:34 
     
P.s. as pats esu už elektrą. Bet reikia bent truputį pasižvalgyti į šonus . NK panašūs. Baterijas pagaminti išeikvojama daug gamtinių resursų ir aplinkos teršimas didelis. Baterijų perdirbimo technologijos iki šiol nėra. Visi kalba apie ateitį , bet norint kalbėti apie ateitį reikia labai giliai pažiūrėti į praeitį - ir pagalvoti kodėl kažkokie SOROSAI investuoja į elektra? Gal todėl kad įdėjus 1€ gali iš to gauti 10€?
Jokia čia ekologija - tai tik verslas ir pinigai.
  • +1




Užsiregistravo: 2018-08-16, 02:50
Pranešimai: 0
Reputacija: +10
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 10:19 
     
VDV automobilis per gyvenimą negrįžtamai sudegina benzovežį kuro.

evaldosia, 80% - nejuokink. Paskaičiuok 100km/h važiuojant, kiek per valandą variklis šilumos išskiria ir paimk pusę jos. Tada paskaičiuok savo vidinę kūno temperatūrą, gerai keptas ar jau sudegęs.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16448
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 11:59 
     
poi rašė:
Benediktas - didžiausia fanatizmo viršūnė - KAI BUS !

Jei yra JAV, Norvegijoje, tai ir visose išsivysčiusiose šalyse bus infrastruktūra ir žalia energetika (JAV dar maža ž.e.). O tu manai, kad nebus?
Taip, ne per 5 metus. Aš kalbu apie perspektyvas ir globaliai, o nepatarinėju, ar reikia šiais ar kitaismetais pirkti EV Lietuvoje.
Tu matyt kalbi apie 2-5 metų laikotarpį ir tik apie Lietuvą, o gal dar turi omenyje šalis, kurios mažiau pasivystę - tai mes apie skirtingus dalykus kalbam.
Kalbu apie ateitį, nes tikiu progresu, o ne regresu.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 1552
Reputacija: +456
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 13:59 
     
Na nereikia net progresu tikėti, užtenka žinoti kieno kaštai mažiausi. Retai kada žmonės renkasi brangiausią sprendimą, kai produktas yra identiškas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16448
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 14:21 
     
immortallt rašė:
Na nereikia net progresu tikėti, užtenka žinoti kieno kaštai mažiausi. Retai kada žmonės renkasi brangiausią sprendimą, kai produktas yra identiškas.


Taip, bet argumentai, kad nėra infrastrukturos, kad elektra is naftos, kad brangu, brangios baterijos, kazko neperdibs.
Aš sakau, tai laiko klausimas. Reikia matyti trendus. Čia ir dabar - šiuo atveju netinka, nes vyksta pokyčiai ir juos reikia vertinti. OK, Indija užkūrė naują elektrinę, kūrenąmą anglim - na ir kas. Užtad išsivysčiusios šalys pereidinėja ant atsinaujinančios, net ta pati Kinija, kur anglis kūrena. Vyksta procesas į vieną pusę ir jam nereikės 100 metų.
O mes esam toj pasaulio dalį, kur tai įvyks pirmaiusia, jei Putinas nesugalvos nesamonių.
Toj daly, tai turiu omenyje vakaru civilizacija + Kinija, jei jie irgi nesugalvos nesamoniu.

Ir tai kas vyksta - EV ir ž. e. yra labai gerai. Nežinau, ką dar geriau galima sugalvot - tiek klimaito kaitos prasme, tiek oro taršos prasme, tiek naftos, kaip baigtinio resurso, todel dar ir brangimo prasme.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 1552
Reputacija: +456
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-11-26, 16:37 
     
Tai būtent, kad nesugeba matyti to paveikslo. Kas iš to, kad Indija atidarė naujų katilinių anglimis kūrenamų? Taip pat ir uždaro. O tuo tarpu tarp top5 investuotojų į atsinaujinančią, nors yra skurdžiai paskutiniai. Ta pati Kinija varžosi su JAV dėl pirmos vietos pagal investicijas į atsinaujinančią. Problema ta, kad elektros ūkis, tai ne nauji mobilūs telefonai, tai kas kūrėsi 100 metų nepakeisi per 2-3 metus.

Net tas pats akumuliatorių ar vėjo jėgainių menčių perdirbimas. Dar absoliuti dauguma jų stovi ir perdirbimo technologijos yra paruoštos, tik jos nėra paleistos, nes nebus dar pakankamų kiekių perdirbti. Ir tos technologijos komerciškai atsiperkančios ir realiame pasaulyje statomi ir diegiami pirmieji centrai. Bet vat jiems reikia, kad jie jau stovėtų, ir 10 metų lauktų, kol galės pradėti dirbti :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16448
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3281
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'