Vandenilis (Chemija | Mokslas)

(0) 2019-06-27 37
Plačiai naudojamas mažo tankio polietilenas gali būti perdirbamas į naują plastiką, tačiau ne paslaptis, kad šiuo metu yra daugiau plastiko atliekų, nei jas perdirbančių įmonių. Turėdami tai galvoje, mokslininkai sukūrė naują metodą, leidžianti šią medžiagą paversti reaktyviniu kuru.
(3) 2019-06-03 15
Mokslininkai Niukaslio universitete sukūrė naujos kartos vandenilio generatorių. Didžiausias šio prietaiso privalumas - švari žalio vandenilio tėkmė. Švarus vandenilis vėliau gali būti naudojamas pramonėje ar transporte.
(14) 2019-04-24 12
Tuojau po Visatos atsiradimo prieš daugiau kaip 13 mlrd. metų visą medžiagą sudarė trijų rūšių vienatomiai elementai.
(2) 2019-04-15 24
Danijos energetikos bendrovė „Ørsted“ paskelbė apie savo naujus planus paversti elektros energiją, gaunamą iš jūrinių vėjo jėgainių, į vandenilio kurą.
(0) 2019-04-04 50
Cheminė reakcija, kurią sužinojome dar mokykloje, galėtų padėti išspręsti kone visas energetikos problemas. Elektros srovės tekėjimas vandenyje jį padalija į deguonį ir vandenilį ir pastarasis gali būti naudojamas kaip patikimas, nulinės taršos energijos šaltinis.
(20) 2019-04-02 55
Vietoj to, kad visą dėmesį sutelktų į elektra varomus automobilius, „Toyota“ gamina vandeniliu varomą automobilį „Mirai“, kurio šalutinis produktas tėra vanduo.
(14) 2019-03-20 148
Belgijos „KU Leuveno“ universiteto inžinieriai sukūrė prietaisą, kuris apjungia saulės energiją ir ore esančią drėgmę, bei pagamina vandenilį. Po dešimties metų tyrimų, dabar tyrėjai gali su šiuo įrenginiu per vieną dieną pagaminti 250 litrų vandenilio ir jie teigia, kad tai yra pasaulio rekordas.
(3) 2019-02-04 45
Jei norime sustabdyti klimato šiltėjimą, jau nepakanka vien tik sumažinti anglies dioksido išmetimus – turime aktyviai šį teršalą surinkti iš atmosferos. Tad Ulsan’o nacionalinio mokslų ir technologijų instituto (UNIST) bei Džordžijos technologijų instituto mokslininkai sukūrė naują sistemą, kuri iš atmosferos surenka anglies dioksidą ir gamina elektrą bei labai naudingą vandenilio kurą.
(0) 2019-01-08 32
Turėti vandens plaučiuose nieko gero, tačiau, kai vanduo patenka į naują „plaučių“ tipo įrenginį, kurį sukūrė Stanfordo universiteto mokslininkai, rezultatas gali labai maloniai nustebinti.
(0) 2018-11-14 44
Vienas iš pagrindinių būdų, kaip kuro celėse pagaminti vandenilį yra dirbtinė fotozintezė, padalijanti vandenį į vandenilį ir deguonį. Tačiau tokie prietaisai, užtikrinantys šį procesą, vis dar turi rimtų efektyvumo problemų. Visgi, Berklio laboratorijos mokslininkai sukūrė naują hibridinį įrenginį, kuris gali sugeneruoti dalį energijos, kuri kitais atvejais būtų laikoma atlieka. Tad dabar gaunama dviguba nauda - gaminant vandenilį dar gaunama ir elektros energijos.
(3) 2018-10-31 35
Ben-Guriono universiteto Negeve (BGU) ir Techniono – Izraelio technologijos instituto tyrėjai išsiaiškino cheminį mechanizmą, kurį panaudojant, bus galima kurti naują ir efektyvesnį vandeni
(0) 2018-09-18 22
Plastiko atliekos greitu metu gali mums duoti itin daug naudos – Svonsio universiteto mokslininkai atrado būdą, kaip plastikines atliekas paversti į vandenilio degalus.
(0) 2018-09-13 33
Siekiant apsirūpinti energija iš atsinaujinančių energijos šaltinių, vandenilis turbūt yra pats geriausias pasirinkimas. Jam degant, išsiskiria didelis kiekis energijos, o pagrindinis šalutinis produktas tėra tyras vanduo. Visgi, didžiausia problema - kaip gauti kuo daugiau tyro vandenilio.
(0) 2018-08-02 21
Naujausi mokslininkų tyrimai rodo, kad žvaigždės formos aukso nanodalelės, padengtos puslaidininkiu, gali iš vandens pagaminti vandenilį keturis kartus efektyviau nei kiti egzistuojantys metodai. Šis atradimas yra labai svarbus ir saulės energetikai, nes tai gali padėti geriau saugoti saulės energiją.
Pasak mokslininkų, šis pasiekimas gali nulemti ir dar daugiau naujų atradimų, kurie paskatins atsinaujinančios energijos naudojimą ir prisidės prie kovos su klimato kaita.