Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: „Visos rubrikos“

Autorius: Dina Sergijenko

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

Straipsniai, kuriuos parašė Dina Sergijenko

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(1) 2019-03-15 -2
Kinijos automobilių gamintojai nepraranda vilties vienaip ar kitaip užkariauti Europos rinką. Ženevos automobilių parodoje pristatyta dar viena idėja, kuria tikimasi suvilioti įnoringus europiečius – elektrinis superautomobilis ir visureigis.
(0) 2019-03-13 20
Ženevos automobilių parodoje netrūksta dar niekur negirdėtų pavadinimų ir vardų. Vienas tokių – automobilių pramonės startuolis „Piech Automotive“, kurio pareiškimas šių metų parodoje turėjo priversti prisėsti visus rinkos senbuvius. Nustebti turėjo ir lietuviai, išgirdę, kad prie šio koncepcinio automobilio sukūrimo rankas pridėjo ir tautietis, automobilių dizaineris, Lukas Medeišis.
(4) 2019-03-13 16
Iš „Bugatti“ šių metų Ženevos automobilių parodoje niekas daug nesitikėjo. Natūralu, juk itin prabangių automobilių gamintojas iš Prancūzijos naujienas pristato ne taip ir dažnai, o automobilių pagamina tiek, kad jie skaičiuojami ne tūkstančiais, o šimtais. Visgi „Bugatti“ parodė tokį kozirį, kad pastarąjį teko atitverti apsauginėmis tvorelėmis ir leisti grožėtis tik iš toli – bendrovė pristatė modelį, kurį drąsiai galima vadinti brangiausiu parodoje.
(0) 2019-03-12 11
Švedijos automobilių gamintojo „Koenigsegg“ modeliai, matyt, yra ne vieno benzingalvio svajonių sąraše. Ir ne tik – švedų gebėjimu kurti greitus, lenktynių trasai skirtus, akį traukiančius hiperautomobilius žavisi viso pasaulio automobilių žurnalistai. Ženevos automobilių parodoje švedų stendas, kuriame bendrovė pristatė ypatingą naujieną, nė minutei nebuvo tuščias.
(0) 2019-03-11 1
„GFG Style“ pasivadinusi įmonė toli gražu negali pasigirti tokiu žinomumu, kokį turi „Audi“, BMW ar, pavyzdžiui, „Pagani“. Nepaisant to, prie dizainerių Giorgetto ir Fabrizio Giugiaro įkurtos įmonės stendo Ženevos automobilių parodoje smalsuolių netrūksta. Ir tai nestebina – šiemet „GFG Style“ nusprendė parodyti modernų elektrinį keturis varančiuosius ir vairuojamus ratus turintį modelį, pasižymintį superautomobiliams būdingomis savybėmis.
(1) 2019-03-08 1
Pagrindinė tema šių metų Ženevos automobilių parodoje – elektra. Pradedant elektriniais miesto mažyliais ir „švelniaisiais“ hibridais, baigiant elektriniais hiperautomobiliais, visi gamintojai čia pasiryžę pristatyti kažką, kas bent dalį kelio gali nuvažiuoti ekologiškai. „Audi“ ne išimtis – Vokietijos automobilių gamintoja žino, kas „kutena“ pirkėjų nervus labiausiai, todėl Ženevoje pristatė elektrinio miesto visureigio koncepciją.
(0) 2019-03-07 9
„Morgan“ – britų automobilių gamintojo vardas, dažnai minimas kalbant apie auksinius automobilių sporto laikus. Tačiau pastaruosius 19 metų šis vardas nebuvo minimas tarp tų gamintojų, kurie pristatydavo naujus modelius. Iki šių metų Ženevos automobilių parodos – čia „Morgan“ parodė visiškai naują rodsterį, kurio gamybai teko pasitelkti net medį.
(0) 2018-11-26 20
Skandinavijos šalyse į automobilius, importuotus iš Lietuvos, žiūrima ypač įtariai, ir ne be pagrindo. Švedijos pareigūnai ėmėsi didelio tyrimo ir išaiškino schemą, kaip iš JAV ar Didžiosios Britanijos atgabentos šiukšlės netikėtai mūsų šalyje pavirsta važiuojančiomis transporto priemonėmis ir yra išgabenamos į Skandinavijos šalis, o jas įsigiję pirkėjai nė neįtaria, kad važinėja metaliniuose karstuose.
(0) 2018-11-08 5
Kijevo, Ukrainos, centrą užkimšo tūkstančiai automobilių su užsienietiškais valstybiniais numeriais. Kaip pastebėjo DELFI žurnalistai, dirbantys įvykio vietoje, dauguma automobilių su lietuviškais numeriais, o jų savininkai susirinko į protestą dėl mažesnių muito mokesčių.
(1) 2018-10-25 1
Spalio pabaiga vairuotojams – galvos skausmo metas. Gyvenantys tolėliau nuo pagrindinių miesto gatvių ir užmiesčiuose sako, kad rytais tenka nugramdyti automobilio langus, o kelius papuošia ledukas. Norėtųsi žieminių padangų, tačiau ką daryti, jei šios – dygliuotos, pagal įstatymus legaliomis tapsiančios tik nuo lapkričio 1 dienos?
(3) 2018-10-24 -19
Europos Sąjungos (ES) narės privalo mažinti transporto taršą ir, anot užsienio ekspertų, Lietuvai politinių priemonių, skatinančių vairuotojus rinkti mažiau taršius automobilius, reikėtų imtis dar iki 2020 m. Pirmą kartą pristatytos Lietuvos bendrųjų eksploatacijos kaštų studijos autoriai pabrėžė, kad Lietuva, skatindama „žalesnio“ transporto pirkimą, neturi tokių svertų, kaip kitos valstybės, tad mintys apie automobilio mokestį yra neišvengiamos.
(0) 2018-10-18 12
Pastaruosius kelerius metus Europos Sąjungos (ES) šalys keičiasi informacija apie prasižengusius vairuotojus, tad nesvarbu, kurioje šalyje, pavyzdžiui, viršysite greitį – teisingumo ranka jus nesunkiai pasieks. Tačiau kaip elgtis tuo atveju, jeigu jus pasiekė pranešimas apie baudą iš šalies, kurioje nesate niekada buvę?
(1) 2018-10-10 4
Didžioji dalis Lietuvoje perkamų ir parduodamų automobilių – kelerių, kartais keliolikos, metų amžiaus. Ir nors techninės apžiūros įmonėse dirbantys kontrolieriai juokauja, kad daugelio šiuolaikinių vairuotojų žinios apie jų automobilius apsiriboja degalų rūšimi ir kėbulo spalva, pasirodo, vien automobilio gamybos metai gali išduoti, dėl kokių trūkumų sėkmingai įveikti techninės apžiūros pirmuoju bandymu nepavyks.
(2) 2018-10-07 32
Pietų Korėjos „Hyundai“ Paryžiaus automobilių parodą pasirinko savo bene didžiausios naujienos – vandeniliu varomo „Nexo“ pristatymui. Bendrovė tikina, kad per ateinančius septynerius metus ekologiškų ir netaršių automobilių skaičius šoktelės į viršų.
(0) 2018-10-05 14
Paryžiuje uždangą nuo dviejų, absoliučiai naujų, modelių nutraukė beveik niekam negirdėta automobilių gamybos kompanija „VinFast“. Iš Vietnamo kilusi bendrovė pasirengusi plėtrai: statosi gamyklą ir žada prekiauti savo modeliais pirmiausia Pietų Azijoje, vėliau – ir Rytų Europoje.