Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mokslas » Astronomija ir kosmonautika

NASA pristatė svetainę, kurioje pateiks naujienas apie link Žemės artėjančius objektus

2009-08-09 (0) Rekomenduoja   (2) Perskaitymai (2921)

NASA Reaktyvinio judėjimo laboratorija pristato naują internetinę svetainę, kuri suteiks informacijos apie netoli Žemės esančius ir galinčius prie jos priartėti asteroidus ir kometas.

Svetainėje „Asteroid Watch“ yra nuorodos, leidžiančios susidomėjusiems asmenims prisijungti prie naujosios NASA asteroidų programos bei „Twitter“ paskyros.

„Dauguma žmonių žavisi link Žemės artėjančiais objektais. Aš tai suprantu, nes studijavau juos daugiau kaip tris dešimtmečius ir manau, kad jie yra moksliškai žavūs. Tačiau keli objektai yra potencialiai pavojingi Žemei. Mūsų internetinės svetainės tikslas - suteikti visuomenei pačią naujausią ir tiksliausią informaciją apie šiuos intriguojančius objektus“, - kalbėjo NASA „Artimų Žemei objektų“ programos vadybininkas Don Yeomans.

Ši internetinė svetainė suteikia informaciją apie NASA misijas, skirtas kometų, asteroidų ir kitų Žemei artimų objektų stebėjimą, taip pat joje pateikiami pagrindiniai ir naujausi faktai apie mokslinį šių objektų tyrinėjimą.

„Asteroid Watch“ taip pat turi nuorodą į kitas JPL svetaines apie artimus Žemei objektus ši informacija ypač naudinga mokslininkams ir tyrėjams, studijuojantiems šiuos objektus.

„Ši novatoriška internetinė svetainė duoda visuomenei beprecedentį žvilgsnį į tai, kas vyksta erdvėje arti Žemės“, - sakė Lindley Johnson, „Artimų Žemei objektų stebėjimo“ programos vadovė. NASA remia tyrimus, kurių pagalba aptinkami ir sekami asteroidai ir kometos, praeinantys šalia Žemės.

„Artimų Žemei objektų stebėjimo“ programa, paprastai vadinama „Spaceguard“, padeda nustatyti ar kuris nors iš šių objektų nėra pavojingas mūsų planetai Žemei.