Optiniai reiškiniai ir dėsniai (Fizika | Mokslas)

(0) 2017-09-03 18
Houstono universiteto inžinierių komandai pavyko pademonstruoti, kad lazeriais galima judinti skysčius. Šį reiškinį jie pavadino lazerio srovėmis. Tai gali labai praversti mikroskysčių, biochemijos ir mikrogamybos srityse.
(0) 2016-12-01 7
Technion tyrėjai pirmą kartą pademonstravo, kad lazerio emisija gali rastis iš vandens bangų ir šviesos sąveikos. Šis „vandens bangų lazeris“ galėtų būti naudojamas mažuose jutikliuose, kuriuose apjungiamos šviesos, garso ir vandens bangos, ar kaip nauja galimybė „laboratorijoms luste“, naudojamoms ląstelių biologijos ir naujų vaistų terapijos tyrimuose.
(2) 2016-06-01 19
Fizikai atrado būdą sulėtinti šviesą, jos neliesdami ir netrikdydami, paprasčiausiai priversdami ją „kraipytis“.
(5) 2016-05-19 42
Fizikai ką tik atrado naują šviesos formą, kuri nepaklūsta egzistuojantiems judesio kiekio momento dėsniams ir gali supurtyti mūsų supratimą apie elektromagnetinį spinduliavimą. Šis atradimas taip pat gali pasitarnauti greitesniam ir saugesniam optiniam ryšiui.
(1) 2016-03-24 29
Viskas labai paprasta: eksperimento autoriai padėjo dvi viena ant kitos sudėtas monetas saulės spinduliuose, kuriuos sufokusuoja specialus lęšis. Ne šiaip didinamasis stiklas, o Frenelio lęšis. Juo galima pademonstruoti, kokie iš tikrųjų galingi gali būti paprasčiausi saulės spinduliai.

Portalo rubrikos