Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Energijos akumuliatoriai (Fizika | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(20) 2019-03-01 163
Naujos rūšies „pakartotinai įkraunamos“ technologijos sukūrimas gali duoti milžinišką šuolį elektrinių transporto priemonių sektoriuje. Vis girdime priekaištaujant, kad su vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 100 km, 200 km, o ir 400 km kritikams jau tampa per mažai. „Purdue Research Foundation“ į šią problemą pasižiūrėjo iš visai kitos pusės ir jų naujoji sistema leidžia vienu įkrovimu automobiliui nuvažiuoti maždaug 3000 mylių (apie 4800 km).
(10) 2019-04-29 109
Pietų Australija neseniai pradėjo naudoti didžiausią pasaulyje ličio bateriją, bet galbūt reikėjo kiek palaukti ir neskubėti su šiuo projektu? Vietos inžinieriai teigia, kad sukūrė pirmąją pasaulyje veikiančią šiluminę bateriją, kurios eksploatavimo trukmė yra ne mažesnė kaip 20 metų, gali saugoti 6 kartus daugiau energijos nei tokio pačio dydžio ličio jonų baterija ir kainuoja 60-80 procentų mažiau.
(7) 2018-12-27 106
Mes geriausiai žinome ličio jonų baterijas, todėl atrodo, kad būtent jos bus pasirinktos, kaupiant elektros energiją – kaip tai padarė „Tesla“ pastačiusi didžiausią bateriją Australijoje. Tačiau litį išgauti yra gana sunku, tad toks pasirinkimas nėra pats geriausias. MIT tyrėjai siūlo naują energijos kaupimo sistemos dizainą, kurį pavadino „saule dėžėje“ (angl. sun in a box).
(17) 2018-11-28 90
Daugelis mano, kad naujosios kartos kieto būvio baterijos yra būtent tai, kas pakeis ličio jonų baterijas. Bet iki šiol buvo susiduriama su didžiausia problema – niekas naujųjų baterijų negamino masiškai. Ką gi, skelbiama, kad Kinija imasi lyderės vaidmens.
(6) 2019-01-04 86
Dešimtmečius fluoridas buvo potencialus ličio jonų baterijų konkurentas. Ir jei ne 150 laipsnių pagal Celsijų poreikis, jis jau seniai būtų naudojamas kuriant baterijas. Tačiau mokslininkai jau yra nusiteikę supurtyti kiek nusistovėjusią baterijų rinką.
(9) 2019-06-03 69
„Nawa Technologies“ sukurti naujieji ultrakondensatoriai įkraunami praktiškai akimirksniu ir užtikrina didžiulį galios tankį. Jie gali būti naudojami įvairiose pramonės šakose – nuo automobilių iki energetikos ir aviacijos. Ir kai investicijos į šią prancūzų kompaniją viršijo 10 mln. JAV dolerių – jie yra pasirengę pereiti į masinę gamybą.
(4) 2015-08-20 64
Kol nebus atrasta kokia nors fundamentaliai nauja pamaina ličio jonų akumuliatoriams, mokslininkai be paliovos ieškos būdų į tą patį tūrį sutalpinti kuo daugiau energijos ir padidinti įkrovimo/iškrovimo ciklų skaičių. O dviem mokslininkams, panašu, pavyko labai reikšmingai išplėsti tokių akumuliatorių tarnavimo laiką – visiškai atsitiktinai, rašo geek.com.
(11) 2018-07-18 61
Daugelį metų mokslininkai silicį laikė labai perspektyvia ličio jonų baterijų medžiaga. Pagrindinė tokio mąstymo priežastis yra tai, kad naudojant silicinio anodą, baterijos talpa, lyginant su esamomis baterijomis, turėtų padidėti 10 kartų. Visgi, tai tėra teorija, kadangi realybėje vykstant įkrovimo ciklams silicis gana lengvai skyla.
Tačiau viskas gali pasikeisti. Norvegijos Energetikos technologijų instituto mokslininkai teigia, kad jiems pavyko išspręsti šią problemą ir jie sukūrė naują medžiagą, kurią pavadino „SilicisX“ (angl. SiliconX).
(10) 2015-10-10 58
Genialumas slypi paprastume. Taip būtų galima apibendrinti naujo mokslininkų darbo, publikuoto „Electrochimica Acta“ žurnale, rezultatus. Tyrimo metu buvo atskleista, jog paprasčiausi žvakių suodžiai galėtų būti panaudoti gaminant ličio jonų baterijas, skirtas elektromobiliams.
(4) 2018-07-12 57
John‘as Goodenough‘as išrado ličio jonų bateriją, tačiau tada jo moksliniai bendradarbiai pasisavino jo atradimą ir pabėgo į Japoniją. Nors mokslininkų bendruomenė viešai pripažįsta, kad išradimo autorystė priklauso John‘ui, tačiau jis už tai negavo nė cento. Jis niekada nelaimėjo Nobelio premijos už tai, kad pastatė šios technologijos pamatus, kurie pasaulį pagaliau išlaisvins nuo iškastinio kuro.
(5) 2018-09-04 46
Kieto būvio baterijos yra tarsi energetikos Šventasis Gralis ir su jomis dirba viso pasaulio mokslininkai. Šios baterijos užtikrina didesnį energijos tankį, greitesnį įkrovimą, mažesnį aušinimo poreikį – tai vien tik privalumai.
(2) 2018-05-29 46
Dabartiniame energetikos pasaulyje vienas iš itin svarbių dalykų yra kaina. Ir daugelis suvokia, kad energijos saugojimo technologijos gali leisti atsinaujinančią energetiką žymiai plačiau naudoti ne tik asmeniniams poreikiams tenkinti, bet ir pramoniniu būdu. Tai yra ypač aktualu saulės ir vėjo energetikos sektoriuose, kurie tiesiogine to žodžio prasme priklauso nuo oro sąlygų. Tad norint maksimaliai išnaudoti šį potencialą ir pagamintos energijos kiekį paskirstyti pagal poreikį paros laikotarpyje yra būtinos efektyvios ir ekonomiškai konkurencingos energijos saugojimo sistemos. Deja, bet tokių įrengimų kaina vis dar yra ganėtinai aukšta ir tai stabdo šios energetikos srities plėtra. Visgi, Stanfordo tyrėjai gali šią situaciją gerokai išjudinti.
(6) 2016-05-07 42
<i>Pasaulyje išgaunamo metalo gali nepakakti elektromobilių ir akumuliatorių gamybai</i>
(6) 2018-08-01 40
Jau kuris laikas automobilių gamintojai įdėmiai stebi kieto būvio baterijų technologijų vystymąsi. Ir ne tik stebi, bet ir intensyviai prisideda prie šios naujos elektrinių transporto priemonių baterijų technologijos pavertino realybe.
Prie šios technologijos dirba daug skirtingų vystytojų ir jie nurodo ganėtinai skirtingus laikus kada tokios baterijos galėtų ateiti į rinką. Tačiau dabar prie šios greitėjančios kieto būvio baterijų kūrimo ir komercializavimo karuselės prisijungia ir puikiai žinoma „Hyundai“ kompanija, kuri investuodama į kieto būvio baterijų technologiją paskelbė, kad „reikalauja komercializacijos proveržio“.
(5) 2019-01-10 38
Gansu provincijos plėtros ir reformų komisija išplatino pareiškimą, kuriame teigiama, kad Kinijos vyriausybė patvirtino masinius energijos kaupimo planus.