Tyrimai kosmose (Astronomija ir kosmonautika | Mokslas)

(0) 2019-11-14 3
2 metus TKS praleidęs viskis – sprendžiant pagal spalvą ir skonį – „paseno“ 5 metais. Kas nutiks su 12 butelių bordo vyno?
(0) 2019-11-08 3
Į Tarptautinę kosmoso stotį (TKS) buvo pristatyta tuzinas kokybiško prancūziško vyno butelių – bet ne astronautams, o mokslo tikslais.
(0) 2019-11-05 12
Lapkričio 2-ą iš Jungtinių valstijų pakilo „Antares“ raketa gabenanti 3,7 tonų krovinį kosmonautams. Be įprastinių atsargų, testuojamų sportinių automobilių dalių, keliolikos nedidelių palydovų bei penkiems išėjimams į atvirą kosmosą reikalingų daiktų, savo vietą rado tikrų tikriausia orkaitė.
(2) 2019-10-11 31
2019 metų sausio 3 dieną Kinijos zondas ir marsaeigis buvo įrašyti į istoriją, nes tapo pirmąja žmogaus sukurta technologija, kuri sėkmingai pasiekė tolimąją Mėnulio pusę. Tačiau kinų misija buvo ne tik pasiekti tolimąją Mėnulio pusę, bet ir pabandyti ten užauginti pirmuosius augalus. Praėjus daugiau nei pusei metų, pagaliau galime sužinoti, ar pavyko šis mokslininkų eksperimentas.
(0) 2019-09-30 4
Gerai žinome, kad prieš 65 milijonus metų masinį rūšių išnykimą sukėlė asteroido smūgis į Žemę. Asteroidai praeityje Žemei įtakos turėjo ir daugiau, bet, pasirodo, ne visada ji buvo tokia pražūtinga.
(0) 2019-09-11 8
Ekspertai neturėjo žalio supratimo, kaip nesvarumo būklė paveiks žmonės, todėl į kosmosą pirmiausia pasiuntė gyvūnų, rašo theatlantic.com.
(0) 2019-08-31 33
Tarptautinėje kosminėje stotyje (TKS) nuolatos vykdomi įvairūs eksperimentai; kai kurie susiję su kosmoso tyrimais, kiti – su žmonių sveikata kosmose, treti tiesiog išnaudoja mikrogravitacijos sąlygas.
(1) 2019-06-18 7
„Railgun“ tipo įrenginių istorija siekia jau daugiau, kaip šimtą metų, tačiau iki šiol dar niekas nesiūlė šiuolaikinių elektromagnetinių patrankų panaudoti tokiam tikslui.
(0) 2019-05-26 16
Kosmosas skatina žmonijos fantazijas kaip neaprėpiama erdvė, kurioje mūsų gali laukti dar niekad neregėtos galimybės. Galbūt net ir finansinės.
(0) 2019-04-09 11
Penktadienį JAV kosmoso agentūra NASA iš rakrtų paleidimo aikštelės Norvegijoje sėkmingai iškėlė dvi raketas, kurios vietinius apstulbino, sutrikdė ir sužavėjo, rašo „Science Alert“.
(0) 2019-02-02 50
Kinijos mėnuleigis išėjo iš dvi Žemės savaites trukusio „miego“ ir užfiksavo, kad temperatūra nakties metu iš Žemės nematomoje Mėnulio pusėje yra šaltesnė nei anksčiau manyta, pranešė nacionalinė kosmoso agentūra.
(0) 2019-01-20 28
Kaip žuvo tolimojoje Mėnulio pusėje pasodinti medvilnės ūgliai
(0) 2019-01-17 33
Kinijos kosminiame zonde „Chang'e 4“, nusileidusiame iš Žemės nematomoje Mėnulio pusėje, buvo sėkmingai atliktas pirmasis biologinis eksperimentas per mūsų planetos gamtinio palydovo tyrimų istoriją, pranešė Kinijos valstybinė žiniasklaida.
(1) 2019-01-15 54
Atlikę tyrimus Tarptautinėje kosminėje stotyje, mokslininkai pastebėjo, kad kai kurios bakterijų rūšys ypač gerai „jaučiasi“ mikrogravitacijos sąlygomis. Kosmose jos mutuoja bei pradeda ypatingai greitai daugintis – ne pati šviesiausia perspektyva, žinant, kad ant žmogaus kūno bei jo viduje gyvena milijonai mikroorganizmų, rašoma svetainėje „Science Alert“.
(0) 2019-01-11 41
Sausio 3 d. Kinijos zondas ir marsaeigis buvo įrašyti į istoriją, nes tapo pirmąja žmogaus sukurta technologija, kuri sėkmingai pasiekė tolimąją Mėnulio pusę. Ši teritorija mažai tyrinėta, kalnuota, nusisukusi nuo Žemės ir nepažįstama.