Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: „Visos rubrikos“

Autorius: Vytenis Kudarauskas

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

Straipsniai, kuriuos parašė Vytenis Kudarauskas

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(8) 2018-12-06 5
Kiekvieną žiemą, kai temperatūra nukrenta žemiau nulio, vairuotojai ir automobilių ekspertai diskutuoja, atrodytų, amžinu klausimu – ar užvedus per naktį stovėjusio automobilio variklį verta jį pašildyti, ar galima sėsti ir važiuoti iš karto?
(0) 2018-12-05 -1
Atėjus žiemai vairuotojus užklumpa daug nepatogumų – nuo automobilio reikia valyti sniegą, gremžti apledėjusius stiklus. Tačiau tai niekis, palyginti su nepatogumu, kurį kai kuriems tenka patirti dėl iš vidaus aprasojusių ar net apledėjusių langų. Ar įmanoma tai išspręsti, ar visgi teks nuleisti rankas ir susitaikyti, kad kitaip jau nebus?
(0) 2018-11-28 7
Eismo spūstis – vienas didžiausių vairuotojų košmarų. Kaip sėkmingai deginamas laikas, taip pat sėkmingai spūstyje dega ir degalai bei vairuotojų nervai. Tačiau palengvinti gyvenimą sau ir kitiems spūstyje įstrigusiems vairuotojams galima. LRT.lt kalbinti pašnekovai dalijasi patarimais, kaip važiuoti spūstyje, kad ir mes, ir kolegos būtų laimingesni.
(5) 2018-11-23 12
Taisyklingas automobilio valdymas prasideda nuo taisyklingos sėdėjimo pozicijos. Tik sėdėdami taisyklingai galėsime jausti automobilį ir jį suvaldyti esant kritinei situacijai. Kaip teisingai sureguliuoti vairuotojo poziciją LRT.lt pasakoja lenktynininkas Benediktas Vanagas.
(1) 2018-11-14 -7
„Kas? Kodėl? Ką daryti? Tai blogai ar labai blogai?“ – mintyse šiuos ir dar daugiau klausimų sau užduoda ne vienas vairuotojas, kai savo automobilio prietaisų skydelyje pamato apie kokį nors gedimą pranešančią, įkyriai į akis šviečiančią lemputę. Kurios iš jų reiškia rimtą problemą, o kurios – tik menkniekiai?
(15) 2018-11-12 21
Dėl to, kokia varančiųjų ratų komponuotė automobiliui geriausia, ginčijamasi nuolat. Vieni sako, kad galu varomas automobilis pats geriausias, nes galiniai ratai stumia automobilį, o priekiniai vairuoja, todėl yra balansas. Kiti kategoriškai pasisako tik už priekinius – paprasčiau valdyti ir praktiškiau. Treti be kompromisų tik už visų varančiųjų ratų pavarą, nes ji užtikrina geresnį sukibimą. Ar galima šiame ginče rasti teisybę?
(0) 2018-11-08 1
Nuo šių metų lapkričio 1-osios, įsigaliojus naujiems Kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimams, vairuotojai, priartėję prie pėsčiųjų perėjos ir pamatę šalia jos stovintį žmogų, privalo sustoti ir įsitikinti, ar jis ruošiasi kirsti važiuojamąją dalį. Taip siekiama užtikrinti pėsčiųjų saugumą. Tačiau ką daryti vairuotojams tose vietose, kur pėsčiųjų srautas yra intensyvus ir praktiškai nenutrūkstamas? Šį klausimą paliekama spręsti pačioms miestų savivaldybėms.
(4) 2018-11-06 4
Kai kurie vairuotojai gali ir nesutikti, tačiau lenkimas – vienas sudėtingiausių ir pavojingiausių manevrų. Reikia įvertinti lenkiamo automobilio greitį, atstumą, kurio reikės šiam veiksmui atlikti ir dar kelis veiksnius, kurie gali nulemti, ar šį manevrą pavyks atlikti saugiai.
(0) 2018-10-30 9
Eismą sankryžose reguliuojantis pareigūnas šiandien tikra retenybė. Tačiau kartais pareigūnams tenka į rankas paimti eismo reguliuotojo lazdelę ir duoti nurodymus vairuotojams. Pareigūnai pripažįsta – vis dažniau vairuotojai nesupranta, ką reiškia eismo reguliuotojo signalai.
(15) 2018-10-29 7
Automobilio vairavimas – atsakingas procesas. Nuo mūsų vairavimo gebėjimų ir įpročių priklauso ne tik mūsų, bet ir kitų eismo dalyvių saugumas. Visgi nesame robotai ir negalime veikti identiškai, todėl mūsų individualumas lemia, kad išsivysto ir tam tikri įpročiai.
(22) 2018-10-23 11
Nors rūko žibintų naudojimas aiškiai apibrėžtas Kelių eismo taisyklėse (KET), kad juos galima naudoti tik esant blogam matomumui arba kai nešviečia priekinis kairysis žibintas, tačiau nemažai Lietuvos vairuotojų juos naudoja ne pagal paskirtį – esant geram matomumui tiek dienos, tiek ir nakties metu. LRT.lt kalbinti ekspertai pabrėžia, kad netinkamas rūko žibintų naudojimas yra ne tik pavojingas, bet ir ekonomiškai nenaudingas.
(0) 2018-10-09 4
Kai kurie stacionarūs greičio matuokliai yra lyg vaiduokliai. Važiuodami pro juos vairuotojai turi spėlioti, kuris veikia, o kuris yra tik metalinė dėžė, neatliekanti jokios greičio matavimo funkcijos. Tokia tendencija ryškiausia Vilniuje, kur didžioji dalis greičio matuoklių nedaro nieko.
(9) 2018-10-02 12
Lietuviai daugiausia perka ne pirmos jaunystės automobilius, kurie dažniausiai atvyksta iš Vokietijos. Pagrindiniai reikalavimai – kad tai būtų maždaug dešimties metų amžiaus, apie 200 tūkst. kilometrų įveikusi transporto priemonė. Tačiau ar įmanoma sužinoti dominančio automobilio istoriją? Pavyzdžiui, ar nesuklastota rida, automobilis neturėjo rimtų eismo įvykių ir panašių dalykų?
(0) 2018-09-21 13
Vidury nakties kaukianti automobilio signalizacija yra prikėlusį ne vieną. Tačiau jų skleidžiamas įkyrus ir ausį rėžiantis garsas girdimas vis rečiau. Ar tai dėl to, kad žmonės šių sistemų nebemontuoja į savo automobilius? LRT.lt kalbinti ekspertai teigia, kad tai yra tiesa – klientų, kurie atvyksta sumontuoti signalizaciją, mažėja.
(25) 2018-09-16 -5
Tikriausiai visi automobilių savininkai ir vairuotojai žino, kad be alyvos variklis neveiks. Tačiau jo darbas gali sutrikti ir tokiu atveju, jei pasirinksite netinkamą alyvą.