Jus esate cia: Pradzia » Visos temos » Mokslas » Fizika

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: Fizika

Tipas: Pažintiniai straipsniai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

(0) 2020-10-18 5
Atradimas, kad fundamentalus fizikos dėsnis negali būti tiksliai apibrėžtas, kelia klausimą apie mūsų žinomos matematikos gebėjimą išsamiai aprašyti tikrovę
(0) 2020-09-30 6
Saulės įtaka mūsų visų gyvenimui abejonių nekelia. Tai tiek ilgaamžis šviesos ir šilumos šaltinis, tiek objektas, aplink kurį skriejame (skirtingai, nei kai kurie viduramžių žmonės nor
(7) 2020-07-24 38
Ilgai manyta, kad gravitaciją pernešančios dalelės negali turėti masės. Tai klaidinga – ir dėl to gali būti, kad gravitacija per kosmosą sklinda skirtingais greičiais.
(0) 2020-07-14 31
Prieš aštuoniasdešimt metų vieno mažo izotopo atradimas atskleidė praeities paslaptis.
(0) 2020-05-28 24
Kosmologų pasakojamoje kvapą gniaužiančioje visatos istorijoje specialiųjų efektų netrūksta. Nuo didžiojo sprogimo pakylanti uždang atveria visaapimantį, nenutrūkstamą pasakojimą. Žvaig
(0) 2020-04-27 20
Dauguma molekulių turi ir veidrodinio atvaizdo formą, tačiau gyvybė vieną vertina labiau nei kitą. Tokio šališkumo atsiradimas ir išlikimas yra vienas iš labiausiai gluminančių biologijos
(7) 2020-04-13 41
Eksperimento Antarktidoje metu užfiksuotos keistos dalelės liudija alternatyvią realybę, kur viskas atvirkščia
(60) 2020-03-31 51
Tai yra svarbiausia mokslo užduotis – suprasti viską, kas egzistuoja. Bet kuo labiau artėjame link šio tikslo, tuo tolesnis jis atrodo. Ar kada galėsime sučiupti tikrąją realybės prigimtį?
(0) 2020-03-08 14