Jus esate cia: Pradzia » Visos temos » Mokslas » Chemija » Biochemija

Biochemija (Chemija | Mokslas)

(7) 2015-06-25 66
Internete galima rasti gausybę pasisakymų – nuo tinklaraščių iki straipsnių komentarų – kuriuose švieste šviečia net mokyklos lygio cheminių žinių stoka. Todėl svetainės thelogicofscience.com kūrėjai pateikia penkis svarbius faktus, kurie neretai iš esmės sugriauna prastai informuotų kritikų argumentus apie maistą, vaistus, vakcinas ir kitus dalykus.
(2) 2016-06-03 63
Paprašyti įvardyti mirtiniausius nuodus, žmonės dažniausiai prisimena cianidą, arseną ar strichniną. Tačiau tai nėra toksiškiausios mums žinomos medžiagos.
(2) 2015-03-26 62
Ar kada nuleisdami vandenį tualete susimąstėte, su kokiu turtu atsisveikinote? Mokslininkai nustatė, jog žmonių išmatose aukso, sidabro, platinos ir kitų vertingųjų metalų yra tiek, kad juos verta pradėti išgauti.
(5) 2015-03-27 59
Biochemijos srityje dirbantys mokslininkai iš JAV išsiaiškino, kaip į žmogaus akis įdiegti naktinį matymą, kuris leistų žmogui visiškoje tamsoje objektus matyti 50 metrų atstumu keletą valandų.
(3) 2015-06-08 56
Pamatai šiai naujajai teorijai buvo padėti prieš penkerius metus ir kilo iš praktinio chemijos klausimo. Tuomet Billas Poirieras nelabai suprato, kad įsivėlė į painius kvantinės fizikos klausimus ir galimai atrado įrodymų apie paralelinius pasaulius, kurie skverbiasi į mūsiškį, o visa tai galima pamatyti kvantiniame lygmenyje, rašo Phys.org.
(4) 2016-10-21 54
<i>Pokalbis prie kavos. Apie švelniuosius psichostimuliatorius, protingą kofeino dozę ir adenozino receptorius.</i>
(1) 2017-04-20 50
Jei per biologijos pamokas neišdykavote, bet klausėte mokytojo, tai tikriausiai pamenate pamoką apie klasikinį gyvybės atsiradimo eksperimentą. Tą kartą Čikagos universiteto doktorantas Milleris ir jo vadovas Nobelio premijos laureatas Urey’us paėmė dvi kolbas – į vieną įpylė šiek tiek vandens – tai turėjo atstoti pirmykštį vandenyną, o kitoje buvo ankstyvąją Žemės atmosferą sudariusių dujų mišinys – metanas, amoniakas ir vandenilio sulfidas.
(0) 2014-10-17 44
Siaubo filmai, šiurpios vietos ir ekstremalios pramogos... kodėl mes taip mėgstame tai, kas baugina?
(1) 2014-12-15 40
Vienoje laboratorijoje mokslininkai galingu lazeriu atkūrė procesą, galėjusį Žemėje įplieksti gyvybės kibirkštį.
(0) 2015-04-09 35
Už 455 šviesmečių nuo Žemės, aplink jauną žvaigždę MWC 480, formuojasi sistema, turinti pagrindines gyvybei būtinas medžiagas. Tolimą žvaigždę supančiame dujų ir dulkių diske astronomai aptiko sudėtingų organinių molekulių. Tai pirmas tokio pobūdžio atradimas žmonijos istorijoje.
(1) 2014-10-17 34
Britų mokslininkai tikina Žemės stratosferoje atradę dalelių, kurios neabejotinai įrodo nežemiškos gyvybės egzistavimą.
(1) 2015-09-14 33
<i>Gi­liai po že­me ir žvaigž­džių vi­du­je ele­men­tai spau­džia­mi trans­for­muo­ja­si. Pa­ža­bo­ta ši eks­tre­ma­li che­mi­ja ga­li su­teik­ti stul­bi­nan­čias n
(0) 2017-03-14 31
Mokslininkas iš Lietuvos Gražvydas Lukinavičius jau yra pasiekęs gana daug: turi įregistravęs du komercializuotus patentus, dirbo prestižiniame Šveicarijos federaliniame technologijų institute, o dabar karjerą tęsia pasaulinio garso Makso Planko biofizikinės chemijos institute Vokietijoje. Kuo skiriasi mokslininko darbas ir gyvenimas svetur?
(1) 2014-11-18 30
Toksikologai galėtų paaiškinti daugybę keistų žmonijos istorijoje buvusių dalykų, pavyzdžiui, kodėl prieš kelis šimtmečius opiumas ir kokainas buvo vartojami kaip vaistai.
(0) 2014-05-27 26
Pačios pavojingiausios amerikiečių pramoninės atliekos saugomos net 77 skirtingose vietose. Visos šios saugyklos yra laikinos, o atliekos laukia perkėlimo į nuolatinę saugojimo vietą. Ir iki šių metų vasario buvo svarstoma, jog pati tam tinkamiausia vieta – po druskos dykuma Nju Meksike iškasta Pilotinė atliekų izoliavimo saugykla WIPP (Waste Isolation Pilot Plant).