Medžiagų struktūra (Fizika | Mokslas)

(5) 2018-05-22 59
Grafenas yra tiesiog stebuklingas: tai yra stipriausia žmogaus sukurta dirbtinė medžiaga. Dabar mokslininkai grafeną panaudojo kurdami naujo tipo betoną, kuris yra daug stipresnis, atsparesnis vandeniui ir gerokai ekologiškesnis nei tas, kuriuo iki šiol naudojamės.
(0) 2018-04-11 38
Mokslininkai iš Masačiusetso technologijų instituto (MIT), Harvardo universiteto ir Lorenco Berklio nacionalinės laboratorijos paskelbė, kad sukūrė egzotišką ir visiškai naują medžiagą – „kagome“ metalą.
(9) 2018-03-27 119
Atrodo, kad grafenas turi begalę puikių savybių. Dabar mokslininkai nustatė, kad suspaudžiant du grafeno sluoksnius ir juos sukant, tokia medžiaga tampa superlaidi.
(6) 2017-11-25 62
<em>Anglis – pragarai, be anglies negerai… ar kažkaip panašiai. Atrasta dar viena anglies alotropinės atmainos, grafeno, savybė, galinti padėti aprūpinti energija pačius mažiausius prietai
(0) 2017-02-02 33
<i>Tai nebe vien teorija. Dvi nepriklausomos fizikų komandos sukūrė pirmąsias paslaptingosios materijos formos – laiko kristalų – versijas.</i>
(0) 2016-12-12 22
Fizikai, ištyrę Chatyrkoje, Koriakų kalnyne (Rusija) 2011 m. nukritusio meteorito liekanas, jame rado itin retą kristalą, pasižymintį neįprasta simetrija. Tai – trečias toks atvejis, – rašo „Science Alert“. Ankstesni atvejai šiame regione aprašyti 2009 ir 2015 m.
(0) 2016-04-19 17
Prieš mėnesį atidarytame Nacionaliniame fizinių ir technologijos mokslų centro komplekse baigia įsikurti moderniausia Baltijos šalyse fizinių, chemijos ir technologijos mokslų tyrimų bazė.
(2) 2016-03-24 13
Saulės šviesos lopinėlis gali būti viskas, ko reikia, kad ateityje išskalbtume drabužius. Tokį proveržį žada naujas nano tyrimas apie savaime išsivalančius audinius.
(0) 2016-02-23 43
<i>Mokslininkai, nekeisdami pradinės grafeno būsenos, sukūrė superlaidininką iš grafeno ir kalcio atomų sumuštinio.</i>
(0) 2015-12-02 2
Grupė mokslininkų, pasiryžusių apsaugoti vyrų kelnes nuo šlapimo purslų, pasisėmė idėjų iš gamtos ir sukūrė naujo tipo pisuarų įdėklą, kuris apsaugos šlapimą nuo išsitaškymo, rašo cnet.com.
(3) 2014-09-12 7
<em>Suspauskite molinę puodynę ir ši sutrupės. Bet ultraploni keraminiai karkasai gali atsistatyti po spaudimo. Šios medžiagos gali būti padarytos tokios lengvos, kad jų tankis darosi panašus
(0) 2014-06-05 46
Mokslininkai atrado naują medžiagą, kuri turi tokias pat nepaprastas elektronų savybes kaip grafenas, tačiau yra tvirtos erdvinės formos. Manoma, kad ją bus kur kas lengviau panaudoti elektroninių įrenginių gamyboje, tokių kaip greiti tranzistoriai, davikliai ar permatomi elektrodai.
(0) 2014-04-28 0
Mokslininkai išsiaiškino, kaip sukurti gamtoje retai sutinkamą spiralę, kuri atrodo kaip telefono laido raizginys ir šis atradimas gali lemti naujos rūšies nano-schemų atsiradimą.
(0) 2014-02-02 0
Normalu, kad numetus stiklinę ant žemės, ji sudūžta. Tačiau „McGill“ mechaninės inžinerijos departamento sukurtos technikos dėka, ateityje nukritus stikliniam daiktui, jis tiesiog įlinks vietoje to, kad sudužtų.
(2) 2013-08-05 0
Amžina automobilinė alyva? Superatsparūs įvairių mechanizmų ir kitų įrenginių komponentai? Panašu, kad jau netrukus tai taps realybe. JAV chemikai išrado naują polimerų rūšį, kuri sugeba atkurti save jį pažeidus arba jam susidėvėjus. Atradimas pristatytas žurnale "Nature Chemistry".