Adomas Rutkauskas

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: Astronomija ir kosmonautika

Autorius: Adomas Rutkauskas

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Ieškota tik tokių įrašų, kurie yra įkelti į rubriką „Astronomija ir kosmonautika“. Galite peržiūrėti visus portalo technologijos.lt įrašus, kuriuos parašė Adomas Rutkauskas

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

(0) 2019-09-23 16
Šį pirmadienį, 10 val. 50 min. Lietuvos laiku nutinka unikalus astronominis reiškinys, metuose pasitaikantis tik du kartus: lygiadienis.
(1) 2019-05-09 6
Gegužės 3-iąją visas pasaulis minėjo Tarptautinę kosmoso dieną (angl. International Space Day). Jos tikslas – atkreipti dėmesį į kosmose slypinčias paslaptis, į erdvę, kurioje skrieja mūsų Žemė, o taip pat – paskatinti visus domėtis mokslu ir technologijomis.
(2) 2019-01-17 68
JAV Nacionalinė aeronautikos ir kosmoso administracija (NASA) kas dieną internete publikuoja po nuotrauką kosmoso tema.
(1) 2018-12-04 11
Marse nusileido NASA tyrimų zondas „InSight“. Čia jis vienerius Marso (arba dvejus Žemės) metus tyrinės Marsą, o plačiau apie misiją – ir apie su ja susijusius įspūdžius Lrytas.lt kalbasi su populiariausio astronomijos tinklaraščio „Konstanta 42” autoriumi, astrofizikos daktaru Kastyčiu Zubovu.
(0) 2018-07-30 30
Trečiadienį paskelbus apie Marse aptiktą skysto vandens telkinį, Lrytas.lt domisi ir Lietuvos mokslininkų nuomonę apie šį atradimą. Į klausimus sutiko atsakyti populiariausio lietuviško tinklaraščio astronomijos tema „Konstanta 42“ autorius, astrofizikos daktaras Kastytis Zubovas.
(3) 2017-10-26 8
Mokslas ir religija – kiek tai suderinama? Reikia pripažinti, dauguma tiek buvusių, tiek dabar esamų didžių mokslininkų yra tikintys, o galų gale ir pati Didžiojo Sprogimo idėja yra pasiūlyta dvasininko (belgo Georges Lemaitre, 1927-aisiais).
(0) 2017-06-22 23
Penktadienį, septintą valandą ryto Lietuvos laiku į kosmosą pakils trečiasis lietuviškas palydovas. Tai – antrasis lietuvių startuolio „Nano Avionics“ sukurtas palydovas, kuris Žemės orbitoje turėtų suktis 2-3 metus. Lrytas.lt susisiekė su projekto vadovu Vyteniu Buzu, kuris ir papasakojo apie antrąją lietuvių misiją kosmose.
(0) 2017-04-15 18
<em>Ketvirtadienio vakarą Lietuvos laiku NASA mokslininkai pristatė savo naujausią atradimą – šeštame pagal dydį Saturno palydove Encelade aptiktos sąlygos, tinkamos gyvybei. Plačiau tai po
(1) 2017-02-25 29
Tikimės, jau girdėjote apie tai, jog astronomai pranešė, kad už 39 šviesmečių surado žvaigždę su 7 į Žemę panašiomis planetomis, iš kurių trijose sąlygos galėtų būti palankios gyvybei. Tad apie šį įvykį ir kalbamės su astrofizikos daktaru, populiariausio Lietuvos astronomijos tinklaraščio „Konstanta 42“ autoriumi Kastyčiu Zubovu.