Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 12:23 
     
Ateitis tikrai atrodo, kad priklauso elektrai :) O čia puikus pavyzdys, kad technologijos nėra tokios jau brangios. Neabejoju, kad ir važiuot elektra yra žymiai pigiau, nei dyzeliu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-10, 15:11
Pranešimai: 236
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 12:46 
     
marazas rašė:
Ateitis tikrai atrodo, kad priklauso elektrai :) O čia puikus pavyzdys, kad technologijos nėra tokios jau brangios. Neabejoju, kad ir važiuot elektra yra žymiai pigiau, nei dyzeliu.


Tikrai nepigiau!! kiek kainuoja pigiausias dyzelinis auto ?? 500LT jau iseis tikrai padorus ir 100km nuvaziuosi su 5L t.y 10 lt o kiek kainuoja pigeusias elektromobilis uz kokiu 50 000 ltl gal ir surastum bet reiktu kraut jy pastovia keist akumus o kiek dar eksplotacija kainuotu.. tai manu nusisnekejai
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 3006
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 13:07 
     
Rado ka lygint, kai elektromobiliu bus tiek kiek dabar automobiliu, tai ir kainos devetu bus tokios kaip su vidaus degimo varikliais.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-30, 01:38
Pranešimai: 1636
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 14:06 
     
kiesza: elektros gali gaut tiesiogine to zodzio prasme - is oro. akumuliatorius keist reikia retai. turint omeny, kad tik pradedama pletot elektromobiliai - puikus pasiekimai.

tam lokomotyve naudojant licio baterijas turbut jis sugebetu nuvaziuot daug didesni atstuma del svorio skirtumu :D.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-01-22, 23:02
Pranešimai: 2527
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 14:54 
     
kad elektromobiliai pakeis dabartinius dyzelius ir bensininius tai aisku. bet siuo metu yra pigiau vazinet dyzeliniu nei elektra varomu o kas desis uz 10 metu nezianu kaip ir jus tik galima numatyt kaska isstums is rinkos :D
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 3006
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 17:07 
     
kiesza rašė:
kad elektromobiliai pakeis dabartinius dyzelius ir bensininius tai aisku. bet siuo metu yra pigiau vazinet dyzeliniu nei elektra varomu o kas desis uz 10 metu nezianu kaip ir jus tik galima numatyt kaska isstums is rinkos :D


Na tikriausiai pirmoj vietoj isstums benzina :eek:
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1333
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 17:19 
     
Labai noretusi pamatyti sio lokomotyvo valdymo schema, nors jau numanau kaip kas ten prikista :) O akumu skaicius tai tikrai ispudingas, bet atsizvelgiant i lokomotyvo mashtabus tai viskas norm.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12944
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +248
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 17:33 
     
kiesza rašė:
marazas rašė:
Ateitis tikrai atrodo, kad priklauso elektrai :) O čia puikus pavyzdys, kad technologijos nėra tokios jau brangios. Neabejoju, kad ir važiuot elektra yra žymiai pigiau, nei dyzeliu.


Tikrai nepigiau!! kiek kainuoja pigiausias dyzelinis auto ?? 500LT jau iseis tikrai padorus ir 100km nuvaziuosi su 5L t.y 10 lt o kiek kainuoja pigeusias elektromobilis uz kokiu 50 000 ltl gal ir surastum bet reiktu kraut jy pastovia keist akumus o kiek dar eksplotacija kainuotu.. tai manu nusisnekejai


cia tu nusisnekejai
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-11, 15:12
Pranešimai: 1713
Miestas: Vilnius
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 17:49 
     
kionig rašė:
Labai noretusi pamatyti sio lokomotyvo valdymo schema, nors jau numanau kaip kas ten prikista :) O akumu skaicius tai tikrai ispudingas, bet atsizvelgiant i lokomotyvo mashtabus tai viskas norm.


Valdymo sistema tokia pati kaip pas dyzelinius lokomotyvus

Juk ir dyzeliniai lokomotyvai varomi elektra, o ne tiesiogiai dyzeliu
Dyzelinis variklis - generatorius - elektrinis variklis
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-24, 22:54
Pranešimai: 133
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 18:59 
     
Bajoras rašė:
kionig rašė:
Labai noretusi pamatyti sio lokomotyvo valdymo schema, nors jau numanau kaip kas ten prikista :) O akumu skaicius tai tikrai ispudingas, bet atsizvelgiant i lokomotyvo mashtabus tai viskas norm.


Valdymo sistema tokia pati kaip pas dyzelinius lokomotyvus

Juk ir dyzeliniai lokomotyvai varomi elektra, o ne tiesiogiai dyzeliu
Dyzelinis variklis - generatorius - elektrinis variklis


rimtai :o ?... bet gi taip energijos prarandama....? :-?
  • 0


_________________
geras straipsniukas lietuviškai: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=23645143

ir filmukas angliškai: http://video.google.com/videoplay?docid ... 2550891901



Užsiregistravo: 2008-11-20, 00:50
Pranešimai: 607
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 19:25 
     
įdomu kas atsitiktu jeigu toks akumuliatorinis lokomotyvas padarytų avarija ? visa rūgštis esanti akumuliatoriuose susigers į gruntą ? veliau i gruntinius vandenis ? turėsime belekaip užterštą vandenį ir visa augmenija kuri nuo rūgšties neatsigaus kelioliką metų. Štai tau ir ekologiškas traukinys... XXI a. !
  • 0


_________________
Paveikslėlis



Užsiregistravo: 2009-10-10, 19:12
Pranešimai: 109
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 19:33 
     
briedis rašė:
įdomu kas atsitiktu jeigu toks akumuliatorinis lokomotyvas padarytų avarija ? visa rūgštis esanti akumuliatoriuose susigers į gruntą ? veliau i gruntinius vandenis ? turėsime belekaip užterštą vandenį ir visa augmenija kuri nuo rūgšties neatsigaus kelioliką metų. Štai tau ir ekologiškas traukinys... XXI a. !


Kas bus jei kokioje karinėje bazėje, dėl žmogaus kaltės susprogs koks branduolinis užtaisas ir detonuos kitus? Turėsim didžiule duobe iš kurios spinduluos keli černiobeliai! Štai jums ir "atomų skaldymas", dėl kurio tikrausiai išvengemė ww3...
  • 0


_________________
http://www.youtube.com/watch?v=LyePCRkq ... ideo_title


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-15, 18:45
Pranešimai: 1704
Miestas: Joniskis
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 20:55 
     
ligonis rašė:
kiesza:
tam lokomotyve naudojant licio baterijas turbut jis sugebetu nuvaziuot daug didesni atstuma del svorio skirtumu :D.

Nusisnekejai, tik automobiliuose ir visokiuose kitokiuose prietaisuose, kur akumuliatoriaus svoris labai svarbu, tera dedami tie "modernus ir brangus" licio akumuliatoriai. Kadangi lokomotyvui visiskai neidomu bateriju svoris, nes palyginus lokomotyvo + visu vagonu svori su svoriu kuri laimesi sumetetes rugstinius akumuliatorius, tai labai mazas %, netgi nepastebimas, todel ir nesitikek, kad toliau nuvaziuosi, o kaina tai kirstu per kisene. Nebent noretum i ta pati turi sukist daug didesnes talpos licio baterijas... Be to rugstiniai akumuliatoriai labai puikiai ir ilga laika gali tarnaut jeigu jie bus gerai priziurimi, naudojama optimali temperatra ir tt
Beja, kas cia nustebo, kad dyzelinis lokomotyvas istiesu yra elektrinis? Gal dar nustebs suzinoje, kad ir kiekviename vagone yra elektriniai motorai kurie irgi varo traukini :)
Lokomotyvas yra ne kas kita, kaip elektriniais varikliais varomas elektros generatorius ant begiu :shock:
O del pakrovimo, tai galetu padaryt pakrovimo... vietas kiekvienoj stotelej, kad sustojes tuom paciu automatiskai ir krautusi pakol stovi. Kadangi uztenka 2 val pakrovimui, tai galetu vaziuot apvalia para be sustojimo, o ir akumuliatoriams svekiau butu pastoviai palaikoma "forma"... galu gale pilnai pakrautas gal ir tures 1500 AG, bet akumuliatorius juk senka 8)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-10-10, 20:32
Pranešimai: 849
Miestas: Lietuva
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 21:19 
     
Bajoras rašė:
Juk ir dyzeliniai lokomotyvai varomi elektra, o ne tiesiogiai dyzeliu
Dyzelinis variklis - generatorius - elektrinis variklis


Nežinau nežinau... Nesu 100proc. tikras, bet man regis, į traukinius generatoriaus elektrai nededa (shake)... Nebent į tuos elektrinius kuriems reikia keliauti ir bėgiais kuriuose el.s. nėra..

Na, bet mano žinios traukinių varikliais tėra tokios http://en.wikipedia.org/wiki/Delta_engine kad įtraukinius deda Delta formos variklius ir jie nėra jungiami prie generatorių, nebent tik tam, kad patenkinti traukinio elektros sanaudas (t.y. apšvietimą ir etc.)

Bet galiu ir klįsti :)
  • 0


_________________
Viskas ką aš sakau yra mano subjektyvi nuomonė. Ji neturi sutapti su jusiške, bet aš stengsiuosi vertinti abi nešališkai ir objektyviai.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-06, 09:54
Pranešimai: 280
Miestas: Ukmergė
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-10, 22:51 
     
http://science.howstuffworks.com/diesel-locomotive.htm
Va gera nuoroda smalsumui patenkinti. Tikrai klausimu ir dvejoniu nebeliks :D
  • 0


_________________
Tingumas skatina isradinguma.



Užsiregistravo: 2009-10-10, 20:32
Pranešimai: 849
Miestas: Lietuva
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-11, 15:34 
     
Yra visokių, bet ten gan dažnai naudojamas elektros generatorius sukamas dyzeliu. Šitaip susitaupo energijos, nes generatorius sukasi pastoviu greičiu ir iš anksto sureguliuotas optimaliam rėžimui http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel-ele ... l-electric
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-17, 09:29
Pranešimai: 364
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-11, 16:43 
     
MarkizasBarabasas rašė:
Bajoras rašė:
Juk ir dyzeliniai lokomotyvai varomi elektra, o ne tiesiogiai dyzeliu
Dyzelinis variklis - generatorius - elektrinis variklis


Nežinau nežinau... Nesu 100proc. tikras, bet man regis, į traukinius generatoriaus elektrai nededa (shake)... Nebent į tuos elektrinius kuriems reikia keliauti ir bėgiais kuriuose el.s. nėra..

Na, bet mano žinios traukinių varikliais tėra tokios http://en.wikipedia.org/wiki/Delta_engine kad įtraukinius deda Delta formos variklius ir jie nėra jungiami prie generatorių, nebent tik tam, kad patenkinti traukinio elektros sanaudas (t.y. apšvietimą ir etc.)

Bet galiu ir klįsti :)


O tu pabandyk isivaizduoti kokia turi būti sankaba ir kiek turi būti pavarų, kad patemtu tokį svorį
Visi traukiniai yra elektriniai arba elektodizaliniai
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-04-24, 22:54
Pranešimai: 133
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-10-12, 20:50 
     
Strong_Bad rašė:
http://science.howstuffworks.com/diesel-locomotive.htm
Va gera nuoroda smalsumui patenkinti. Tikrai klausimu ir dvejoniu nebeliks :D
dekui ;)
  • 0


_________________
geras straipsniukas lietuviškai: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=23645143

ir filmukas angliškai: http://video.google.com/videoplay?docid ... 2550891901



Užsiregistravo: 2008-11-20, 00:50
Pranešimai: 607
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 13 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'