Planko konstanta (Fizika | Mokslas)

(6) 2016-10-25 25
Astronomai iš Danijos, Italijos ir Didžiosios Britanijos atliko Visatos plėtimosi spartos tyrimą, naudodami didžiausią Ia tipo supernovų imtį. Mokslininkų surinkti duomenys rodo, kad Visatos plėtimosi spartėjimas gali būti ne taip stipriai išreikštas, kaip pademonstravo Nobelio premijos laureatai S. Perlmutteris, B. Schmidtas ir A. Riessas. Negana to, naujieji duomenys statistiškai tinka ir nuliniam plėtimosi spartėjimui, kuriam tamsiosios energijos nereikia. Tyrimas publikuotas Scientific Reports žurnale, trumpai jis aptariamas Oxfordo universiteto pranešime spaudai.
(5) 2016-05-19 42
Fizikai ką tik atrado naują šviesos formą, kuri nepaklūsta egzistuojantiems judesio kiekio momento dėsniams ir gali supurtyti mūsų supratimą apie elektromagnetinį spinduliavimą. Šis atradimas taip pat gali pasitarnauti greitesniam ir saugesniam optiniam ryšiui.
(3) 2016-03-23 46
Mums patinka skirstyti laiką į atskirus intervalus, todėl turime sekundes, valandas, metus. Tai padaryti visiškai nesunku, tačiau tik ne kvantų mechanikoje… Čia laikas yra sudarytas ne iš nuolatinio srauto, o atskirų intervalų, kurių mažiausias yra vadinamas Planko laiku ir jis trunka 10-43 sekundės.

Portalo rubrikos