Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: „Visos rubrikos“

Autorius: Vytenis Kudarauskas

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Pagal komentarų kiekį

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

Straipsniai, kuriuos parašė Vytenis Kudarauskas

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(27) 2019-01-28 11
Alyvos ir filtrų keitimas – periodiniai darbai, kuriuos vairuotojai privalo atlikti, jei nori, kad jų automobiliai važiuotų be problemų. Tačiau kai kurie automobilių savininkai į šiuos darbus žiūri liberaliai ir jų atlikti neskuba. Kiti stengiasi būti atsargūs ir viską daro net dažniau ir greičiau, nei rekomenduoja pats automobilio gamintojas. Ar galima rasti universalų atsakymą į klausimą – kada atlikti techninį automobilio aptarnavimą?
(25) 2018-09-16 -5
Tikriausiai visi automobilių savininkai ir vairuotojai žino, kad be alyvos variklis neveiks. Tačiau jo darbas gali sutrikti ir tokiu atveju, jei pasirinksite netinkamą alyvą.
(22) 2018-10-23 11
Nors rūko žibintų naudojimas aiškiai apibrėžtas Kelių eismo taisyklėse (KET), kad juos galima naudoti tik esant blogam matomumui arba kai nešviečia priekinis kairysis žibintas, tačiau nemažai Lietuvos vairuotojų juos naudoja ne pagal paskirtį – esant geram matomumui tiek dienos, tiek ir nakties metu. LRT.lt kalbinti ekspertai pabrėžia, kad netinkamas rūko žibintų naudojimas yra ne tik pavojingas, bet ir ekonomiškai nenaudingas.
(18) 2019-05-10 24
Be variklio automobilis būtų beprasmis ir niekam nereikalingas daiktas. Būtent variklis yra elementas, kuris užtikrina pagrindinę automobilio savybę – važiuoti. Kokie varikliai geriausi? Kaip jie evoliucionuoja, ir ar jau metas laidoti vidaus degimo variklius?
(15) 2018-11-12 21
Dėl to, kokia varančiųjų ratų komponuotė automobiliui geriausia, ginčijamasi nuolat. Vieni sako, kad galu varomas automobilis pats geriausias, nes galiniai ratai stumia automobilį, o priekiniai vairuoja, todėl yra balansas. Kiti kategoriškai pasisako tik už priekinius – paprasčiau valdyti ir praktiškiau. Treti be kompromisų tik už visų varančiųjų ratų pavarą, nes ji užtikrina geresnį sukibimą. Ar galima šiame ginče rasti teisybę?
(15) 2018-10-29 7
Automobilio vairavimas – atsakingas procesas. Nuo mūsų vairavimo gebėjimų ir įpročių priklauso ne tik mūsų, bet ir kitų eismo dalyvių saugumas. Visgi nesame robotai ir negalime veikti identiškai, todėl mūsų individualumas lemia, kad išsivysto ir tam tikri įpročiai.
(14) 2018-07-24 5
Ar įmanoma su kitais vairuotojais bendrauti naudojant savo automobilio žibintus? Atsakant į šį klausimą ne vienas pasakys – taip. Ir kaip vieną to pavyzdžių paminės ilgųjų šviesų mirksėjimą, tokiu būdu vairuotojus perspėjant apie kelyje stovinčiu policijos pareigūnus.
(14) 2018-07-17 3
Jeigu prieš du dešimtmečius apie automatinę pavarų dėžę buvo kalbama kaip apie komforto ir prabangos elementą, kuris turėjo esminių trūkumų, susijusių su degalų sąnaudomis ir patikimumu, šiandien jos visiškai kitokios ir tampa naujų automobilių standartu.
(13) 2009-11-16 0
Elektros prietaisais naudojamės kasdien. Pradedant paprasčiausia lempute, baigiant nepakeičiamais buityje šaldytuvu ar mikrobangų krosnele. Kodėl daugeliui reikalingas automobilis taip pat negali būti varomas elektra?
(12) 2018-06-21 11
Viena Vilniuje įsikūrusi įmonė, kuri užsiima automobilių stiklų tamsinimu, savo „Facebook“ paskyroje pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame demonstruojamas patobulintas automobilis. Patobulinimai susiję su priekiniais šoniniais automobilio stiklais.
(11) 2018-06-05 -2
Visi žino, bet toli gražu ne visiems rūpi – taip trumpai būtų galima apibūdinti situaciją, kai nemažai vairuotojų vasarą važinėja automobiliais su žiemos sezonui skirtomis padangomis. Kai lauke karšta, jos veikia itin neefektyviai. LRT.lt kalbinti ekspertai nesuranda nė vieno logiško agrumento, kodėl vasarą reikėtų važinėti su žieminėmis padangomis.
(9) 2018-10-02 13
Lietuviai daugiausia perka ne pirmos jaunystės automobilius, kurie dažniausiai atvyksta iš Vokietijos. Pagrindiniai reikalavimai – kad tai būtų maždaug dešimties metų amžiaus, apie 200 tūkst. kilometrų įveikusi transporto priemonė. Tačiau ar įmanoma sužinoti dominančio automobilio istoriją? Pavyzdžiui, ar nesuklastota rida, automobilis neturėjo rimtų eismo įvykių ir panašių dalykų?
(8) 2018-12-06 5
Kiekvieną žiemą, kai temperatūra nukrenta žemiau nulio, vairuotojai ir automobilių ekspertai diskutuoja, atrodytų, amžinu klausimu – ar užvedus per naktį stovėjusio automobilio variklį verta jį pašildyti, ar galima sėsti ir važiuoti iš karto?
(5) 2018-08-18 -23
Tikriausiai visi automobilių savininkai ir vairuotojai žino, kad be alyvos variklis neveiks. Tačiau jo darbas gali sustreikuoti ir tokiu atveju, jei pasirinksite netinkamą alyvą. Todėl būtina žinoti ne tik ką pirkti, bet dėmesį atkreipti ir į tam tikras konkretaus automobilio technines savybes.
(5) 2019-07-11 9
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ir Susisiekimo ministerija žiniasklaidai pristatė mobilią kelių laboratoriją. Jos kaina siekia 800 tūkst. eurų, bet pristatyme dalyvavusių LAKDvadovo Vitalijaus Andrejevo ir susisiekimo ministro Roko Masiulio teigimu, tokia investicija tikrai atsipirks.