Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 18 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 10:55 
     
Sraipsnyje yra rasoma apie tankesne sveikatos patikra . Butu labai saunu kad ir draudimu siulytojai kartu su savo pasiulymais pateiktu gydytojo pazyma kad jiems su galva viskas tvarkoj.Ir taip kiekviena karta . Aciu is anksto .
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 240
Reputacija: +53
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 12:23 
     
Realiai jei priims - tai bus tik dar vienas draudimas kurio niekas nepaisys, ir kuo tokių daugiau - tuo mažiau kreips dėmesį kokių ten nesąmonių prirašinėta.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2984
Reputacija: +375
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 12:40 
     
Pagirtina. O kas čia blogai? Su telefonu gi negali kalbėti tai kodėl gali valgyti dešrainį vairuojant?
Taip pat ir patikra svarbu. Lietuviai kažkokie keisti. Visur tik skundžiasi. Su amžiumi rega blogėja ir t.t Jeigu norite vairuoti automobilį, turite sudaryti kuo mažesnį pavojų aplinkiniams, automobilis sveria virš tonos, daugumos link 1.8 tonų. O kai įgauna tiek sveriančius automobilius, prisiimti atsakomybės nenori.
Taip pat manau jog visi iki kokių 2000m. (aš čia tokį atsitiktinį paėmiau), turėtų perlaikyti regitroje tiek teoriją, tiek praktiką. Mat anksčiau teises gaudavo net neatlike realios praktikos, o po to keliuose ir galime išvysti tokius vairuotojus. Nekalbant jog viskas buvo lengviau ir dažnai "geras žmogelis" "nurašydavo" tas klaideles, ypač merginoms/moterims.
  • +3


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 781
Reputacija: +66
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 13:29 
     
valgyt ir dabar negalima. Jei griauši kokį batonėlį ar sriubčiosi kavą niekas nekreips dėmesio, bet už hotdogą gali gauti baudą kaip už vairavimą kalbant telefonu.

p.s. Lietuviam kažkaip vairavimo teisė atrodo lyg prigimtinė privilegija.
  • +2




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3385
Reputacija: +973
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 13:44 
     
Berserkas rašė:
Pagirtina. O kas čia blogai? Su telefonu gi negali kalbėti tai kodėl gali valgyti dešrainį vairuojant?


Tai jau, tikrai žinai nors vieną kuris nesinaudoja telefonu prie vairo? Na ok, atėjus draudimam nemaža dalis telefą nukišo nuo policininkų akių kur dar blogiau - ant sėdynės ar dar giliau ir net periferiniu regėjimu nepamato pasikeitusios situacijos. Tik tiek.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2984
Reputacija: +375
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 14:07 
     
Berserkas rašė:
Pagirtina. O kas čia blogai? Su telefonu gi negali kalbėti tai kodėl gali valgyti dešrainį vairuojant?
Taip pat ir patikra svarbu. Lietuviai kažkokie keisti. Visur tik skundžiasi. Su amžiumi rega blogėja ir t.t Jeigu norite vairuoti automobilį, turite sudaryti kuo mažesnį pavojų aplinkiniams, automobilis sveria virš tonos, daugumos link 1.8 tonų. O kai įgauna tiek sveriančius automobilius, prisiimti atsakomybės nenori.
Taip pat manau jog visi iki kokių 2000m. (aš čia tokį atsitiktinį paėmiau), turėtų perlaikyti regitroje tiek teoriją, tiek praktiką. Mat anksčiau teises gaudavo net neatlike realios praktikos, o po to keliuose ir galime išvysti tokius vairuotojus. Nekalbant jog viskas buvo lengviau ir dažnai "geras žmogelis" "nurašydavo" tas klaideles, ypač merginoms/moterims.


Telefono laikymas nieko bendro neturi su eismo saugumu. Seniai pademonstruota, kad kalbėjimas blaško vairuotojus, o ne kažkokio objekto laikymas rankose, todėl turėtų tada bausti ir kalbančius per bevielį ryši ir kalbančius su keleiviais (kaip manai, kodėl draudžiama su autobuso vairuotoju kalbėtis?). Jei toks blogis laikyti sumuštinį važiuojant, tai kodėl neuždrausta vienarankiam vairuoti?

Dažnesnė sveikatos patikra irgi visiškai nelogiška, kai naujos mašinos vis daugiau autonominių funkcijų turi. Pagal technologinę pažangą kaip tik reikėtų retinti visokias patikras.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3366
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +424
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 14:36 
     
Pumper rašė:
Berserkas rašė:
Pagirtina. O kas čia blogai? Su telefonu gi negali kalbėti tai kodėl gali valgyti dešrainį vairuojant?
Taip pat ir patikra svarbu. Lietuviai kažkokie keisti. Visur tik skundžiasi. Su amžiumi rega blogėja ir t.t Jeigu norite vairuoti automobilį, turite sudaryti kuo mažesnį pavojų aplinkiniams, automobilis sveria virš tonos, daugumos link 1.8 tonų. O kai įgauna tiek sveriančius automobilius, prisiimti atsakomybės nenori.
Taip pat manau jog visi iki kokių 2000m. (aš čia tokį atsitiktinį paėmiau), turėtų perlaikyti regitroje tiek teoriją, tiek praktiką. Mat anksčiau teises gaudavo net neatlike realios praktikos, o po to keliuose ir galime išvysti tokius vairuotojus. Nekalbant jog viskas buvo lengviau ir dažnai "geras žmogelis" "nurašydavo" tas klaideles, ypač merginoms/moterims.


Telefono laikymas nieko bendro neturi su eismo saugumu. Seniai pademonstruota, kad kalbėjimas blaško vairuotojus, o ne kažkokio objekto laikymas rankose, todėl turėtų tada bausti ir kalbančius per bevielį ryši ir kalbančius su keleiviais (kaip manai, kodėl draudžiama su autobuso vairuotoju kalbėtis?). Jei toks blogis laikyti sumuštinį važiuojant, tai kodėl neuždrausta vienarankiam vairuoti?

Dažnesnė sveikatos patikra irgi visiškai nelogiška, kai naujos mašinos vis daugiau autonominių funkcijų turi. Pagal technologinę pažangą kaip tik reikėtų retinti visokias patikras.


Laikydamas objektą rankoje, valdai automobilį su viena ranka. Kritinėje situacijoje nieko gero nepadarysi su viena ranka valdant "normalaus" automobilio vairą.

Gal nematei Lietuvos autoparko statistika? Apie kokius naujesnius automobilius šnekama :D Lietuviams geriau senas "premium" nei nauja "skarbonke". Be to tos technologijos ne nuo visko apsaugo. Jos dar nėra tokios pažangios. Dar pradėk kalbėt, kad daug pensininkų su naujais auto važinėja. :D
  • +2


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 781
Reputacija: +66
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 16:32 
     
Absoliuti dauguma pensininkų išvis nevažinėja, o viena ranka vairuoti draudimo jokio nėra, tai kodėl negalima kitoj laikyti sumuštinio? Ką tai keičia?
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3366
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +424
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 16:53 
     
Vairuodamas nei valgau, nei kalbu telefonu, manau, kad tai turėtų būti elementaru kiekvienam vairuotojui, kad tai blaško ir trukdo vairuoti. Čia ypač galioje miesto ribose, dar kiti sugeba ir mašinoj ten kuistis, kažko ieškoti vairuodami. :D Apie fb "scrolinimą" vairuojant išvis nešneku, nes čia totalus aplinkos ignoravimas vairuojant.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1329
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 19:17 
     
pagal mane su sveikatos patikrinimais cia jau zmogaus teisiu pazeidimas. tvarka kai galioja sveikatos patikra 10 metu turi but taikoma visiems iki pensijinio amziaus ribos. jei pensijinis amzius didinamas - vadinas valstybe dekaratyviai laiko, kad zmogus 100% gali but panaudojamas iki tos amziaus ribos - vadinas ir medicinine patikra nuo kurio amziaus atsiranda suvarzymai turi didet. o ne sugalvojo biurokratas - ir mazina is lempos. o privaloma tvarka dazniau tikrintis sveikata grieztet turi tik tiems, kuriuos isleidziama i pensija anksciau. nes tik jie patenka i rizikos faktoriu del amziaus. pati valstybe ta deklaruoja. kitaip - akivaizdus zmogaus tesiu pazeidimai siulomi - nes bus perterkliniai apribojimai. tie kur moka mokescius dirbtinai tures islaikyt biurokratiskai primesta papildoma nasta. cia bus socialine nelygybe - jei tokia tvarka patvirtins.
del vazinejimo saligatviais - oficialus pesciuju greitis pasaulyje kiek zinau laikoma iki 8km/h. uzdeti riba iki 6km/h - cia jau vel perteklinis suvarzymas.
siulymai turi but adekvatus ir atsizvelgiama i pasaulines praktikas, o ne lietuvos Biurokrateliu fantazijas ir svajones. toks vaizdas kad ir toliau parazituot visuomenes saskaita nori kuo geresnem salygom... :( :( :(
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3112
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-26, 19:28 
     
Kokią nsmn galėčiau išskirti tai techninė apžiūra. Tuomet būtų galima pravažiuoti davius kyšį. Bet greičiausiai tai būtų tik su stipriai modifikuotais automobiliais, tarkim su varikliu iš kito gamintojo ar modelio kuris nėjo šiame. O ten tie kurie be katalizatorio varo, lavonais, kažin ar jie sutaupytų. Be to greičiausiai būtų rimtesni autoservisai. Čia jau priklauso kaip tai įgyvendintų.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 781
Reputacija: +66
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-27, 10:06 
     
Wolfy rašė:
Vairuodamas nei valgau, nei kalbu telefonu, manau, kad tai turėtų būti elementaru kiekvienam vairuotojui, kad tai blaško ir trukdo vairuoti. Čia ypač galioje miesto ribose, dar kiti sugeba ir mašinoj ten kuistis, kažko ieškoti vairuodami. :D Apie fb "scrolinimą" vairuojant išvis nešneku, nes čia totalus aplinkos ignoravimas vairuojant.

Bet dalis vairuotojų teigia, kad tai jų neblaško, tik kiti eismo dalyviai staigiai prieš jų mašiną šokinėja. Ypač pėsčiųjų perėjose visi prieš jų mašina staigiai šokinėja, kad net pastebėti "neįmanoma".
  • +1


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5316
Reputacija: +1542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-27, 21:09 
     
o as manau visai neblogos pataisos..dar galetu pradet idet kokius skenerius,kur norint uzkurt auto reiktu vairuotojo pazymejima istatyt su chipu,taip uzkertant kelia vairuot be teisiu,o jei kazkas paskolintu savas ikisti i skeneri rizikuotu jas prarasti.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-08-11, 15:53
Pranešimai: 9
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-27, 22:31 
     
Blin, tik isigijau nauja auto, kuri vairuoja pati autopilotu, turi radarus, seka aplinka, pati stabdo kai reikia ir t.t. - galvoju, va idealus variantas kirst desraini siausiant i pajuri, ir cia bac uzdraus? Niekas demesio i juos nekreips, nes neimanoma uztikrinti kontroles tokio reikalavimo. Tai tegul uzdraudzia ir auto sistemomis naudotis. As savaite po pirkimo vazinejau trasoje nagrinedamas masinos navarotus, navi, internetus ir t.t. jos gamintojo multimedijoje, o masina tuo tarpu vairavo sau pati, reikedavo tik aki uzmesti i kelia. Zodziu, masinos tobuleja, o jie ivedineja draudimus kaip seniems ziguliams.
  • +1




Užsiregistravo: 2011-07-22, 17:48
Pranešimai: 571
Miestas: Vilnius
Reputacija: +413
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-27, 22:42 
     
Finalfour rašė:
Blin, tik isigijau nauja auto, kuri vairuoja pati autopilotu, turi radarus, seka aplinka, pati stabdo kai reikia ir t.t. - galvoju, va idealus variantas kirst desraini siausiant i pajuri, ir cia bac uzdraus? Niekas demesio i juos nekreips, nes neimanoma uztikrinti kontroles tokio reikalavimo. Tai tegul uzdraudzia ir auto sistemomis naudotis. As savaite po pirkimo vazinejau trasoje nagrinedamas masinos navarotus, navi, internetus ir t.t. jos gamintojo multimedijoje, o masina tuo tarpu vairavo sau pati, reikedavo tik aki uzmesti i kelia. Zodziu, masinos tobuleja, o jie ivedineja draudimus kaip seniems ziguliams.


Kiek tokių auto Lietuvoje? Taip pat gamintojai vis vien nurodo laikyti rankas ant vairo.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 781
Reputacija: +66
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-28, 09:09 
     
Finalfour rašė:
Blin, tik isigijau nauja auto, kuri vairuoja pati autopilotu, turi radarus, seka aplinka, pati stabdo kai reikia ir t.t. - galvoju, va idealus variantas kirst desraini siausiant i pajuri, ir cia bac uzdraus? Niekas demesio i juos nekreips, nes neimanoma uztikrinti kontroles tokio reikalavimo. Tai tegul uzdraudzia ir auto sistemomis naudotis. As savaite po pirkimo vazinejau trasoje nagrinedamas masinos navarotus, navi, internetus ir t.t. jos gamintojo multimedijoje, o masina tuo tarpu vairavo sau pati, reikedavo tik aki uzmesti i kelia. Zodziu, masinos tobuleja, o jie ivedineja draudimus kaip seniems ziguliams.

Kiek man žinoma:
A) Autopilotu Lietuvoje dar neleista naudotis.
B) Gamintojai dar negarantuoja 100% autopiloto veikimo, todėl reikalauja vairuotojo kuris stebėtu aplinką. Kitaip sakant, tai dar ne autopilotas, o pagalbinė vairavimo sistema.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5316
Reputacija: +1542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-28, 10:51 
     
Berserkas rašė:
Finalfour rašė:
Blin, tik isigijau nauja auto, kuri vairuoja pati autopilotu, turi radarus, seka aplinka, pati stabdo kai reikia ir t.t. - galvoju, va idealus variantas kirst desraini siausiant i pajuri, ir cia bac uzdraus? Niekas demesio i juos nekreips, nes neimanoma uztikrinti kontroles tokio reikalavimo. Tai tegul uzdraudzia ir auto sistemomis naudotis. As savaite po pirkimo vazinejau trasoje nagrinedamas masinos navarotus, navi, internetus ir t.t. jos gamintojo multimedijoje, o masina tuo tarpu vairavo sau pati, reikedavo tik aki uzmesti i kelia. Zodziu, masinos tobuleja, o jie ivedineja draudimus kaip seniems ziguliams.


Kiek tokių auto Lietuvoje? Taip pat gamintojai vis vien nurodo laikyti rankas ant vairo.


Bent jau Vilniuje, tai pilna. Vilniuje jau retenybe pamatyti sena kibria, vien naujos lizingines masinos. O ju dauguma aprupintos pagalbinemis vairavimo sistemomis, visokiais ispejimais ir t.t. As aisku suprantu, kad reikia stebeti kelia, rankas stengtis laikyti ant vairo, ir t.t. O bet taciau, valgyti desraini su kava uz tokios masinos vairo yra n kartu saugiau, nei ta desraini kimsti uz seno kibiro vairo.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-07-22, 17:48
Pranešimai: 571
Miestas: Vilnius
Reputacija: +413
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'