Fermilab (Fizika | Mokslas)

(5) 2011-07-23 0
JAV fizikai turi progą džiūgauti – „Fermilab“ mokslininkai, dirbantys prie greitintuvo „Tevatron“ eilinio eksprimento metu aptiko naują dalelę, kuri puikiai papildo teoriškai sudarytą „periodinę barionų lentelę“.
(0) 2011-07-04 0
Kodėl Visata sudaryta daugiausiai iš medžiagos nustatyti bandantys JAV fizikai pasistūmėjo į priekį. Jie yra linkę manyti, kad per Didįjį sprogimą turėjo būti sukurti vienodi medžiagos ir antimedžiagos kiekiai, praneša BBC.
(0) 2011-06-30 0
Mokslininkai, atliekantys MINO (angl. Main Injector Neutrino Oscillation Search) eksperimentą Fermi nacionalinėje greitintuvo laboratorijos (Fermi National Accelerator Laboratory) Energijos departamente, paskelbė savo miuoninių neutrinų virtimo elektroniniais neutrinais tyrimų rezultatus. Gauti duomenys sutampa su matavimų rezultatais, gautais kito eksperimento, tai yra Japonų T2K (angl. Tokai-to-Kamioka), metu, kuriame buvo stebėtas miuoninių neutrinų virtimas elektroniniais neutr...
(0) 2011-06-23 0
Didžiausios JAV dalelių fizikos laboratorijos vadovas sudarė ekspertų komisiją, turinčią nustatyti, atrado mokslininkai naują subatominę dalelę, ar ne. Toks atradimas, apie kurį ekspertai užsiminė balandį, būtų didžiausias proveržis, kokio fizikoje nebūta jau senokai. Tačiau su dalelių greitintuvu „Tevatron“ atskirai dirbančios mokslininkų grupės dėl to nesutaria.
(12) 2011-04-07 0
„Tai gali būti svarbiausias atradimas fizikoje per pastarąjį pusšimtį metų“ – neslepia fizikai. Visai realu, jog Fermi laboratorijos (Ilinojus, JAV) dalelių greitintuve „Tevatron“ atlikdami eksperimentą, fizikai atrado naują elementariąją dalelę arba visiškai naują gamtos jėgą.