Goda Raibytė

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: Astronomija ir kosmonautika

Autorius: Goda Raibytė

Tipas: Visi įrašai

Laikotarpis: Nuo 2017-01-01 iki 2017-12-31

Rikiavimas: Pagal komentarų kiekį

Ieškota tik tokių įrašų, kurie yra įkelti į rubriką „Astronomija ir kosmonautika“. Galite peržiūrėti visus portalo technologijos.lt įrašus, kuriuos parašė Goda Raibytė

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

(42) 2017-10-29 15
JAV Nacionalinės aeronautikos ir kosmoso administracijos (NASA) darbas yra tirti kosmosą ir apie atradimus pranešti visuomenei – net jeigu tas atradimas įspėtų apie artėjančią pasaulio pabaigą. Taip LRT.lt sako NASA „Jet propulsion laboratory“ (JPL) naujienų ir socialinių tinklų vadovė Veronica McGregor.
(0) 2017-09-15 8
Tam, kad Lietuva turėtų savo astronautą, trūksta labai daug – reikia ne tik prisidėti prie kosmoso projektų, bet ir investuoti nemažai pinigų. Todėl kone visi astronautai – prancūzai, vokiečiai arba italai, LRT RADIJUI sako kosmoso inžinerijos Švedijoje magistrantė Agnė Paškevičiūtė.
(0) 2017-09-07 21
Viena vertus, galima pasakyti, kad esame kone vienintelė civilizacija Visatoje, tačiau, kitaip pagalvojus, galbūt tų civilizacijų yra milijonai. Taip LRT RADIJO laidoje „Ryto garsai“ sako astrofizikas dr. Kastytis Zubovas. „Kaip fantastas, norėčiau sakyti, kad tikimybė [atrasti nežemišką civilizaciją] yra, nes būtų labai įdomu gauti kažkokių protingos gyvybės signalų. Bet daug labiau tikėtina, kad pirmiau atrasime kažkokių mikroorganizmų“, – teigia jis.