Kaimyninės žvaigždės (Astronomija ir kosmonautika | Mokslas)

(0) 2016-12-25 8
Egzoplaneta Proksima b yra labai arti savo žvaigždės Kentauro Proksimos. Panašių egzoplanetų žinoma yra ir daugiau.
(0) 2016-12-24 24
Ar Žemė – išskirtinė planeta? Šiuo metu žinome jau kelis tūkstančius egzoplanetų, bet Saulės sistema, palyginus su jų sistemomis, atrodo gana neįprasta. Panašių į Žemę planetų – uolinių, panašios masės ir esančių savo žvaigždės gyvybinėje zonoje – esama, bet kol kas neturime apie jas daug žinių.
(0) 2016-12-23 19
Po 5 mlrd. metų mūsų Saulė mirs. Išdeginusi visą vandenilį ji savo branduolyje pradės jungti vis sunkesnių ir sunkesnių elementų branduolius, todėl išsipūs ir į kosmoso erdvę žvaigždžių vėjo pavidalu išmes milžiniškus kiekius savo masės. Tuo metu jos tūris padidės apie 100 kartų – ji taps „raudonąja milžine“. Ir praris Venerą bei Merkurijų, rašo livescience.com.
(0) 2016-10-07 72
Nacionalinio Prancūzijos mokslinių tyrimo centro ir Eks Marselio universiteto mokslininkai skelbia, kad neseniai atrastoje arčiausiai Žemės esančios Kentauro Proksimos planetoje Proksima b gali tyvuliuoti didžiulis vandenynas.
(9) 2016-08-27 53
<i>Taigi, <a href=\"http://www.technologijos.lt/n/mokslas/astronomija_ir_kosmonautika/S-56705/\">planeta atrasta</a>, aišku, <a href=\"http://www.technologijos.lt/n/mokslas/idomusis_mokslas/S-56749/\
(6) 2016-08-26 49
<i>Užvakar <a href=\"http://www.technologijos.lt/n/mokslas/astronomija_ir_kosmonautika/S-56705/\" target=\"_blank\">pasaulį apskriejo žinia</a>, kad mūsų kosminėje kaimynystėje, prie Kentauro P
(4) 2016-08-25 104
Kuri gali būti gyvenama. Ir visa tai – prie artimiausios Saulei žvaigždės Kentauro Proksimos. Neatmetama galimybė, jog ši atradimas gali būti pripažintas ir šimtmečio atradimu. Panašu, kad kaimyninė Kentauro Prokisma iš tikrųjų taps pirmųjų tarpžvaigždinių misijų objektu.
(0) 2016-04-27 28
Žvaigždė Gliese 832 turi bent dvi planetas – tai žinoma jau keletą metų. Gliese 832c prieš porą metų netgi buvo linksniuojama žiniasklaidoje kaip galima Žemės dvynė, tačiau detalesni stebėjimai parodė, kad ji yra pernelyg arti žvaigždės, kad galėtų išlaikyti paviršiuje skystą vandenį.
(2) 2016-04-13 58
Nespėjome aprašyti metodo, kurį taikydami mokslininkai tikisi tyrimo zondus iki artimiausios žvaigždės nuskraidinti per 15 metų, o jau atsirado labai rimta iniciatyva šį projektą paversti realybe.
(2) 2016-04-12 72