Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mokslas » Astronomija ir kosmonautika

Nauji tyrimai rodo, kad mūsų galaktikoje gali būti bent 36 ateivių civilizacijos – ir visos jos pažangios

2020-06-16 (32) Rekomenduoja   (53) Perskaitymai (330)

Remiantis naujausio tyrimo rezultatais, mūsų galaktikoje gali būti kelios dešimtys intelektualių ateivių civilizacijų. Ir visos jos geba bendrauti.

„Darant prielaidą, kad kaip ir Žemėje, taip ir kitose planetose susiformuoti intelektualiai būtybei reikia 5 mlrd. metų, tada mūsų galaktikoje turėtų būti bent kelios dešimtys aktyvių civilizacijų. Mūsų idėja remiasi evoliucija kosminiu lygmeniu“, - tvirtina tyrimo vadovas, Notingamo universiteto astrofizikos profesorius Christopher’is Conselice’as.

Tyrėjai tvirtina, kad atsižvelgiant į jų iškeltas prielaidas, Paukščių Tako galaktikoje rastume nemažai technologiškai pažangių civilizacijų.

„Remdamiesi griežtais kriterijais nustatėme, kad mūsų galaktikoje turėtų būti maždaug 36 aktyvios civilizacijos“, - teigia tyrimo bendraautorius, Notingamo universiteto docentas Tom’as Wesby’is.

„Remiantis naujausiais turimais duomenimis, galime geriau apibrėžti esamas prielaidas ir mūsų tyrimas leido atlikti tikslų mūsų galaktikoje esančių civilizacijų įvertinimą“, - tvirtina Westby’is.

Tyrimo išvados skamba labai intriguojančiai, tačiau vis dar yra pagrindinė kliūtis. Norint įsitikinti, ar taip iš tikrųjų yra – iki kitos civilizacijos tektų keliauti maždaug 17 000 šviesmečių. Be to, tos nežemiškos civilizacijos, dėl kokios nors priežasties, jau gali būti ir mirusios.

Bet kuriuo atveju, jas atradus – gautume labai daug naudingos informacijos.

„Jei sugebėtume nustatyti, kad protingų civilizacijų egzistavimas yra įprastas dalykas, tai reikštų, jog ir mūsų civilizacija gyvuos gerokai ilgiau nei kelis ateinančius šimtmečius. O jei pastebėtume, kad mūsų galaktikoje nėra aktyvių protingų civilizacijų, tai yra blogas ženklas mūsų egzistencijai ilguoju laikotarpiu. Ieškodami nežemiškos intelektualios gyvybės – net jei galiausiai ir nieko nerastume – atrasime savo ateitį ir likimą“, - tvirtina tyrimo vadovas, astrofizikos profesorius Christopher’is Conselice’as.

Plačiau su tyrimo rezultatais gali susipažinti moksliniame žurnale „The Astrophysical Journal“.

.