Ląstelių biologija (Biotechnologijos | Mokslas)

(1) 2019-07-13 6
Praėjus kelioms savaitėms po pastojimo jūsų kūne įvyko milžiniškas virsmas: ląstelių gumulėlyje radosi viršus ir apačia. Tačiau iki šiol mokslui buvo nežinoma, kaip tiksliai šis virsmas įvyksta.
(0) 2019-04-20 13
Mokslininkams pavyko atnaujinti ląstelių funkcijas prieš kelias valandas nugaišusių kiaulių smegenyse, pranešta trečiadienį. Pasak ekspertų, šis proveržis kelia klausimų dėl pačios sąvokos, kas daro gyvūnus – ar net žmones – gyvus.
(0) 2019-04-08 7
Grožis gal ir paviršutiniškas dalykas, bet tiems, kurie suka galvas, kaip išlaikyti tą paviršių jaunatvišką, mokslininkai galbūt surado atsakymą – ląstelių konkurenciją skatinančio baltymo pavidalu.
(0) 2018-11-23 6
Esame pratę manyti, kad miegas – tai metas, kai organizmas atsistato. Tai yra gyvybiškai svarbus ramybės laikas, kuris perkrauna ir atnaujina mūsų kūnus. Iš esmės taip ir yra. Bet su keletu įdomių ir svarbių išlygų, rašo „Science Alert“.
(1) 2018-11-09 50
Nepriklausomai nuo pasiektų aukštumų politinėje, religinėje, verslo ar bet kurios kitos srities karjeroje, kiekvieno žmogaus gyvenime nutinka įvykis, dėl kurio mes tampame visiškai lygūs su kitais panašaus likimo žmonėmis: tai yra mirtis.
(0) 2018-09-10 7
Šie metai mokslininkams pakankamai dosnūs. Kovo mėnesį jie atrado naują organą žmogaus organizme. Atsitiktinai atrastą organą pavadino „interstitium“ (liet. tarpaudiniu) ir mano, kad jis padės suprasti, kaip organizme vystosi vėžys ir, kaip besiraukšlėjanti oda tampa ne tokia elastinga.
(1) 2018-08-19 28
Dauguma iš mūsų norėtų sulaukti to laiko, kai mokslininkams pavyks surasti būdą sustabdyti senėjimo procesą. Panašu, kad Ekseterio universiteto molekulinės genetikos laboratorijos mokslininkams pavyko šį procesą sustabdyti, rašoma svetainėje „Science Alert“.
(0) 2017-08-22 32
<em>Įdomus Antarktidos mikrobas gali pateikti užuominų apie vieną iš pačių didžiausių evoliucijos mįslių: virusų kilmę</em>
(3) 2017-04-15 41
<i>Sujungus gyvas ląsteles su geriausiai šviesos energiją sugeriančia technologija, galima sukurti kiborgų fabrikus, kuriuose būtų išgaunama švari energija ir naujos medžiagos. Ir ne tik Že
(0) 2017-03-16 11
<em> Ankstyvojoje Žemės cheminėje aplinkoje vykusios cheminės reakcijos galėjo sukurti pagrindus, ant kurių susikūrė ir vystėsi gyvybė.</em>
(0) 2017-02-04 600
Trijų Jungtinių Valstijų universitetų mokslininkai ir mokslininkės atrado, kokia yra seniai norėto išsiaiškinti baltymo mutanto sas-7 funkcija – tai pirmasis ląstelės dalijimęsi veikti pradedantis baltymas.
(1) 2017-02-03 65
Naujas ir svarbus tyrimas pateikė sunkiai protu suvokiamas išvadas: net po mirties konstatavimo gyvybės procesai kūne nenutrūksta, rašo livescience.com.
(1) 2017-01-13 8
Gyvieji organizmai gyvena ir dauginasi. Tačiau jų dauginimosi procese nutinka DNR chromosomų (ląstelių atsakingų už paveldimus palikuonių požymius) pakitimų, kurie sukelia mutacijas. Mutacija - tai organizmo DNR pakitimai, kurie perduodami palikuoniams. Šie pakitimai sukelia ligas ar fenotipo (išvaizdos) pokyčius.
(3) 2016-10-03 12
<i>Nobelio premija fiziologijos ir medicinos srityje įteikta už autofagijos – ląstelių „savivalgos“ – tyrimus. 2016 metų laureatu tapo japonas <b>Yoshinori Ohsumi</b>, <a href="http://ww
(0) 2016-09-16 35
Visi mes pripažįstame tam tikrus nenuginčijamus faktus: kad vanduo yra šlapias, kad Žemė yra apvali ir kad norint kūdikio reikia kiaušinėlio ir spermatozoido. Tačiau pasirodo, kad paskutinis iš paminėtų dalykų gali būti ir neteisingas.