Misijos į Marsą (Astronomija ir kosmonautika | Mokslas)

(20) 2019-11-23 44
Žmonijos skrydžiai į kosmosą – kaip paukščių jauniklių bandymai skrieti savais sparnais. Ne visi sėkmingi, ne visi grįžta lizdan. Ir kuo toliau, tuo priežasčių nuogąstavimui daugiau.
(0) 2019-11-18 7
Nuo to momento, kai žmogaus koja žengė Mėnulio paviršumi, visų akys nukrypo į Marsą. Štai viskas, ką jums reikia žinoti apie atstumą iki raudonosios planetos ir kodėl jos dar nepasiekėme, rašo „The Independent“.
(8) 2019-11-13 18
Beondegi - taip šį maistą vadina Pietų Korėjos gyventojai. Tai - populiarus, tiesiog gatvėje pardavinėjamas užkandis. O ateityje tokiu maistu galbūt gardžiuosis ir astronautai, nors tai yra vienas keisčiausių žmonių valgomų dalykų.
(10) 2019-11-12 37
„China Aerospace Science and Technology Corporation“ paskelbė ketinanti išsiųsti astronautus į Marsą.
(28) 2019-10-04 -52
Nuostabu regėti, kaip vystosi kosmoso technologijos ir kviečia į keliones. Bet gal vertėtų prieš kelionę prisėsti?
(2) 2019-06-07 33
Žemė yra žmonijos lopšys, bet lopšyje viso gyvenimo juk negyvename. Taip pasakęs vienas iš raketų mokslo pradininkų Konstantinas Ciolkovskis išreiškė daugelio žmonių galvose kirbančią mintį ir svajonę, kad kada nors žmonės įsikurs gyventi už Žemės ribų. Gyvenimas kosmose žadino ir rašytojų vaizduotę – žmones kitose planetose apgyvendino ir Ray Bradbury, ir Arturas Clarke, ir daugybė kitų fantastų; ką jau kalbėti apie įvairiausius kūrinius, kurių veiksmas išsiplečia per visą Paukščių Taką ar dar toliau. Realybė kol kas nuo fantastikos gerokai atsilieka, bet minčių, kur ir kaip galėtume įsikurti už Žemės ribų, yra ne viena. Taigi, kokie pavojai ir naujos galimybės mūsų laukia palikus lopšį?
(8) 2019-06-04 44
Negalima nesižavėti mokslininkų pasiekimais tiriant kosmoso tolius ir artimesnius kosminius kaimynus. Tačiau, kad ir kaip norėtųsi tapti Marso kolonizavimo liudininkais, šaltas protas sufleruoj
(1) 2019-05-25 6
Būkime realistai, jūs greičiausiai niekada nenukeliausite į Marsą. Tačiau bent dalelė jūsų tikrai gali pasiekti tolimąją planetą. JAV Nacionalinė aeronautikos ir kosmoso administracija, sutrumpintai vadinama tiesiog NASA, suteikia galimybę nusiųsti savo vardą į Marsą.
(1) 2019-05-25 3
Vis dažniau kalbama, kad po žmonių grįžimo į Mėnulį neilgai trukus galėsime nuskristi ir į Marsą. NASA planuose nusileidimo data pažymėti 2033 metai, SpaceX vadovas Elonas Muskas šneka apie dar ankstesnį skrydį. Visgi iššūkių tokiai misijai įveikti reikės daugybę, tad ir žmonių kelionės į Raudonąją planetą gali tekti palaukti dešimtmečiais ilgiau.
(0) 2019-05-14 18
Kuo ilgesnė ir tolimesnė kosminė misija, tuo svarbesnis yra efektyvus resursų panaudojimas – pakeliui į Marsą nepavyks papildytų išteklių maistu, vandeniu ar deguonimi. Tarptautinėje kosminėje stotyje (TKS) ne vienerius metus vykdomi įvairūs tyrimai, skirti ateities misijų komponentų išbandymui.
(4) 2019-04-10 30
Marsas yra ketvirtoji nuo Saulės nutolusi planeta, skrieja aplink mūsų žvaigždę elipsės formos orbita. Vis dėlto Marsą mes labiau pažįstame kaip dangaus kūną, kuriame tikimės, kad yra gyvybė, arba kaip planetą, į kurią žada skristi žmonės netolimoje ateityje.
(0) 2019-02-13 4
Įmonė, turbūt pirmoji paskelbusi apie planus Marse įkurti žmonių koloniją, sulaukė liūdnos baigties. Tiesa, jokiu būdu negalima sakyti, kad tokia baigtis buvo netikėta. „Mars One Ventures“ – pelno siekiantis „Mars One“ misijos padalinys – bankrutavo, rašo „Engadget“.
(6) 2019-01-07 7
1968 m. vykusios antrosios pilotuojamos NASA misijos „Apollo 8“ nario nuomone, siųsti žmones į Marsą būtų „kvaila“ ir „beveik absurdiška“, rašo „Science Alert“.
(0) 2019-01-06 14
„Kai suvoki, kad matai kitą pasaulį, patogiai įsitaisęs namuose apžiūrinėji mūsų planetos kaimyną, supranti kaip tai ypatinga. Šie vaizdai - tai ne žmonių kūryba, ne bandymas įsivaizduoti kaip atrodo Marso paviršius, o realus reljefas. Jei mes nuskristume į Marsą ir žvalgytumės iš tokio aukščio, atpažintume šias vietas.” – užburia „Mokslo sriubos" vedėjas Ignas Kančys. Ką šiuo metu žinome apie Marsą? Kokius tyrimus Raudonojoje planetoje atliks nauji NASA ir ESA robotai? Ir kaip mokslininkai ketina parsigabenti Marso mėginių į Žemę? Kvapą gniaužiančias Marso tyrimų naujienas pamatysite laidoje „Mokslo sriuba“.