Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-19, 23:02 
     
moo rašė:
<..>

Na o jei turi TV su pulteliu, tai dar galima specialiai juo ir nesinaudoti, o eiti prie TV kas kartą jį perjungti kaip senais laikais. Maža kas, o ir kiečiau, gal net vyriška.
Maža kas, reikia turėti vaikų, kad kas atliktų pultelio funkciją, tada išvis kietai :D
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12898
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-19, 23:05 
     
Mechaninę vairuoti mokėt reikia! Darbe gausi auto su mech. dėže ir verksi kai vaikas - nemuoku aaaaš... :( ? Toli gražu automatai nėra be trūkumų, taigi į vienus vartus stumt nereikėtų. Renkamasi pagal skonį.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-19, 23:10 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Na o man automobilis ne kas kitas tik priemone nuvykti iš taško A į tašką B.


Iš dalies nėra labai gerai. Tokie dažniausiai nebūna geri vairuotojai.
Tokie žmonės ir netaiko į Šumacherius taipogi ir į skinančius pakelėse medžius greičio mėgėjus arba didžiausius skubėtojus.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12898
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-19, 23:11 
     
Arthuras rašė:
Mechaninę vairuoti mokėt reikia! Darbe gausi auto su mech. dėže ir verksi kai vaikas - nemuoku aaaaš... :( ? Toli gražu automatai nėra be trūkumų, taigi į vienus vartus stumt nereikėtų. Renkamasi pagal skonį.


Na taip, vietoje kompiuterio tau darbe gali pasiūlyti ir spausdinimo mašinėlę ar sąsiuvinį. Mechaninės jau visame civ. pasaulyje jau yra skonio reikalas. Automatai yra default ir jie ir yra ateitis.

kionig rašė:
Maža kas, reikia turėti vaikų, kad kas atliktų pultelio funkciją, tada išvis kietai

Aha, turėt po vaiką kiekvinam gyvenimo automatizavimui :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1032
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-19, 23:24 
     
Tai visas kaifas ir yra pavaras metyti belenkaip :games: 1 pav iki ribotuvo 50km/h, 2 iki 100km/h, tada 3, arba 5 palei poreiki :) su automatu nera tokio kaifo. Jei kalbam apie draginima Iki 100 man reikia tik viena karta perjungti is 1 i 2, o kiek automatui kartu, tegu ir greiciau jis ta daro. Jei su automatu minsi sitaip tai suesi ta deze graitai ypac galingi varikliai ir sunki koja sugadina automatus.

Ziema i statu kalna naujas prikistas elektronikos automatas yra netgi pavojingas, nes tiesiog atsisako vaziuoti i prieki, jei prasikasa ratai.

Senas opel 2l 1992 m automatas yra netgi ekonomiskesnis, nei mechanine deze, bet labai letai begejasi. Cia zinoma isimtis del ekonomijos.

Kai sesim i elektromobilius, tai jie isvis netures pavaru nei automatiniu nei mechaniniu, tiesiog variklis rate, arba variklis>fiksuotas reduktorius>pusasiai>ratai, toks jau yra pas Tesla roadster. Ir as nieko pries tokia masina vairuoti kurios ratai visada sujungti su varikliu viena pavara.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7287
Miestas: KLP
Reputacija: +1536
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-19, 23:32 
     
Cituoti:
Na taip, vietoje kompiuterio tau darbe gali pasiūlyti ir spausdinimo mašinėlę ar sąsiuvinį. Mechaninės jau visame civ. pasaulyje jau yra skonio reikalas. Automatai yra default ir jie ir yra ateitis.


Amerikoj gyveni? Nebent. LT ir EU standartiškai visi darbiniai automobiliai mechaninės. Tikri darbiniai. Paprastas automatas apskritai yra mėšlas. DSG ir kitos panašios - kitas reikalas, bet dar toli gražu iki tobulumo - dažnai genda, remontas brangus.

Jei esi ant tiek negabus, kad nesugebi naudotis 3 pedalais - tavo bėdos, bet neaiškink, kad automatas neturi trūkumų ir pan.

Cituoti:
Tokie žmonės ir netaiko į Šumacherius taipogi ir į skinančius pakelėse medžius greičio mėgėjus arba didžiausius skubėtojus.


Bėda ta, kad tokie labai dažnai padaro avariją ir niekaip nesupranta kodėl. Važiuoja žiemą tuo pačiu 90km/h, nes nesupranta ir nenori suprast kaip kas vyksta, nulekia nuo kelio ir po to :o - kaip čia taip galėjo nutikt? Leistino greičio tai neviršijau... Ir daug panašių situacijų, kurios padaromos iš nežinojimo ir nenoro žinot - svarbu nusigavau iš A į B.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-19, 23:43 
     
bahuriux rašė:
Tai visas kaifas ir yra pavaras metyti belenkaip :games: 1 pav iki ribotuvo 50km/h, 2 iki 100km/h, tada 3, arba 5 palei poreiki :) su automatu nera tokio kaifo. Jei kalbam apie draginima Iki 100 man reikia tik viena karta perjungti is 1 i 2, o kiek automatui kartu, tegu ir greiciau jis ta daro. Jei su automatu minsi sitaip tai suesi ta deze graitai ypac galingi varikliai ir sunki koja sugadina automatus.

Ziema i statu kalna naujas prikistas elektronikos automatas yra netgi pavojingas, nes tiesiog atsisako vaziuoti i prieki, jei prasikasa ratai.

Senas opel 2l 1992 m automatas yra netgi ekonomiskesnis, nei mechanine deze, bet labai letai begejasi. Cia zinoma isimtis del ekonomijos.

Kai sesim i elektromobilius, tai jie isvis netures pavaru nei automatiniu nei mechaniniu, tiesiog variklis rate, arba variklis>fiksuotas reduktorius>pusasiai>ratai, toks jau yra pas Tesla roadster. Ir as nieko pries tokia masina vairuoti kurios ratai visada sujungti su varikliu viena pavara.


Nekabink makaronu. Jei sudina automata nusipirkai, pats kaltas. Normalus automatai buna su StepTronick (bent taip BMW vadina), tai yra pats pasirenki pavara, pagal ribotuva. Taip pat antislide gali isjungti. Vienintelis skirtumas, nera sankabos. Ant atitinkamu masinu buna rezimas - ledas. Ivaziuosi praktiskai bet kur. Su tevo BMW (automatas) 3 pavara esu ijunges ant kazkur 120-130. BMW 520, benzas su ideta profesionalia duju iranga.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14372
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2276
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-19, 23:48 
     
Arthuras rašė:
<..>Jei esi ant tiek negabus, kad nesugebi naudotis 3 pedalais - tavo bėdos, bet neaiškink, kad automatas neturi trūkumų ir pan.


Esu pakankamai gabus turėti 2 aukštuosius bei pakankamai sumanus, kad suprasčiau, kad neverta primygtinai mokytis to, ko greičiausiai nepasinaudosi. Straipsnyje yra paminėta ši buka pacanų sugalvota klišė apie gabumus.

Kiek reikia būti "gabiam", kad jei nori išmokti naudotis mobiliuoju telefonu, dar specialiai ir morzės abc mokysies. Maža kas.

Na jei "tai ko išmoksi ant pečių nenešiosi" - sutinku :)

P.S. immortallt aš irgi steptronick arba pusiau automatinės dėžes paminėt norėjau
  • 0



Paskutinį kartą redagavo moo 2012-03-19, 23:55. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1032
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-19, 23:53 
     
Cituoti:
Esu pakankamai gabus, turėti 2 aukštuosius bei pakankamai sumanus, kad suprasčiau, kad neverta primygtinai mokytis to, ko greičiausiai nepasinaudosi. Straipsnyje yra paminėta ši buka pacanų sugalvota klišė apie gabumus.

Kiek reikia būti "gabiam", kad jei nori išmokti naudotis mobiliuoju telefonu, dar specialiai ir morzės abc mokysies. Maža kas.

Na jei "tai ko išmoksi ant pečių nenešiosi" - sutinku Smile

P.S. immortallt aš irgi steptronick paminėt norėjau


Turėk nors 5 aukštuosius, tai nieko nesako apie tavo fizinius sugebėjimus, koordinaciją ir pan. Tu gal ir nepanaudosi, deja, kokie 70-80 proc. automobilių mūsų keliuose - mechaniniai. Niekas neliepia vairuoti mechaninę - bet išmokti TIKRAI nesunku. Jei tau per sunku ar kelia apskritai kažkokių nepatogumų - tavo bėdos ir pripažink, kad nesi gabus. Nes šiaip jau, realiai, net mokėti ten nėra ką.

Steptronic, triptronic tik leidžia pasirinkti pavarą. Jei kas ir prilygsta mechaninei greičio ir ekonomiškumo srityse - tik dvigubos sankabos automatai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 00:01 
     
Arthuras rašė:
<..> Niekas neliepia vairuoti mechaninę - bet išmokti TIKRAI nesunku. Jei tau per sunku ar kelia apskritai kažkokių nepatogumų - tavo bėdos ir pripažink, kad nesi gabus. Nes šiaip jau, realiai, net mokėti ten nėra ką.


Būtent, kad nesunku :) Apie tai ir kalbu, kad tą gali ir studentas ir prezidentas, bet tai yra jau beprasmiškas laiko gaišimas. Tiesiog. Beje, tai įrodo ir Regitros statistika.
Prieš 12 metų aš irgi galvojau kaip tamsta. Identiškai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1032
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 01:06 
     
bahuriux rašė:
Tai visas kaifas ir yra pavaras metyti belenkaip :games: 1 pav iki ribotuvo 50km/h, 2 iki 100km/h, tada 3, arba 5 palei poreiki :) su automatu nera tokio kaifo. Jei kalbam apie draginima Iki 100 man reikia tik viena karta perjungti is 1 i 2, o kiek automatui kartu, tegu ir greiciau jis ta daro. Jei su automatu minsi sitaip tai suesi ta deze graitai ypac galingi varikliai ir sunki koja sugadina automatus.

Ziema i statu kalna naujas prikistas elektronikos automatas yra netgi pavojingas, nes tiesiog atsisako vaziuoti i prieki, jei prasikasa ratai.

Senas opel 2l 1992 m automatas yra netgi ekonomiskesnis, nei mechanine deze, bet labai letai begejasi. Cia zinoma isimtis del ekonomijos.

Kai sesim i elektromobilius, tai jie isvis netures pavaru nei automatiniu nei mechaniniu, tiesiog variklis rate, arba variklis>fiksuotas reduktorius>pusasiai>ratai, toks jau yra pas Tesla roadster. Ir as nieko pries tokia masina vairuoti kurios ratai visada sujungti su varikliu viena pavara.

Dar kartą paminėsiu savo mazdą. Jau toje maždaug 1990 metų mazdoje buvo elektroninė sistema, kad ratai suktųsi lėtai, bet apsukos būtų labai aukštos.
O kalbant apie tai, kad išvis pavarų dėžę von mest, tai tereikia įsidėt elektrinius variklius, nes jiems praktiškai nėra skirtumo, ar suktis 100 ar 25000 rpm, o dyzeliai net pusės tiek negali pasiekt.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 02:42 
     
Nesuprantu tu kurie aklai zviegia kad mechanine pavaru deze yra geriau. Visiskai su tuo nesutinku, as kelyje turiu vairuoti, stebeti eisma ir daug kitu dalyku, nacher man dar minkyt ta pavaru svirti nudrozta? Daug naudingesnes veiklos prie vairo galiu atlikt, o ne "benzina maisyt"
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-11, 15:12
Pranešimai: 1713
Miestas: Vilnius
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 10:16 
     
DJ_LFS rašė:
Nesuprantu tu kurie aklai zviegia kad mechanine pavaru deze yra geriau. Visiskai su tuo nesutinku, as kelyje turiu vairuoti, stebeti eisma ir daug kitu dalyku, nacher man dar minkyt ta pavaru svirti nudrozta? Daug naudingesnes veiklos prie vairo galiu atlikt, o ne "benzina maisyt"

Tai tada nacher ir tuos pedalus tau minkyt, jei tu su desine ranka stebi kelia, ar "naudingesne veikla" uzsiimineji tai cia tavo problemos. Kiekvienas vairuotojas kuris vazineja su mechanine pasakys, kad net nepastebi kai begius metai, viska automatiskai darai, ir tas kelio stebejimui neturi itakos visiskai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-23, 15:35
Pranešimai: 118
Miestas: Kaunas
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 15:58 
     
Cituoti:
Būtent, kad nesunku Smile Apie tai ir kalbu, kad tą gali ir studentas ir prezidentas, bet tai yra jau beprasmiškas laiko gaišimas. Tiesiog. Beje, tai įrodo ir Regitros statistika.
Prieš 12 metų aš irgi galvojau kaip tamsta. Identiškai.


Aš tau dar kartą aiškinu, kad LT automatą vairuoja tik kas penktas. TIK. Nuėjęs į bet kokį darbą gali sulaukt pasiūlymo naudotis automobiliu su mechanine dėže. Ir darbdaviai bus visiškai teisūs. Nes tokie automobiliai ir pigesni pirkti ir pigesni eksploatuoti(gana ryškiai). Kuro sąnaudos paprastų(ne dvigubos sankabos) automatų taip pat didesnės.

Cituoti:
Visiskai su tuo nesutinku, as kelyje turiu vairuoti, stebeti eisma ir daug kitu dalyku, nacher man dar minkyt ta pavaru svirti nudrozta? Daug naudingesnes veiklos prie vairo galiu atlikt, o ne "benzina maisyt"


Prie vairo reikia VAIRUOTI. Automobilis, net automatas, pats neveža. Per tokius užsiėmusius keliuose daug avarijų.
Akivaizdžiai negebi vairuoti automobiliu su mechanine pavarų dėže.
Jokiu būdu nesakau, kad automatas šūdas, ar kad mechaninę vairuoja "tikri vyrai". Tačiau mokėti vairuoti reikia abu. Toli gražu dar automatinės iki tobulybės. Ir ne visuose automobiliuose tinka.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 16:06 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Būtent, kad nesunku Smile Apie tai ir kalbu, kad tą gali ir studentas ir prezidentas, bet tai yra jau beprasmiškas laiko gaišimas. Tiesiog. Beje, tai įrodo ir Regitros statistika.
Prieš 12 metų aš irgi galvojau kaip tamsta. Identiškai.


Aš tau dar kartą aiškinu, kad LT automatą vairuoja tik kas penktas. TIK. Nuėjęs į bet kokį darbą gali sulaukt pasiūlymo naudotis automobiliu su mechanine dėže. Ir darbdaviai bus visiškai teisūs. Nes tokie automobiliai ir pigesni pirkti ir pigesni eksploatuoti(gana ryškiai). Kuro sąnaudos paprastų(ne dvigubos sankabos) automatų taip pat didesnės.

Cituoti:
Visiskai su tuo nesutinku, as kelyje turiu vairuoti, stebeti eisma ir daug kitu dalyku, nacher man dar minkyt ta pavaru svirti nudrozta? Daug naudingesnes veiklos prie vairo galiu atlikt, o ne "benzina maisyt"


Prie vairo reikia VAIRUOTI. Automobilis, net automatas, pats neveža. Per tokius užsiėmusius keliuose daug avarijų.
Akivaizdžiai negebi vairuoti automobiliu su mechanine pavarų dėže.
Jokiu būdu nesakau, kad automatas šūdas, ar kad mechaninę vairuoja "tikri vyrai". Tačiau mokėti vairuoti reikia abu. Toli gražu dar automatinės iki tobulybės. Ir ne visuose automobiliuose tinka.


Vairuoti moku ir mechanine ir automata. Rinkciausi tik automata. Kuro sanaudu atzvilgiu buvo cia vienu metu dvi vienodos masinos tai yra tie patys BMW 520 abu buvo su benzu, vaziavom kartu iki slovakijos, dar dujines irangos nebuvo. Spek koks buvo skirtumas kuro sanaudu ? Ogi gal ~0.2l, kas galejo buti pilnai itakota musu didesnio svorio (4 zmones, pas juos 2), arba padangu sukibimas didesnis, nes pries isvaziuojant naujas uzsidejo ziemines (vaziavom ziema). Eksploatacija pigesne ? Kad jau du automatai seimoje kokius 6 ir 8 metus. Ne vienas dar ne karto nebuvo turejes problemu del pavaru dezes.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14372
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2276
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 16:22 
     
immortallt rašė:
Arthuras rašė:
Cituoti:
Būtent, kad nesunku Smile Apie tai ir kalbu, kad tą gali ir studentas ir prezidentas, bet tai yra jau beprasmiškas laiko gaišimas. Tiesiog. Beje, tai įrodo ir Regitros statistika.
Prieš 12 metų aš irgi galvojau kaip tamsta. Identiškai.


Aš tau dar kartą aiškinu, kad LT automatą vairuoja tik kas penktas. TIK. Nuėjęs į bet kokį darbą gali sulaukt pasiūlymo naudotis automobiliu su mechanine dėže. Ir darbdaviai bus visiškai teisūs. Nes tokie automobiliai ir pigesni pirkti ir pigesni eksploatuoti(gana ryškiai). Kuro sąnaudos paprastų(ne dvigubos sankabos) automatų taip pat didesnės.

Cituoti:
Visiskai su tuo nesutinku, as kelyje turiu vairuoti, stebeti eisma ir daug kitu dalyku, nacher man dar minkyt ta pavaru svirti nudrozta? Daug naudingesnes veiklos prie vairo galiu atlikt, o ne "benzina maisyt"


Prie vairo reikia VAIRUOTI. Automobilis, net automatas, pats neveža. Per tokius užsiėmusius keliuose daug avarijų.
Akivaizdžiai negebi vairuoti automobiliu su mechanine pavarų dėže.
Jokiu būdu nesakau, kad automatas šūdas, ar kad mechaninę vairuoja "tikri vyrai". Tačiau mokėti vairuoti reikia abu. Toli gražu dar automatinės iki tobulybės. Ir ne visuose automobiliuose tinka.


Vairuoti moku ir mechanine ir automata. Rinkciausi tik automata. Kuro sanaudu atzvilgiu buvo cia vienu metu dvi vienodos masinos tai yra tie patys BMW 520 abu buvo su benzu, vaziavom kartu iki slovakijos, dar dujines irangos nebuvo. Spek koks buvo skirtumas kuro sanaudu ? Ogi gal ~0.2l, kas galejo buti pilnai itakota musu didesnio svorio (4 zmones, pas juos 2), arba padangu sukibimas didesnis, nes pries isvaziuojant naujas uzsidejo ziemines (vaziavom ziema). Eksploatacija pigesne ? Kad jau du automatai seimoje kokius 6 ir 8 metus. Ne vienas dar ne karto nebuvo turejes problemu del pavaru dezes.


Važiuojant tiesiu keliu, ne mieste - be abejo kuro sąnaudų skirtumas menkas.
Spėju kalbi apie BMW E39? Taigi, automatas 0-100 daro 1 s lėčiau - ir tai yra gana ryškus skirtumas. Sąnaudos pagal dokumentus - 1l didesnės.

O apie eksploatacija, geriau nė nekalbėti. Paklausk bet kokio meistro, kiek kainuoja ir kaip dažnai genda mechaninės ir automatinės. Tiesiog taip jau yra - ten yra daugiau kam gesti. Gerai padaryta mechaninė važiuoja šimtais tūkstančių be gedimų - reikia tik sankabą pasikeist. Ir viskas.

Ir dar kartą pasikartosiu - ne visiems automobiliams tas automatas tinka. Kas tinka Audi A8, tas netinka VW Polo.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 18:23 
     
Arthuras rašė:

O apie eksploatacija, geriau nė nekalbėti. Paklausk bet kokio meistro, kiek kainuoja ir kaip dažnai genda mechaninės ir automatinės. Tiesiog taip jau yra - ten yra daugiau kam gesti. Gerai padaryta mechaninė važiuoja šimtais tūkstančių be gedimų - reikia tik sankabą pasikeist. Ir viskas.


Automatas teoriškai turėtų mažiau gest nei mechaninė, nes ten kokybiškiau pavaras perjungia. Tačiau dauguma vairuotojų tiesiog nežino kai kurių dalykų apie automatus. Vairuojant automatą reikia šiek tiek daugiau teorinių žinių. Žinojai, kad daugumos automatų negalima tempt? Žinojai, kad negalima palikt įkalnėj/nuokalnėj ant P? Na, galima, bet nenustebk, jei nebenuvažiuosi kada į darbą. Taip pat, nėra gerai riedėt įjungus N. Senos mašinos, skirtingai nei naujos, iš esmės genda dėl blogos eksploatacijos. Tai mazdai per daugiau nei 20 metų nebuvo visiškai jokio gedimo, nors menkiausiai, susijusio su pavarų dėže, nes su ja buvo tvarkingai važiuota.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 21:42 
     
Arthuras rašė:
Aš tau dar kartą aiškinu, kad LT automatą vairuoja tik kas penktas. TIK. Nuėjęs į bet kokį darbą gali sulaukt pasiūlymo naudotis automobiliu su mechanine dėže. Ir darbdaviai bus visiškai teisūs. Nes tokie automobiliai ir pigesni pirkti ir pigesni eksploatuoti(gana ryškiai). Kuro sąnaudos paprastų(ne dvigubos sankabos) automatų taip pat didesnės.


Priklauso nuo įmonės. Jei nekalbėti apie taksi, picų išvežiotojus ar pan. ir jei įmonės "autoparkas" sudarytas prieš 10 -15 metų tada gal, jei šiuo metu - joks protingas įmonės vadovas nepirktų išimtinai mechaninių. Žinai kodėl? Todėl, kad jei ateis gabus ir įmonei reikalingas darbuotojas (tai itin reta šiais laikais ir labai tokių trūksta), mokantis tik automatu tai jis negalės gauti automobilio, kurio galimai reikia darbui.
Ne dėžės tipas sprendžia o žmonės, kurie jį vairuos. O jei ateis be teisių ir niekada nevairavęs, tai automatu išmoks 2x greičiau ir tai ne gabumų klausimas. 100% visiems nesėdėjusiems už vairo su automatu yra daug lengviau.

Mūsų įmonės (LT) "autoparkas" išimtinai tik iš automatų. Ir tai jau pasiteisino N kartų.
Čia praktinė/teorinė pusė. O apie sąnaudas ar priežiūra tai net neverta kalbėti. Viskas priklauso nuo automobilio (nereikia ir dvigubos sankabos) bei nuo tarpinės, kuri sėdi tarp vairo ir sėdynės.

Kitas dalykas, kiek subjektyvesnis. Ar būtina lygiuotis į "visą Lietuvą"? Giliai kaimuose pacanai su rusiška muzika savo 1980 silkėse ir sudaro šią statistiką. Ir, nors mano rato niekaip negalima laikyti kažkokia statistika, bet 90% šeimos, draugų, kolegų, verslo partnerių ar net kaimynų ofiso pastate yra su automatais.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1032
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 23:08 
     
Cituoti:
Automatas teoriškai turėtų mažiau gest nei mechaninė, nes ten kokybiškiau pavaras perjungia.


Pavaras kokybiškai perjungia ir mechaninė. Nebent sankaba gali kentėti.

Cituoti:
Vairuojant automatą reikia šiek tiek daugiau teorinių žinių. Žinojai, kad daugumos automatų negalima tempt? Žinojai, kad negalima palikt įkalnėj/nuokalnėj ant P? Na, galima, bet nenustebk, jei nebenuvažiuosi kada į darbą.


Visą šitą žino dauguma. Ir tai tik dar vieni nepatogumai. Automato sandara apskritai yra daug sudėtingesnė. Mechaninėje nelabai yra kam gest. O automate yra.

Cituoti:
Priklauso nuo įmonės. Jei nekalbėti apie taksi, picų išvežiotojus ar pan. ir jei įmonės "autoparkas" sudarytas prieš 10 -15 metų tada gal, jei šiuo metu - joks protingas įmonės vadovas nepirktų išimtinai mechaninių. Žinai kodėl? Todėl, kad jei ateis gabus ir įmonei reikalingas darbuotojas (tai itin reta šiais laikais ir labai tokių trūksta), mokantis tik automatu tai jis negalės gauti automobilio, kurio galimai reikia darbui.


Žiūriu tu vėl teisiniesi ir teisini tokius negabius vairuotojus. :)) Jei žmogus negeba per 15 pravažiavimų išmokt naudotis mechanine nors kiek, tai jam apskritai automobilio patikėt negalima. 90proc. vairuotojų moka naudotis mechanine pavarų dėže. Gal nėra profesionalūs ralistai, bet moka. O tie likę 10 proc. verkia.

Žinai, kodėl dauguma įmonių VIS DAR renkasi mechanines dėžes? Todėl, kad jų eksploatacija pigesnė. Kuro sąnaudos mažesnės. Ypatingai pasibaigus automobilio garantiniam laikotarpiui mechaninė yra patvaresnė. Tai yra faktas. Praktiškai netenka girdėti kad su pačia mechanine dėže kas nors kam nors būtų blogai. O su automatais visokių pričiūdų - pilna. Tai dreba, tai netraukia iš vietos, tai smūgiai kažkokie... Tepalus reikia periodiškai keist ir pan.

Be abejo, jei darbiniai automobiliai yra SAAB 9-5(kaip Snoro :eek: ), Audi A6, BMW 5 ir kiti prabangesni - mechaninės yra absurdas. Bet toks pats absurdas yra Polo su automatu.

Cituoti:
Ne dėžės tipas sprendžia o žmonės, kurie jį vairuos. O jei ateis be teisių ir niekada nevairavęs, tai automatu išmoks 2x greičiau ir tai ne gabumų klausimas. 100% visiems nesėdėjusiems už vairo su automatu yra daug lengviau.


Jei ateis nevairavęs, nueis sėkmingai ir išsilaikys normalias teises. Ir galės naudotis VISAIS automobiliais pasaulyje nesukdamas galvos. Negi manai, kad laikys teises tik dėl tavo įmonės? Nueis į kitą įmonę, kur automobiliai su mechaninėm ir ragas. Jam tikrai atskiro automobilio nepirks.

Cituoti:
O apie sąnaudas ar priežiūra tai net neverta kalbėti. Viskas priklauso nuo automobilio (nereikia ir dvigubos sankabos) bei nuo tarpinės, kuri sėdi tarp vairo ir sėdynės.


Ką čia svaigsti. Įprasti automatai yra buki. Ir tu NIEKO negali pakeisti, kad ir koks geras vairuotojas bebūtum. Priežiūra yra akivaizdžiai sunkesnė. Tepalų keitimas, tepalų filtro keitimai ir pan. Kainos didesnės.

Cituoti:
Giliai kaimuose pacanai su rusiška muzika savo 1980 silkėse ir sudaro šią statistiką. Ir, nors mano rato niekaip negalima laikyti kažkokia statistika, bet 90% šeimos, draugų, kolegų, verslo partnerių ar net kaimynų ofiso pastate yra su automatais.


Pilna naujų, gana galingų automobilių su mechaninėmis dėžėmis. ;) Nieko neturiu prieš automatines, jos tinka tam tikrais atvejais. Bet jos TIKRAI nėra tobulos, kaip kad tu čia bandai įkalbėti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 23:26 
     
Man, asmeniškai, teisintis nereikia, kažką painioji arba neskaitai teksto, čia tamsta bandai apginti atgyveną kažkodėl, taip pat ir kalbant apie naujas ar apynaujas Polo su automatu.
Toks jausmas, kad lankininkas bando apdergti parakinį šaunamąjį ginklą. Taip, paprasčiau iš kokio lazdyno strėlių pasidaryt nei iš metalo kulkų. Yra ir pliusų. Maža kas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1032
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-20, 23:49 
     
Cituoti:
Man, asmeniškai, teisintis nereikia, kažką painioji arba neskaitai teksto, čia tamsta bandai apginti atgyveną kažkodėl, taip pat ir kalbant apie naujas ar apynaujas Polo su automatu.
Toks jausmas, kad lankininkas bando apdergti parakinį šaunamąjį ginklą. Taip, paprasčiau iš kokio lazdyno strėlių pasidaryt nei iš metalo kulkų. Yra ir pliusų. Maža kas.


:)) Kaip man patinka tokie ala "novatoriški fanatai" - asmenys, kurie nė velnio neraukia, bet griežtai teigia, jog nauja(nors šiuo atveju tai net nėra naujau, tiesiog kitokia mechanizmo forma) yra 100proc. geriau. O tu argumentą turi tik vieną - ala koordinacijos neturintiems geriau važiuot.

Aš tau argumentus stulpeliu galiu išdėstyt:
1. Didesnės kuro sąnaudos.
2. Lėtesnis, bukesnis automobilis(neliečiant DSG dėžių).
3. Brangesnė eksploatacija, dažnesni gedimai.
4. Negalima tempti, stumti(sugedus reikia kviesti pagalbą, kuri galėtų užkelti varančiuosius ratus ant savęs).

Gal ir dar tų trūkumų yra.

Ir faktas yra vienas - tas pats Polo su automatine dėže būtų katastrofa. Maži varikliai neturi sukimo momento, varikliai traukia tik prie siauro apsukų diapazono. O dar pridėk buką automatą ir turi kibirą - miesto automobilį, kuris realiai šios paskirties atlikt negali nes yra bukas. Jau net ant vidutinės klasės naujų automobilių su vidutiniais varikliais jaučiasi tas automato bukumas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-21, 00:09 
     
Pastebėjai kad skirtingai nuo tamstos as nesidedu aiškiaregiu ir nedėlioju epitetų?

1. Sąnaudos. Be manęs tau dar bandė pasakyt kad tai priklauso nuo modelio ir automobilio. Dažniausiai tai mitas, jei kalbama apie naujus auto, naujausi automatai dar ir taupesni yra.

2. Ralistas gatvėje esi ar vaidini tokį? Ar iš tų erelių, kurie pypina vargšui klevui, su mechanine dėže , kad jis tik po žalios užsidegimo įmeta pirmą? :)
+ Vėlgi priklauso nuo automatų. Jei nesi išsip....tis lietuvaitis su bmw3 tai tau tas bukumas iki lemputės. Kaip paprastam kompo vartotojui visiškai nesvarbu, kad kokia nepopuliari linux distribucija yra opensorce ir patogi programeriams, ir dar net nemokama - ji nėra patogi paprastam vartotojui.

3. Eksplotacija nėra brangesnė, arba tai priklauso nuo metų ir modelio. Gedimų su naujomis būna pakankamai retai arba gerokai mažiaui, kiek būdavo gūdžiais 90taisiais su anuometiniais automatais.

4. Sutinku. Itin reta, bet nepatogi situacija kaip pliusas mechaninei.

Jei nevairuočiau abiejų - rinkčiaus tik automatą. Be kalbų. Gero vakaro.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1032
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-21, 11:36 
     
Kažkas pasakė, kad jei nori fleimo, užkurk diskusiją apie politiką, religiją arba pavarų dėžes. :) Kiek tekę bendrauti su mašinas remontuojančiais žmonėmis, visi kaip vienas sako, kad pavarų dėžės pagrindinė gedimo priežastis - netinkama eksploatacija. Tą sako tiek apie automatines, tiek apie mechanines pavarų dėžes. Netinkamai naudodamas uždroši tiek vieną, tiek ir kitą. Naudojant normaliai puikiai laikys tiek viena, tiek ir kita. Žinoma, yra išimčių, kai pavarų dėžė yra iš esmės padaryta blogai. Tai lygiai tiek pat galioja tiek mechanikai tiek automatui.
Reikia lyginti ne ekstremumus (
Kuro sąnaudų skirtumas tikrai nėra toks, kaip bandoma parodyti. Žinoma, jei nebandoma prie kiekvieno šviesoforo parodyti per kiek laiko mašina įsibėgėja iki 100km/h arba kai važiuoja su automobiliuku, kurio variklio galios vos užtenka pajudėti nuokalnėje. Jei variklio galingumas yra tinkamas automobiliui ir jei prie vairo sėdi ne kaušas, kuro sąnaudų skirtumas nėra itin didelis.
Naujesnių automatų dinamikos miestui užtenka. Žinoma, jei dalyvausi lenktynėse - kita kalba.
Eksploatacijos kaštų skirtumas... Na, stebiu dvi identiškas mašinas, viena su mechanine, kita su automatine pavarų dėže. Automatas važinėja ir keičiasi tepalus, mechanika jau pasikeitė sankabą, reikės gana greitai tvarkyti ir pavarų dėžę, nes trečias bėgis kartais neįsijungia. Taip, tikrai pripažįstu, kad viena mašina važinėja sunkesnėmis sąlygomis ir prie vairo sėdi pavėpęs vairuotojas. Tai su automatine pavarų dėže. :)
Automatą galima tempti. Jei neklystu, neviršijant 50km/h ir ne daugiau kaip 50km. Žinoma, reikėtų pasitikslinti kiekvieno konkretaus modelio rekomendacijas. Jei važinėji su visureigiu, kuriame yra automatas, o razdatkėje N padėtis, tai gali tempti ir nors aplink visą pasaulį. Tik kyla kitas klausimas - kiek kartų reikėjo tempti jūsų automobilius? Žinau, kad yra žmonių, kurie važiuoja kol kažkas subyra, nuvažiuoja į servisą, susiremontuoja tik tai kas sugedo ir tuomet vėl važiuoja kol subyra. Tačiau kiek kartų normaliam, savo automobiliu besirūpinančiam vairuotojui tenka būti velkamam? Kiek kartų teko būti velkamam daugiau nei 50km?
Aš pats vairuoju mechaninę pavarų dėžę, kartais tenka vairuoti automatus. Man labiau patinka mechaninė, nors tai gali būti ir paprasčiausias įprotis. Negaliu sakyti, kad kitas mano automobilis bus tik su mechanine pavarų dėže.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-20, 12:16
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-21, 16:18 
     
Cituoti:
1. Sąnaudos. Be manęs tau dar bandė pasakyt kad tai priklauso nuo modelio ir automobilio. Dažniausiai tai mitas, jei kalbama apie naujus auto, naujausi automatai dar ir taupesni yra


Mitas? Kokių tau argumentų reikia?
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13427.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13425.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14013.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/37092.html http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/37093.html

Akivaizdu, kad tas +0,5l/100km labai tikėtinas. Ir kuo automobilis silpnesnis, tuo labiau tos sąnaudos krypsta į didesnę pusę. Jei automobilis turi 200kw - sąnaudų prasme vienas ir tas pats.

Cituoti:
2. Ralistas gatvėje esi ar vaidini tokį? Ar iš tų erelių, kurie pypina vargšui klevui, su mechanine dėže , kad jis tik po žalios užsidegimo įmeta pirmą? Smile
+ Vėlgi priklauso nuo automatų. Jei nesi išsip....tis lietuvaitis su bmw3 tai tau tas bukumas iki lemputės.


Aktyvus vairavimas nebūtinai yra nekultūringas, chuliganiškas ar pavojingas. Jei tai yra tikras darbinis automobilis, tau reikia saugiai ir kuo greičiau pasiekti tam tikrą tikslą. Dar kartą kartoju - DARBINIS. Visų vadybininkų, kitų specialistų, kurie važinėja pas gyventojus ar dar kur automobiliai. O ne automobilis su kuriuo porą kart per savaitę, ar sykį per dieną išvažiuojama darbo reikalais. Tokiu atveju ir autobusu galima :D

Cituoti:
3. Eksplotacija nėra brangesnė, arba tai priklauso nuo metų ir modelio. Gedimų su naujomis būna pakankamai retai arba gerokai mažiaui, kiek būdavo gūdžiais 90taisiais su anuometiniais automatais.


Kad dažnai negenda, tai pilnai sutinku, bet jei suges po garantinio laikotarpio, tai kainuos ne vieną tūkstantį litų. Jau nebekalbant apie gana dažną tepalų keitimą ir pan. Tiesiog pripažink - visumoje mechaninę eksploatuot pigiau. Ir būtent todėl laaabai didelė dalis įmonių darbinių automobilių yra su mechanine dėže.

Cituoti:
Kiek tekę bendrauti su mašinas remontuojančiais žmonėmis, visi kaip vienas sako, kad pavarų dėžės pagrindinė gedimo priežastis - netinkama eksploatacija.


Be abejo, tik mechaninę eksploatuoti yra labai paprasta ir nereikalauja jokių specifinių dalykų. Tepalų keist praktiškai išvis nereikia. Jei pavarą įmest sugebi, tai nėra kam ten gest(nei forumuose, nei iš aplinkos tokių skundų netenka girdėti). Jei negebi važiuot su mech. - tikrai sulaužysi, ką ir rodo vairavimo mokyklų patirtis. :)

Jokiu būdu nesakau, kad automatas yra šūdas. Nes akivaizdu, kad šie tobulėja, o DSG dėžės apskritai yra tobulos(kiek girdėjau, tik remontuot dažnokai tenka). Tam tikruose automobiliuose automatas puikiai tinka, tam tikruose - ne. Galingame, dideliame automobilyje automatas yra geriausias pasirinkimas. Tačiau nereikia nurašyti mechaninės pavarų dėžės, kurią dar renkasi gana daug žmonių nes ji turi akivaizdžių privalumų. Ir juolab nurašyti taip aklai, visiškai neturint argumentų. Tai yra skonio reikalas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-23, 17:38 
     
Apie įmones, tai taip, kur važinėja tik vadybininkai ir nėra didesnių krovinių arba nereikia vežioti darbuotojų, tai tie automatai gal ir gerai. Bet įmonei, kur reikės ir krovinį vežti ir žmones, tai didesnį automobilį, tarkim mikruškę, dar nemačiau automato. Ai nu pas MB Viano mačiau. Pas mane darbe yra trys auto: VW sena - mechaninė, Dodge irgi pagyvenus - automatas. MB Vito - visisiškai nauja 2011m., mechaninė 6bėgių. Smagiausia aišku vairuoti MB, bet ir dodge aš mielu noru vairuoju, tik tas srebia apie 12ltr/100km ir daugiau, net trasoje.
Aš vairuoju ir mechaninę ir automatinę. Man visisškai jokio skirtumo, gal su automatu mažiau tų junginėjimų, nors vairuojant mechanine diskomforto irgi nėra, į svirtį nežiūri, bėgius perjungi kada reikia. Mieste patogiau automatas, ilgam kelį - mechanininė. O šiaip kiekvienam asmeniškai manau, todėl bevertis ginčas dėl to kuri pavarų dėžė geresnė.

bahuriux rašė:
Tai visas kaifas ir yra pavaras metyti belenkaip :games: 1 pav iki ribotuvo 50km/h, 2 iki 100km/h, tada 3, arba 5 palei poreiki :) su automatu nera tokio kaifo. Jei kalbam apie draginima Iki 100 man reikia tik viena karta perjungti is 1 i 2, o kiek automatui kartu, tegu ir greiciau jis ta daro. Jei su automatu minsi sitaip tai suesi ta deze graitai ypac galingi varikliai ir sunki koja sugadina automatus.


tas draginimas ir su antra pavara 100km greiciu vaziamas - automobilio laužymas ir neekonomiškumas. Elgiuosi panašiai, kartais pats su pavarom pažaidžiu, bet automobiliui gero nieko neduoda ir šiame ginče prieš automatinę pavarų dėžę neprideda daugiau pliuzų kaip ir už automatinę.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2230
Miestas: Kaunas
Reputacija: +592
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'