Erdvėlaivių idėjos (Astronomija ir kosmonautika | Mokslas)

(0) 2019-08-01 5
Pelno nesiekianti organizacija „Planetary Society“ pastaruoju metu turėjo itin daug darbo. Štai birželio 25 dieną į orbitą sėkmingai buvo iškeltas erdvėlaivis „LightSail 2“, o liepos 24 dieną jis sėkmingai išskleidė ir savo Saulės bures.
(2) 2019-04-18 16
Įsivaiduokite, kažkur Visatoje gali egzistuoti tuneliai, kuriais būtų galima gerokai sutrumpinti tarpžvaigždines keliones. Tik trumpa išvyka ir jau atsiduriate už šimtų, o gal ir milijardų
(20) 2019-03-28 78
„Planeta yra proto lopšys, tačiau negalima amžinai gyventi lopšyje“, – dar XX amžiaus pradžioje rašė Konstantinas Ciolkovskis. Dabar mokslininkai vis dažniau kalba, kad anksčiau ar vė
(4) 2018-06-11 35
Viena didžiausių kosminių skrydžių problemų yra didžiulės kuro sąnaudos, reikalingos pačiai raketai pakelti. Dabar grupė mokslininkų pasiūlė idėją, kaip tą pakeisti.
(1) 2018-04-27 19
Kosminiai skrydžiai kainuoja labai daug – tai yra viena iš priežasčių, kodėl ši sritis vystosi lėčiau, nei norėtųsi. Vienas iš būdų juos atpiginti – sukurti efektyvesnius kosminių misijų planus, kuriuose būtų įtraukiami keli skrydžiai, skirti vienai misijai įgyvendinti.
(4) 2017-11-07 45
Stephenas Hawkingas - vienas didžiausių mūsų laikų protų. Jis padėjo geriau suvokti juodąsias skyles ir visatos plėtimosi dinamiką. Tačiau pastaruoju metu vis dažniau kalbama apie Žemės ateitį. Dabar Hawkingas atskleidė, kada jo manymu mūsų planetos gyvybė galutinai užges ir kodėl taip nutiks. Šios žinios patiks ne visiems, ypač kai išgirsite Hawkingo pasiūlymą, kaip išvengti pražūties.
(0) 2017-08-03 13
Pirmieji pionieriai į Raudonąją planetą greičiausiai vyks ne kokiame futuristiškai atrodančiame erdvėlaivyje, o tiesiog dideliame iš aliuminio pagamintame cilindro formos konteineryje, rašoma „Popular Science“.
(0) 2017-06-20 30
Šiandieninės raketos yra varomos cheminėmis reakcijomis, kurios yra labai neefektyvios. Alternatyva šiai technologijai yra joniniai varikliai, bet juos riboja elektrą generuojančių Saulės baterijų efektyvumas.
(0) 2017-03-02 18
Dalimi ambicingos Kinijos kosmoso programos yra planai į kosmosą pakelti pirmąjį krovininį erdvėlaivį. Numatoma, kad tai įvyks šiemet balandžio viduryje.
(7) 2014-06-12 70
JAV Nacionalinės aeronautikos ir kosmoso administracijos (NASA) mokslininkai pristatė ateities erdvėlaivio, kuris turėtų žmones skraidinti į kitas planetas, dizainą.
(0) 2014-05-01 3
Tarptautinė mokslininkų grupė projektuoja tarpžvaigždinėms kelionėms tinkamą kosminį laivą ir jam pritaikytas gyvybės palaikymo sistemas, pranešė „Discovery.com“.
(1) 2014-01-14 0
Grupė Suomijos, Prancūzijos ir Italijos mokslininkų pasiūlė tarpplanetinio kosminio aparato, naudojančio elektrinės burės technologiją, koncepciją. Mokslininkų manymu, tokiais kosminiais zondais būtų galima tirti dujinių milžinių atmosferą. Naujoviško kosminio zondo koncepcija pristatyta „arXiv.org“ publikacijoje.
(19) 2013-01-17 0
Prieš keletą dienų viešai pateiktas JAV prezidento Barako Obamos (Barack Obama) administracijos atsisakymas statyti fantastiniame kino filme „Žvaigždžių karai“ vaizduojamą žvaigždėlaivį „Mirties Žvaigždė“ („Death Star“) sulaukė Galaktine Imperija pasivadinusios bendruomenės pasipiktinimo, neva toks požiūris esąs trumparegiškas ir bailus, skelbia „Space.com“.
(15) 2013-01-14 2
Yahoo.com praneša, jog JAV Baltieji rūmai oficialiai atsakė į gana keistą peticiją, už kurią per trisdešimt dienų pasirašė net 25 tūkstančiai JAV gyventojų. Peticijoje buvo prašoma JAV vyriausybės sukurti „Mirties žvaigždę“, kurią galima išvysti „Žvaigždžių karai“ filmuose.
(18) 2012-12-17 5
JAV prezidento Barako Obamos administracija turės reaguoti į peticiją, kurioje išreikštas noras 2016 m. pradėti erdvėlaivio “Death Star” (“Mirties žvaigždė”) statybos darbus, nes peticiją pasirašė labai daug piliečių. Peticija dėl filmo „Žvaigždžių karai“ įkvėpto erdvėlaivio statybų pradžios Baltųjų rūmų tinklalapyje „We the People“ paskelbta lapkričio 14 d. ir per mėnesį ją pasirašė daugiau kaip 25 tūkst. piliečių, o tai reiškia, kad Baltieji rūmai turės pateikti vienokį ar kitokį atsakymą.