Nežemiška gyvybė (Astronomija ir kosmonautika | Mokslas)

(0) 2020-08-04 5
Kaip ir H. G. Wellso romane „Pasaulių karas“ marsiečius pagaliau nugali Žemėje buvusios „ligos bakterijos“, taip ir mokslininkai dabar teigia, kad žmonėms ir kitiems žinduoliams gali būti sunku įveikti mikrobus iš kitų planetų, skelbia „The Independent“.
(0) 2020-08-03 12
Kai iš Žemės gelmių išsiveržia magma, ji teka lavos pavidalu. Tokius lavos srautus be galo įdomu stebėti, be to, jie palieka unikalių gamtovaizdžio darinių ir uolienų, bet nemažai įdomybių gali slėptis ir po žeme, vadinamuosiuose lavos vamzdžiuose.
(0) 2020-07-27 15
Speciali Pentagono darbo grupė, įkurta ištirti užfiksuotus NSO epizodus, ruošiasi visuomenei pristatyti tyrimo rezultatus, praneša „The New York Times“.
(1) 2020-06-29 6
Gyvybės paieškos už Žemės ribų yra vienas lengviausiai suprantamų uždavinių astronomijoje. Tai ilgai atrodė neįmanoma, tačiau pastarąjį dešimtmetį gyvybės paieškos pasiekė itin dide
(32) 2020-06-20 27
Mūsų Visata tokia nesuvokiamai didžiulė, joje slypi nesuskaičiuojama daugybė pasaulių, kur egzistuoja gyvybė, bet kodėl mes niekada taip ir nesusitinkame?
(34) 2020-06-16 53
Remiantis naujausio tyrimo rezultatais, mūsų galaktikoje gali būti kelios dešimtys intelektualių ateivių civilizacijų. Ir visos jos geba bendrauti.
(0) 2020-05-17 18
Gyvybę egzoplanetose aptikti labiausiai tikėtina per biopėdsakus – biologinių procesų išskiriamas dujas, kurių egzistavimas planetos atmosferoje būtų nepaaiškinamas kitais būdais. Žemėje tokios dujos yra deguonis, ozonas bei metanas.
(0) 2020-05-07 21
Tarptautinėje kosminėje stotyje (TKS) yra daug įvairių bakterijų, pelėsio ir panašios nekviestos gyvybės – šitai žinoma jau seniai. Kartais mikroorganizmai panaudojami ir moksliniams tikslams – tiriamos jų savybės, aiškinantis, kiek jie skiriasi nuo žemiškų ir kaip mikrogravitacija pakeičia jų augimą bei dauginimąsi.
(0) 2020-04-29 28
Akivaizdi vieta nežemiškos gyvybės – nežemiški okeanai, bet nusigauti ten ir patikrinti nebus lengva, sako NASA astrobiologas Kevinas Handas savo knygoje.
(2) 2020-04-29 7
JAV karo laivynas oficialiai išslaptino ir internete paviešino tris vaizdo klipus, kuriuose užfiksuoti JAV naikintuvų kontaktai su neatpažintais skraidančiais objektais (NSO). Vaizdai jau buvo nutekėję ir anksčiau, bet be oficialaus NSO tyrimų grupės leidimo.
(0) 2020-04-21 21
Nors NASA kosminis teleskopas „Kepler“ jau baigė savo misiją, tačiau mokslininkai vis dar turi daugybę jo surinktų duomenų, kurių nespėja peržiūrėti. Na, o tarp šių duomenų pasitaiko ir labai įdomių bei išskirtinių atradimų – pavyzdžiui, naujų planetų.
(0) 2020-03-30 23
Remiantis naujai pasirodžiusio mokslinio tyrimo rezultatais, tikėtina, jog arčiausiai Saulės esančiame mūsų kaimyne, Merkurijuje, yra viskas, ko gali reikėti gyvybės egzistavimui.
(0) 2020-03-29 4
Vienas populiariausių būties klausimų moderniame pasaulyje yra „ar mes esame vieni?“. Toks klausimas įgavo prasmę tik tada, kai pradėjome geriau suprasti erdvę už mūsų Žemės ribų. Iš
(0) 2020-03-11 16
Atlikus naują Marso Geilo kraterio purvynėje rastų organinių molekulių analizę mokslininkams atsivėrė nauja stulbinanti galimybė: negalima atmesti varianto, kad šios molekulės yra biologinės kilmės, rašo „Science Alert“.